ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 березня 2012 року м. Полтава Справа №2а-1670/891/12
Полтавський окружний ад міністративний суд у складі:
головуючого судді - Петр ової Л.М.,
при секретарі - Протас О.М .,
за участю:
представника позивача - Р удецької О.В.,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні справу за адміністративним позовом Га дяцького районного центру за йнятості до фізичної особи-п ідприємця ОСОБА_2 про стяг нення недоїмки,
в с т а н о в и в:
16 лютого 2012 року Гадяцьк ий районний центр зайнятості звернувся до Полтавського о кружного адміністративного суду з адміністративним поз овом до фізичної особи-підпр иємця ОСОБА_2 про стягнен ня недоїмки у сумі 396,99 грн.
В обґрунтування позовних в имог позивач посилався на те , що згідно розрахункової від омості про нарахування і пер ерахування страхових внескі в до Фонду загальнообов' язк ового державного соціальног о страхування України на вип адок безробіття за 2010 рік за пр иватним підприємцем ОСОБА _2 обліковується борг по спл аті страховим внескам у сумі 396 грн. 99 коп., який підлягає стяг ненню в судовому порядку.
Представник позивача у суд овому засіданні позов підтри мав та просив суд задовольни ти позовні вимоги у повному о бсязі.
Відповідач у судове засіда ння не з'явився, хоча у матеріа лах справи наявні докази про те, що він належним чином пові домлений про дату, час та місц е розгляду справи, про причин и своєї неявки суд не повідом ив, клопотань та заперечень н е надав /а.с.17/.
Згідно частини четвертої с татті 128 Кодексу адміністрат ивного судочинства України у разі неприбуття відповідача , належним чином повідомлено го про дату, час і місце судово го розгляду, без поважних при чин розгляд справи може не ві дкладатися і справу може бут и вирішено на підставі наявн их у ній доказів.
Враховуючи, що матеріалах с прави достатньо письмових до казів для правильного виріше ння справи, суд вважає за можл иве проводити розгляд справи за даної явки та наявними у сп раві матеріалами.
Суд, заслухавши пояснення п редставника позивача, вивчив ши та дослідивши матеріали с прави, всебічно і повно з'ясув авши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши д окази, які мають юридичне зна чення для розгляду справи і в ирішення спору по суті, прихо дить до наступних висновків.
Судом встановлено, що ОСО БА_2 (ідентифікаційний номе р - НОМЕР_1) 06 грудня 1999 року з ареєстрований як фізична осо ба-підприємець Гадяцького ра йонною державною адміністра цією Полтавської області, що підтверджується наявним у м атеріалах справи витягом з Є диного державного реєстру юр идичних осіб та фізичних осі б-підприємців /а.с. 15-16/.
Згідно статті 35 Закону Укра їни "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхува ння на випадок безробіття" ві дповідач зареєстрований в Га дяцькому районному центрі за йнятості та є платником стра хових внесків до Фонду загал ьнообов'язкового державного соціального страхування Укр аїни на випадок безробіття з а №160200656, про що свідчить наявна у матеріалах справи довідка /а.с. 10/.
Відповідно до частини перш ої статті 8 Закону України "Про загальнообов'язкове державн е соціальне страхування на в ипадок безробіття" від 02 берез ня 2000 №1533-III Фонд загальнообов'яз кового державного соціально го страхування України на ви падок безробіття (далі - Фонд) створюється для управління с трахуванням на випадок безро біття, акумуляції страхових внесків, контролю за викорис танням коштів, виплати забез печення та надання соціальни х послуг, здійснення інших фу нкцій згідно із цим Законом і статутом Фонду.
Згідно частини другої стат ті 12 вказаного Закону (в редак ції, що діяла на момент виникн ення спірних правовідносин) функції робочих органів вико навчої дирекції Фонду поклад аються на центр зайнятості А втономної Республіки Крим, о бласні, Київський і Севастоп ольський міські, районні, міс ькрайонні, міські та районні у містах центри зайнятості.
Виконавча дирекція Фонду т а її робочі органи ведуть реє стр платників страхових внес ків та провадять збір страхо вих внесків.
Статтею 34 цього ж Закону (в ре дакції, що діяла на момент вин икнення спірних правовіднос ин) передбачено, що Фонд зобов 'язаний контролювати правиль ність нарахування, своєчасні сть сплати страхових внесків , а також витрат за страхуванн ям на випадок безробіття, пер едбачених цим Законом та інш ими нормативно-правовими акт ами з питань страхування на в ипадок безробіття.
Відповідно до частини друг ої статті 35 Закону України "Пр о загальнообов'язкове держав не соціальне страхування на випадок безробіття" (в редакц ії, що діяла на момент виникне ння спірних правовідносин) в ідповідач як роботодавець зо бов'язаний своєчасно та в пов ному розмірі сплачувати внес ки до Фонду загальнообов'язк ового державного соціальног о страхування України на вип адок безробіття.
Страхові внески нараховую ться згідно пункту 4.1 "Інструк ції про порядок обчислення і сплати внесків на загальноо бов'язкове державне соціальн е страхування на випадок без робіття та обліку їх надходж ення до Фонду загальнообов'я зкового державного соціальн ого страхування України на в ипадок безробіття", затвердж еної наказом Міністерства пр аці та соціальної політики У країни від 18 грудня 2000 року №339 (в редакції, що діяла на момент в иникнення спірних правовідн осин) для роботодавців - у відс отках до сум фактичних витра т на оплату праці найманих пр ацівників, грошового забезпе чення військовослужбовців, я кі включають витрати на випл ату основної та додаткової з аробітної плати, інших заохо чувальних і компенсаційних в иплат, у тому числі в натураль ній формі, які визначаються з гідно з нормативно-правовими актами, прийнятими відповід но до Закону України "Про опла ту праці", виплату доходу (приб утку) фізичним особам за вико нання робіт (послуг) за догово рами цивільно-правового хара ктеру, які підлягають обклад анню податком з доходів фізи чних осіб.
Відповідно до пункту 5.6 Інст рукції про порядок обчисленн я і сплати внесків на загальн ообов'язкове державне соціал ьне страхування на випадок б езробіття та обліку їх надхо дження до Фонду загальнообов 'язкового державного соціаль ного страхування України на випадок безробіття страхові внески сплачуються один раз на місяць в день одержання ро ботодавцями в установах банк ів коштів на оплату праці.
Згідно пункту 6.7 зазначеної Інструкції (в редакції, що дія ла на момент виникнення спір них правовідносин) роботодав ці щокварталу складають у дв ох примірниках розрахункову відомість про нарахування і перерахування страхових вне сків до Фонду загальнообов'я зкового державного соціальн ого страхування України на в ипадок безробіття, один екзе мпляр якої подається до цент ру зайнятості, у якому він пер ебуває на обліку, до 20 (а за рік - 25) числа місяця, наступного за звітним періодом.
Як вбачається із матеріалі в справи, 18 січня 2011 року відпов ідачем було складено та пода но до Гадяцького районного ц ентру зайнятості розрахунко ву відомість про нарахування і перерахування страхових в несків до Фонду за 2010 рік, в які й значиться недоїмка зі спла ти страхових внесків за пері од з 01 жовтня 2010 року по 01 січня 201 1 року в сумі 396 грн. 99 коп.
Таким чином, відповідачем б уло самостійно обраховано су му страхових внесків на зага льнообов'язкове державне соц іальне страхування на випадо к безробіття, однак у встанов лений законом строк не сплач ено.
Враховуючи те, що сума забор гованості відповідачем не сп лачена, суд вважає доводи поз ивача обґрунтованими та таки ми, що підтверджені відповід ними доказами, у зв`язку з чим позов підлягає задоволенню.
Відповідно до частини четв ертої статті 94 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни, у справах, в яких позивач ем є суб'єкт владних повноваж ень, а відповідачем - фізична ч и юридична особа, судові витр ати, здійснені позивачем, з ві дповідача не стягуються.
На підставі викладеного, к еруючись статтями 7, 8, 9, 10, 11, 71, 94, 160-163 Кодексу адміністративного с удочинства України,
п о с т а н о в и в:
Адміністративний поз ов Гадяцького районного цент ру зайнятості до фізичної ос оби-підприємця ОСОБА_2 про стягнення недоїмки задоволь нити.
Стягнути з фізичної особи-п ідприємця ОСОБА_2 (ідентиф ікаційний номер НОМЕР_1) н а користь Гадяцького районно го центру зайнятості 396,99 грн. /т риста дев'яносто шість гриве нь дев'яносто дев'ять копійок / на р/р 37176975900032.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, якщо таку скаргу не було под ано. У разі подання апеляційн ої скарги судове рішення, якщ о його не скасовано, набирає з аконної сили після поверненн я апеляційної скарги, відмов и у відкритті апеляційного п ровадження або набрання зако нної сили рішенням за наслід ками апеляційного проваджен ня.
Постанова може бути оскарж ена до Харківського апеляцій ного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня пр оголошення постанови з одноч асним поданням її копії до су ду апеляційної інстанції. У р азі складення постанови у по вному обсязі відповідно до с татті 160 Кодексу адміністрат ивного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апе ляційна скарга подається про тягом десяти днів з дня отрим ання копії постанови.
Повний текст постан ови виготовлено 19 березня 2012 ро ку.
Суддя Л.М. Петрова
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.03.2012 |
Оприлюднено | 28.03.2012 |
Номер документу | 22105414 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
Л.М. Петрова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні