Постанова
від 21.03.2012 по справі 2а/1270/2039/2012
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №8.3.2

ПОСТАНОВА

Іменем України

21 березня 2012 року Справа № 2а/1270/2039/2012

Луганський окружни й адміністративний суд у скл аді:

Судді Ковальової Т.І.

при секретарі судового за сідання Ворошило О.Є.

за участю сторін:

від позивача: не прибув

від відповідача: не прибув

суддя Луганського окружно го адміністративного суду Ко вальова Т.І., розглянувши у від критому судовому засіданні с праву за адміністративним по зовом Старобільської міжрай онної державної податкової і нспекції в Луганській област і до Господарського товарист ва з обмеженою відповідальні стю «Союз» про припинення юр идичної особи

06 березня 2012 року позивач зв ернувся до Луганського окруж ного адміністративного суду з позовом, в якому просить при пинити юридичну особу - Госпо дарського товариства з обмеж еною відповідальністю «Союз », у зв' язку з тим, що відпові дач не надає до ДПІ документи фінансової звітності більше року.

Позивач належним чином пов ідомлений про час та місце пр оведення судового засідання не прибув до суду, причини нея вки суду не повідомив.

Відповідач належним чином повідомлений про час та місц е проведення судового засіда ння не прибув до суду, не скори стався правом надати запереч ення на позовну заяву та взят и участь у судовому засіданн і, не надав до суду будь-яких к лопотань.

Відповідно до частини 4 стат ті 128 Кодексу адміністративно го судочинства України у ра зі неприбуття відповідача , належним чином повідомле ного про дату, час і місце с удового розгляду, без поваж них причин розгляд справи мо же не відкладатися і справу м оже бути вирішено на підстав і наявних у ній доказів.

За таких обставин, відповід но до приписів статті 128 КАС Ук раїни, суд здійснює розгляд с прави на підставі наявних у н ій доказів.

Дослідивши матеріали спра ви, розглянувши справу в межа х заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, о цінивши докази відповідно до вимог ст.ст.69-72 КАС України, суд дійшов висновку про задовол ення позову з огляду на насту пне.

Судом встановлено, що Госпо дарське товариство з обмежен ою відповідальністю «Союз» з ареєстровано як суб' єкт під приємницької діяльності - ю ридична особа Новопсковсько ю районною державною адмініс трацією Луганської області 2 0.11.1995 року, рішенням № 23488412 (а.с.7,8,19).

Господарське товариство з обмеженою відповідальністю «Союз» взято на облік платни ка податків до Державної под аткової інспекції в Новопско вському районі Луганської об ласті з 29.12.1995 року (а.с.20).

Відповідно до ст. 33 Закону Ук раїни від 15 травня 2003 року № 755-IV « Про державну реєстрацію юрид ичних осіб та фізичних осіб - п ідприємців» юридична особа п рипиняється в результаті пер едання всього свого майна, пр ав та обов' язків іншим юрид ичним особам - правонаступни кам у результаті злиття, приє днання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результ аті ліквідації за рішенням, п рийнятим засновниками (учасн иками) юридичної особи або уп овноваженим ними органом, за судовим рішенням або за ріше нням органу державної влади, прийнятим у випадках, передб ачених законом.

У відповідності із ч. 2 ст. 38 За кону України від 15 травня 2003 ро ку № 755-IV «Про державну реєстрац ію юридичних осіб та фізични х осіб - підприємців» підстав ами для постановлення судово го рішення щодо припинення ю ридичної особи, що не пов'язан о з банкрутством юридичної о соби, зокрема є:

- визнання недійсним запису про проведення державної ре єстрації через порушення зак ону, допущені при створенні ю ридичної особи, які не можна у сунути;

- провадження нею діяльност і, що суперечить установчим д окументам, або такої, що забор онена законом;

- невідповідність мінімаль ного розміру статутного фонд у юридичної особи вимогам за кону;

- неподання протягом року ор ганам державної податкової с лужби податкових декларацій , документів фінансової звіт ності відповідно до закону;

- наявність в Єдиному держав ному реєстрі запису про відс утність юридичної особи за в казаним її місцезнаходження м.

Приймаючи до уваги, що відпо відач не подає звітності біл ьше року, враховуючи відсутн ість у відповідача заборгова ності по платежам до бюджету , у суду є підстави для припине ння юридичної особи відповід ача (а.с.6, 21).

Згідно з п. 17 ст. 11 Закону Украї ни від 04 грудня 1990 року N 509-XII «Про д ержавну податкову службу в У країні» органи державної под аткової служби у випадках, в м ежах компетенції та у порядк у, встановлених законами Укр аїни, мають право звертатися у передбачених законом випа дках до судових органів із за явою (позовною заявою) про ска сування державної реєстраці ї суб' єкта підприємницької діяльності.

Зазначені повноваження ор ганів державної податкової с лужби щодо звернення до суду із заявою (позовною заявою) пр о скасування державної реєст рації суб'єкта підприємницьк ої діяльності слід розуміти як право на позов про припине ння юридичної особи або підп риємницької діяльності фізи чної особи - підприємця на під ставі Закону України від 15 тра вня 2003 року № 755-IV «Про державну р еєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» , оскільки відповідно до прик інцевих положень зазначеног о Закону, який набрав чинност і з 01 липня 2004 року, закони та нор мативно-правові акти, прийня ті до набрання чинності цим З аконом, діють у частині, що не суперечить цьому закону.

Таким чином, органи державн ої податкової служби мають п раво звертатися до суду з поз овами про припинення юридичн ої особи.

Відповідно до статті 10 Зако ну України від 04 грудня 1990 року N 509-XII «Про державну податкову с лужбу в Україні» до функцій о рганів державної податкової служби належить контроль за своєчасністю, достовірністю , повнотою нарахування та спл ати податків та зборів (обов'я зкових платежів), контроль за своєчасністю подання платни ками податків бухгалтерськи х звітів і балансів, податков их декларацій, розрахунків т а інших документів, пов'язани х з обчисленням податків, інш их платежів, а також перевірк а достовірності цих документ ів щодо правильності визначе ння об'єктів оподаткування і обчислення податків, інших п латежів.

З метою реалізації вказано ї основної функції податково го органу Закон України від 04 грудня 1990 року N 509-XII «Про державн у податкову службу в Україні » визначив право органів дер жавної податкової служби зді йснювати документальні неви їзні перевірки, а також плано ві та позапланові виїзні пер евірки своєчасності, достові рності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (о бов'язкових платежів), додерж ання валютного законодавств а; одержувати у платників под атків (посадових осіб платни ків податків) пояснення з пит ань, що виникають під час пере вірок та стосуються реалізац ії повноважень органів держа вної податкової служби, вста новлених цим та іншими закон ами України; вимагати від пла тників податків, діяльність яких перевіряється, усунення виявлених порушень податков ого законодавства, контролюв ати виконання законних вимог посадових осіб органів держ авної податкової служби, а та кож припинення дій, які переш коджають здійсненню повнова жень посадовими особами орга нів державної податкової слу жби.

За таких обставин, суд вважа є, що в судовому засіданні зна йшли підтвердження підстави для припинення юридичної ос оби відповідача.

Відповідно до ч. 1 ст. 38 Закону України від 15 травня 2003 року № 75 5-IV «Про державну реєстрацію ю ридичних осіб та фізичних ос іб - підприємців» суд, який по становив рішення щодо припин ення юридичної особи, що не по в'язане з банкрутством юриди чної особи, у день набрання та ким рішенням законної сили н аправляє його копію державно му реєстратору за місцезнахо дженням юридичної особи для внесення до Єдиного державно го реєстру запису про судове рішення.

Враховуючи вимоги ч. 4 ст. 94 КА С України, а також те, що позив ач відповідно до п. 15 ст. 4 Декр ету Кабінету Міністрів Украї ни від 21 січня 1993р. №7-93 “Про держа вне мито” від сплати державн ого мита (судового збору) звіл ьнений, судові витрати у цій с праві не підлягають стягненн ю з відповідача, оскільки у сп равах, в яких позивачем є суб' єкт владних повноважень, а ві дповідачем - фізична чи юриди чна особа, судові витрати, зді йснені позивачем, з відповід ача не стягуються.

Керуючись ст. 33, ст. 38 Закону Ук раїни від 15 травня 2003 року № 755-IV « Про державну реєстрацію юрид ичних осіб та фізичних осіб - п ідприємців», ст. ст. 17, 18, 94, 128, 158-163 Код ексу адміністративного судо чинства України, суд

Адміністративний поз ов Старобільської міжрайонн ої державної податкової інсп екції в Луганській області д о Господарського товариства з обмеженою відповідальніст ю «Союз» про припинення юрид ичної особи задовольнити.

Припинити юридичну о собу - Господарського товар иства з обмеженою відповідал ьністю «Союз», ідентифікацій ний код ЄДРПОУ 23488412.

Копію даної постанов и направити державному реєст ратору Новопсковської район ної державної адміністрації Луганської області (92300, Луганс ька область, Новопсковський район, смт Новопсков, вул. Кіро ва, 1) після набрання постаново ю законної сили.

Постанова може бути оскар жена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного а дміністративного суду.

Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.

Якщо суб' єкта владних пов новажень у випадках та поряд ку, передбачених частиною че твертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п' ятиденного строку з моменту отримання суб' єктом владни х повноважень повідомлення п ро можливість отримання копі ї постанови суду.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого статтею 186 КА С України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.

Якщо строк апеляційного ос карження буде поновлено, то в важається, що постанова суду не набрала законної сили.

Суддя Т.І. Ковальова

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.03.2012
Оприлюднено27.03.2012
Номер документу22111766
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1270/2039/2012

Постанова від 21.03.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Ковальова

Ухвала від 07.03.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Ковальова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні