ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД
73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел . 48-51-90
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16 березня 2012 р. Справа № 2-а-6343/11/2170
Херсонський окружни й адміністративний суд у скл аді головуючого судді Василя ки Д.К., розглянувши в порядку письмового провадження адмі ністративну справу за позово м Цюрупинського районного це нтру зайнятості до ОСОБА_1 про повернення коштів матер іального забезпечення отрим аних обманним шляхом,
встановив:
Цюрупинський районний ц ентр зайнятості (далі позива ч) звернувся до суду з адмініс тративним позовом (уточненим в ході судового розгляду) до ОСОБА_1 (далі відповідач), в якому просить стягнути з від повідача 288,39 грн. В обґрунтуван ня позову позивач зазначив, щ о відповідач перебував на об ліку у Цюрупинському районно му центрі зайнятості та йому надано статус безробітного та призначено виплату допомо ги по безробіттю з 21.04.03 року по 1 8.08.03 року. За результатами пере вірки акт № 3 від 25.11.11р, встановл ено, що відповідач в період пе ребування на обліку у Цюрупи нському районному центрі зай нятості як безробітний переб ував у трудових відносинах з ПП Біда з 21.04.03 по 07.10.03 роки. У зв' я зку з чим відшкодуванню підл ягає сума отриманої допомоги , з дня надання відповідачу с татусу безробітного, яка скл адає 288,39 грн.
Представник позивача наді слав заяву про розгляд справ и в порядку письмового прова дження, позовні вимоги підтр имав.
Відповідач письмових запе речень на позов не надав, в суд ове засідання не прибув, про п ричини неявки суд не повідом ив.
Відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС Укр аїни, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому з асіданні, визначених цією ст аттею, але прибули не всі особ и, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином по відомлені про дату, час і місц е судового розгляду, суд має п раво розглянути справу у пис ьмовому провадженні у разі в ідсутності потреби заслухат и свідка чи експерта.
Виходячи з вищевикладеног о, суд вважає за можливе розгл янути адміністративну справ у в порядку письмового прова дження.
Розглянувши подані докуме нти і матеріали, всебічно і по вно з'ясувавши всі фактичні о бставини, на яких ґрунтуєтьс я позов, об'єктивно оцінивши д окази, які мають юридичне зна чення для розгляду справи і в ирішення спору по суті, суд вс тановив: відповідно до части ни 1 статті 18 Закону України “П ро зайнятість населення”, дл я реалізації державної політ ики зайнятості населення, пр офесійної орієнтації, підгот овки і перепідготовки, праце влаштування та соціальної пі дтримки тимчасово не працююч их громадян у порядку, що визн ачається Кабінетом Міністрі в України (вищим органом вико навчої влади), створюється де ржавна служба зайнятості, ді яльність якої здійснюється п ід керівництвом Міністерств а праці та соціальної політи ки України, місцевих державн их адміністрацій та органів місцевого самоврядування.
Судом встановлено, матеріа лами справи підтверджено, що у Цюрупинському районному ц ентрі зайнятості з 26.07.02 року, пе ребувала на обліку ОСОБА_1 , на підставі наказу Цюрупинс ького районного центру зайня тості їй призначено і розпоч ато виплату допомоги по безр обіттю.
Відповідно до акта перевір ки № 3 від 25.11.2011р., встановлено, що ОСОБА_1, перебувала у труд ових відносинах з ПП Біда, дан ий факт встановлено постанов ою Цюрупинського районного с уду від 05.10.11 року та водночас пе ребуває на обліку в центрі за йнятості як безробітний з 21.04.03 по 18.08.03 роки.
25.11.11 року директором Цюрупин ського районного центру зайн ятості прийнято наказ № 585, щод о повернення незаконно одерж аного грошового забезпеченн я наданого ОСОБА_1, в сумі 28 8,39 грн. Листом від 25.11.11р. за №17-03-1636 Цю рупинським районним центром зайнятості було запропонова но відповідачу добровільно п овернути кошти, даний лист ві дповідач отримав, але на день розгляду справи суму боргу у добровільному порядку не сп латив.
Згідно п. 20 “Порядку реєстра ції, перереєстрації та веден ня обліку громадян, які шукаю ть роботу, і безробітних” зат вердженого постановою Кабі нетів Міністрів України № 219 в ід 14.02.2007 року, зняття з обліку гр омадян, зареєстрованих держа вною службою зайнятості як т аких, що шукають роботу, і безр обітних відбувається з дня в иявлення факту подання недос товірних даних, що мав місце п ід час одержання допомоги по безробіттю.
Відповідно до ст. 1 Закону Ук раїни “Про зайнятість насел ення”, зайнятість - це діяльні сть громадян, пов' язана із з адоволенням особистих та сус пільних потреб і така, що, як п равило, приносить їм доход у г рошовій або іншій формі. Стат тею 2 цього ж Закону встановле но, що безробітними визнають ся працездатні громадяни пра цездатного віку, які через ві дсутність роботи не мають за робітку або інших передбачен их законодавством доходів і зареєстровані у державній сл ужбі зайнятості як такі, що шу кають роботу, готові та здатн і приступити до підходящої р оботи. Безробітними визнають ся також інваліди, які не дося гли пенсійного віку, не працю ють та зареєстровані як такі , що шукають роботу.
У п.1 ст.1 Закону України “Про загальнообов'язкове державн е соціальне страхування на в ипадок безробіття” зазначен о, що загальнообов'язкове дер жавне соціальне страхування на випадок безробіття (далі - страхування на випадок безро біття) - система прав, обов'язк ів і гарантій, яка передбачає матеріальне забезпечення на випадок безробіття з незале жних від застрахованих осіб обставин та надання соціальн их послуг за рахунок коштів Ф онду загальнообов'язкового д ержавного соціального страх ування України на випадок бе зробіття.
Відповідач перебуваючи на обліку в центрі зайнятості п орушив вимоги ч. 2 ст. 36 Закону У країни “Про загальнообов'язк ове державне соціальне страх ування на випадок безробіття ” - не надав до центру зайнятос ті відомості про своє працев лаштування. Згідно з п. 2 ст. 36 За кону України “Про загальнооб ов'язкове державне соціальне страхування на випадок безр обіття” - особи, зареєстрован і в установленому порядку як безробітні, зобов'язані своє часно подавати відомості про обставини, що впливають на ум ови виплати їм забезпечення та надання соціальних послуг .
Відповідно до абзацу 2 пп. 1 п. 20 “Порядку реєстрації, перере єстрації та ведення обліку г ромадян, які шукають роботу, і безробітних” затвердженого постановою Кабінету Мініст рів України N 219 від 14.02.2007 року гро мадяни, зареєстровані як так і, що шукають роботу, та безроб ітні, знімаються з обліку з дн я працевлаштування, в тому чи слі на сезонні або загальнод ержавні оплачувані громадсь кі роботи, державної реєст рації фізичної особи - підп риємця, укладення цивільно-п равового договору, предметом якого є діяльність, спрямова на на виконання власними сил ами робіт, надання послуг.
Відповідач був попереджен ий, що в разі отримання допомо ги по безробіттю незаконним шляхом (отримання заробітку, доходу, пенсії, проходження о чного курсу навчання в навча льному закладу; приховування факту працевлаштування та в інших випадках) і відмови від добровільного повернення сл ужбі зайнятості суми незакон но отриманої допомоги по без робіттю цю суму буде стягнен о в судовому порядку.
Згідно ч.3 ст.36 Закону України “Про загальнообов'язкове де ржавне соціальне страхуванн я на випадок безробіття” сум а виплаченого забезпечення т а вартості наданих соціальни х послуг застрахованій особі внаслідок умисного невикона ння нею своїх обов'язків та зл овживання ними стягується з цієї особи відповідно до зак онодавства України з моменту виникнення обставин, що впли вають на умови виплати їй заб езпечення та надання соціаль них послуг.
Вивчивши матеріали справи , враховуючи те, що доказів пог ашення відповідачем зазначе ної суми станом на день розгл яду цього спору не надав, суд в становив, що заборгованість відповідача перед Цюрупинс ьким районним центром зайнят ості складає 288,39 грн.
Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вимог, си стемного аналізу положень чи нного законодавства України та матеріалів справи, суд дій шов висновку, що викладені в п озовній заяві доводи позивач а є обґрунтованими та такими , що підлягають задоволенню.
Відповідно до частини 4 стат ті 94 Кодексу адміністративно го судочинства України у спр авах, в яких позивачем є суб'єк т владних повноважень, а відп овідачем - фізична чи юриди чна особа, судові витрати, зд ійснені позивачем, з відпові дача не стягуються.
Керуючись ст.ст. 2, 7, 17,19, 94, 158-163, 167 Ко дексу адміністративного суд очинства України, суд -
постановив:
Позов задовольнити.
Стягнути з ОСОБА_1 (ІНФ ОРМАЦІЯ_1 ідентифікаційний номер НОМЕР_1) на користь Ц юрупинського районного цент ру зайнятості (код 22737356) заборго ваність в сумі 288 (двісті вісім десят вісім) грн. 39 коп.
Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Одеського апеляційного адм іністративного суду через су д першої інстанції шляхом по дачі апеляційної скарги в 10-де нний строк з дня її проголоше ння. В разі складення постано ви у повному обсязі відповід но до ст. 160 КАС України, а також прийняття постанови у письм овому провадженні апеляційн а скарга подається протягом десяти днів з дня отримання к опії постанови.
Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до суду апеляц ійної інстанції.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі по дання апеляційної скарги пос танова, якщо її не скасовано, н абирає законної сили після з акінчення апеляційного розг ляду справи.
Суддя Вас иляка Д.К.
кат. 10.2.3
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.03.2012 |
Оприлюднено | 28.03.2012 |
Номер документу | 22115297 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Василяка Д.К.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні