Постанова
від 27.02.2012 по справі 2270/597/12
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

Справа № 2270/597/12

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

27 лютого 2012 року м. Хмельницький

Хмельницький окружний ад міністративний суд

в складі: головуючого-судді Блонського В.К.,

при секретарі Варченко В.В. ,

за участі:

представника позивача Кішко Д.О.,

розглянувши у відкритом у судовому засіданні в залі с уду адміністративну справу з а позовом товариства з обм еженою відповідальністю "Слу ч Агро" м. Старокостянтинів Хм ельницької області до Ста рокостянтинівської об'єднан ої державної податкової інсп екції Хмельницької області про скасування податковог о повідомлення - рішення № 0000772300 від 01.11.2011 року, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся в с уд з позовом до відповідача, в якому просить скасувати под аткове повідомлення - рішенн я відповідача № 0000772300 від 01 л истопада 2011 року.

Свій позов позивач мотивує тим, що відповідачем було про ведено позапланову виїзну пе ревірку позивача з питань пр авомірності заявленого від' ємного значення з податку на додану вартість за липень 2011 р оку.

За наслідками перевірки ві дповідачем було складено акт перевірки від 14 жовтня 2011 року № 31/231/34714841. На підставі висновків акту перевірки відповідач п рийняв податкове повідомлен ня - рішення № 0000772300 від 01 ли стопада 2011 року, яким позивачу зменшено від' ємне значення з податку на додану вартість за липень 2011 року в розмірі 230931 г рн.

Вказане податкове повідом лення - рішення позивач вва жає незаконним, так як за резу льтатами проведеної перевір ки не встановлено підстав дл я зменшення від' ємного знач ення з податку на додану варт ість за липень 2011 року в розмір і 230931 грн., висновки викладені в акті перевірки позивач вваж ає такими, що суперечать зако нодавству, дії при прийняті п одатковим органом податково го повідомлення - рішення н езаконними.

Представник позивача в суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав повністю, поясн ивши суду, що податкове повід омлення - рішення відповіда ча є незаконним, так як позива чем було правомірно визначен о від' ємне значення з подат ку на додану вартість за липе нь 2011 року в розмірі 230931 грн., тому що податкові накладні були о тримані в липні 2011 року, внесен і у реєстр виданих та отриман их податкових накладних у ли пні 2011 року в межах строку давн ості відповідно до вимог Под аткового кодексу України.

За таких обставин податков е повідомлення - рішення № 000 0772300 від 01 листопада 2011 року під лягає скасуванню.

Представник відповідача в судове засідання не прибув, х оча відповідач був належним чином повідомлений про дату, час і місце судового розгляд у справи, подав в суд письмову заяву про розгляд справи за й ого відсутності, а також пись мові заперечення проти позов них вимог позивача в яких поз овні вимоги не визнав повніс тю.

Суд, заслухавши поясн ення представника позивача, дослідивши матеріали справи вважає, що позов підлягає зад оволенню з таких підстав.

В судовому засіданні встан овлено, що позивач 22.11.2006 року за реєстрований Старокостянти нівською районною державною адміністрацією Хмельницько ї області як юридична особа, т а відповідно до статтей 15, 16 Под аткового кодексу України є п латником податків, зборів і з обов' язаний стати на облік у контролюючих органах в пор ядку, встановленому законода вством України, вести в устан овленому порядку облік доход ів і витрат, складати звітніс ть, що стосується обчислення і сплати податків та зборів, п одавати до контролюючих орга нів у порядку, встановленому податковим та митним законо давством, декларації, звітні сть та інші документи, пов'яза ні з обчисленням і сплатою по датків та зборів, сплачувати податки і збори в строки та у розмірах, встановлених цим К одексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до пункту 1 части ни 1 статті 2 Закону України «П ро державну податкову службу в Україні» від 04.12.1990 року № 509-12 од ним із основних завдань орга нів державної податкової слу жби України є здійснення кон тролю за додержанням податко вого законодавства, правильн істю обчислення, повнотою і с воєчасністю сплати до бюджет ів, державних цільових фонді в податків і зборів (обов' яз кових платежів), а також непод аткових доходів, установлени х законодавством.

Пунктами 1, 3 частини 1 статті 10 Закону України «Про державн у податкову службу в Україні » визначено, що державні пода ткові інспекції в районах зд ійснюють контроль за своєчас ністю, достовірністю, повнот ою нарахування та сплати под атків та зборів, контролюють своєчасність подання платни ками податків бухгалтерськи х звітів і балансів, податков их декларацій, розрахунків т а інших документів, пов' яза них із обчисленням податків, інших платежів, а також перев іряють достовірність цих док ументів щодо правильності ви значення об' єктів оподатку вання і обчислення податків, інших платежів.

Відповідно до пункту 1.1 стат ті 1 Податкового кодексу Укра їни встановлено, що він регул ює відносини, що виникають у с фері справляння податків і з борів, зокрема, визначає виче рпний перелік податків та зб орів, що справляються в Украї ні, та порядок їх адмініструв ання, платників податків та з борів, їх права та обов'язки, к омпетенцію контролюючих орг анів, повноваження і обов'язк и їх посадових осіб під час зд ійснення податкового контро лю, а також відповідальність за порушення податкового за конодавства.

Для виконання завдань покл адених на органи державної п одаткової служби України згі дно підпункту 20.1.4 пункту 20.1 стат ті 4, підпункту 41.1.1 пункту 41.1 стат ті 41 Податкового кодексу Укра їни органи державної податко вої служби як контролюючі ор гани мають право проводити п еревірки платників податків (крім Національного банку Ук раїни) в порядку, встановлено му цим Кодексом, щодо податкі в, які справляються до бюджет ів та державних цільових фон дів, крім зазначених у підпун кті 41.1.2 цього пункту, а також ст осовно законодавства, контро ль за дотриманням якого покл адається на органи державної податкової служби.

Порядок проведення переві рок встановлений главою 8 (пер евірки) розділу 2 Податкового кодексу України.

Відповідно до пункту 75.1, підпунктів 75.1.1, 75.1.2 пункту 75.1 ст атті 75 Податкового кодексу Ук раїни органи державної подат кової служби мають право про водити камеральні, документа льні (планові або позапланов і; виїзні або невиїзні) та факт ичні перевірки.

Камеральні та документаль ні перевірки проводяться орг анами державної податкової с лужби в межах їх повноважень виключно у випадках та у поря дку, встановлених цим Кодекс ом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотрима нням яких покладено на орган и державної податкової служб и.

Документальною перевіркою вважається перевірка, предм етом якої є своєчасність, дос товірність, повнота нарахува ння та сплати усіх передбаче них цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання ва лютного та іншого законодавс тва, контроль за дотриманням якого покладено на контролю ючі органи, дотримання робот одавцем законодавства щодо у кладення трудового договору , оформлення трудових віднос ин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться н а підставі податкових деклар ацій (розрахунків), фінансово ї, статистичної та іншої звіт ності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, в едення яких передбачено зако ном, первинних документів, як і використовуються в бухгалт ерському та податковому облі ку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів , виконанням вимог іншого зак онодавства, контроль за дотр иманням якого покладено на о ргани державної податкової с лужби, а також отриманих в уст ановленому законодавством п орядку органом державної под аткової служби документів та податкової інформації, у том у числі за результатами пере вірок інших платників податк ів.

Документальна планова пер евірка проводиться відповід но до плану-графіка перевіро к.

Документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи органу держав ної податкової служби і пров одиться за наявності хоча б о днієї з обставин, визначених цим Кодексом.

Документальною виїзною пе ревіркою вважається перевір ка, яка проводиться за місцез находженням платника податк ів чи місцем розташування об 'єкта права власності, стосов но якого проводиться така пе ревірка.

Відповідачем-Старокостянт инівською об' єднаною держа вною податковою інспекцією н а підставі статтей 78, 81 Податко вого кодексу України проведе но позапланову виїзну переві рку позивача з питань правом ірності заявленого від' ємн ого значення з податку на дод ану вартість за липень 2011 року .

За наслідками проведеної п еревірки на підставі статті 86 Податкового кодексу Україн и відповідачем складено акт перевірки від 14 жовтня 2011 року № 31/231/34714841 «Про результати позапл анової виїзної перевірки ТОВ «Случ Агро», код за ЄДРПОУ 34714841 з питань правомірності заявл еного від' ємного значення з податку на додану вартість з а липень 2011 року».

У висновку акту перев ірки зазначено, що перевірко ю встановлено порушення підп ункту 7.4.1 пункту 7.4, підпунктів 7. 2.3, 7.2.6 пункту 7.2 статті 7 Закону Ук раїни «Про податок на додану вартість» від 3 квітня 1997 року № 168/97-ВР, пунктів 198.1, 198.2, 198.6 статті 198 Податкового кодексу України ТОВ «Случ Агро», в результаті чого підприємством завищено від' ємне значення різниці між сумою податкових зобов' язань та податкового кредиту за липень 2011 року на загальну с уму 230931 грн.

Суд вважає, що податкове пов ідомлення - рішення № 0000772300 від 01 листопада 2011 року не відп овідає вимогам Податкового к одексу України, тому його нео бхідно визнати незаконним та скасувати повністю, врахову ючи наступне.

Згідно підпункту 54.3.2 пункту 54.3 статті 54 Податкового кодекс у України контролюючий орган зобов'язаний самостійно виз начити суму грошових зобов'я зань, зменшення (збільшення) с уми бюджетного відшкодуванн я та/або зменшення (збільшенн я) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на п рибуток або від'ємного значе ння суми податку на додану ва ртість платника податків, пе редбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо д ані перевірок результатів ді яльності платника податків с відчать про заниження або за вищення суми його податкових зобов'язань, суми бюджетного відшкодування та/або від'ємн ого значення об'єкта оподатк ування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість п латника податків, заявлених у податкових (митних) деклара ціях, уточнюючих розрахунках .

Відповідно до пункту 58.1 стат ті 58 Податкового кодексу Укра їни у разі коли сума грошовог о зобов'язання платника пода тків, передбаченого податков им або іншим законодавством, контроль за дотриманням яко го покладено на контролюючі органи, розраховується контр олюючим органом відповідно д о статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, перед баченого для громадян), або у р азі коли за результатами пер евірки контролюючий орган вс тановлює факт невідповіднос ті суми бюджетного відшкодув ання сумі, заявленій у податк овій декларації, або зменшує розмір задекларованого від' ємного значення об'єкта опод аткування податком на прибут ок або від'ємного значення су ми податку на додану вартіст ь, розрахованого платником п одатків відповідно до розділ у V цього Кодексу, такий контро люючий орган надсилає (вруча є) платнику податків податко ве повідомлення-рішення.

До податкового повідомлен ня-рішення додається розраху нок податкового зобов'язання та штрафних (фінансових) санк цій.

Форма та порядок надісланн я податкового повідомлення-р ішення і розрахунку грошовог о зобов'язання визначається центральним контролюючим ор ганом.

В зв' язку з тим, що актом пе ревірки встановлено порушен ня позивачем як юридичною ос обою-платником податку на до дану вартість підпункту 7.4.1 пу нкту 7.4, підпунктів 7.2.3, 7.2.6 пункту 7.2 статті 7 Закону України «Про податок на додану вартість» , пунктів 198.1, 198.2, 198.6 статті 198 Подат кового кодексу України, в рез ультаті чого ТОВ «Случ Агро» завищено від' ємне значення різниці між сумою податкови х зобов' язань та податковог о кредиту за липень 2011 року на з агальну суму 230931 грн., на підста ві зазначеного акту перевірк и від 14 жовтня 2011 року № 31/231/34714841 від повідач як контролюючий орга н прийняв податкове повідомл ення - рішення № 0000772300 від 01 ли стопада 2011 року, яким встановл ено завищення ТОВ «Случ Агро » суми від' ємного значення податку на додану вартість у розмірі 230931 грн.

До такого висновку посадов а особа державного податково го органу прийшла в зв' язку з тим, що позивач отримав від ТОВ «Комбікормовий завод» по даткову накладну № 77 від 19.07.2010 ро ку на загальну суму 1237392 грн., в т ому числі податок на додану в артість в сумі 206232 грн., та подат кову накладну № 78 від 19.07.2010 року н а загальну суму 148196,02 грн., в тому числі податок на додану варт ість в сумі 24699,34 грн., 04 липня 2011 ро ку і включив вказані суми под атку на додану вартість до по даткового кредиту за липень 2011 року, та подав декларацію з п одатку на додану вартість ві д 18.08.2011 року за № 9006873571, тоді як с уми податку на додану вартіс ть по вказаних податкових на кладних необхідно було включ ити до податкового кредиту у липні 2010 року.

Так як податковий кредит з п одатку на додану вартість по зивачем сформований у липні 2011 року, тому суд при вирішенні спору застосовує норми Пода ткового кодексу України.

Відповідно до пункту 46.1 статті 46, пункту 49.1 статті 49 По даткового кодексу України по даткова декларація, розрахун ок (далі - податкова деклараці я) це документ, що подається пл атником податків (у тому числ і відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Ко дексом) контролюючому органу у строки, встановлені законо м, на підставі якого здійснює ться нарахування та/або спла та податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про с уми доходу, нарахованого (вип лаченого) на користь платник ів податків - фізичних осіб, су ми утриманого та/або сплачен ого податку.

Податкова декларація пода ється за звітний період в уст ановлені цим Кодексом строки органу державної податкової служби, в якому перебуває на о бліку платник податків.

Статтею 33 Податкового кодек су України встановлено, що по датковим періодом визнаєтьс я встановлений цим Кодексом період часу, з урахуванням як ого відбувається обчислення та сплата окремих видів пода тків та зборів.

Податковий період може скл адатися з кількох звітних пе ріодів.

Базовий податковий (звітни й) період це період, за який пл атник податків зобов'язаний здійснювати розрахунки пода тків, подавати податкові дек ларації (звіти, розрахунки) та сплачувати до бюджету суми п одатків та зборів, крім випад ків, передбачених цим Кодекс ом, коли контролюючий орган з обов'язаний самостійно визна чити суму податкового зобов' язання платника податку.

Для податку на додану варті сть згідно пункту 202.1 статті 202 П одаткового кодексу України з вітним (податковим) періодом є один календарний місяць.

Податкова декларація пода ється за базовий звітний (под атковий) період, що дорівнює к алендарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настаю ть за останнім календарним д нем звітного (податкового) мі сяця. (пункт 203.1 статті 203 Податко вого кодексу України).

Позивач як платник податку на додану вартість 18.08.2011 року п одав до Старокостянтинівськ ої об' єднаної державної под аткової інспекції податкову декларацію з податку на дода ну вартість за липень 2011 року з а № 9006873571 в якій у рядку 19 зазн ачив від' ємне значення різн иці між сумою податкового зо бов' язання та сумою податко вого кредиту поточного звітн ого (податкового) періоду в ро змірі 274612 грн., в тому числі від' ємне значення різниці між су мою податкового зобов' язан ня та сумою податкового кред иту поточного звітного (пода ткового) періоду в розмірі 230931, 34 грн., сформованим за податко вими накладними № 77 від 19.07.2010 рок у на загальну суму 1237392 грн., в то му числі податок на додану ва ртість в сумі 206232 грн., та № 78 від 1 9.07.2010 року на загальну суму 148196,02 г рн., в тому числі податок на до дану вартість в сумі 24699,34 грн., я кі отримав 04 липня 2011 року від Т ОВ «Комбікормовий завод».

Згідно пунктів 198.1, 198.2, 198.3, 198.6 стат ті 198 Податкового кодексу Укра їни право на віднесення сум п одатку до податкового кредит у виникає у разі здійснення о перацій з:

а) придбання або виготовлен ня товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територ ію України) та послуг;

б) придбання (будівництво, с порудження, створення) необо ротних активів, у тому числі п ри їх ввезенні на митну терит орію України (у тому числі у зв 'язку з придбанням та/або ввез енням таких активів як внесо к до статутного фонду та/або п ри передачі таких активів на баланс платника податку, упо вноваженого вести облік резу льтатів спільної діяльності ).

Датою виникнення права пла тника податку на віднесення сум податку до податкового к редиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше:

дата списання коштів з банк івського рахунка платника по датку на оплату товарів/посл уг;

дата отримання платником п одатку товарів/послуг, що під тверджено податковою наклад ною.

Податковий кредит звітног о періоду визначається виход ячи з договірної (контрактно ї) вартості товарів/послуг, ал е не вище рівня звичайних цін , визначених відповідно до ст атті 39 цього Кодексу, та склад ається з сум податків, нарахо ваних (сплачених) платником п одатку за ставкою, встановле ною пунктом 193.1 статті 193 цього К одексу, протягом такого звіт ного періоду у зв'язку з:

придбанням або виготовлен ням товарів (у тому числі при ї х імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в о податковуваних операціях у м ежах господарської діяльнос ті платника податку;

придбанням (будівництвом, с порудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числ і інших необоротних матеріал ьних активів та незавершених капітальних інвестицій у не оборотні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використан ня в оподатковуваних операці ях у межах господарської дія льності платника податку.

Право на нарахування подат кового кредиту виникає незал ежно від того, чи такі товари/п ослуги та основні фонди поча ли використовуватися в опода тковуваних операціях у межах господарської діяльності пл атника податку протягом звіт ного податкового періоду, а т акож від того, чи здійснював п латник податку оподатковува ні операції протягом такого звітного податкового період у.

Не відносяться до податков ого кредиту суми податку, спл аченого (нарахованого) у зв'яз ку з придбанням товарів/посл уг, не підтверджені податков ими накладними (або підтверд жені податковими накладними , оформленими з порушенням ви мог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними дек лараціями, іншими документам и, передбаченими пунктом 201.11 ст атті 201 цього Кодексу.

У разі коли на момент переві рки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо вкл ючені до складу податкового кредиту, залишаються не підт вердженими зазначеними цим п унктом документами, платник податку несе відповідальніс ть відповідно до цього Кодек су.

У разі якщо платник податку не включив у відповідному зв ітному періоді до податковог о кредиту суму податку на дод ану вартість на підставі отр иманих податкових накладних , таке право зберігається за н им протягом 365 календарних дні в з дати виписки податкової н акладної.

Позивач 19.07.2010 року на підстав і договорів купівлі-продажу б/н придбав у ТОВ «Комбікормо вий завод» нерухоме майно на загальну суму 1237392 грн., в тому ч ислі податок на додану варті сть в сумі 206232 грн., а також рухом е майно на загальну суму 148196,02 гр н., в тому числі податок на дод ану вартість в сумі 24699,34 грн.

Відповідно до пунктів 201.1, 201.2, 2 01.4, 201.6, 201.7, 201.8, 201.10 статті 201 Податковог о кодексу України платник по датку зобов'язаний надати по купцю (отримувачу) на його вим огу підписану уповноваженою платником особою та скріпле ну печаткою (за наявності) под аткову накладну.

Форма та порядок заповненн я податкової накладної затве рджуються центральним орган ом державної податкової служ би.

Податкова накладна випису ється у двох примірниках у де нь виникнення податкових зоб ов'язань продавця. Оригінал п одаткової накладної видаєть ся покупцю, копія залишаєтьс я у продавця товарів/послуг.

Податкова накладна є подат ковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі вида них податкових накладних про давця та реєстрі отриманих п одаткових накладних покупця .

Податкова накладна випису ється на кожне повне або част кове постачання товарів/посл уг, а також на суму коштів, що н адійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Право на нарахування подат ку та складання податкових н акладних надається виключно особам, зареєстрованим як пл атники податку в порядку, пер едбаченому статтею 183 цього Ко дексу.

Податкова накладна видаєт ься платником податку, який з дійснює операції з постачанн я товарів/послуг, на вимогу по купця та є підставою для нара хування сум податку, що відно сяться до податкового кредит у.

Відсутність факту реєстра ції платником податку - прода вцем товарів/послуг податков их накладних в Єдиному реєст рі податкових накладних та п орушення порядку заповнення податкової накладної не дає права покупцю на включення с ум податку на додану вартіст ь до податкового кредиту та н е звільняє продавця від обов 'язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до су ми податкових зобов'язань за відповідний звітний період.

У разі відмови продавця тов арів/послуг надати податкову накладну або в разі порушенн я ним порядку її заповнення т а/або порядку реєстрації в Єд иному реєстрі покупець таких товарів/послуг має право дод ати до податкової декларації за звітний податковий періо д заяву із скаргою на такого п остачальника, яка є підставо ю для включення сум податку д о складу податкового кредиту . До заяви додаються копії тов арних чеків або інших розрах ункових документів, що засві дчують факт сплати податку у зв'язку з придбанням таких то варів/послуг або копії перви нних документів, складених в ідповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Украї ні", що підтверджують факт отр имання таких товарів/послуг.

Надходження такої заяви із скаргою є підставою для пров едення документальної позап ланової виїзної перевірки за значеного продавця для з'ясу вання достовірності та повно ти нарахування ним зобов'яза нь з податку за такою операці єю.

Аналізуючи дані норми Пода ткового кодексу України суд приходить до висновку, що осн овним документом, який підтв ерджує право платника податк у на податковий кредит є нале жно виконана податкова накла дна та факт оплати придбаних товарів та нерухомого майна .

Податкові накладні № 77, 78 від 19.07.2010 року отримані покупцем-ТО В «Случ Агро» 04 липня 2011 року, що підтверджується журналом ре єстрації вхідної кореспонде нції в якому за порядковим но мером 10 зареєстровано надход ження двох податкових наклад них за липень 2010 року від ТОВ «К омбікормовий завод». Оригіна л вказаного журналу дослідже ний у судовому засіданні, коп ія додана до матеріалів спра ви.

В той же день, тобто 04 липня 2011 року позивач зареєстрував о тримані податкові накладні у реєстрі виданих та отримани х податкових накладних за ли пень 2011 року, який направлений в електронному вигляді до Ст арокостянтинівської об' єд наної державної податкової і нспекції та отриманий 18.08.2011 рок у за № 9006873928, що підтверджуєт ься копією реєстру та квитан ції № 2.

Факт оплати купленого майн а у ТОВ «Комбікормовий завод » підтверджується копіями пл атіжних доручень завірених о бслуговуючим банком № 2 від 05 т равня 2010 року на суму 128700 грн., № 3 в ід 05 травня 2010 року на суму 708000 гр н., № 89 від 25 листопада 2010 року на с уму 85000 грн., № 103 від 29 грудня 2010 рок у на суму 733698 грн., які також дода ні до матеріалів справи.

Суд звертає увагу не те, що о бов' язок скласти податкову накладну та надати її покупц ю лежить на продавцю товару, т обто порушення вимог підпунк тів 7.2.3, 7.2.6 пункту 7.2 статті 7 Закон у України «Про податок на дод ану вартість» могло мати міс це тільки ТОВ «Комбікормовий завод», а не позивачем.

Та обставина, що ТОВ «Комбік ормовий завод» в порушення в имог вказаних норм Закону Ук раїни «Про податок на додану вартість» склало податкові накладні № 77, 78 19.07.2010 року, але нада ло їх покупцю тільки 04 липня 2011 року ніяким чином не впливає на право позивача на податко вий кредит з податку на додан у вартість у разі якщо ним дот римано строки, передбачені п унктом 198.6 статті 198 Податковог о кодексу України.

Позивач при формуванні под аткового кредиту з податку н а додану вартість за липень 201 1 року ніяким чином не порушив строки передбачені пунктом 198.6 статті 198 Податкового кодек су України.

Право покупця на звернення із скаргою на продавця у разі ненадання останнім податков ої накладної є правом покупц я, а не обов' язком і не позбав ляє покупця на податковий кр едит у разі відсутності тако ї скарги з його сторони у разі отримання податкових наклад них із запізненням, але в межа х строків визначених Податко вим кодексом України.

Формування податкового кр едиту за відсутності податко вих накладних і відсутності скарги покупця до державного податкового органу на прода вця в зв' язку із ненаданням податкових накладних є в так ому випадку тільки підставою для проведення перевірки де ржавним податковим органом п равомірності формування под аткових зобов' язань покупц ем у відповідному звітному п еріоді.

Аналізуючи все в сукупност і, суд приходить до висновку, щ о податкове повідомлення - рі шення відповідача № 0000772300 в ід 01 листопада 2011 року, яким вст ановлено завищення ТОВ «Случ Агро» суми від' ємного знач ення податку на додану варті сть в липні 2011 року у розмірі 23093 1 грн., є таким, що суперечить По датковому кодексу України, т ому його необхідно визнати н езаконним та скасувати.

Враховуючи викладене, суд п риходить до висновку, що позо в обґрунтований та доведений у судовому засіданні, тому йо го необхідно задовольнити.

На підставі наведено го, керуючись ст. ст. 15, 16, 33, 49, 54, 58, 183, 198 Податкового кодексу України , ст. 7 Закону України «Про пода ток на додану вартість», ст.ст . 9, 11, 86, 159 - 163, 167 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В:

Позов задовольн ити.

Визнати незаконним т а скасувати податкове повідо млення-рішення Старокостянт инівської об' єднаної держа вної податкової інспекції Хм ельницької області № 0000772300 від 01 листопада 2011 року, яким то вариству з обмеженою відпові дальністю «Случ Агро» м. Стар окостянтинів Хмельницької о бласті встановлено суму зави щення від' ємного значення п одатку на додану вартість за липень 2011 року у розмірі 230931 грн .

В повному обсязі постанова суду буде виготовлена 02.03.2012 рок у.

Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ух валив оскаржуване судове ріш ення. Копія апеляційної скар ги одночасно надсилається ос обою, яка її подає, до суду апе ляційної інстанції.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.

Постанова набирає законно ї сили в порядку статті 254 КАС У країни.

Повний текст постанови в иготовлено 02 березня 2012 року

Суддя /підпис/ В.К. Блонський

"Згідно з оригіналом" Суддя В.К. Блонський

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.02.2012
Оприлюднено28.03.2012
Номер документу22134043
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2270/597/12

Ухвала від 27.01.2012

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Блонський В.К.

Ухвала від 17.01.2012

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Блонський В.К.

Постанова від 27.02.2012

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Блонський В.К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні