КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа: № 2а-5620/11/2670 Голо вуючий у 1-й інстанції: Амельо хін В.В.
Суддя-доповідач: Файдюк В.В.
У Х В А Л А
Іменем України
"28" лютого 2012 р. м. Київ
Київський апеляційний адміністративний суд у склад і колегії суддів:
Головуючого судді Файдюка В.В.
суддів: Маслія В.І.
Чаку Є.В.
розглянувши в по рядку письмового провадженн я апеляційну скаргу Товарист ва з обмеженою відповідальні стю «Компанія «Енергобудліз инг»на постанову Окружного а дміністративного суду м. Киє ва від 20 травня 2011 року у справі за адміністративним позовом Територіального управління Державної комісії з цінних п аперів та фондового ринку в м . Києві та Київській області д о Товариства з обмеженою від повідальністю «Компанія «Ен ергобудлізинг» про стяг нення штрафу, -
В С Т А Н О В И В :
Постановою Окружного адміністративного суду м. Ки єва від 20 травня 2011 року адміні стративний позов Територіал ьного управління Державної к омісії з цінних паперів та фо ндового ринку в м. Києві та Киї вській області до ТОВ «Компа нія «Енергобудлізинг» про стягнення штрафу - задово лено.
Не погоджуючись з прийня тим рішенням, відповідач зве рнувся до суду з апеляційною скаргою в якій просить скасу вати постанову суду першої і нстанції та ухвалити нову, як ою повністю відмовити в задо воленні адміністративного п озову.
Суд, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволе нню з наступних підстав.
Як вбачається з матеріалів справи, проаналізувавши рег улярну річну інформацію TOB «Ко мпанія «Енергобудлізинг»за 2009 рік від 31 травня 2010 року, позив ачем були виявлені порушення законодавства про цінні пап ери.
У зв' язку з цим у відношенн і відповідача було складено акт про правопорушення на ри нку цінних паперів від 01 лютог о 2011 року № 158-КУ, відповідно до я кого встановлено ознаки пору шення TOB «Компанія «Енергобуд лізинг»вимог статті 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок», пунктів 1.8, 1.14, 1.15, глави 2, розділу V, «Положення про розкриття інформації ем ітентами цінних паперів», за твердженого Рішенням Держав ної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19 груд ня 2006 року № 1591, а саме: подання не в повному обсязі TOB «Компанія «Енергобудлізинг»регулярн ої річної інформації за 2009 рік до територіального органу К омісії за місцезнаходженням емітента в електронній та па перовій формах (у формі «Інфо рмація щодо освіти та стажу р оботи посадових осіб емітент а»опис не містить всієї необ хідної інформації, у формі «О пис бізнесу»відсутній аудит орський, не вірно заповнена ф орма «Інформація про основні засоби емітента (за залишков ою вартістю)»).
За результатами розгляду с прави про правопорушення на ринку цінних паперів у відно шенні TOB «Компанія «Енергобуд лізинг»позивачем було винес ено постанову про накладення санкції за правопорушення н а ринку цінних паперів від 10 л ютого 2011 № 152-КУ, відповідно до як ої до товариства застосовано штраф у розмірі 1 020, 00 грн.
Відповідно до статті 40 Зако ну України «Про цінні папери та фондовий ринок»- регулярн а інформація про емітента - рі чна та квартальна звітна інф ормація про результати фінан сово-господарської діяльнос ті емітента, яка подається Де ржавній комісії з цінних пап ерів та фондового ринку (в том у числі в електронному вигля ді). Строки, порядок та форми п одання регулярної інформаці ї про емітента (річної та квар тальної) встановлюється Держ авною комісією з цінних папе рів та фондового ринку.
Відповідно до п. 1 глави 7 розд ілу V Положення про розкриття інформації емітентами цінни х паперів, затвердженого Ріш енням Державної комісії з ці нних паперів та фондового ри нку від 19 грудня 2006 року № 1591 - роз криття річної інформації зді йснюється у такі строки: розм іщення в загальнодоступній і нформаційній базі даних Комі сії - у строк не пізніше 30 квітн я року, наступного за звітним ; опублікування у офіційному друкованому виданні -у строк не пізніше 30 квітня року, наст упного за звітнім; подання до Комісії - не пізніше 1 червня р оку, наступного за звітним.
Відповідно до п. 1 глави 1 розд ілу V Положення про розкриття інформації емітентами цінни х паперів - емітенти цінних па перів зобов'язані розкривати регулярну річну інформацію у повному обсязі відповідно до вимог цього розділу.
Відповідно до п. 1.8 глави 2, роз ділу V Положення про розкритт я інформації емітентами цінн их паперів - інформація про по садових осіб емітента має мі стити дані відповідно до пун кту 6.1 «Інформація щодо освіти та стажу роботи посадових ос іб емітента»та таблиці, що мі ститься у пункті 6.2 «Інформаці я про володіння посадовими о собами емітента акціями еміт ента», наведених у додатку 37.
Відповідно до п. 1.14 глави 2, роз ділу V Положення про розкритт я інформації емітентами цінн их паперів - опис бізнесу еміт ента розкривається в описові й формі відповідно до пункту 12 «Опис бізнесу», наведеного у додатку 37.
Відповідно до п. 1.15 глави 2, роз ділу V зазначеного Положення - інформація про майновий ста н та фінансово-господарську діяльність емітента має міст ити дані відповідно до табли ць, що містяться у пунктах 13.1 «І нформація про основні засоби емітента», 13.2 «Інформація щод о вартості чистих активів ем ітента», 13.3 «Інформація про зо бов'язання емітента», 13.4 «Інфо рмація про обсяги виробництв а та реалізації основних вид ів продукції», 13.5 «Інформація про собівартість реалізован ої продукції», наведених у до датку 37.
Відповідно до п. 14 статті 8 За кону України «Про державне р егулювання ринку цінних папе рів в Україні»- Державна комі сія з цінних паперів та фондо вого ринку має право наклада ти адміністративні стягненн я, штрафні та інші санкції за п орушення чинного законодавс тва на юридичних осіб та їх сп івробітників, аж до анулюван ня ліцензій на здійснення пр офесійної діяльності на ринк у цінних паперів.
Статтею 11 Закону України «П ро державне регулювання ринк у цінних паперів в Україні»п ередбачено, зокрема, що Держа вна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосов ує до юридичних осіб фінансо ві санкції за неподання, пода ння не в повному обсязі інфор мації та/або подання недосто вірної інформації до Державн ої комісії з цінних паперів т а фондового ринку - у розмірі д о тисячі неоподатковуваних м інімумів доходів громадян.
З матеріалів справи вбачає ться, що на момент звернення д о суду зазначена сума штрафу товариством не сплачена.
Таким чином правомірним є в исновок суду першої інстанці ї про задоволення вказаного адміністративного позову.
В своїй апеляційній скарзі відповідач зазначає, що пози вачем був пропущений шестимі сячний строк звернення до су ду, оскільки вказаний строк м ає обраховуватись від дати, к оли позивач дізнався про пор ушення законодавства на ринк у цінних паперів, тобто з 31 тра вня 2010 року.
Відповідно до ч. ч. 1, 2 статті 99 Кодексу адміністративного с удочинства України - адмініс тративний позов може бути по дано в межах строку зверненн я до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.
Для звернення до адміністр ативного суду за захистом пр ав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячн ий строк, який, якщо не встанов лено інше, обчислюється з дня , коли особа дізналася або пов инна була дізнатися про пору шення своїх прав, свобод чи ін тересів.
Колегія суддів зазначає, що предметом даної адміністрат ивної справи є стягнення штр афу за порушення законодавст ва на ринку цінних паперів, а н е встановлення факту такого порушення, а тому строк зверн ення до адміністративного су ду необхідно обраховувати з дати винесення рішення позив ача про накладення санкцій з а вказане порушення, тобто з 10 лютого 2011 року.
Враховуючи, що з адміністра тивним позовом позивач зверн увся до суду 15 квітня 2011 року, ко легія суддів приходить до ви сновку про те, що ним не був пр опущений строк звернення до адміністративного суду, а то му безпідставною є протилежн а позиція апелянта.
З наведеного вище колегія с уддів приходить до висновку, що при винесенні оскаржуван ої постанови судом першої ін станції було дотримано всіх вимог законодавства, а тому в ідсутні підстави для її скас ування.
Відповідно до статті 200 КАС У країни - суд апеляційної інст анції залишає апеляційну ска ргу без задоволення, а постан ову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інс танції правильно встановив о бставини справи та ухвалив с удове рішення з додержанням норм матеріального і процесу ального права.
Керуючись ст. ст. 160, 197, 198, 200, 205, 206, 212, 2 54 КАС України суд,
У Х В А Л И В :
Апеляційну скаргу Тов ариства з обмеженою відповід альністю «Компанія «Енергоб удлізинг»- залишити без зад оволення.
Постанову Окружного адмін істративного суду м. Києва ві д 20 травня 2011 року - залишити б ез змін.
Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після на правлення її копій особам, як і беруть участь у справі та мо же бути оскаржена протягом д вадцяти днів з дня набрання з аконної сили, шляхом подачі к асаційної скарги безпосеред ньо до Вищого адміністративн ого суду України.
Головуючий суддя Файдюк В.В.
Судді: Маслій В.І.
Чак у Є.В.
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.02.2012 |
Оприлюднено | 28.03.2012 |
Номер документу | 22146207 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Файдюк В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні