Постанова
від 10.11.2011 по справі 2а-0870/5456/11
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

              

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

 10 листопада 2011 року   11:20                                      Справа №  2а-0870/5456/11

 

Запорізький окружний адміністративний суд у складі судді Бойченко Ю.П., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу

за позовом Управління Пенсійного фонду України в місті Токмаку та Токмацькому районі Запорізької області

до Приватного підприємства «Стройград»

до стягнення не перерахованих адміністративних штрафів,

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

14 липня 2011 року Управління Пенсійного фонду України в Токмацькому районі Запорізької області (далі – позивач або УПФУ в Токмацькому районі) звернулось до Запорізького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Приватного підприємства «Стройград» (далі – відповідач або ПП «Стройград») в якій просить стягнути з відповідача суми заборгованості по адміністративним штрафам у розмірі 10 404,00 грн.

Ухвалою суду від 18 липня 2011 року позовну заяву УПФУ в Токмацькому районі залишено без руху та встановлено строк для усунення недоліків до 09 серпня 2011 року.

Позивач усунув недоліки позовної заяви у встановлений судом строк, тому ухвалою суду від 12.08.2011 відкрито провадження у справі, закінчено підготовче провадження, справа призначена до судового розгляду на 12 вересня 2012 року.

За клопотаннями представника позивача розгляд справи неодноразово зупинявся.

Представник позивача в судове засідання 10 листопада 2011 року не з'явився, надіслав до суду заяву (вх.№42945 від 03.11.2011), в якій просить суд розглянути справу без участі представника УПФУ в Токмацькому районі в порядку письмового провадження. Адміністративний позов підтримує в повному обсязі.

Також, в заяві позивачем заявлено клопотання про здійснення процесуального правонаступництва позивача по справі №2а-0870/5456/11 в зв'язку з припиненням діяльності позивача шляхом реорганізації та злиття в Управління Пенсійного фонду України в місті Токмаку та Токмацькому районі Запорізької області.  

Заява подана у відповідності до ст.ст.49, 51 КАС України.

Відповідно до вимог ст.55 КАС України, у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії адміністративного процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов'язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов'язкові для особи, яку він замінив.

На підставі викладеного суд вважає клопотання відповідача про здійснення процесуального правонаступництва обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.

Представник відповідача втретє в судове засідання не з'явився, про причини неявки суд не повідомив, заяви про розгляд справи без його участі суду не надав. Про час, місце та дату судових засідань був повідомлений належним чином, про що свідчать відмітки на повідомленнях про вручення поштової кореспонденції

Відповідно до п. 6 ст. 128 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглядати справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Відповідно до положень статті 128 КАС України справа вирішується на підставі наявних в ній доказів.

Згідно з ч. 1 ст. 41 КАС України суд під час судового розгляду адміністративної справи здійснює повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу. У разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Розглянувши подані заявником документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується подання, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд –

ВСТАНОВИВ:

Відносини, що виникають між суб'єктами системи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, регулюються Законом України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» від 09 липня 2003 року № 1058-ІV (Закон №1058-ІV) , який набрав чинності з 01 січня 2004 року. Дія інших нормативно - правових актів може поширюватися на ці відносини лише у випадках, передбачених цим Законом, або в частині, що не суперечить цьому закону.

Згідно положень ч. 2 ст. 5 Закону №1058-ІV, виключно цим Законом визначаються принципи та структура системи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, коло осіб, які підлягають загальнообов'язковому державному пенсійному страхуванню, а також платники страхових внесків.

Платники внесків є роботодавці, підприємства, установи і організації, створені відповідно до законодавства України, незалежно від форм власності, виду діяльності та господарювання, об'єднання громадян, профспілки, політичні партії, фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності та інші особи ( включаючи юридичних та фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, що обрали особливий спосіб оподаткування - фіксований податок, єдиний податок, фіксований сільськогосподарський податок), які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору ( контракту ) або на інших умовах, передбачених законодавством або договорами цивільно - правового характеру (ст. 15 Закону №1058-ІV).

Відповідно до вимог ст. 15 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», Приватне підприємство «Стройград» є платником страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхуванню.

Відповідно до вимог п. 6 ст. 20 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», страхувальники зобов'язані сплачувати страхові внески, нараховані за відповідний базовий звітний період, не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення цього періоду незалежно від виплати заробітної плати (доходу), на суми яких нараховуються страхові внески. Для страхувальників, що мають найманих працівників, базовим звітним періодом є календарний місяць. Згідно ч. 12 ст. 20 зазначеного Закону страхові внески підлягають сплаті незалежно від фінансового стану платника страхових внесків.

Також, згідно з пунктом 5.1.4 пункту 5.1 Інструкції «Про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України», затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України від 19 грудня 2003 року № 21-1, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України від 16 січня 2004 року за № 64/8663, нараховані за відповідний базовий звітний період страхові внески сплачуються платниками шляхом перерахування безготівкових сум з їх банківських рахунків не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення цього періоду незалежно від виплати заробітної плати (доходу), на суми яких нараховуються страхові внески. Базовим звітним періодом є календарний місяць.

В порушення вищезазначених норм, а також ст. 165-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, керівником підприємства, ОСОБА_1, були несвоєчасно сплачені страхові внески за травень та червень 2010 року (311,17 грн. та 311,17 грн.), липень 2010 року (313,28 грн.), вересень 2010 року (286,49 грн.).

За вказані адміністративні правопорушення УПФУ в Токмацькому районі винесені Постанови по справах про адміністративні правопорушення про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності та застосуванням до нього адміністративних стягнень у вигляді штрафів (Постанова від 04 серпня 2010 р. № 33, Постанова від 11 жовтня 2010 р. № 40, Постанова від 17 грудня 2010 р. № 57).

Відповідно до ст. 307 Кодексу України про адміністративні правопорушення, штраф має бути сплачений порушником не пізніше, як через п'ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу, а в разі його оскарження або опротестування такої постанови - не пізніше, як через п'ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги або протесту без задоволення.

Згідно зі ст. 308 КУпАП, у разі несплати правопорушником штрафу у строк, встановлений частиною першою ст. 307 цього Кодексу, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до відділу державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцезнаходженням його майна.

Крім того частина друга ст. 308 КУпАП, передбачає, що у порядку примусового виконання про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з правопорушника стягується подвійний розмір штрафу та витрати на облік зазначених правопорушень.

Відповідно до ст. 2 Закону України «Про виконавче провадження» №606-ХІV від 21.04.1999 зі змінами та доповненнями (далі - Закон №606-ХІV), примусове виконання рішень в Україні покладається на Державну виконавчу службу.

Пункт 6 частини 2 ст. 3 Закону №606-ХІV передбачає, що державною виконавчою службою підлягають виконанню виконавчі документи, зокрема, постанови органів (посадових осіб), уповноважених розглядати справи про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законодавством.

Відповідно до п.п.3.1. Інструкції про проведення виконавчих дій, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 15.12.1999 № 74/5, державний виконавець відкриває провадження на підставі виконавчого документа, зокрема, за заявою стягувача або його представника про примусове виконання рішення.

Згідно пп. 3.3.1. зазначеної Інструкції, постанови органів про адміністративні правопорушення можуть бути пред'явлені до виконання протягом трьох місяців.

У зв'язку з невиконанням даних постанов ОСОБА_1 в добровільному порядку документи було направлено до відділу державної виконавчої служби Токмацького РУЮ для здійснення примусового стягнення.

Стягнення проведено за місцем роботи боржника.

Згідно довідок ПП «Стройград» від 18.05.2011 р. за №17, №18, №19 штрафи утримано в повному обсязі з заробітної плати боржника, але не перераховано на розрахункові рахунки позивача.

На підставі п.1 ч. 8 ст. 37 Закону №606-ХІV виконавчі провадження з примусового виконання Постанови від 04 серпня 2010 р. № 33, Постанови від 11 жовтня 2010 р. № 40, Постанови від 17 грудня 2010 р. № 57 закінчені. Державним виконавцем винесені постанови про закінчення виконавчого провадження від 23.05.2011 р. (ВП №22442640, ВП №21156332, ВП №23649958).

УПФУ в Токмацькому районі 24.05.2011 р. за № 2033/09 направлено листа на адресу ПП «Стройград» з приводу перерахування сум штрафів на розрахункові рахунки управління. Даний лист отримано відповідачем, що підтверджується поштовим повідомленням № 717080519045.

Вказані суми штрафів на рахунки позивача ПП «Стройград» перераховані не були. Докази іншого в матеріалах справи відсутні.

Відповідно до ч.1 ст. 11 КАС України встановлено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

На підставі викладеного суд вважає позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі.

Відповідно до приписів ч. 4 ст. 94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст. 2, 4, 7 –12, 14, 86, 158 –163 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

          Адміністративний позов Управління Пенсійного фонду України в місті Токмаку та Токмацькому районі Запорізької області до Приватного підприємства «Стройград» про стягнення не перерахованих адміністративних штрафів - задовольнити.

Стягнути з розрахункових рахунків Приватного підприємства «Стройград» (код ЄДРПОУ 32701322) суму не перерахованих адміністративних штрафів у розмірі 10404 грн. (десять тисяч чотириста чотири грн. ) на користь Управління Пенсійного фонду України в місті Токмаку та Токмацькому районі Запорізької області на р/р 25606301001104 ЗОУ ВАТ «Державний Ощадний банк України», МФО 313957, код ЄДРПОУ 20508479.

          Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо  його не скасовано, набирає законної сили після повернення  апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного  провадження.

          

Постанова набирає законної сили відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя                                                                                Ю.П.Бойченко

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.11.2011
Оприлюднено02.04.2012
Номер документу22224787
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-0870/5456/11

Ухвала від 11.10.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

Ухвала від 11.10.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

Ухвала від 29.09.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

Ухвала від 11.10.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

Постанова від 10.11.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

Ухвала від 29.09.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

Ухвала від 12.09.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

Ухвала від 12.08.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

Ухвала від 18.07.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні