Постанова
від 26.03.2012 по справі 2а/2470/259/12
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ  ОКРУЖНИЙ  АДМІНІСТРАТИВНИЙ  СУД

П О С Т А Н О В А

Іменем України

26 березня 2012 року                      м. Чернівці                   Справа № 2а/2470/259/12

Суддя Чернівецького окружного адміністративного суду Скакун О.П., розглянувши у порядку скороченого провадження матеріали за адміністративним позовом  Прокурора Вижницького району Чернівецької області в інтересах держави в особі Управління Пенсійного фонду України у Вижницькому районі Чернівецької області до Відкритого акціонерного товариства "Завод нерудних матеріалів "Нерудпром" про стягнення заборгованості,-

встановив:

Прокурор Вижницького району Чернівецької області в інтересах держави в особі Управління Пенсійного фонду України у Вижницькому районі Чернівецької області звернувся з адміністративним позовом до Відкритого акціонерного товариства “Завод нерудних матеріалів “Нерудпром” про стягнення заборгованості по сплаті єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в сумі 8825.02 грн.

Відкрите акціонерне товариство “Завод нерудних матеріалів “Нерудпром” зареєстровано  в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України та перебуває на обліку в Управлінні Пенсійного фонду України у Вижницькому районі Чернівецької області як платник страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Згідно розрахунку Управління Пенсійного фонду України у Вижницькому районі Чернівецької області, заборгованість Відкритого акціонерного товариства “Завод нерудних матеріалів “Нерудпром” становить 8825.02 грн.

З корінця вимоги Управління Пенсійного фонду України в м. Чернівцях від 02 лютого 2012 року №Ю- 2/8 вбачається, що загальна сума боргу Відкритого акціонерного товариства “Завод нерудних матеріалів “Нерудпром”  станом на 01.08.2011р. становить 8825.02 грн.

Судом встановлено, що Відкрите акціонерне товариство “Завод нерудних матеріалів “Нерудпром” несвоєчасно та не в повній мірі сплачувало єдиний соціальний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

На адресу відповідача було направлено ухвалу про відкриття скороченого провадження та запропоновано подати заперечення на позов або заяву про визнання позову, однак відповідач зазначеним правом не скористався.

Розглянувши матеріали справи, встановивши фактичні обставини у справі, дослідивши докази, що мають юридичне значення для розгляду справи, проаналізувавши законодавство, яке регулює спірні правовідносини, суд доходить висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню.

Згідно п.2 ст.121 Конституції України  до основних функцій прокуратури віднесено представництво інтересів держави в судах у випадках, визначених законом. Однією із форм представництва є,  у відповідності до ч.3 ст.36-1 Закону України “Про прокуратуру ”, звернення до суду з позовами або заявами про захист прав і свобод іншої особи, невизначеного кола осіб, коли порушуються інтереси держави, або про визнання незаконними правових актів, дій чи рішень органів і посадових осіб.

Відповідно до п.2 ч.1 ст.1 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", який набрав чинності з 01.01.2011 року, єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування визначається як консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб та членів їхніх сімей на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", недоїмкою є сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені цим Законом, обчислена територіальними органами Пенсійного фонду України у випадках, передбачених цим Законом.

Згідно до ч. 2 та ч. 3 ст. 8  Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", єдиний внесок не входить до системи оподаткування. Податкове законодавство не регулює порядок нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску. Кошти, що надходять від сплати єдиного внеску та застосування фінансових санкцій відповідно до цього Закону, не можуть зараховуватися до Державного бюджету України, бюджетів інших рівнів та використовуватися на цілі, не передбачені законодавством про загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Відповідно до статті 4 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", відповідач є платником єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування  до Пенсійного фонду України.

Відповідно  до п.п. 1, 4 ч. 2 ст. 6 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", платник єдиного внеску зобов'язаний: своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок; подавати звітність до територіального органу Пенсійного фонду у строки, в порядку та за формою, встановленими Пенсійним фондом за погодженням з відповідними фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування та центральним органом виконавчої влади у галузі статистики.

Частина 8 статті 9 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" передбачає, що платники єдиного внеску зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за відповідний базовий звітний період, не пізніше 20 числа місяця, що настає за базовим звітним періодом. Базовим звітним періодом для відповідача є календарний місяць.

Згідно ч. 12 ст. 9 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.

Частина 10 ст. 25 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" визначає, що на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу. А згідно  з п. 2 ч.11 даної статті територіальний орган Пенсійного фонду застосовує до платника єдиного внеску штрафні санкції у розмірі 10 відсотків своєчасно не сплачених сум за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску.

Із матеріалів справи вбачається, що відповідачем своєчасно не сплачено єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у сумі 8825.02 грн., чим порушено вимоги статей 6 та 9 Закону.

На момент розгляду справи заборгованість відповідачем не сплачена.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

За таких обставин суд дійшов висновку, що адміністративний позов Прокурора Вижницького району Чернівецької області в інтересах держави в особі Управління Пенсійного фонду України у Вижницькому районі Чернівецької області до Відкритого акціонерного товариства "Завод нерудних матеріалів "Нерудпром"  про стягнення заборгованості у сумі 8825.02 грн.  підлягає  задоволенню.

У процесі розгляду справи не встановлено інших фактичних обставин, що мають суттєве значення для правильного вирішення спору, і доказів на підтвердження цих обставин.

Керуючись ст.ст.2,3,6-12,17,18,160-163,167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд —

ПОСТАНОВИВ:

1.          Позов задовольнити повністю.

2.          Стягнути з Відкритого акціонерного товариства "Завод нерудних матеріалів "Нерудпром" (ід.код 21424402) заборгованість з єдиного внеску на загальнообов`язкове  державне соціальне страхування у сумі  8825.02 грн.  

3. Постанова підлягає негайному виконанню.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження

Апеляційна скарга  на постанову суду першої інстанції подається до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд  протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя                                                                                                            О.П. Скакун

СудЧернівецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.03.2012
Оприлюднено03.04.2012
Номер документу22254862
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/2470/259/12

Постанова від 26.03.2012

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Скакун Оксана Петрівна

Ухвала від 03.03.2012

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Скакун Оксана Петрівна

Ухвала від 13.02.2012

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Скакун Оксана Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні