Постанова
від 15.03.2012 по справі 2а-720/12/1070
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІ СТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

15 березня 2012 року Справа № 2а-720/12/1070

Київський окружний а дміністративний суд у складі : головуючого - судді Харчен ко С.В., розглянувши в порядку письмового провадження адмі ністративну справу

за позовом Управління Пенсійного фо нду України у Рокитнянському районі Київської області

до

про Рокитнянського районног о госпрозрахункового відділ ення профілактичної дезінфе кції при Рокитнянській санітарно-епідеміол огічній станції Київської об ласті

стягнення заборгованості по сплаті страхових внесків на загальнообов`язкове держа вне пенсійне страхування, фі нансових санкцій та пені,

ВСТАНОВИВ:

Управління Пенсійного ф онду України у Рокитнянськом у районі Київської області з вернулось до суду з позовом п ро стягнення з Рокитнянськог о районного госпрозрахунков ого відділення профілактичн ої дезінфекції при Рокитнянс ькій санітарно- епідеміологічній станції Ки ївської області заборговано сті по сплаті страхових внес ків на загальнообов`язкове д ержавне пенсійне страхуванн я, фінансових санкцій та пені у загальному розмірі 13875 грн. 19 коп.

Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач має перед т ериторіальним органом Пенсі йного фонду України заборгов аність по сплаті страхових в несків на загальнообов' язк ове державне пенсійне страху вання, фінансових санкцій та пені у вказаному вище розмір і.

Територіальні органи Пенс ійного фонду України в силу з акону здійснюють контроль за правильністю нарахування, с воєчасністю і повнотою надхо дження страхових внесків, на рахованих та/або не сплачени х у період до 1 січня 2011 року, в то му числі нарахованих внесків , строк сплати яких на 1 січня 201 1 року не настав, а також стягн ення заборгованості по сплат і страхових внесків, фінансо вих санкцій та пені, у зв' язк у з чим позивач звернувся до с уду з позовом про стягнення з відповідача суми вказаної з аборгованості.

Ухвалами Київського окружного адміністративног о суду від 24 лютого 2012 року відк рито провадження в адміністр ативній справі, закінчено пі дготовче провадження та приз начено справу до судового ро згляду на 15 березня 2012 року о 13 г од. 00 хв.

У судове засідання, признач ене на 15 березня 2012 року, предст авники сторін не з`явились, бу ли своєчасно та належним чин ом повідомлені про дату, час т а місце судового розгляду сп рави. Матеріали справи містя ть клопотання представників позивача та відповідача про розгляд справи за їх відсутн ості, що відповідно до припис ів статті 122 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и є підставою для здійснення розгляду справи в порядку пи сьмового провадження за наяв ними у ній матеріалами та док азами.

Крім того, до суду надійшла заява представника відповід ача про визнання адміністрат ивного позову у повному обся зі та надання розстрочки у ви платі заборгованості у зв`яз ку зі скрутним фінансовим ст ановищем підприємства.

Розглянувши подані докуме нти і матеріали, всебічно і по вно з' ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуєть ся позов, об' єктивно оцінив ши докази, які мають юридичне значення для розгляду справ и і вирішення спору по суті, вр аховуючи принципи рівності с торін, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтова ними та такими, що підлягають задоволенню, виходячи з наст упного.

Як вбачається з матеріалів адміністративної справи, Ро китнянське районне госпрозр ахункове відділення профіла ктичної дезінфекції при Роки тнянській саніт арно-епідеміологічній станц ії Київської області (іденти фікаційний код 22201928, місцезнах одження: 09600, Київська область, Рокитнянський район, смт. Рок итне, вул. Браті в Липовенків, буд. 2) зареєстро ване як платник страхових вн есків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхуван ня за № 1018010085, що підтверджу ється відомостями, наведеним и у картці особового рахунку (а.с. 7-9), а отже є страхувальнико м у розумінні положень Закон у України «Про загальнообов' язкове державне пенсійне стр ахування»від 09.07.2003 № 1058-IV.

Судом встановлено, що відпо відачем не сплачено самостій но визначену ним суму страхо вих внесків на загальнообов' язкове державне пенсійне стр ахування за жов тень - грудень 2010 року та суму внесків, донарахованих тери торіальним органом Пенсійно го фонду України за результа тами позапланової перевірки , у загальному розмірі 13631 грн. 68 коп.

Крім того, у зв`язку з несвоє часною сплатою відповідачем страхових внесків на загаль нообов'язкове державне пенсі йне страхування начальником Управління Пенсійного фонду України у Рокитнянському ра йоні Київської області прийн ято рішення від 31.08.2010 № 210, яким на підставі пункту 2 частини дев `ятої статті 106 Закону України «Про загальнообов' язкове д ержавне пенсійне страхуванн я»від 09.07.2003 № 1058-IV до Рокитнянсько го районного госпрозрахунко вого відділення профілактич ної дезінфекції при Рокитнян ській санітарно-епідеміолог ічній станції Київської обла сті застосовано фінансові са нкції та пеню.

Вказане рішення отримано п редставником відповідача 06.09. 2010, про що свідчить його підпис на рішенні (а.с. 53).

Заборгованість по сплаті ф інансових санкцій у сумі 229 гр н. 73 коп. та пені у сумі 13 грн. 78 коп. у строк, встано влений Законом України «Про загальнообов' язкове держа вне пенсійне страхування»ві д 09.07.2003 № 1058-IV, відповідачем не спл ачено.

У зв' язку з порушенням від повідачем платіжної дисципл іни, позивачем, у відповіднос ті до вимог Закону України «П ро загальнообов' язкове дер жавне пенсійне страхування» від 09.07.2003 № 1058-IV, відповідачу напра влено вимоги про сплату борг у за № Ю-546 від 05.04.2011 та № Ю-1073 від 05.01.2012, які були отрима ні ним 06.04.2011 та 10.01. 2012, про що свідчать копії повід омлень про вручення рекоменд ованих поштових відправлень (а.с. 21, 54).

Обов`язок щодо сплати страх ових внесків на загальнообов `язкове державне пенсійне ст рахування, фінансових санкці й та пені у загальному розмір і 13875 грн. 19 коп. у встановлені законодавство м строки відповідачем не вик онано, у зв`язку з чим позивач звернувся до суду з даним поз овом.

Надаючи правову оцінку від носинам, що виникли між сторо нами, суд виходить з наступно го.

Законодавство України про загальнообов' язкове держа вне соціальне страхування ск ладається з Основ законодавс тва України про загальнообов 'язкове державне соціальне с трахування від 14.01.1998 № 16/98-ВР та пр ийнятих відповідно до них за конів, інших нормативно-прав ових актів, що регулюють відн осини у сфері загальнообов' язкового державного соціаль ного страхування.

Згідно зі статтею 1 Основ за конодавства України про зага льнообов'язкове державне соц іальне страхування від 14.01.1998 № 1 6/98-ВР (далі - Основи законодав ства № 16/98-ВР), загальнообов'язкове державн е соціальне страхування - це с истема прав, обов'язків і гара нтій, яка передбачає надання соціального захисту, що вклю чає матеріальне забезпеченн я громадян у разі хвороби, пов ної, часткової або тимчасово ї втрати працездатності, втр ати годувальника, безробіття з незалежних від них обстави н, а також у старості та в інши х випадках, передбачених зак оном, за рахунок грошових фон дів, що формуються шляхом спл ати страхових внесків власни ком або уповноваженим ним ор ганом (далі - роботодавець), гр омадянами, а також бюджетних та інших джерел, передбачени х законом.

Залежно від страхового в ипадку є такі види загальноо бов' язкового державного со ціального страхування як: пе нсійне страхування; страхува ння у зв' язку з тимчасовою в тратою працездатності та вит ратами, зумовленими похованн ям; медичне страхування; стра хування від нещасного випадк у на виробництві та професій ного захворювання, які сприч инили втрату працездатності ; страхування на випадок безр обіття; інші види страхуванн я, передбачені законами Укра їни (частина перша статті 4 Осн ов законодавства № 16/98-ВР).

Частиною другою статті 4 О снов законодавства № 16/98-ВР вст ановлено, що відносини, що вин икають за зазначеними у част ині першій цієї статті видам и загальнообов' язкового де ржавного соціального страху вання, регулюються окремими законами, прийнятими відпові дно до цих Основ.

Спірні правовідносини у да ній справі охоплюють період, упродовж якого законодавче регулювання загальнообов' язкового державного соціаль ного страхування зазнавало з мін.

Так, принципи, засади і меха нізми функціонування систем и загальнообов`язкового держ авного пенсійного страхуван ня визначені Законом України «Про загальнообов' язкове д ержавне пенсійне страхуванн я»(надалі - Закон України № 1058-IV).

З 1 січня 2011 року набрав чинно сті Закон України «Про збір т а облік єдиного внеску на заг альнообов' язкове державне соціальне страхування»від 0 8.07.2010 № 2464, яким до Закону України № 1058-IV внесено відповідні змін и.

В той же час, відповідн о до пункту 7 розділу VIII Закону України «Про збір та облік єд иного внеску на загальнообов ' язкове державне соціальне страхування»від 08.07.2010 № 2464, стягнення заборгованос ті із сплати страхових внеск ів за діючими видами загальн ообов'язкового державного со ціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахован их та/або не сплачених у періо д до 1 січня 2011 року, в тому числі страхових внесків, строк спл ати яких на 1 січня 2011 року не на став, здійснюється фондами з агальнообов'язкового держав ного соціального страхуванн я відповідно до законодавств а, що діяло на момент виникнен ня такої заборгованості або застосування штрафних санкц ій.

Таким чином, до правов ідносин, що встановлюють пор ядок нарахування та сплати с трахових внесків на загально обов`язкове державне пенсійн е страхування, підлягають за стосуванню норми Закону Укра їни № 1058-IV в редакції, що діяла до 1 січня 2011 року.

Згідно з частиною першою ст атті 15 Закону України № 1058-IV, пла тниками страхових внесків д о солідарної системи є стра хувальники, зазначені в стат ті 14 цього Закону, і застрахов ані особи, зазначені в частин і першій статті 12 цього Закону . Частинами третьою та четвер тою цієї статті встановлено, що страхувальники набувають статусу платників страхови х внесків із дня їх реєстраці ї у територіальному органі П енсійного фонду.

Абзацом другим пункту 1 стат ті 14 Закону України № 1058-IV передб ачено, що страхувальниками є роботодавці: підприємства, у станови і організації, створ ені відповідно до законодавс тва України, незалежно від фо рми власності, виду діяльнос ті та господарювання, об' єд нання громадян, профспілки, п олітичні партії (у тому числі філії, представництва, відді лення та інші відокремлені п ідрозділи зазначених підпри ємств, установ, організацій, о б' єднань громадян, профспіл ок, політичних партій, які маю ть окремий баланс і самостій но ведуть розрахунки із заст рахованими особами), фізичні особи - суб' єкти підприємни цької діяльності та інші осо би (включаючи юридичних та фі зичних осіб - суб' єктів підп риємницької діяльності, які обрали особливий спосіб опод аткування (фіксований подато к, єдиний податок, фіксований сільськогосподарський пода ток, придбали спеціальний то рговий патент), які використо вують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (к онтракту) або на інших умовах , передбачених законодавство м, або за договорами цивільно -правового характеру, - для ос іб, зазначених у пунктах 1, 10, 15 ст атті 11 цього Закону.

Відповідно до пункту 6 части ни другої статті 17 та частини шостої статті 20 Закону Україн и № 1058-IV, страхувальник, яким є ві дповідач, зобов'язаний нарах овувати, обчислювати і спла чувати страхові внески в уст ановлені строки та в повному обсязі.

Згідно з частинами шостою т а дванадцятою статті 20 Закону України № 1058, страхувальники з обов'язані сплачувати страхо ві внески, нараховані за відп овідний базовий звітний пері од, не пізніше ніж через 20 кале ндарних днів із дня закінчен ня цього періоду; страхові вн ески сплачуються незалежно в ід фінансового стану платник а.

Обчислення страхових внес ків здійснюється щомісячно з а ставками, визначеними пунк тами 4.1, 4.2 Інструкції про поряд ок обчислення і сплати страх увальниками та застраховани ми особами внесків на загаль нообов' язкове державне пен сійне страхування до Пенсійн ого фонду України, затвердже ної постановою правління Пен сійного фонду України від 19.12.20 03 № 21-1 та статтею 4 Закону Україн и «Про збір на обов'язкове дер жавне пенсійне страхування» .

Частиною першою статті 106 Закону України № 1058-IV встановл ено, що у разі виявлення своєч асно не сплачених сум страхо вих внесків страхувальники з обов' язані самостійно обчи слити ці внески і сплатити їх з нарахуванням пені в порядк у і розмірах, визначених цією статтею.

Відповідно до частини трет ьої статті 20 Закону України № 1058-IV, обчислення страхових внес ків територіальними органам и Пенсійного фонду у випадка х, передбачених цим Законом, з дійснюється на підставі скла дених актів перевірки правил ьності нарахування та сплати страхових внесків, звітност і, що подається страхувальни ком, бухгалтерських та інших документів, що підтверджуют ь суму заробітної плати (дохо ду), на які відповідно до цього Закону нараховуються страхо ві внески.

Згідно з приписами пункту 2 частини першої статті 64 цього Закону, виконавча дирекція П енсійного фонду та її терито ріальні органи мають право н е частіше одного разу на кале ндарний рік проводити планов і, а також у випадках, передбач ених законодавс твом, - позапланові перевірки на будь-яких підприємствах, в установах і організаціях та у фізичних осіб - суб'єктів пі дприємницької діяльності бу хгалтерських книг, звітів, ко шторисів та інших документів , пов'язаних з нарахуванням, об численням та сплатою страхов их внесків, отримувати необх ідні пояснення, довідки і від омості (у тому числі письмові ) з питань, що виникають під ча с таких перевірок.

Судом встановлено, що у жовт ні - листопаді 2006 року, Управл інням Пенсійного фонду Украї ни у Рокитнянському районі К иївської області, на підстав і статті 64 Закону України № 1058-IV, проведено позапланову перев ірку своєчасності, достовірн ості повноти нарахування та сплати Рокитнянським районн им госпрозрахунковим відділ енням профілактичної дезінф екції при Рокитнянській сані тарно-епідеміологічній стан ції Київської області страхо вих внесків на загальнообов` язкове державне пенсійне стр ахування.

Під час перевірки посадови ми особами Управління Пенсій ного фонду України у Рокитнянському районі К иївської області виявлено, щ о відповідачем, в порушення в имог Закону України № 1058-IV, своє часно не обчислено та не спла чено страхові внески за лютий - грудень 2004 року у заг альному розмірі 10114 грн. 18 коп.

За результатами перевірки позивачем складено акт від 07. 11.2006 № 19, на підставі якого відпо відачу донараховано суму стр ахових внесків на загальнооб ов`язкове державне пенсійне страхування у вказаному вище розмірі.

З матеріалів адміністрати вної справи також вбачається , що відповідачем до Управлін ня Пенсійного фонду України у Рокитнянському районі Київ ської області було подано ро зрахунки сум страхових внес ків на загальнообов' язкове державне пенсійне страхуван ня за жовтень - грудень 2010 року.

Згідно даних вказаної звіт ності, розмір страхових внес ків на загальнообов`язкове д ержавне пенсійне страхуванн я за ставкою 33,2 % за жовтень 2010 ро ку становить 1766 грн . 41 коп., листопад 2011 року - 1745 грн . 14 коп., грудень 2010 року - 1668 грн. 52 коп.

З урахуванням частковог о погашення відповідачем заб оргованості у розмірі 1662 грн. 57 коп., самостій но визначений відповідачем р озмір страхових внесків на з агальнообов' язкове держав не пенсійне страхування за ж овтень - грудень 2010 року у сумі 3517 грн. 50 коп. у строк, вст ановлений Законом України «П ро загальнообов' язкове дер жавне пенсійне страхування» від 09.07.2003 № 1058-IV, не сплачено.

Відповідно до частини друг ої статті 106 Закону України № 105 8-IV, суми страхових внесків сво єчасно не нараховані та/або н е сплачені страхувальниками у строки, визначені статтею 20 цього Закону, в тому числі о бчислені територіальними ор ганами Пенсійного фонду у ви падках, передбачених частино ю третьою статті 20 цього Закон у, вважаються простроченою з аборгованістю із сплати стра хових внесків і стягуються з нарахуванням пені та засто суванням фінансових санкцій , розмір яких визначено пункт ами 8, 9 статті 106 цього Закону.

Пунктом 2 частини дев`ятої с татті 106 зазначеного Закону пе редбачено, що за несплату (неп ерерахування) або несвоєчасн у сплату (несвоєчасне перера хування) страхувальниками ст рахових внесків, у тому числі донарахованих страхувальни ками або територіальними орг анами Пенсійного фонду, накл адається штраф у розмірі 10 від сотків своєчасно не сплачени х сум.

Одночасно на суми своєчасн о не сплачених (не перерахова них) страхових внесків і фіна нсових санкцій нараховуєтьс я пеня в розмірі 0,1 відсотка за значених сум коштів, розрахо вана за кожний день простроч ення платежу.

Таким чином, територіальни й орган Пенсійного фонду Укр аїни, встановивши порушення відповідачем вимог частини ш остої статті 20 Закону України № 1058, що виявилось у несвоєчасн ій сплаті страхових внесків на загальнообов`язкове держа вне пенсійне страхування, об грунтовано застосував до Рок итнянського районного госпр озрахункового відділення пр офілактичної дезінфекції пр и Рокитнянській санітарно-епідеміологічні й станції Київської області фінансові санкції та пеню, ви ходячи з приписів пункту 2 час тини дев`ятої статті 106 зазнач еного Закону.

Абзацом 1 частини третьої ст атті 106 Закону України № 1058 вста новлено, що територіальні ор гани Пенсійного фонду за фор мою і у строки, визначені прав лінням Пенсійного фонду, над силають страхувальникам, які мають недоїмку, вимогу про її сплату.

Вимога про сплату недоїм ки є виконавчим документом.

Протягом десяти робочих дн ів із дня одержання вимоги пр о сплату недоїмки страхуваль ник зобов' язаний сплатити с уми недоїмки та суми фінансо вих санкцій.

Згідно з абзацом 8 частини третьої статті 106 Закону Укра їни № 1058 , у разі, якщо страхувал ьник, який одержав вимогу те риторіального органу Пенсі йного фонду про сплату недо їмки і протягом десяти робоч их днів після її отримання не сплатив

зазначену у вим озі суму недоїмки разом з за стосованою до нього фінансов ою санкцією, включеної до вим оги, або не узгодив вимогу з ві дповідним органом Пенсійно го фонду, або не оскаржив вим огу в судовому порядку, а так ож у разі якщо страхувальн ик узгодив

вимогу, але не сплатив узгоджену суму недої мки протягом десяти робочих днів після отримання узгодже ної вимоги, відповідний орга н Пенсійного фонду звертаєть ся в установленому законом порядку і подає вимогу про сп лату недоїмки до відповідно го підрозділу державної ви конавчої служби. У зазначен их випадках орган Пенсійног о фонду також має право зв ернутися до суду чи господар ського суду з позовом про с тягнення недоїмки.

Частиною чотирнадцятою статті 106 Закону України № 1058 пе редбачено, що суми пені та фі нансових санкцій, застосован их за порушення порядку та ст років обчислення, нарахуванн я та сплати страхових внескі в, стягуються в тому ж порядку , що й недоїмка із сплати страх ових внесків.

При цьому, строк давності що до стягнення недоїмки, пені т а штрафів не застосовується (частина шістнадцята статті 106 Закону України № 1058 ).

Враховуючи, що рішення Уп равління Пенсійного фонду Ук раїни у Рокитнянському район і Київської області від 31.08.2010 № 210 та вимоги від 05.04.2011 № Ю-546, 05.01.2012 № Ю-10 73 протягом 10 робочих днів післ я їх отримання відповідачем оскаржені не були, заборгова ність не погашена, отже борг в ідповідача по сплаті страхов их внесків на загальнообов' язкове державне пенсійне стр ахування, фінансових санкцій та пені у загальному розмірі 13875 грн. 19 коп. вважається узгодж еним.

Зважаючи на ту обставину, що згідно з приписами пункту 7 ро зділу VIII Закону України «Про з бір та облік єдиного внеску н а загальнообов' язкове держ авне соціальне страхування» від 08.07.2010 № 2464на період до повног о стягнення заборгованості і з сплати страхових внесків з а діючими видами загальнообо в' язкового державного соці ального страхування та сум ш трафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період д о 1 січня 2011 року, в тому числі на рахованих внесків, строк спл ати яких на 1 січня 2011 року не на став, за фондами загальнообо в' язкового державного соці ального страхування зберіга ються повноваження щодо конт ролю за правильністю нарахув ання, своєчасністю сплати ст рахових внесків, якими вони б ули наділені до набрання чин ності цим Законом, суд дійшов висновку, що позовні вимоги п ро стягнення з відповідача з аборгованості по сплаті стр ахових внесків на загальнооб ов`язкове державне пенсійне страхування, фінансових санк цій та пені у загальному розм ірі 13875 грн. 19 коп. заявлено позив ачем у межах повноважень, виз начених чинним законодавств ом України.

На час розгляду справи та ви несення рішення по суті заяв лених позовних вимог доказів про сплату зазначеної суми в ідповідач суду не надав та ви знав позовні вимоги у повном у обсязі.

Крім того, до суду надійшло клопотання представника від повідача про надання розстро чки у виплаті заборгованості у зв`язку з незадовільним фін ансовим станом підприємства .

Так, представник відповіда ча зазначає, що сплата заборг ованості по страхових внеска х на загальнообов' язкове де ржавне пенсійне страхування , фінансових санкціях та пені ускладнена у зв`язку зі зменш енням прибутків Рокитнянськ ого районного госпрозрахунк ового відділення профілакти чної дезінфекції при Рокитня нській санітарн о-епідеміологічній станції К иївської області, а відтак на дання розстрочки у виплаті з аборгованості на умовах щомі сячної сплати боргу рівними частинами упродовж 24 місяців значно спростить виконання зазначеного зобов`язання.

Представник позивача прот и надання розстрочки у випла ті заборгованості на вказани х умовах не заперечував, про щ о надіслав суду відповідну з аяву.

Відповідно до частини перш ої статті 136 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и, позивач може відмовитись в ід адміністративного позову , а відповідач - визнати адмі ністративний позов протягом всього часу судового розгля ду, зробивши усну заяву. Якщо в ідмову від адміністративног о позову чи визнання адмініс тративного позову викладено в адресованій суду письмові й заяві, ця заява приєднуєтьс я до справи.

Цією ж статтею встановлено , що судове рішення у зв' язку з відмовою в ід адміністративного позову , визнанням адміністративног о позову чи примиренням стор ін ухвалюється за правилами, встановленими статтями 112, 113 ц ього Кодексу.

Відповідно до частини перш ої статті 112 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и, позивач може відмовитися в ід адміністративного позову повністю або частково, а відповідач - визнати адмін істративний позов повністю а бо частково.

Судом встановлено, що визна ння відповідачем адміністра тивного позову не суперечить закону та не порушує чиї-небу дь права, свободи або інтерес и, а тому приймається судом.

За таких обставин, виходячи з меж заявлених позовних вим ог, системного аналізу полож ень чинного законодавства Ук раїни та матеріалів справи, б еручи до уваги ту обставину, що суму заборгова ності до Управління Пенсійно го фонду України у Рокитнянському районі Київської області у розмірі 13875 грн. 19 коп. відповідач у встановлені законодав ством строки не сплатив та по зов визнав; наявність у нього вказаної заборгованості під тверджується доказами, що мі стяться у матеріалах справи, суд дійшов висновку про обґр унтованість позовних вимог т а вважає їх такими, що підляга ють задоволенню.

Вирішуючи питання про нада ння розстрочки у виплаті заб оргованості перед Управлінн ям Пенсійного фонду України у Рокитнянському районі Київ ської області, суд зазначає н аступне.

Право суду надавати відстр очення або розстрочення вико нання судового рішення обумо влено статтею 263 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни.

Частиною першою статті 257 Ко дексу адміністративного суд очинства України передбачен о, що у разі необхідності спос іб, строки і порядок виконанн я можуть бути визначені у сам ому судовому рішенні.

Керуючись принципом диспо зитивності, покладеним в осн ову адміністративного судоч инства, а також беручи до уваг и ту обставину, що відповідач позов визнав, зважаючи на те, що позивач проти надання роз строчки не заперечував, суд д ійшов висновку, що клопотанн я відповідача про надання ро зстрочки у виплаті заборгова ності підлягає задоволенню.

Оскільки спір вирішено на к ористь суб' єкта владних пов новажень, звільненого від сп лати судового збору, а також з а відсутності витрат позивач а - суб'єкта владних повноваже нь, пов'язаних із залученням с відків та проведенням судови х експертиз, судові витрати (с удовий збір) стягненню з відп овідача не підлягають.

Керуючись статтями 69, 70, 71, 122, 158-163 , 167, 254 Кодексу адміністративно го судочинства України, суд

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний поз ов задовольнити.

2. Стягнути з Рокитнянського районного госпрозрахунково го відділення профілактично ї дезінфекції при Рокитнянсь кій санітарно-епідеміологіч ній станції Київської област і на користь Управління Пенс ійного фонду України у Рокит нянському районі Київської о бласті заборгованість по спл аті страхових внесків на заг альнообов' язкове державне пенсійне страхування, фінан сових санкцій та пені у сумі 13 875 (тринадцять тисяч вісімсот сімдесят п`ять) грн. 19 коп.

3. Встановити розстрочку вик онання даної постанови суду у наступному порядку: суму за боргованості у розмірі 13875 (три надцять тисяч вісімсот сімде сят п`ять) грн. 19 коп. стягнути р івними частинами щомісячно у продовж двадцяти чотирьох мі сяців з дня набрання постано вою законної сили.

Постанова набирає з аконної сили після закінченн я строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було по дано в установлені строки.

У разі подання апеляц ійної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає зако нної сили після повернення а пеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного пров адження або набрання законно ї сили рішенням за наслідкам и апеляційного провадження.

Апеляційна скарга на пост анову суду першої інстанції подається до Київського апел яційного адміністративного суду через Київський окружн ий адміністративний суд прот ягом десяти днів з дня отрима ння копії постанови.

Суддя Харченко С.В.

Дата ухвалення рішення15.03.2012
Оприлюднено05.04.2012
Номер документу22284188
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-720/12/1070

Ухвала від 24.02.2012

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

Постанова від 15.03.2012

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні