ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1
УХВАЛА
про відмову у відкритті п ровадження в адміністративн ій справі
13 березня 2012 року № 2а-3380/12/2670
Суддя Окружного адмін істративного суду міста Києв а Блажівська Н. Є., роз глянувши позовну заяву і дод ані до неї матеріали
За позовом Закритого акціонерного товариства «Пірс»
до Відділу державної викона вчої служби Дніпровського ра йонного управління юстиції у місті Києві
про скасування постанови
В С Т А Н О В И В
Закрите акціонерне товариство «Пірс»звернулос я до Окружного адміністратив ного суду міста Києва з позов ом до Відділу державної вико навчої служби Дніпровського районного управління юстиці ї у місті Києві про скасуванн я Постанови Начальника Відді лу державної виконавчої служ би Дніпровського районного у правління юстиції в м. Києві в ід 28 лютого 2012 року про скасува ння Постанови про закінчення виконавчого провадження ВП № 28970034 Дніпровського ВДВС в м. Ки єві від 2 грудня 2011 року, яке від крито на підставі Наказу Гос подарського суду м. Києва від 30 червня 2011 року у справі № 6/158; ск асування постанови про відно влення виконавчого провадже ння ВП № 28970034 Відділу державної виконавчої служби Дніпровсь кого районного управління юс тиції в м. Києві від 29 лютого 2012 р оку.
Згідно з пунктом 1 ча стини 1 статті 3 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни справа адміністративно ї юрисдикції (далі - адмініс тративна справа) - переданий на вирішення адміністративн ого суду публічно-правовий с пір, у якому хоча б однією зі с торін є орган виконавчої вла ди, орган місцевого самовряд ування, їхня посадова чи служ бова особа або інший суб'єкт, я кий здійснює владні управлін ські функції на основі закон одавства, в тому числі на вико нання делегованих повноваже нь.
Пунктами 1 та 2 статті 2 Кодекс у адміністративного судочин ства України передбачено, що завданням адміністративно го судочинства є захист прав , свобод та інтересів фізични х осіб, прав та інтересів юрид ичних осіб у сфері публічно-п равових відносин від порушен ь з боку органів державної вл ади, органів місцевого самов рядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єкт ів при здійсненні ними владн их управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегова них повноважень, шляхом спра ведливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміні стративних справ. До адмініс тративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, д ії чи бездіяльність суб'єкті в владних повноважень, крім в ипадків, коли щодо таких ріше нь, дій чи бездіяльності Конс титуцією чи законами України встановлено інший порядок с удового провадження.
Згідно з пунктом 1 частини 2 с татті 17 Кодексу адміністрати вного судочинства України юр исдикція адміністративних с удів поширюється на публічно -правові спори, зокрема, спори фізичних чи юридичних осіб і з суб'єктом владних повноваж ень щодо оскарження його ріш ень (нормативно-правових акт ів чи правових актів індивід уальної дії), дій чи бездіяльн ості.
Юрисдикція адміністративн их судів не поширюється на пу блічно-правові справи:
1) що віднесені до юрисдикці ї Конституційного Суду Украї ни;
2) що належить вирішувати в п орядку кримінального судочи нства;
3) про накладення адміністра тивних стягнень;
4) щодо відносин, які відпові дно до закону, статуту (положе ння) об'єднання громадян відн есені до його внутрішньої ді яльності або виключної компе тенції (частина 3 статті 17 Коде ксу адміністративного судоч инства України).
Відповідно до частини 1 стат ті 181 Кодексу адміністративно го судочинства України учасн ики виконавчого провадження (крім державного виконавця) т а особи, які залучаються до пр оведення виконавчих дій, маю ть право звернутися до адмін істративного суду із позовно ю заявою, якщо вважають, що ріш енням, дією або бездіяльніст ю державного виконавця чи ін шої посадової особи державно ї виконавчої служби порушено їхні права, свободи чи інтере си, а також якщо законом не встановлено інший порядок су дового оскарження рішень, ді й чи бездіяльності таких осі б.
Як вбачається зі змісту поз овних вимог та доданих до поз овної заяви документів, Пози вачем оскаржуються постанов а Відповідача про скасування постанови про закінчення ви конавчого провадження та пос танова про відновлення викон авчого провадження, винесені на виконання наказу № 6/158, вида ного 29 липня 2011 року Господарсь ким судом міста Києва про зоб ов' язання Закритого акціон ерного товариства «Пірс»(02218, м . Київ, вул. Райдужна, 67 код 23390498) по вернути земельну ділянку пло щею 6500 кв.м. за адресою м. Київ, Дн іпровський район, о. Долобець кий (згідно з витягом із бази д аних Державного земельного к адастру станом на 11.02.2011 № 66:059), Київській міській р аді (01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36,к од 22883141), привівши її у попередні й стан, звільнивши від будіве ль і споруд.
Відповідно до частини 2 стат ті 4 Кодексу адміністративно го судочинства України юрисд икція адміністративних суді в поширюється на всі публічн о-правові спори, крім спорів, д ля яких законом встановлений інший порядок судового вирі шення.
Відповідно до частини 1 стат ті 121-2 Господарського процесу ального кодексу України скар ги на дії чи бездіяльність ор ганів Державної виконавчої с лужби щодо виконання рішень, ухвал, постанов господарськ их судів можуть бути подані с тягувачем, боржником або про курором протягом десяти днів з дня вчинення оскаржуваної дії, або з дня, коли зазначени м особам стало про неї відомо , або з дня, коли дія мала бути в чинена.
Враховуючи вищевикладене, та з огляду на те, що Господар ським процесуальним кодексо м України передбачено імпера тивний порядок оскарження рі шень, дій чи бездіяльності ор ганів Державної виконавчої с лужби при виконанні виконавч их документів, виданих в поря дку господарського судочинс тва дану, позовну заяву не нал ежить розглядати в порядку а дміністративного судочинст ва, оскільки слід розглядати в порядку господарського су дочинства.
Аналогічну правову позиці ю викладено в пункті 2 Постано ви Пленуму Вищого адміністра тивного суду України від 13 гру дня 2010 року № 3 «Про практику за стосування адміністративни ми судами законодавства у сп равах із приводу оскарження рішень, дій чи бездіяльності державної виконавчої служби », відповідно до якого скарги на рішення, дії (бездіяльніст ь) державного виконавця або н ачальника відділу державної виконавчої служби, державни х виконавців і посадових осі б Департаменту державної вик онавчої служби Міністерства юстиції України та відділів державної виконавчої служби Головного управління юстиці ї Міністерства юстиції Украї ни в Автономній Республіці К рим, обласного, Київського та Севастопольського міських у правлінь юстиції, що стосуют ься виконання судових рішень , подаються до суду, який видав виконавчий документ.
За загальним правилом, конт роль за виконанням судових р ішень здійснюється судом, як ий видав виконавчий документ , а до юрисдикції адміністрат ивних судів віднесено оскарж ення рішень, дій або бездіяль ності державної виконавчої с лужби щодо виконання рішень в адміністративних справах ( Лист Вищого адміністрати вного суду України № 810/13/13-09 від 22 травня 2009 року).
Враховуючи положення чинн ого законодавства, Суд зверт ає увагу на те, що в спірних пр авовідносинах контроль за ви конанням судового рішення по винен здійснюватись судом, я кий видав виконавчий докумен т - Господарським судом міс та Києва, а дана позовна заява має розглядатись за нормами Господарського процесуальн ого кодексу України.
Таким чином, враховуючи вищ евикладене, Суд приходить до висновку, що дану заяву не нал ежить розглядати в порядку а дміністративного судочинст ва.
Відповідно до пункту 1 части ни 1 статті 109 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни, суддя відмовляє у відкрит ті провадження в адміністрат ивній справі, якщо заяву не на лежать розглядати в порядку адміністративного судочинс тва.
Суд також звертає увагу Поз ивача на те, що позовна заява п овинна розглядатися в порядк у господарського судочинств а.
Керуючись статтями 2, 3, 17 та пу нктом 1 частиною 1 статті 109 Коде ксу адміністративного судоч инства України, Окружний адм іністративний суд міста Києв а,-
У Х В А Л И В
1. Відмовити у відкритт і провадження в адміністрати вній справі.
2. Повторне звернення тієї ж особи до адміністративного суду з таким самим адміністр ативним позовом, щодо якого п остановлено ухвалу про відмо ву у відкритті провадження, н е допускається.
3. Попередити Позивача, що по зовні матеріали будуть йому повернуті супровідним листо м рекомендованим поштовим ві дправленням із зворотною роз пискою про їх одержання післ я спливу терміну для оскарже ння ухвали про відмову у відк ритті провадження в адмініст ративній справі.
4. У випадку оскарження ухва ли позовні матеріли будуть с керовані до апеляційної інст анції разом з апеляційною ск аргою.
Ухвала може бути оска ржена в порядку та строки, виз начені статтями 185-187 Кодексу ад міністративного судочинств а України.
Суддя Н. Є. Блажівськ а
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 13.03.2012 |
Оприлюднено | 04.04.2012 |
Номер документу | 22290056 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Блажівська Н.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні