ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА
01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
19 березня 2012 року № 2а-2869/12/2670
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Смолія І.В. розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу
За позовом
Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м.Києва
до
Товариства з обмеженою відповідальністю «Ренагроком»
про
стягнення податкового боргу у розмірі 3 957,46 грн.,
В С Т А Н О В И В:
До Окружного адміністративного суду м. Києва звернулась Державна податкова інспекція у Шевченківському районі м.Києва з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Ренагроком»про стягнення податкового боргу у розмірі 3 957,46 грн.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 03 березня 2012 року було відкрито скорочене провадження в адміністративній справі № 2а-2869/12/2670.
Надіслана на адресу відповідача копія ухвали не була вручена, що підтверджується даними офіційного веб-сайту УДППЗ "Укрпошта" http://80.91.187.254:8080/servlet/SMCSearch2?barcode= 0104215514803&lang=ua.
Відповідно до ч. 11 ст. 35 Кодексу адміністративного судочинства України, вважається що така повістка вручена належним чином.
Частиною четвертою ст. 33 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що у разі ненадання особами, які беруть участь у справі, інформації щодо їх поштової адреси судовий виклик надсилається юридичним особам за адресою місцезнаходження, що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців.
Таким чином, вважається, що відповідач належним чином повідомлений про відкриття скороченого провадження в адміністративній справі, а також про його права та обов'язки, зокрема про право надати свої заперечення проти позову або заяву про визнання позову.
У строк, встановлений судом, відповідач не скористався своїми правами та не подав до канцелярії суду заперечення проти позову або заяву про визнання позову.
Згідно з ч. 4 ст. 1832 Кодексу адміністративного судочинства України справа в порядку скороченого провадження розглядається суддею одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі.
З огляду на викладене, справа розглядається в порядку скороченого провадження без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі, на підставі наявних у справі доказів.
Розглянувши подані позивачем документи і матеріали, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд прийшов до висновку, що надані позивачем докази та повідомлені ним обставини є достатніми для розгляду справи в порядку скороченого провадження та прийняття рішення по справі, позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню в повному обсязі з огляду на наступне.
Товариства з обмеженою відповідальністю «Ренагроком»(надалі –відповідач), зареєстроване як юридична особа Шевченківською районною у м.Києві державною адміністрацією 08.10.1996р. за № 10001357392 (код ЄДРПОУ 24100309), що підтверджується витягом з ЄДРПОУ, копія якого наявна у матеріалах справи та знаходиться на обліку в Державній податковій інспекції у Шевченківському районі м.Києва(далі Позивач)
За результатами проведених позивачем перевірок дотримання ТОВ «Ренагроком»вимог податкового законодавства в частині подання платіжних доручень до установ банку, встановлено порушення, про що було складено:
- Акт перевірки № 676 від 11.12.2008р., відповідно до якого було винесено податкові повідомлення-рішення форми «Ш»№170081501/0 від 15.12.08р., яким було визначено суму штрафних санкцій у розмірі 934,36 грн., повідомлення-рішення №170071501/0 від 15.12.08р., яким було визначено суму штрафних санкцій у розмірі 2,30 грн.
- Акт перевірки № 83 від 03.03.2009р., відповідно до якого було винесено податкове повідомлення-рішення форми «Ш»№0030531501/0 від 10.03.09р., яким було визначено суму штрафних санкцій у розмірі 346,30 грн.
- Акт перевірки № 371 від 07.09.2010р., відповідно до якого було винесено податкове повідомлення-рішення форми «Р»№165081512/0 від 10.09.10р., яким було визначено суму штрафних санкцій у розмірі 850,00 грн.
Дані податкові повідомлення-рішення форми «Ш»були вручені відповідачу, про що свідчить підпис на корінцях податкових повідомлень та податкове повідомлення-рішення форми «Р»№165081512/0 від 10.09.10р. не було вручено відповідачу, про що складено Акт №3027 від 10.09.2010р. та зазначене рішення 10.09.10р. було розміщено на дошці податкових оголошень.
Підпунктом 6.2.4 п. 6.2 ст. 6 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» №2181-ІІІ (що діяв на момент виникнення боргу) визначено, що у разі коли податковий орган або пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення або податкові вимоги у зв'язку з незнаходженням посадових осіб, їх відмовою прийняти податкове повідомлення або податкову вимогу, незнаходженням фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків, податковий орган розміщує податкове повідомлення або податкові вимоги на дошці податкових оголошень, встановленій на вільному для огляду місці біля входу до приміщення податкового органу. При цьому день розміщення такої податкової вимоги вважається днем її вручення.
Оскільки вищезазначені податкові повідомлення-рішення не були оскаржені, а-ні в адміністративному, а-ні в судовому порядку, то відповідності до приписів пп. 5.2.4 п. 5.2 ст. 5 Закону №2181-III(що діяв на момент винесення зазначених рішень) вони вважаються узгодженими.
Відповідно до пп. 6.2.1 п. 6.2 ст. 6 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»№2181-ІІІ у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.
На адресу відповідача були направлені перша податкова вимога № 1/113 від 08.01.2009р. та друга № 2/1824 від 04.03.2010р. про сплату суми боргу за узгодженим податковим зобов'язанням у сумі 3107,46 грн., які були вручені відповідачу, про що свідчать підписи на корінця податкових вимог.
На підставі пп. 10.1.1. п. 10.1 ст. 10 Закону №2181-III позивачем було винесено рішення №516 від 13.05.2010 про стягнення коштів та продаж інших активів платника податків в рахунок погашення його податкового боргу.
Крім того відповідачем подано податкові декларації з ПДВ за період з 20.05.09р. по 21.01.10р. на загальну суму 2 356,00 грн.
За несвоєчасну сплату податкових зобов'язань відповідачу нарахована пеня в сумі 28,69 грн.
Отже, як свідчать матеріали справи, та довідка позивача про заборгованість відповідача перед бюджетом, станом на 12.01.2012 року у відповідача існує податкова заборгованість перед бюджетом в розмірі 3 957,46 грн.
Згідно пп. 16.1.4. п. 16.1 ст.16 Кодексу, платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Відповідно до пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Кодексу, податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
У відповідності до пп. 14.1.137 п.14.1 ст. 14 Кодексу, орган стягнення - державний орган, уповноважений здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах повноважень, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.
Згідно п.5.41 ст.41 Кодексу, органами стягнення є виключно органи державної податкової служби, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах їх повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу і виконавчими написами нотаріусів не дозволяється.
Згідно з пп. 20.1.18. п.20.1 ст.20 Кодексу, органи державної податкової служби мають право: звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини, а також стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про державну податкову службу в Україні», завданням органів державної податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством (далі - податки, інші платежі).
Згідно зі ст. 3 зазначеного Закону органи державної податкової служби України у своїй діяльності керуються Конституцією України, законами України, іншими нормативно-правовими актами органів державної влади, а також рішеннями Верховної Ради Автономної Республіки Крим і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування з питань оподаткування, виданими у межах їх повноважень.
У відповідності до п. 11 ст. 10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»Державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Враховуючи вищенаведене, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Керуючись ст.ст. 69, 70 71, 158-163,167 КАС України, Окружний адміністративний суд м. Києва, -
П О С Т А Н О В И В:
1. Адміністративний позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з розрахункових рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю «Ренагроком»(код ЄДРПОУ 24100309) (№26002000029495 в ПАТ «Укрсоцбанк», МФО 300023, (код валюти 840, долар США), №26003000029494 в ПАТ «Укрсоцбанк», МФО 300023, (код валюти 980, українська гривня) на користь державного бюджету (розрахунковий рахунок 31119029700011, одержувач УДК у Шевченківському районі м.Києва, код одержувача 26077968, банк одержувача ГУДК у м.Києві, МФО 820019, код платежу 14010100) суму податкового боргу з податку на додану вартість у розмірі 3957,46 грн.
Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку.
Строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту отримання копії постанови.
Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.
Постанова прийнята у скороченому провадженні виконується негайно.
Суддя І.В. Смолій
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 19.03.2012 |
Оприлюднено | 04.04.2012 |
Номер документу | 22291888 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Смолій І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні