Ухвала
від 29.07.2011 по справі 2а-2976/11/1270
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий у 1 інстанції - Цицюра О. О.

Суддя-доповідач - Блохін А.А.

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИ Й АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 липня 2011 року справа №2а-2976/ 11/1270

приміщення суду за адресою :83017, м. Донецьк, бул. Шевченка, 26

Колегія суддів Донецького апеляційного адміністратив ного суду у складі:

головуючого судді Блохіна А.А.

суддів Міронової Г.М. , Юрк о І.В.

розглянувши у порядку пис ьмового провадження апеляц ійну скаргу Ленінської міжра йонної державної податкової інспекції у м. Луганську на по станову Луганського окружно го адміністративного суду ві д 19 травня 2011 року у справі № а-2976/ 11/1270 за позовом Ленінської між районної державної податков ої інспекції у м. Луганську до Товариства з обмеженою відп овідальністю «Кронбудсерві с ЛТД», третя особа - начальник управління державної реєстр ації та міського реєстру Луг анської міської ради - держре єстратор про скасування держ авної реєстрації змін до уст ановчих документів від 19.03.2010 що до зміни юридичної адреси,-

ВСТАНОВИВ:

05 квітня 2010 року Ленінськ а міжрайонна державна податк ова інспекції у м. Луганську з вернулась з позовом до Товар иства з обмеженою відповідал ьністю «Кронбудсервіс ЛТД», третя особа - начальник управ ління державної реєстрації т а міського реєстру Лугансько ї міської ради - держреєстрат ор про скасування державної реєстрації змін до установчи х документів від 19.03.2010 року щодо зміни юридичної адреси.

Позовні вимоги обґрун товує тим, що ТОВ «Кронбудсер віс ЛТД» зареєстровано в Єди ному державному реєстрі юрид ичних осіб та фізичних осіб-п ідприємців, про що видане сві доцтво про державну реєстрац ію від 29.12.05 року № 1 672 1020000000185.

19.03.10 року було проведено державну реєстрацію змін ус тановчих документів відпові дача щодо його місцезнаходже ння на нову юридичну адресу - м . Луганськ, вул. Совєтська, буд инок 76. Результатами обстежен ня юридичної адреси, встанов лено, що підприємство за дано ю адресою не знаходиться, на п ідставі чого до ЄДР 20.01.10 року вн есена інформація про відсутн ість юридичної особи за вказ аною адресою. Таким чином, вст ановлено, що зміна місцезнах одження відповідача була про ведена з порушеннями закону, а саме: відповідачем не забез печено тотожність юридичної адреси ТОВ «Кронбудсервіс Л ТД» та його фактичного місце знаходження, що призвело до п орушення порядку реєстрації змін до установчих документ ів. Таке порушення, на думку по зивача, полягає у наступному .

Згідно статті 30 Закону України від 15.05.03. №775 «Про держав ну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприєм ців» (далі Закон №755) державний реєстратор відмовляє у пров еденні державної реєстрації змін до установчих документ ів юридичної особи за наявно сті підстав, встановлених ча стиною першою статті 27 цього З акону.

Частина 1 статті 27 Зако ну № 755 передбачає, що однією з п ідстав для відмови у проведе нні державної реєстрації юри дичної особи є невідповідніс ть установчих документів вим огам частини третьої статті 8 цього Закону.

Згідно частини 3 статт і 8 Закону № 755 установчі докуме нти (установчий акт, статут аб о засновницький договір, пол оження) юридичної особи пови нні містити відомості, перед бачені законом.

Тому, невідповідність юридичної адреси, щодо якої в несено відомості до ЄДР стос овно певної юридичної особи та адреси, за якою юридична ос оба знаходиться фактично, є п орушенням норм діючого закон одавства.

Стаття 8 Цивільного ко дексу України передбачає, що якщо цивільні відносини не в регульовані цим Кодексом, ін шими актами цивільного закон одавства або договором, вони регулюються тими правовими нормами цього Кодексу, інших актів цивільного законодавс тва, що регулюють подібні за м істом цивільні відносини, то бто Кодексом передбачена мож ливість застосування аналог ії закону.

Частиною 2 статті 89 Циві льного кодексу України перед бачено, що порушення встанов леного законом порядку створ ення юридичної особи або нев ідповідність її установчих д окументів закону є підставою для відмови у державній реєс трації юридичної особи. Врах овуючи зміст попереднього аб зацу, вважаємо за можливе зас тосувати твердження щодо тог о, що невідповідність устано вчих документів юридичної ос оби закону є підставою для ск асування державної реєстрац ії змін до установчих докуме нтів юридичної особи.

Частиною 4 статті 89 Циві льного кодексу України перед бачено, що до ЄДР вносяться ві домості, окрім іншого, про міс цезнаходження юридичної осо би. У відповідності до статті 93 цього ж Кодексу місцезнаход женням юридичної особи є фак тичне місце ведення діяльнос ті чи розташування офісу, з як ого проводиться щоденне керу вання діяльності юридичної о соби та здійснення управлінн я та обліку.

У зв' язку з наведеним позивач просив суд скасуват и державну реєстрацію змін д о установчих документів юрид ичної особи - Товариства з о бмеженою відповідальністю « Кронбудсервіс ЛТД» від 19.03.2010 р оку.

Постановою Луганськог о окружного адміністративно го суду від 19 травня 2011 року у ад міністративній справі № 2а-2976/11 /1270 у задоволені позову відмов лено.

Не погодившись з таким рішенням, податковий орган п одав апеляційну скаргу, в які й зазначив, що постанова прий нята з порушенням норм права , у зв' язку з чим просить скас увати рішення суду першої ін станції та ухвалити нове ріш ення, яким задовольнити позо вні вимоги у повному обсязі.

Всі особи, які беруть уч асть у справі, у судове засіда ння не прибули, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання, тому відповідно д о пункту 2 частини 1 статті 197 КА С України суд апеляційної ін станції розглянув справу в п орядку письмового проваджен ня за наявними у справі матер іалами.

Колегія суддів, заслух авши доповідь судді-доповіда ча, перевіривши матеріали сп рави і обговоривши доводи ап еляційної скарги, перевіривш и юридичну оцінку обставин с прави та повноту їх встановл ення, дослідивши правильніст ь застосування судом першої інстанції норм матеріальног о та процесуального права, вс тановила наступне.

Статтею 19 Конституції У країни встановлено, що орган и державної влади та органи м ісцевого самоврядування, їх посадові та службові особи з обов'язані діяти лише на підс таві, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конст итуцією та Законами України.

Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 3 КАС Укр аїни, справа адміністративн ої юрисдикції - переданий на в ирішення адміністративного суду публічно - правовий спір , у якому хоча б однією зі стор ін є орган виконавчої влади, о рган місцевого самоврядуван ня, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінськ і функції на основі законода вства, в тому числі на виконан ня делегованих повноважень.

Відповідно до пункту 67.2 статті 67 Податкового кодексу України органи державної по даткової служби в установлен ому законом порядку мають пр аво звертатися до суду про ви несення судового рішення щод о: - припинення юридичних осіб або підприємницької діяльно сті фізичних осіб-підприємці в; - відміни державної реєстр ації припинення юридичних ос іб або підприємницької діяль ності фізичних осіб-підприєм ців;- скасування державної ре єстрації змін до установчих документів.

Судом першої та апеляц ійної інстанції встановлено , що 27.12.2005 року у виконавчому ком ітеті Нетішинської міської р ади Хмельницької області бул о зареєстровано Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельне об'єднання №1» (ід ентифікаційний код 33977988), про що внесено запис до Єдиного дер жавного реєстру юридичних ос іб та фізичних осіб-підприєм ців, місцезнаходження: АДРЕ СА_1 Керівник та засновник: ОСОБА_2.

03.09.2009 року державним реє стратором були внесені зміни до відомостей про

юридич ну особу ТОВ «Будівельне об'є днання №1», що містяться в ЄДР, пов'язані із зміною

керів ника та зміною місцезнаходже ння .Новий керівник: ОСОБА_3 , нове місцезнаходження: А ДРЕСА_2

30.12.2009 року державним реє стратором у Виконавчому комі теті Донецької міської ради на підставі наданих доку ментів було проведено дер жавну реєстрацію змін до у становчих документів юридич ної особи, що пов'язані із змін ою найменування юридичної ос оби. Нове найменування: ТОВ «К ронбудсервіс ЛТД».

05.01.2010 року, у зв'язку із зміною місцезнаходження, р еєстраційну справу ТОВ «Кр онбудсервіс ЛТД» було напр авлено державному реєстра тору Ленінської районної де ржавної адміністрації м. Сев астополя.

19.03.2010 року державним ре єстратором у Ленінській рай онній державній адміністрац ії у місті Севастополі, на під ставі поданих документів, пе редбачених статтею 19 та статт ею 29 Закону, було внесено змін и до відомостей про юридичну особу, що містяться в ЄДР та п роведено державну реєстраці ю змін до установчих докумен тів ТОВ «Кронбудсервіс ЛТД», пов'язані зі зміною місцезна ходження ТОВ «Кронбудсервіс ЛТД». Нове місцезнаходження : 91016, Луганська обл., м. Луганськ, Артемівський район, вул. Сове тська, буд. 76.

У зв'язку зі зміною міс цезнаходження ТОВ «Кронбудс ервіс ЛТД», юридичну особу бу ло знято з обліку Ленінської районної державної адмініст рації м. Севастополя та згідн о ст. 14 Закону відбулась перед ача реєстраційної справи юри дичної особи державному реєс тратору у виконавчому коміте ті Луганської міської ради, п ісля чого 19.04.2010 року до ЄДР було внесено запис про прийом та п остановку на облік цієї реєс траційної справи.

02.12.2010 року державний реє стратор, згідно статті 19 Закон у, у зв'язку з отриманням від д ержавної податкової інспекц ії повідомлення про відсутні сть юридичної особи за її міс цезнаходженням, направив кер івнику юридичної особи ОСО БА_3 повідомлення № 01-13/1722 про н еобхідність подання державн ому реєстратору реєстраційн ої картки (форма № 6) про підтве рдження відомостей про юриди чну особу до 02.01.2011 року.

20.01.2011 року державному ре єстратору повернувся відпра влений лист, у зв'язку із чим 20.0 1.2011 року державним реєстратор ом було внесено запис до ЄДР п ро відсутність юридичної осо би за її місцезнаходженням.

За визначенням статті 1 Закону України «Про державн у реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємці в» місцезнаходження юридичн ої особи - це адреса органу або особи, які згідно із законом ч и установчими документами юр идичної особи виступають від її імені.

Відповідно до частини 3 статті 4 вказаного Закону Укр аїни встановлено, що зміни до установчих документів юриди чної особи, а також зміна пріз вища та/або імені, та/або по ба тькові (далі - імені) або місця проживання фізичної особи - п ідприємця підлягають обов'яз ковій державній реєстрації ш ляхом внесення відповідних з мін до записів Єдиного держа вного реєстру в порядку, вста новленому цим Законом.

Частиною 1 статті 17 вказ аного Закону України «Про де ржавну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підпри ємців» передбачено, що відом ості про юридичну особу або ф ізичну особу - підприємця вкл ючаються до Єдиного державно го реєстру шляхом внесення з аписів на підставі відомосте й з відповідних реєстраційни х карток та відомостей, що над аються юридичними особами де ржавному реєстратору за місц езнаходженням реєстраційно ї справи згідно із законодав ством України. Відповідальні сть за відповідність

установчих документів зак онодавству несуть засновник и (учасники) юридичної особи.

Частиною 2 статті 17 Зак ону України «Про державну ре єстрацію юридичних осіб та ф ізичних осіб - підприємців» з окрема передбачено, що в Єдин ому державному реєстрі містя ться відомості щодо місцезна ходження юридичної особи.

Відповідно до змісту частин 1, 2 статті 18 вказаного ви ще Закону встановлено, що якщ о відомості, які підлягають в несенню до Єдиного державног о реєстру, були внесені до ньо го, то такі відомості вважают ься достовірними і можуть бу ти використані в спорі з трет ьою особою, доки до них не внес ено відповідних змін. Якщо ві домості, які підлягають внес енню до Єдиного державного р еєстру, є недостовірними і бу ли внесені до нього, то третя о соба може посилатися на них у спорі як на достовірні. Третя особа не може посилатися на н их у спорі у разі, якщо вона зн ала або могла знати про те, що такі відомості є недостовірн ими.

Частиною першою статт і 29 Закону України «Про держав ну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємці в» встановлено, що для провед ення державної реєстрації зм ін до установчих документів юридична особа повинна подат и (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) та кі документи: - заповнену реє страційну картку на провед ення державної реєстрації з мін до установчих документі в юридичної особи; - примірник оригіналу або нотаріально з асвідчену копію рішення про внесення змін

до установч их документів. Документ, що пі дтверджує правомочність при йняття рішення про

внесен ня змін до установчих докуме нтів; - оригінали установчих д окументів юридичної особи з відміткою про їх державну ре єстрацію з усіма змінами, чин ними на дату подачі документ ів, або копію опублікованого в спеціалізованому друкован ому засобі масової інформаці ї повідомлення про втрату вс іх або частини зазначених ор игіналів установчих докумен тів; - два примірники змін до у становчих документів юридич ної особи у вигляді окремих д одатків або два примірники у становчих документів у новій редакції; - документ, що підтв ерджує внесення реєстраційн ого збору за проведення держ авної реєстрації змін до уст ановчих документів.

Надання інших докумен тів при зміні місцезнаходжен ня юридичної особи статтею 29 зазначеного Закону не перед бачено.

У разі надходження дер жавному реєстратору від орга ну державної податкової служ би повідомлення встановлено го зразка про відсутність юр идичної особи за її місцезна ходженням державний реєстра тор зобов'язаний надіслати р екомендованим листом протяг ом п'яти робочих днів з дати на дходження зазначеного повід омлення юридичній особі пові домлення щодо необхідності п одання державному реєстрато ру реєстраційної картки.

У разі неподання юриди чною особою протягом місяця з дати надходження їй відпов ідного повідомлення реєстра ційної картки про підтвердже ння відомостей про юридичну особу державний реєстратор п овинен внести до Єдиного дер жавного реєстру запис про ві дсутність підтвердження заз начених відомостей. Якщо дер жавному реєстратору поверну то рекомендованого листа з в ідміткою відділення зв'язку про відсутність юридичної ос оби за зазначеною адресою, де ржавний реєстратор повинен в нести до Єдиного державного реєстру запис про відсутніст ь юридичної особи за її місце знаходженням.

Частиною 7 статті 29 Закон у України «Про державну реєс трацію юридичних осіб та фіз ичних осіб - підприємців» вст ановлено, що державному реєс тратору забороняється вимаг ати документи для проведення державної реєстрації змін д о установчих документів юрид ичної особи, якщо вони не пере дбачені частинами першою - шо стою цієї статті.

Згідно статті 30 Закону України «Про державну реєст рацію юридичних осіб та фізи чних осіб - підприємців», держ авний реєстратор відмовляє у проведенні державної реєстр ації змін до установчих доку ментів юридичної особи за на явності підстав, встановлени х частиною першою статті 27 цьо го Закону.

Частиною першою статт і 27 зазначеного Закону встано влено, що підставами для відм ови у проведенні державної р еєстрації юридичної особи є: невідповідність відомостей , які вказані в реєстраційній картці на проведення держав ної реєстрації юридичної осо би, відомостям, які зазначені в документах, що подані для пр оведення державної реєстрац ії юридичної особи; - невідпо відність установчих докумен тів вимогам частини третьої статті 8 цього Закону; - поруше ння порядку створення юридич ної особи, який встановлено з аконом, зокрема; - наявність обмежень на зайняття відпові дних посад, встановлених зак оном щодо осіб, які зазначені як посадові особи органу упр авління юридичної особи; - не відповідність відомостей пр о засновників (учасників) ю ридичної особи відомостям що до них, які містяться в Єдином у державному реєстрі; - наявн ість обмежень щодо вчинення засновниками (учасниками) юр идичної особи або уповноваж еною ними особою юридичних дій,які встановлені абзацом четвертим частини другої ст атті 35 цього Закону; - наявніст ь в Єдиному державному реєст рі найменування, яке тотожне найменуванню

юридичної о соби, яка має намір зареєстру ватися; - використання у най менуванні юридичної особи п риватного права повного чи с короченого найменування орг ану державної влади або орга ну місцевого самоврядування , або похідних від цих наймену вань, або історичного держав ного найменування ,перелік я ких встановлюється Кабінето м Міністрів України; - встано влена іншими законами заборо на використання у найменуван ні юридичної особи певних те рмінів, абревіатур, похідних термінів.

Відмова у проведенні д ержавної реєстрації юридичн ої особи з інших підстав не до пускається.

Відповідно до статті 31 Закону скасування державної реєстрації змін до установч их документів юридичної особ и здійснюється у разі постан овлення судового рішення щод о скасування рішення засновн иків (учасників) юридичної ос оби або уповноваженого ними органу про внесення змін до у становчих документів юридич ної особи, або про визнання по вністю або частково недійсни ми змін до установчих докуме нтів юридичної особи суд у де нь набрання законної сили су довим рішенням надсилає його державному реєстратору для внесення запису про судове р ішення щодо скасування держа вної реєстрації змін до уста новчих документів юридичної особи. Дата надходження відп овідного судового рішення вн оситься до журналу обліку ре єстраційних дій. Державний р еєстратор у строк, що не перев ищує двох робочих днів з дати надходження судового рішенн я щодо скасування державної реєстрації змін до установчи х документів юридичної особи , вносить до Єдиного державно го реєстру запис щодо скасув ання державної реєстрації зм ін до установчих документів юридичної особи, якщо інше не встановлено судовим рішення м, та в той же день повідомляє органи статистики, державної податкової служби, Пенсійно го фонду України про внесенн я такого запису.

Тобто, у державного реє стратора відсутні повноваже ння щодо перевірки зазначено го у реєстраційній картці та статуті місцезнаходження юр идичної особи дійсної адреси органу або особи, які відпові дно до установчих документів юридичної особи чи закону ви ступають від її імені.

Частиною 4 статті 89 Циві льного кодексу України перед бачено, що до Єдиного державн ого реєстру вносяться відомо сті про організаційно-правов у форму юридичної особи, її на йменування, місцезнаходженн я, органи управління, філії та представництва, мету устано ви, а також інші відомості, вст ановлені законом.

З урахуванням статті 9 3 Цивільного кодексу України , абзацу 6 статті 1 та частини 2 с татті 17 Закону України «Про де ржавну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підп риємців», серед інших відомо стей до Єдиного державного р еєстру вносяться відомості п ро адресу органу або особи, як і відповідно до установчих д окументів юридичної особи чи закону виступають від її іме ні.

Частиною 3 статті 8 Зако ну України «Про державну реє страцію юридичних осіб та фі зичних осіб-підприємців» вст ановлено, що установчі докум енти (установчий акт, статут а бо засновницький договір, по ложення) юридичної особи пов инні містити відомості, пере дбачені законом. Відповідаль ність за відповідність устан овчих документів законодавс тву несуть засновники (учасн ики) юридичної особи.

Згідно документів, на п ідставі яких 19.03.2010 року було вне сено зміни до відомостей про юридичну особу, що містяться в ЄДР та проведено державну р еєстрацію змін до установчих документів ТОВ «Кронбудсерв іс ЛТД» та встановлено, що под ані до реєстрації у Єдиному д ержавному реєстрі відомості щодо зміни місцезнаходження Товариства з обмеженою відп овідальністю «Кронбудсерві с ЛТД» відповідали вимогам ч инного законодавства щодо їх достовірності. В реєстрацій ній справі відсутні відомост і, на підставі яких можна було дійти висновку про недостов ірність запису про адресу ТО В «Кронбудсервіс ЛТД».

Відповідно до статті 5 Закону України «Про Державн у реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємці в» державна реєстрація юриди чних осіб та фізичних осіб - пі дприємців проводиться держа вним реєстратором виключно у виконавчому комітеті місько ї ради міста обласного значе ння або у районній, районній у містах Києві та Севастополі державній адміністрації за місцезнаходженням юридично ї особи або за місцем прожива ння фізичної особи - підприєм ця.

Статтею 11 цього Закону в становлено, що державний реє стратор після внесення до Єд иного державного реєстру зап ису про проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприєм ця зобов'язаний сформувати р еєстраційну справу.

Передача реєстраційно ї справи відповідно до статт і 14 Закону України «Про держав ну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємці в» здійснюється у разі зміни місцезнаходження юридичної особи, якщо нове місцезнаход ження розташоване на територ ії іншої адміністративно-те риторіальної одиниці.

Таким чином, отримавши реєстраційну справу, держав ним реєстратором виконавчог о комітету Луганської місько ї ради 19.04.2010 року було взято на о блік ТОВ «Кронбудсервіс ЛТД» (запис 14), а 20.01.2011 року державним р еєстратором було внесено зап ис до ЄДР про відсутність юри дичної особи за її місцезнах одженням, у зв'язку з тим, що ТО В «Кронбудсервіс ЛТД» не під твердило своє місцезнаходже ння (запис 15).

З огляду на викладе не, колегія суддів погоджує в исновок суду першої інстанці ї про відмову у задоволені по зовних вимог.

Відповідно до статті 200 КАС України суд апеляційно ї інстанції залишає апеляцій ну скаргу без задоволення, а п останову суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанц ії правильно встановив обста вини справи та ухвалив судов е рішення з додержанням норм матеріального і процесуальн ого права. Не може бути скасов ано правильне по суті рішенн я суду з одних лише формальни х міркувань.

Під час апеляційного п ровадження, колегія суду не в становила таких порушень суд ом першої інстанції норм мат еріального і процесуального права, які б призвели до непра вильного вирішення справи по суті, які були предметом розг ляду і заявлені в суді першої інстанції.

Таким чином, судова колегія вважає, що рішення су ду першої інстанції є обґрун тованим, прийняте на підстав і з' ясованих та встановлени х обставинах справи, які підт верджуються доказами, та ухв алив постанову з додержанням норм матеріального і процес уального права, а тому залиша є апеляційну скаргу без задо волення, а судове рішення без змін.

Доводи апеляційних скарг н е спростовують правильності прийнятого судом першої інс танції судового рішення.

Керуючись ст.195 - 197, п. 1 ч. 1 с т.198, ст. 200, п.1 ч. 1 ст. 205, ст. 206, ст. 211, 212, ст . 254 Кодексу адміністративног о судочинства України, колег ія судів, -

У Х В А Л И Л А :

Апеляційну скаргу Лен інської міжрайонної державн ої податкової інспекції у м. Л уганську на постанову Луганс ького окружного адміністрат ивного суду від 19 травня 2011 рок у у справі № 2а-2976/11/1270 - залишити б ез задоволення.

Постанову Луганського окр ужного адміністративного су ду від 19 травня 2011 року у справі № а-2976/11/1270 за позовом Ленінської міжрайонної державної подат кової інспекції у м. Луганськ у до Товариства з обмеженою в ідповідальністю «Кронбудсе рвіс ЛТД», третя особа - началь ник управління державної реє страції та міського реєстру Луганської міської ради - дер жреєстратор про скасування д ержавної реєстрації змін до установчих документів від 19.03 .2010 щодо зміни юридичної адрес и - залишити без змін.

Ухвала суду апеляційно ї інстанції за наслідками ро згляду в порядку письмового провадження набирає законно ї сили через п'ять днів після н аправлення її копії особам, я кі беруть участь у справі та м оже бути оскаржена до Вищого адміністративного суду Укра їни протягом 20 днів після набр ання нею законної сили.

Головуючий суддя А.А. Блохін

Судді Г.М. Міронова

І.В. Юрко

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.07.2011
Оприлюднено05.04.2012
Номер документу22304613
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2976/11/1270

Ухвала від 25.06.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 25.06.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 29.07.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Блохін А.А.

Постанова від 19.05.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.О. Цицюра

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні