Постанова
від 15.10.2008 по справі 17/556/08   
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

17/556/08   

  

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

=======================================================================

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

  

"15" жовтня 2008 р. 11:35

Справа №  17/556/08

                                                  

       Господарський суд Миколаївської області

головуючий суддя Коваль С.М.,

при  секретарі Колесниковій В.В,.,

з участю представників сторін:

від позивача–Чемериська Т.В.., довіреність № 02 від 08.01.2008р. ;

від відповідача –не з‘явився;

В судовому засіданні присутній прокурор –Коробченко Д.М.;

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу № 17/556/08

за позовом прокурора Ленінського району м. Миколаєва в інтересах держави в особі Миколаївського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, 54020, м. Миколаїв, вул. Чигрина, 20, а/с 112,

До закритого акціонерного товариства “Верона”, 54015, м. Миколаїв, вул. Нікольська, 2, кв. 12

про стягнення штрафу у розмірі  850 грн. 00 коп.,-

          Позивач та прокурор позовні вимоги підтримують.

Відповідач відзив на позовну заяву та заперечень проти позову не надав, свого представника у судове засідання не направив, хоча про час та місце його проведення був повідомлений у встановленому порядку, про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення № 18486 від 29.08.2008р.

Суд вважає, що справа може бути розглянута по суті на підставі наявних у справі доказів, а відсутність повноважного представника відповідача, відповідно до ст. 128 КАС України, не перешкоджає вирішенню спору.

Дослідивши матеріали справи, - суд

В С Т А Н О В И В:

          Позивач звернувся з адміністративним позовом про стягнення штрафуз відповідача закритого акціонерного товариства “Верона”.

Статтею 121 Конституції України на органи прокуратури покладається представництво інтересів держави в суді у випадках, визначених законом. Відповідно до ст. 36-1 Закону України "Про прокуратуру", представництво прокуратурою інтересів громадян або держави в суді полягає у здійсненні прокурорами від імені держави процесуальних та інших дій, спрямованих на захист у суді інтересів громадянина або держави у випадках, передбачених законом.

Згідно ч.2 ст.60 КАС України прокурор здійснює у суді представництво інтересів громадянина або держави в порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України та іншими законами, і може здійснювати представництво на будь-якій стадії адміністративного процесу.

Миколаївське територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку є суб'єктом владних повноважень, в зв'язку з чим, відповідно до ст. 17 КАС України, розгляд справ даної категорії відноситься до компетенції адміністративних судів.

Згідно статті 6 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів»та пункту 1 Положення про Державну комісію з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого Указом Президента України від 25.09.2002р. №861/2002, Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, підпорядкованим Президентові України і підзвітним Верховній Раді України. До системи цього органу входять Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку, її центральний апарат і територіальні органи. Миколаївське територіальне управління діє на підставі Положення про Миколаївське територіальне управління Державної  комісії  з   цінних   паперів   та   фондового   ринку,   затвердженого   рішенням   Комісії  від 21.01.2003р. №50, Пунктом 1 цього Положення визначено, що Миколаївське територіальне управління входить до системи Комісії, а пунктом 3 - що управління реалізує в м.Миколаєві та Миколаївській області завдання, покладені на Комісію з цінних паперів та фондового ринку чинним законодавством України.

Відповідно до пункту 14 статті 8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право накладати на юридичних осіб штрафи за порушення чинного законодавства про цінні папери.

Згідно статті 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок»емітент повинен надати річну звітну інформацію про результати своєї фінансово-господарської діяльності до Державної комісії з цінних паперів та фондового рикну.

Не надавши аудиторський висновок у складі річного звіту емітента за 2006 рік ЗАТ «Верона»вчинило правопорушення на ринку цінних паперів - ненадання інформації до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, про що 15.01.2008 року був складений Акт №19-МИ про правопорушення на ринку цінних паперів.

25 січня 2008 року у відношенні відповідача винесено Постанову №22-МИ про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів у вигляді штрафу у розмірі 850,00 гривень, який підлягає сплаті до Державного бюджету України.

Оскільки на розгляд справи про правопорушення представник відповідача не з'явився, 25.01.2008 року за вих. №193/06 Постанова №22-МИ про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів згідно реєстру про відправку №285357 була направлена для виконання на адресу товариства. У встановлений термін відповідач постанову не оскаржував.

На підставі викладеного, керуючись статтею 121 Конституції України, статтею 36-1 Закону України «Про прокуратуру», статтями 10, 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», ст. ст. 161-163 Кодексу адміністративного судочинства України, господарський суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позовні вимоги Миколаївського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку задовольнити повністю.

          2. Стягнути з закритого акціонерного товариства “Верона” (54015, м. Миколаїв, вул.Нікольська,2, кв. 12; код 22426515, МФО 326018, р/р 26001467427, МФ АКБ“Причорномор'я”) штрафу в сумі 850, 00 грн. на користь Державного бюджету України: код за бюджетною класифікацією 21081100, символ звітності банку 101, до Держбюджету Ленінського району м. Миколаєва в УДК у Миколаївській області на р/р 31116106700005, МФО 826013, код ЄДРПОУ 23626096.

Постанова набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня її проголошення, якщо не подано заяву про апеляційне оскарження.

Заява про апеляційне оскарження постанови подається протягом десяти днів з дня її проголошення. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду скарги.

Постанову може бути оскаржено в порядку, встановленому ст. 186 КАС України.   

Суддя С.М.Коваль

 

СудГосподарський суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення15.10.2008
Оприлюднено05.11.2008
Номер документу2233781
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —17/556/08   

Постанова від 15.10.2008

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Коваль С.М.

Ухвала від 22.08.2008

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Коваль С.М.

Ухвала від 18.08.2008

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Коваль С.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні