ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Севастопольська, 43, м . Сімферополь, Автономна Респ убліка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
22 лютого 2012 р. Справа №2а-674/12/0170/13
Окружний адміністративн ий суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого су дді Ольшанської Т.С., при секре тарі судового засідання Ківа А.С.,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу
за позовом Нижньогірсько го районного центру зайнятос ті
до Нижньогірської ПМК-81 пі дприємства "Трест "Кримспеца гробуд-2"
про стягнення заборговано сті у сумі 21452,66 грн.,
за участю представників:
позивача - ОСОБА_1, довіре ність №20/04-90 від 10.01.12,
відповідача - не з'явився.
Обставини справи: Нижньогі рський районний центр зайнят ості звернувся до Окружного адміністративного суду АР Кр им із адміністративним позов ом до Нижньогірської ПМК-81 під приємства "Трест "Кримспецаг робуд-2" про стягнення заборго ваності у сумі 21452,66 грн.
Ухвалами Окружного адміні стративного суду АР Крим від 11.01.2012 відкрито провадження по а дміністративній справі та за кінчено підготовче провадже ння та призначено справу до с удового розгляду.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 22. 02.2012 позивачу поновлено строк з вернення до суду.
Представник позивача у суд овому засіданні наполягав на задоволенні позовних вимог.
Відповідач явку свого пред ставника у судове засідання не забезпечив, про дату, час та місце розгляду справи повід омлений належним чином. Про п оважність причин неприбуття у судове засідання суд не пов ідомив.
Розглянувши матеріали спр ави, заслухавши представника позивача, дослідивши надані докази, суд
ВСТАНОВИВ:
Правові, економічні та організаційні основи зайнят ості населення України і йог о захисту від безробіття, а та кож соціальної гарантії з бо ку держави в реалізації гром адянами права на працю визна чені Законом України від 01.03.1991 № 803-XII “Про зайнятість населення ” (далі - Закон).
Зайнятість - це діяльність г ромадян, пов'язана із задовол енням особистих та суспільни х потреб і така, що, як правило , приносить їм доход у грошові й або іншій формі.
Зайнятість населення, що пр оживає на території України, забезпечується державою шля хом проведення активної соці ально-економічної політики, спрямованої на задоволення й ого потреб у добровільному в иборі виду діяльності, стиму лювання створення нових робо чих місць і розвитку підприє мництва.
Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України для реалізації держ авної політики зайнятості на селення, професійної орієнта ції, підготовки і перепідгот овки, працевлаштування та со ціальної підтримки тимчасов о не працюючих громадян у пор ядку, що визначається Кабіне том Міністрів України, створ юється державна служба зайня тості, діяльність якої здійс нюється під керівництвом Мін істерства праці та соціально ї політики України, місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самовряду вання.
Частиною 4 ст. 18 Закону встано влено, що у складі державної с лужби зайнятості створюєтьс я інспекція, що здійснює конт роль за виконанням законодав ства про зайнятість підприєм ствами, установами й організ аціями, незалежно від форм вл асності і господарювання, фе рмерами та іншими роботодавц ями.
Частиною 1 ст. 20 Закону передб ачено, що підприємства, устан ови і організації, незалежно від форм власності, їх службо ві особи зобов'язані сприяти проведенню державної політи ки зайнятості.
Підприємства, установи і ор ганізації незалежно від форм и власності реєструються у м ісцевих центрах зайнятості з а їх місцезнаходженням як пл атники збору до Фонду загаль нообов'язкового державного с оціального страхування Укра їни на випадок безробіття, що місяця подають цим центрам а дміністративні дані у повном у обсязі про наявність вільн их робочих місць (вакансій), у тому числі призначених для п рацевлаштування інвалідів, т а про працівників, які працюю ть неповний робочий день (тиж день), якщо це не передбачено т рудовим договором, або не пра цюють у зв'язку з простоєм вир обництва з не залежних від ни х причин, і в десятиденний стр ок - про всіх прийнятих праців ників у порядку, встановлено му законодавством. Несвоєчас на реєстрація або відмова ві д неї, порушення порядку пода ння адміністративних даних т ягне за собою відповідальніс ть, передбачену законом (ч.4 ст . 20 Закону).
Згідно з ч. 5 ст. 20 Закону при ви вільненні працівників (у том у числі працюючих пенсіонері в та інвалідів) у зв'язку із зм інами в організації виробниц тва і праці, у тому числі лікві дацією, реорганізацією або п ерепрофілюванням підприємс тв, установ, організацій, скор оченням чисельності або штат у працівників, підприємства, установи, організації, незал ежно від форми власності, пов ідомляють про це не пізніш як за два місяці в письмовій фор мі державну службу зайнятост і, вказуючи підстави і строки вивільнення, найменування п рофесій, спеціальностей, ква ліфікації, розмір оплати пра ці, а в десятиденний строк піс ля вивільнення - направляють списки фактично вивільнених працівників, зазначаючи в ни х інвалідів.
Відповідно до абз. 2 ч. 5 ст. 20 За кону у разі неподання або пор ушення строків подання даних про вивільнених працівників стягується штраф у розмірі р ічної заробітної плати за ко жного вивільненого працівни ка. Ці кошти зараховуються до Фонду загальнообов'язкового державного соціального стра хування України на випадок б езробіття і використовуютьс я для фінансування заходів п о працевлаштуванню та соціал ьного захисту вивільнюваних працівників.
Нижньогірська ПМК-81 підприє мство "Трест "Кримспецагробу д-2" зареєстровано у Нижньогір ському районному центрі зайн ятості у якості платника вне сків на загальнообов'язкове державне соціальне страхува ння на випадок безробіття.
Судом встановлено, що 03.07.2009 в Н ижньогірський районний цент р зайнятості було надано зві т про наступне вивільнення п рацівників від Нижньогірськ ої ПМК-81 підприємства "Трест "К римспецагробуд-2".
При фактичному звільненні 03.09.2009 працівників: ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5 , ОСОБА_6, ОСОБА_7 ОСО БА_4, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_12 ОСОБА_10, ОСОБА_1 1 інформація про їх фактичн ому звільненні була надана в ідповідачем 05.10.2009, тобто з поруш енням 10-ти денного строку.
Факт порушення підтверджу ється звітом 4-ПН (план) від 03.07.2009, звітом 4-ПН від 05.10.2009, наказом № 07-к від 03.09.2009, актом перевірки доде ржання підприємствами, устан овами, організаціями законод авства України про зайнятіст ь населення №133 від 22.10.2009.
Таким чином, відповідачем п орушені вимоги п.5 ст.20 Закону У країни „Про зайнятість насел ення", а саме при вивільненні п рацівників (у тому числі прац юючих пенсіонерів та інвалід ів) у зв'язку із змінами в орга нізації виробництва і праці, у тому числі ліквідацією, рео рганізацією або перепрофілю ванням підприємств, установ, організацій, скороченням чи сельності або штату працівни ків, підприємства, установи, о рганізації, незалежно від фо рми власності, повідомляють про це не пізніш як за два міся ці в письмовій формі державн у службу зайнятості, вказуюч и підстави і строки вивільне ння, найменування професій, с пеціальностей, кваліфікації , розмір оплати праці, а в деся тиденний строк після вивільн ення - направляють списки фак тично вивільнених працівник ів, зазначаючи в них інваліді в.
У зв'язку з чим було складен о акт від 27.10.2009 №133/ш про порушенн я законодавства України про зайнятість з вимогою сплатит и у місячний строк штраф у роз мірі річної заробітної плати за кожного вивільненого пра цівника в сумі 21452,00 грн.
29.10.2009 на адресу відповідача б уло надіслано акт №133/ш про пор ушення законодавства про зай нятість, який отриманий 30.10.2009.
Матеріали справи свідчать про те, що станом на день розг ляду справи заборгованість в ідповідача перед Нижньогірс ьким районним центром зайнят ості становить 21452,66 грн.
У порядку, передбаченому с т. 71 КАС України, відповідачем не надані докази сплати штра фу за порушення вимог законо давства України про зайнятіс ть населення.
За таких обставин, позовні в имоги належить задовольнити у повному обсязі.
У судовому засіданні, яке ві дбулось 22.02.2012, оголошено вступ ну та резолютивну частини по станови.
Постанова оформлена та під писана 29.02.2012.
Керуючись ст. 160-163, 167 Кодексу а дміністративного судочинст ва України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1.Адміністративний позов задовольнити.
2.Стягнути з Нижньогірської ПМК-81 підприємства "Трест "Кри мспецагробуд-2" (97140, АР Крим, смт. Нижньогірський, вул. перемог и, 1а, ЄДРПОУ 13775530) на користь Нижн ьогірського районного центр у зайнятості заборгованість у розмірі 21452,66 грн.
Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.
Суддя Ол ьшанська Т.С.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 22.02.2012 |
Оприлюднено | 06.04.2012 |
Номер документу | 22368817 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Ольшанська Т.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні