Ухвала
від 29.09.2011 по справі 2н-26/11
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АД МІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

29 вересня 2011 р. справа №2н-26/11

Приміщення суду за адресо ю: м. Донецьк бульвар Шевченк а, 26

за участю секретаря судово го засідання Гудкової К.І.,

представника відповідача ОСОБА_1, за до віреністю від 05.01.2011 року

розглянувши у відкритому с удовому засіданні

заяву Державної судово ї адміністрації України,

подану спеціаліс том Територіального управлі ння ДСА України

в Донецькій облас ті

ОСОБА_2 за дов. № 11-7317/10 від 27 жовтня 2010 р.

про перегляд за нововиявле ними обставинами

постанови Донецького апел яційного адміністративного суду

від 03 лист опада 2010 року

по адміністративній справ і № 2а-15000/10/0570

за позовом ОСО БА_3

до Державної судової адміністрації України

Кабінету Міністрі в України

Міністерства фіна нсів України

Державного казнач ейства України

Територіального у правління Державної судової адміністрації

України в Донецьк ій області

третя особа Головне управлін ня Державного казначейства У країни в

Донецькій област і

про про визнання безд іяльності та дій незаконними

та спонукання вчи нити певні дії, -

ВСТАНОВИЛА:

ОСОБА_3 звернулась до До нецького окружного адмініст ративного суду з позовною за явою до Територіального упра вління Державної судової адм іністрації України в Донецьк ій області, Державної судово ї адміністрації України, Каб інету Міністрів України, Мін істерства фінансів України, Державного казначейства Ук раїни, третя особа Головне уп равління Державного казначе йства України в Донецькій об ласті про визнання незаконно ю бездіяльність Територіаль ного управління Державної су дової адміністрації України в Донецькій області по викон анню постанови Кабінету Міні стрів України № 865 від 03 вересня 2005 року “Про оплату праці та що місячне грошове утримання су ддів”щодо нарахування посад ового окладу суддям у відпов ідності до встановленої міні мальної заробітної плати та додаткового посадового окла ду за період з 01.01.2006 року по 01.06.2010 р оку, зобов'язання Територіал ьне управління Державної суд ової адміністрації в Донецьк ій області здійснити перерах унок та виплату недоплаченої суми заробітної плати, відпу скних, інших виплат, що підляг ають виплаті, виходячи з поса дового окладу, додаткового п осадового окладу, за період з 01.01.2006 року по 01 червня 2010 року, з ур ахуванням фактично отримани х сум, відповідно до вимог п.4-1 П останови Кабінету Міністрів України №865 від 03 вересня 2005 рок у, обчислюючи посадовий окла д виходячи із розміру мініма льної заробітної плати, вста новленої у відповідний місяц ь, за який нараховується заро бітна плата, визнання незако нними дії Територіального уп равління Державної Судової а дміністрації в Донецькій обл асті щодо нарахування за пер іод з 01.01.2006 року по 01 червня 2010 рок у надбавки за вислугу років у відсотках від посадового ок ладу з урахуванням доплати з а кваліфікаційні класи, зобо в'язання Територіальне управ ління Державної судової адмі ністрації в Донецькій област і здійснити перерахунок та в иплату надбавки за вислугу р оків за період з 01.01.2006 року по 01 ч ервня 2010 року відповідно до ви мог статті 44 Закону України “П ро статус суддів”виходячи з відсотків від загальної суми щомісячного заробітку з ура хуванням доплати за кваліфік аційні класи.

Постановою Донецького окр ужного адміністративного су ду від 04.08.2010 року у справі № 2а-15000/10/ 0570 (судді Могильницький М.М., Зе ленов А.С., Зекунов Е.В.) позовна заява задоволена частково:

Визнана незаконною бездія льність Державної судової ад міністрації України щодо нен арахування та невиплати ОС ОБА_3 заробітної плати з ура хуванням підвищення мінімал ьної заробітної плати відпов ідно до Закону України “Про Д ержавний бюджет України на 2006 рік”, Закону України “Про Дер жавний бюджет України на 2007 рі к”, Закону України “Про Держа вний бюджет України на 2008 рік т а про внесення змін до деяких законодавчих актів України” , Закону України “Про Державн ий бюджет України на 2009 рік”, За кону України “Про Державний бюджет України на 2010 рік”за пе ріод з 01 січня 2006 року по 01 червн я 2010 року.

Державна судова адміністр ація України зобов'язана зді йснити перерахунок та виплат у ОСОБА_3 недоплаченої сум и заробітної плати за період з 01 січня 2006 року по 01 червня 2010 ро ку, відповідно до вимог п. 4-1 Пос танови Кабінету Міністрів Ук раїни № 865 від 03 вересня 2005 року, о бчислюючи посадовий оклад ви ходячи з розміру мінімальної заробітної плати відповідно до Закону України “Про Держа вний бюджет України на 2006 рік” , Закону України “Про Державн ий бюджет України на 2007 рік”, За кону України “Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких зако нодавчих актів України”, Зак ону України “Про Державний б юджет України на 2009 рік”, Закон у України “Про Державний бюд жет України на 2010 рік”.

В задоволені іншої частини позовної заяви відмовлено.

З постановою Донецького ок ружного адміністративного с уду не погодилось Територіал ьне управління Державної суд ової адміністрації України, якою була подана апеляційна скарга до Донецького апеляці йного адміністративного суд у.

Постановою Донецького апе ляційного адміністративног о суду від 03 листопада 2010 року а пеляційна скарга Територіал ьного управління Державної судової адміністрації Украї ни в Донецькій області на пос танову Донецького окружного адміністративного суду від 04.08.2010 року у справі № 2а-15000/10/0570 задов олена частково: Постанова До нецького окружного адмініст ративного суду від 04.08.2010 року у справі № 2а-15000/10/0570 скасована. Поз овну заяву ОСОБА_3 до Тери торіального управління Держ авної судової адміністрації України в Донецькій області , Державної судової адмініст рації України, Кабінету Міні стрів України, Міністерства фінансів України, Державног о казначейства України, трет я особа Головне управління Д ержавного казначейства Укра їни в Донецькій області про в изнання дій та бездіяльності незаконними та спонукання в чинити певні дії задоволено частково. Визнано незаконною бездіяльність Державної суд ової адміністрації України щ одо не нарахування та невипл ати ОСОБА_3 заробітної пла ти з урахуванням підвищення мінімальної заробітної плат и відповідно до Закону Украї ни “Про Державний бюджет Укр аїни на 2006 рік”, Закону України “Про Державний бюджет Украї ни на 2007 рік”, Закону України “П ро Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін д о деяких законодавчих актів України”, Закону України “Пр о Державний бюджет України н а 2009 рік”, Закону України “Про Д ержавний бюджет України на 2010 рік”за період з 19.08.2009 року по 01.06.2 010 року. Зобов'язано Державну с удову адміністрацію України здійснити перерахунок та ви плату ОСОБА_3 недоплачено ї суми заробітної плати за пе ріод з з 19.08.2009 року по 01.06.2010 року, ві дповідно до вимог п. 4-1 Постано ви Кабінету Міністрів Україн и № 865 від 03 вересня 2005 року, обчис люючи посадовий оклад виходя чи з розміру мінімальної зар обітної плати відповідно до Закону України “Про Державни й бюджет України на 2006 рік”, Зак ону України “Про Державний б юджет України на 2007 рік”, Закон у України “Про Державний бюд жет України на 2008 рік та про вне сення змін до деяких законод авчих актів України”, Закону України “Про Державний бюдж ет України на 2009 рік”, Закону Ук раїни “Про Державний бюджет України на 2010 рік”. В задоволен і іншої частини позовної зая ви відмовлено.

Докази перегляду даної спр ави в касаційному порядку Ви щим адміністративним судом У країни відсутні.

06 червня 2011 року Державною су довою адміністрацією Україн и, від імені якої діє спеціалі ст Територіального управлін ня Державної судової адмініс трації України в Донецькій о бласті ОСОБА_2 за дов. № 11-7317/10 від 27 жовтня 2010 року, до Донецьк ого окружного адміністратив ного суду була подана заява п ро перегляд рішення за новов иявленими обставинами.

Ухвалою Донецького окружн ого адміністративного суду в ід 04 липня 2011 року заяву залише но без розгляду, оскільки ріш ення Донецького окружного ад міністративного суду по зазн аченій справі було скасовано Донецьким апеляційним адмін істративним судом та прийнят о нову постанову з частковим задоволенням позовних вимог , на підставі чого заява про пе регляд рішення за нововиявле ними обставинами повинна под аватись до Донецького апеля ційного адміністративного с уду.

06 серпня 2011 року Державною су довою адміністрацією Україн и, від імені якої діє спеціалі ст Територіального управлін ня Державної судової адмініс трації України в Донецькій о бласті ОСОБА_2 за дов. № 11-7317/10 від 27 жовтня 2010 року, до Донецьк ого апеляційного адміністра тивного суду через Донецький окружний адміністративний с уд була подана заява про пере гляд рішення Донецького апел яційного адміністративного суду від 03 листопада 2010 року за нововиявленими обставинами . В заяві ДСА України просить скасувати постанову Донецьк ого апеляційного адміністра тивного суду від 03 листопада 2 010 року та постановити нове рі шення, яким в задоволенні поз ову ОСОБА_3 відмовити у по вному обсязі.

25 серпня 2011 року апеляційним судом за результатами розгл яду клопотання ДСА України б уло поновлено строк на зверн ення з заявою про перегляд по станови від 03 листопада 2010 року за нововиявленими обставина ми.

Представник відповідача в важає, що заява про перегляд р ішення за нововиявленими обс тавинами підлягає задоволен ню, а постанова суду скасуван ню.

Представники інших сторін у судове засідання не з' яви лись, про час, дату та місце ро згляду справи були повідомле ні належним чином, що дає суду право провести апеляційний перегляд справи у їх відсутн ість

Колегія суддів заслухавши суддю-доповідача, дослідивш и матеріали справи та заяву п ро перегляд справи за новови явленими обставинами визнач ає наступне.

За частиною 2 статті 245 Кодекс у адміністративного судочин ства України підставами для перегляду судового рішення з а нововиявленими обставинам и є: 1) істотні для справи обста вини, що не були і не могли бут и відомі особі, яка звертаєть ся із заявою, на час розгляду с прави; 2) встановлення вироком суду, що набрав законної сили , завідомо неправдивих показ ань свідка, завідомо неправи льного висновку експерта, за відомо неправильного перекл аду, фальшивості документів або речових доказів, що потяг ли за собою ухвалення незако нного або необґрунтованого р ішення; 3) встановлення вироко м суду, що набрав законної сил и, вини судді у вчиненні злочи ну, внаслідок якого було ухва лено незаконне або необґрунт оване рішення; 4) скасування су дового рішення, яке стало під ставою для прийняття постано ви чи постановлення ухвали, щ о належить переглянути; 5) вста новлення Конституційним Суд ом України неконституційнос ті закону, іншого правового а кта чи їх окремого положення , застосованого судом при вир ішенні справи, якщо рішення с уду ще не виконано. При цьому, під визначенням нововиявлен і обставини (як фактичного, та к і правового характеру) розу міються обставини, які: об' є ктивно існували на момент ви рішення адміністративної сп рави, не були відомі і не могли бути відомі на той час суду аб о хоча б одній особі, яка брала участь у справі.

Завданням провадження за н ововиявленими обставинами є перегляд справи з фактичног о та (або) правового боку у зв' язку з виявленням обставин, п ро які не міг знати адміністр ативний суд. Підстави для про вадження за нововиявленими о бставинами визначені статте ю 245 Кодексу адміністративног о судочинства України, до них відносяться, насамперед, іст отні для справи обставини, як і об' єктивно існували на мо мент вирішення адміністрати вної справи та не були, і не мо гли бути відомі особі, яка зве ртається із заявою, на час роз гляду справи. «Істотність» о бставини означає те, що якби с уд її міг урахувати при виріш енні справи, то це тією чи іншо ю мірою вплинуло б на результ ат вирішення.

В обґрунтування підстав дл я подання заяви про перегляд постанови Донецького апеляц ійного адміністративного су ду від 03 листопада 2010 року ДСА У країни посилається на те, що п остановою Вищого адміністра тивного суду України від 13 кві тня 2011 року у справі № К-37929/09 каса ційна скарга представника Ка бінету Міністрів України бул о задоволено, постанову Окру жного адміністративного суд у м. Києва від 21 травня 2008 року та ухвалу Київського апеляційн ого адміністративного суду в ід 19 серпня 2009 року в адміністр ативній справі за позовом О СОБА_4 до Кабінету Міністрі в України, третіх осіб Консти туційного Суду України, Верх овного Суду України, Вищого а дміністративного суду Украї ни, Вищого господарського су ду України про визнання неза конними та скасування актів було скасовано та ухвалене н ове рішення про відмову в зад оволенні позову.

Постанова Вищого адмініст ративного суду України від 13 к вітня 2011 року була обґрунтова на тим, що незалежність та нед оторканість суддів гарантує ться наданням їм відповідно до Закону України “Про стату с суддів” спеціальних умов м атеріального та соціально-по бутового забезпечення. Згідн о зі статтею 44 вказаного Закон у заробітна плата судді, як ск ладова його матеріального і соціально-побутового забезп ечення, є елементом статусу с удді. Вона складається з поса дового окладу, премій, доплат за кваліфікаційні класи, над бавок за вислугу років та інш их надбавок. Розміри посадов их окладів суддів встановлюю ться у відсотковому відношен ні до посадового окладу Голо ви Верховного Суду України і не можуть бути меншими від 50 в ідсотків його окладу. У свою ч ергу посадовий оклад судді н е може бути меншим від 80 відсо тків посадового окладу голов и суду, в якому працює суддя. У такий спосіб законодавець д иференційовано вирішив пита ння про оплату праці суддів, я кі здійснюють правосуддя, та суддів, які виконують ще й обо в' язки на адміністративних посадах, з тим, що б досягти сп раведливого співвідношення в оплаті праці в залежності в ід обсягу виконуваної роботи . Іншого законодавчого акту з питань оплати праці суддів н емає.

Згідно з частиною другою ст атті 8 Закону України “Про опл ату праці” умови та розміри о плати праці працівників уста нов та організацій, що фінанс уються з державного бюджету, визначаються Кабінетом Міні стрів України. На виконання в казаного Закону 30 червня 2005 рок у та 03 вересня 2005 року Кабінет М іністрів України прийняв пос танови № 514 “Про оплату праці Г олови, першого заступника Го лови та заступника Голови Ве рховного Суду України”, згід но з абзацом другим пункту 1 як ої посадовий оклад Голови Ве рховного Суду України з 01 черв ня 2005 року становив 15 розмірів мінімальної заробітної плат и, та № 865 “Про оплату праці судд ів”, якою затверджена Схема п осадових окладів голови та з аступника голови судової пал ати, голови Військової судов ої колегії, секретаря Пленум у та суддів Верховного Суду У країни, керівників та суддів вищих спеціалізованих судів , Апеляційного суду України, а пеляційних та місцевих судів (додатки № 2-6). Постанова Кабіне ту Міністрів України від 03 вер есня 2005 року № 865 повинна була на брати чинності з 01 січня 2006 рок у. Однак, до набрання чинності вказаною постановою Кабінет у Міністрів України від 21 груд ня 2005 року № 1243 “Питання оплати п раці вищих посадових осіб Ук раїни, окремих керівних прац івників органів державної вл ади і органів місцевого само врядування та суддів” було з афіксовано розрахункову вел ичину для обчислення посадов их окладів працівників певни х установ, що фінансуються з б юджету, у тому числі й суддів, у розмірі встановленої мінім альної заробітної плати - 332 грн. Іншою постановою від 31 гр удня 2005 року № 1310 “Про внесення з мін до постанови Кабінету Мі ністрів України від 03 вересня 2005 року № 865” внесені зміни до по станови Кабінету Міністрів У країни від 03 вересня 2005 року № 865 , зокрема, постанову доповнен о пунктом 4 1 , згідно з яким тако ж встановлено, що розміри пос адових окладів, передбачені постановою від 03 вересня 2005 рок у № 865, встановлюються виходяч и з розміру мінімальної заро бітної плати 332 грн. і у подальш ому при підвищенні мінімальн ої заробітної плати їх перер ахунок не провадиться. Такі з міни були внесені до постано ви від 03 вересня 2005 року № 865 до на брання нею чинності.

При обчисленні посадового окладу в якості сталої (розра хункової) величини Кабінет М іністрів України використав встановлений з 01 вересня 2005 ро ку Законом України “Про держ авний бюджет України на 2005 рік ” розмір мінімальної заробіт ної плати 332 грн., що виключало м ожливість її збільшення у ви падку підвищення розміру мін імальної заробітної плати. Я к видно зі Схем посадових окл адів голови та заступника го лови судової палати, голови В ійськової судової колегії, с екретаря Пленуму та суддів В ерховного Суду України, кері вників та суддів вищих спеці алізованих судів, Апеляційно го суду України, апеляційних та місцевих судів кількість розмірів мінімальної заробі тної плати при обчисленні по садового окладу суддів склад ає від 8,5 до 12,5, що значно перевищ ує розміри мінімальної зароб ітної плати та прожиткового мінімуму, а також розмір поса дових окладів багатьох праці вників установ, які фінансую ться з державного бюджету. Та кож оклад голови загального апеляційного суду області ст ановить 11 розмірів мінімальн ої заробітної плати, або 3652 грн ., а посадовий оклад судді цьог о ж суду - 9 розмірів мінімаль ної заробітної плати, або 2988 гр н. Різниця у розмірах вказани х посадових окладів складає менше ніж 20 відсотків, а тому, о клад судді є більшим ніж 80 від сотків від посадового окладу голови суду. Крім того, у зв' язку з прийняттям Кабінетом Міністрів України зазначени х постанов збільшено оклади суддям та головам судів біль ш як у шість разів. Отже, вказа ні Схеми посадових окладів є такими, що відповідають вста новленому статтею 44 Закону Ук раїни “Про статус суддів” сп іввідношенню розмірів посад ових окладів Голови Верховно го Суду України, голів судів т а суддів, а встановлення стал ої (розрахункової) величини д ля обчислення розмірів посад ових окладів суддів та внесе ння відповідних доповнень до постанови Кабінету Міністрі в України від 03 вересня 2005 року № 865 відбулося до моменту набр ання нею чинності. Вказана по станова у редакції до внесен ня доповнень згідно з постан овою Кабінету Міністрів Укра їни від 31 грудня 2005 року № 1310 не бу ла введена в дію, а тому суди н е мали підстав для висновку п ро те, що оскаржувані постано ви звужують існуючі гарантії незалежності суддів.

Відповідно до частини друг ої статті 40 Закону України “Пр о статус суддів” суддям, які м ають кваліфікаційні класи, щ о встановлюються залежно від посади, стажу, досвіду роботи і рівня професійних знань, на раховуються доплати до посад ових окладів. Наявність у зак онодавстві таких гарантій ві дповідає Європейської харт ії про закон “Про статус судд ів” стосовно права суддів на винагороду в залежності від стажу, обсягу і характеру пос адових обов' язків судді. Ос каржуваною постановою Кабін ету Міністрів України від 03 ве ресня 2005 року № 865 не скасовують ся і не змінюються, а навпаки в становлюються надбавки та до плати за виконання особливо важливої роботи, за науковий ступінь, для вирішення соціа льно-побутових питань, а тако ж визначено порядок преміюва ння тощо. Не містять у собі ус і оскаржувані постанови Кабі нету Міністрів України полож ень щодо обмеження прав судд ів на забезпечення державою благоустроєним житлом, додат ковою житловою площею, надан ня безоплатного користуванн я усіма видами транспорту, об ов' язкового страхування жи ття та здоров' я за рахунок к оштів державного бюджету. Та кож вони не передбачають буд ь-якої заборони щодо застосу вання до грошових доходів су ддів, як і до доходів інших гро мадян, механізму їх підвищен ня шляхом індексації відпові дно до положень Закону Украї ни “Про індексацію грошових доходів громадян”.

Таким чином, Кабінет Мініст рів України при прийнятті ос каржуваних постанов не зменш ив розрахунок посадових окла дів суддів, а отже, й не обмежи в матеріальний і соціальний захист суддів. Видання вищен аведених постанов Кабінету М іністрів України, за висновк ом Вищого адміністративного суду України, не призвело до з вуження змісту та обсягу ста тусу суддів.

Донецький окружний адміні стративний суд при прийнятті постанови від 04 серпня 2010 року та Донецький апеляційний ад міністративний суд при прийн ятті постанови від 03 листопад а 2010 року щодо часткового задо волення позовних вимог ОСО БА_3 в адміністративній спр аві № 2а-15000/10/0570 виходили з обстав ин, які були встановлені, та ви сновків, які були викладені, в постанові Окружного адмініс тративного суду м. Києва від 21 травня 2008 року та ухвалі Київс ького апеляційного адмініст ративного суду від 19 серпня 2009 року в адміністративній спра ві за позовом ОСОБА_4 до Ка бінету Міністрів України. З о гляду на те, що постановою Вищ ого адміністративного суду У країни від 13 квітня 2011 року вка зані судові рішення були ска совані, а постанови Кабінету Міністрів України про оплат у праці суддів, з якими позива чка пов' язувала свої вимоги щодо відновлення порушеного права на отримання належног о їй розміру заробітної плат и, були визнані касаційною ін станцією відповідними Закон у України «Про статус суддів » та діючим вимогам законода вства, то наявні підстави для задоволення заяви Державної судової адміністрації Украї ни про перегляд за нововиявл еними обставинами постанови Донецького апеляційного адм іністративного суду від 03 лис топада 2010 року, скасування суд ового рішення апеляційної та першої інстанцій та відмови ОСОБА_3 в задоволенні поз овних вимог в повному обсязі .

Керуючись статтями 195, 196, 198, 202, 20 5, 206, 211, 212, 245-252, 254 Кодексу адміністра тивного судочинства України , колегія суддів, -

УХВАЛИЛА:

Заяву Державної судової ад міністрації України, подану спеціалістом Територіально го управління Державної судо вої адміністрації України в Донецькій області ОСОБА_2 за дов. № 11-7317/10 від 27 жовтня 2010 року , про перегляд за нововиявлен ими обставинами постанови До нецького апеляційного адмін істративного суду від 03 листо пада 2010 року в адміністративн ій справі № 2а-15000/10/0570 задовольни ти.

Скасувати постанову Донец ького апеляційного адмініст ративного суду від 03 листопад а 2010 року в адміністративній с праві № 2а-15000/10/0570.

Скасувати постанову Донец ького окружного адміністрат ивного від 04 серпня 2010 року в ад міністративній справі № 2а-15000/1 0/0570.

Відмовити в повному обсязі в задоволенні позовних вимо г ОСОБА_3 до Територіально го управління Державної судо вої адміністрації України в Донецькій області, Державної судової адміністрації Украї ни, Кабінету Міністрів Украї ни, Міністерства фінансів Ук раїни, Державного казначейс тва України, третя особа Голо вне управління Державного ка значейства України в Донецьк ій області про визнання неза конною бездіяльність Терито ріального управління Держав ної судової адміністрації Ук раїни в Донецькій області по виконанню постанови Кабінет у Міністрів України № 865 від 03 в ересня 2005 року “Про оплату пра ці та щомісячне грошове утри мання суддів” щодо нарахуван ня посадового окладу суддям у відповідності до встановле ної мінімальної заробітної п лати та додаткового посадово го окладу за період з 01.01.2006 року по 01.06.2010 року, зобов'язання Тери торіальне управління Держав ної судової адміністрації в Донецькій області здійснити перерахунок та виплату недо плаченої суми заробітної пла ти, відпускних, інших виплат, щ о підлягають виплаті, виходя чи з посадового окладу, додат кового посадового окладу, за період з 01.01.2006 року по 01 червня 2010 року, з урахуванням фактично отриманих сум, відповідно до вимог п.4-1 Постанови Кабінету Міністрів України №865 від 03 вер есня 2005 року, обчислюючи посад овий оклад виходячи із розмі ру мінімальної заробітної пл ати, встановленої у відповід ний місяць, за який нараховує ться заробітна плата, визнан ня незаконними дії Територіа льного управління Державної Судової адміністрації в Дон ецькій області щодо нарахува ння за період з 01.01.2006 року по 01 че рвня 2010 року надбавки за вислу гу років у відсотках від поса дового окладу з урахуванням доплати за кваліфікаційні кл аси, зобов'язання Територіал ьне управління Державної суд ової адміністрації в Донецьк ій області здійснити перерах унок та виплату надбавки за в ислугу років за період з 01.01.2006 р оку по 01 червня 2010 року відпові дно до вимог статті 44 Закону У країни “Про статус суддів”ви ходячи з відсотків від загал ьної суми щомісячного заробі тку з урахуванням доплати за кваліфікаційні класи .

Ухвала суду набирає законн ої сили з моменту її проголош ення та може бути оскаржена п ротягом двадцяти днів з дня н абрання законної сили до Вищ ого адміністративного суду У країни, а в разі складення в по вному обсязі - з дня складен ня в повному обсязі.

Повний текст складено 03 жов тня 2011 року

Головуючий суддя: Е.Г. Казначеєв

Судді: В.Г. Яманко

І.А.В асильєва

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.09.2011
Оприлюднено12.04.2012
Номер документу22433909
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2н-26/11

Ухвала від 10.08.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Казначеєв Едуард Геннадійович

Ухвала від 25.08.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Казначеєв Едуард Геннадійович

Ухвала від 10.08.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Казначеєв Едуард Геннадійович

Судовий наказ від 21.03.2011

Цивільне

Хортицький районний суд м.Запоріжжя

Громов І. Б.

Ухвала від 27.04.2011

Цивільне

Сокирянський районний суд Чернівецької області

Стасів І. С.

Судовий наказ від 25.03.2011

Цивільне

Миронівський районний суд Київської області

Пархоменко В. М.

Судовий наказ від 14.02.2011

Цивільне

Автозаводський районний суд м.Кременчука

Нестеренко С. Г.

Рішення від 15.10.2013

Цивільне

Соснівський районний суд м.Черкас

Євтушенко П. М.

Ухвала від 14.10.2013

Цивільне

Соснівський районний суд м.Черкас

Євтушенко П. М.

Ухвала від 29.09.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Казначеєв Е.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні