Постанова
від 12.04.2012 по справі 1109/2490/2012
КІРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КІРОВОГРАДА

Справа № 1109/2490/2012

Номер провадження 3/1109/737/2012

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 квітня 2012 року Суддя Кіро вського районного суду м. Кір овограда Панфілова А. В., розгл янувши матеріали Кіроворгад ської об»єднанню державною податковою інспекцією, про притягнення до адміністрати вної відповідальності гр. О СОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1, прац юючий директор ПП «Алегра- К іровоград», проживаючого в АДРЕСА_1,

за ст. 163-1 ч. 1 КУпАП , -

В С Т А Н О В И В :

Відповідно до протоколу пр о адміністративне правопору шення 27.01.2012року встановлено, щ о гр.. ОСОБА_1, директор ПП «Алегра- Кіровоград» допус тив порушення встановленог о Законом порядку ведення податкового обліку, в резуль таті чого, товариством заниж ено податок на додану варті сть на загальну суму 1870 грн., т а податок на прибуток на за гальну суму 510 грн., чим скоїв п равопорушення, передбачене ст. 163-1 ч. 1 КУпАП.

В суді ОСОБА_1 ви ну не визнав та в обґрунту вання зазначив, що

1) Згідно вимог п. 79.2 ст. 79 Податк ового кодексу України, докум ентальна позапланова невиїз на перевірка проводиться пос адовими особами органу держа вної податкової служби виклю чно на підставі рішення кері вника органу державної подат кової служби, оформленого на казом, та за умови надіслання платнику податків рекомендо ваним листом із повідомлення м про вручення або вручення й ому чи його уповноваженому п редставнику під розписку коп ії наказу про проведення док ументальної позапланової не виїзної перевірки та письмов ого повідомлення про дату по чатку та місце проведення та кої перевірки.

Згідно ч. 2 п. 78.4 ст. 78 Податковог о кодексу України, право на пр оведення документальної поз апланової перевірки платник а податків надається лише у в ипадку, коли йому до початку п роведення зазначеної переві рки вручено під розписку коп ію наказу про проведення док ументальної позапланової пе ревірки.

Згідно акту, перевірка пров одилась 26.01.2012 року, проте жодног о повідомлення про таку пере вірку ніхто не надсилав та жо дним чином не повідомляв, що є прямим порушенням вимог ст.с т. 78, 79 Податкового кодексу Укра їни.

2) 08.02.2012 року на його адресу бул о нібито відправлено повідом лення (згідно поштової квита нції, що міститься в матеріал ах справи), що може ознайомити сь та підписати протокол про адміністративне правопоруш ення - 10 лютого 2012 року о 10-й год . в каб. №1003 Кіровоградської ОДП І.

Вищевказаний протокол бул о складено 27.01.2012 року і в графі « пояснення порушника» зазнач ено друкованим текстом, що пр о пом' якшуючі та обтяжуючі обставини не повідомлено.

Зазначає про факт, що як мож на було з' явитись 10 лютого 2012 року та надати пояснення в пр отокол який було складено 27.01.20 12 року, тим більше, що графа поя снення порушника була вже за повнена друкованим текстом.

Вважає, що це є порушенням К онституційного права на захи ст.

В діях ОСОБА_2 (інспектор ОДПІ) вбачає порушення вимог ч.2 ст.19 Конституції України, зг ідно якої органи державної в лади, їх посадові особи зобов ' язані діяти лише на підста ві, в межах повноважень та у сп осіб, що передбачений Консти туцією та законами України.

3) Зазначає , що не являється (і ніколи не являвся) директор ом ПП «Алегра-Кіровоград», зд ійснює діяльність арбітражн ого керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, лі квідатора) на підставі ліцен зії АВ № 498951 від 18.11.2009 р.

Постановою господарського суду Кіровоградської област і від 26 жовтня 2011 року у справі № 5013/849/11 визнано відсутнього борж ника - приватне підприємств о «Алегра-Кіровоград» (м. Кіро воград, вул. Кільцева, 65, іденти фікаційний код 34977905) банкрутом , відкрито ліквідаційну проц едуру щодо банкрута приватно го підприємства «Алегра-Кіро воград», призначено ліквідат ором банкрута арбітражного к еруючого ОСОБА_1.

Відповідно до ст. 1 Закону Ук раїни «Про відновлення плато спроможності боржника або ви знання його банкрутом», арбі тражний керуючий (розпорядни к майна, керуючий санацією, лі квідатор) - це фізична особа , яка має ліцензію, видану в ус тановленому законодавством порядку, та діє на підставі ух вали господарського суду; лі квідатор - це фізична особа , яка відповідно до рішення го сподарського суду організов ує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнано го банкрутом, та забезпечує з адоволення визнаних судом ви мог кредиторів у встановлено му цим Законом порядку.

Відповідно до ч.5 ст.3-1 Закону України про відновлення пла тоспроможності боржника або визнання його банкрутом, арб ітражний керуючий зобов' яз аний здійснювати заходи щодо захисту майна боржника, анал ізувати його фінансову, госп одарську та інвестиційну дія льність та становище на ринк ах, надавати державному орга ну з питань банкрутства інфо рмацію, необхідну для веденн я Єдиної бази даних про підпр иємства, щодо яких порушено п ровадження у справі про банк рутство, повідомляти комітет кредиторів та кредиторів пр о час, місце та умови продажу з аставного майна, виконувати інші повноваження, передбаче ні цим Законом.

З дня визнання боржника бан крутом до ліквідатора також переходять повноваження кер івника підприємства-банкрут а, та ряд інших повноважень, пе редбачених, статтею 25 Закону У країни «Про відновлення плат оспроможності боржника або в изнання його банкрутом».

У відповідності до ч. 3 ст. 3-1 За кону України «Про відновленн я платоспроможності боржник а або визнання його банкруто м», арбітражним керуючим не м ожуть бути призначенні особи , які згідно з цим Законом вваж аються заінтересованими, або особи, які здійснювали раніш е управління цим боржником - юридичною особою.

Кіровоградській ОДПІ було достовірно відомо, що не явля ється директором, зважаючи, щ о остання являється ініціююч им кредитором у справі про ба нкрутство, а отже, - погоджувал а його кандидатуру як ліквід атора ПП «Алегра-Кіровоград» .

Відповідно до акту - Кіровог радською ОДПІ проведено пере вірку за період з 01.01.2008 по 30.07.2011 рок у. Зважаючи на те, що був призн ачений ліквідатором ПП «Алег ра-Кіровоград» лише 26 жовтня 2 011 року, і за вказаний у акті пер іод часу взагалі не мав ніяко го відношення до даного підп риємства, притягнення до адм іністративної відповідальн ості за податкове правопоруш ення, яке я вчиняв і об' єкти вно не міг вчинити, - вважає за відомо незаконним.

Дослідивши матеріали спр ави , заслухавши пояснення ОСОБА_1, суд дійшов висно вку, що відповідальність за ч .1 ст. 163-1, ч.1 ст.163-4 настає лише за ум ови, що діяння містить загаль ні ознаки адміністративного правопорушення, якими визна ються, зокрема, протиправна, в инна (умисна або необережна) д ія чи бездіяльність.

Суд вважає, що в діях, як арбі тражного керуючого, ліквідат ора ПП «Алегра-Кіровоград», в ідсутні ознаки адміністрати вного правопорушення з наст упних підстав:

Відповідно до ст. 23 ЗУ «Про ві дновлення платоспроможност і боржника або визнання його банкрутом» з дня прийняття г осподарським судом постанов и про визнання боржника банк рутом і відкриття ліквідаці йної процедури підприємниць ка діяльність банкрута завер шується, припиняються повнов аження органів управління ба нкрута, керівник банкрута зв ільняється з роботи.

Відповідно до ст. 9 КУпАП, адм іністративним правопорушен ням (проступком) визнається п ротиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльн ість, яка посягає на громадсь кий порядок, власність, права і свободи громадян, на встано влений порядок управління і за яку законом передбачено а дміністративну відповідаль ність.

Відповідно до п.1 ст.247 КУпАП, п ровадження в справі про адмі ністративне правопорушення не може бути розпочато, а розп очате підлягає закриттю за в ідсутності складу адмініс тративного правопорушення.

Відповідно до ст. 280 КУпАП, ор ган (посадова особа) при розгл яді справи про

адміністра тивне правопорушення зобов'я заний з'ясувати: чи було вчине но адміністративне правопор ушення, чи винна дана особа в й ого вчиненні, чи підлягає вон а адміністративній відповід альності, чи є обставини, що по м'якшують і обтяжують відпов ідальність, чи заподіяно май нову шкоду, чи є підстави для п ередачі матеріалів про адмін істративне правопорушення н а розгляд громадської органі зації, трудового колективу, а також з'ясувати інші обстави ни, що мають значення для прав ильного вирішення справи.

Керуючись ст.ст.9, 247,280 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суд ,-

П О С ТА Н О В И В :

Провадження у справі від носно Гр. ОСОБА_1 закрити з а відсутністю складу адмін істративного правопорушенн я.

Постанова може бути о скаржена протягом 10 днів з дня її винесення.

Суддя Кіровського

районного суду

м.Кіровограда А. В. Панфілова

СудКіровський районний суд м.Кіровограда
Дата ухвалення рішення12.04.2012
Оприлюднено18.04.2012
Номер документу22559140
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —1109/2490/2012

Постанова від 12.04.2012

Адмінправопорушення

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Панфілова А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні