Постанова
від 02.04.2012 по справі 1570/654/2012
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

cправа № 1570/654/2012

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 квітня 2012 року м. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Корой С.М., розглянувши в порядку скороченого провадження позовну заяву центу зайнятості Суворовського району м.Одеси до товариства з обмеженою відповідальністю «Каміла»про стягнення суми заборгованості та фінансових санкцій, -

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява центу зайнятості Суворовського району м.Одеси до товариства з обмеженою відповідальністю «Каміла»в якій позивач просить стягнути на користь центу зайнятості Суворовського району м.Одеси з товариства з обмеженою відповідальністю «Каміла»суму заборгованості та фінансові санкції за неповну та несвоєчасну сплату страхових внесків загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття в сумі 1542 гривні 74 копійки, які підлягають сплаті до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.

02.02.2012 року відповідач -товариство з обмеженою відповідальністю «Каміла»отримав копію ухвали про відкриття скороченого провадження у справі, що підтверджується повідомленням про вручення поштових відправлень, але жодних заяв про визнання позовних вимог чи заперечень на адміністративний позов до суду не надходило.

Відтак, суддя прийшов до висновку, що спір підлягає вирішенню на підставі наявних у матеріалах справи доказів, оскільки вони повно та всебічно висвітлюють обставини спірних правовідносин.

Суд, розглянувши подані позивачем документи та матеріали, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, встановив наступне.

Заступником начальника відділу взаємодії з роботодавцями Суворовського районного центру зайнятості Реконвальд О.В. проведена перевірка товариства з обмеженою відповідальністю «Каміла»з питань дотримання вимог законодавства щодо правильності нарахуваня та своєчасності сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття за період з 01.01.2008 року по 01.01.2011 року. На підставі зазначеної перевірки вказаним вище перевіряючим складено акт перевірки №231 від 30.11.2011 року (а.с.5, 6).

Зазначеним актом перевірки встановлено, станом на кінець перевіряємого періоду, заборгованість товариства з обмеженою відповідальністю «Каміла»по страховим внескам у розмірі 1542 гривень 63 копійки, у тому числі 1536 гривень 74 копійки недоїмка та 5 гривень 86 копійок пеня.

14.12.2011 року директором центу зайнятості Суворовського району м.Одеси було прийнято Рішення №3 про стягнення простроченої заборгованості зі сплати страхових внесків, у тому числі донарахованих сум страхових внесків (недоїмки), пені та штрафу на загальну суму 1542 гривні 63 копійки (копія а.с. 7, 8).

Як вбачається із розрахункової відомості про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття за рік в цілому 2010 року (а.с. 11, 12) у відповідача рахувався залишок заборгованості на кінець звітного періоду в розмірі 2036 гривень 74 копійки. Відповідно до встановлених вище обставин вказаних у акті перевірки, відповідачем сплачено частину зазначеної суми, а саме 500 гривень.

Відповідно до ст.34 Закону України «Про зайнятість населення»контроль за додержанням законодавства України про зайнятість населення здійснюється місцевими державними адміністраціями, виконавчими органами відповідних рад, відповідними державними органами, інспекціями служби зайнятості та профспілковими об'єднаннями.

Відповідно до ч.2 ст.35 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття»роботодавець зобов'язаний під час перевірки правильності використання коштів Фонду та достовірності поданих роботодавцем даних, зазначених у пункті 2 цієї частини, надавати посадовим особам органів Фонду необхідні документи та пояснення з питань, що виникають під час перевірки; подавати виконавчій дирекції Фонду в установленому порядку відповідно до законодавства відомості про: прийняття на роботу працівників; розмір заробітної плати, використання робочого часу працівників, у тому числі прийнятих за направленням державної служби зайнятості з наданням роботодавцю дотації за рахунок коштів Фонду на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних; виплату застрахованим особам допомоги по частковому безробіттю; використання коштів Фонду за іншими визначеними цим Законом напрямами.

Відповідно до положень ст.12 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття»виконавча дирекція Фонду є виконавчим органом правління Фонду, який забезпечує виконання рішень правління. Функції виконавчої дирекції Фонду покладаються на органи державної служби зайнятості. Директор Державного центру зайнятості центрального органу виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики та його заступники є відповідно керівником та заступниками виконавчої дирекції Фонду. Керівник виконавчої дирекції Фонду входить до складу правління Фонду з правом дорадчого голосу. Виконавча дирекція Фонду організовує виконання рішень правління Фонду та забезпечує дотримання законодавства України про страхування на випадок безробіття, діє від імені Фонду та підзвітна йому в межах та порядку, передбачених статутом Фонду. Функції робочих органів виконавчої дирекції Фонду покладаються на центр зайнятості Автономної Республіки Крим, обласні, Київський і Севастопольський міські, районні, міськрайонні, міські та районні у містах центри зайнятості.

Відповідно до положень ст.38 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття»роботодавець несе відповідальність за: порушення порядку використання коштів Фонду, несвоєчасне або неповне їх повернення; несвоєчасне подання або неподання відомостей, встановлених цим Законом; подання недостовірних відомостей про використання коштів Фонду. За порушення порядку використання роботодавцем коштів Фонду накладається штраф у розмірі наданої Фондом суми, використаної з порушенням. Своєчасно не сплачені фінансові санкції та адміністративні штрафи стягуються із страхувальника в дохід Фонду в порядку, встановленому законом. Строк давності в разі стягнення штрафних санкцій, передбачених цим Законом та Законом України "Про зайнятість населення" адміністративних штрафів, а також інших видів заборгованості перед Фондом не застосовується.

Згідно вимог п.3 ч.1 та ч.2 ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, скорочене провадження застосовується в адміністративних справах щодо стягнення грошових сум, які ґрунтуються на рішеннях суб'єкта владних повноважень, щодо яких завершився встановлений цим Кодексом строк оскарження. Суд може розглядати в порядку скороченого провадження адміністративні справи щодо вимог, передбачених частиною першою цієї статті, якщо такі вимоги не стосуються прав, свобод, інтересів та обов'язків третіх осіб.

Положеннями ч.3 та 4 ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, передбачено, що суддя розглядає справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі. За результатами розгляду справи у скороченому провадженні суддя, оцінивши повідомлені позивачем, відповідачем обставини, за наявності достатніх підстав приймає законне та обґрунтоване судове рішення.

Відповідно до ч. 3, п.2, ч.5 ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів з дня закінчення десятиденного строку отримання відповідачем адміністративного позову, якщо до суду не було подано заперечення відповідача та за умови, що справа розглядається судом за місцезнаходженням відповідача.

Враховуючи викладене та на підставі зазначених вище норми законодавства, суд вважає, що позовні вимоги товариства з обмеженою відповідальністю «Каміла» є законними, обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Керуючись ч.2 ст.46 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців», ст.ст. 2, 4, 6, 9, 69-71, 86, 94, 158-163, 167, 183-2, 186, 254, 256 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов центу зайнятості Суворовського району м.Одеси до товариства з обмеженою відповідальністю «Каміла»про стягнення суми заборгованості та фінансових санкцій -задовольнити.

Стягнути на користь центу зайнятості Суворовського району м.Одеси з товариства з обмеженою відповідальністю «Каміла» (юридична адреса: 65025, м.Одеса, 2-й Лиманчик, 6-а Лінія, ідентифікаційний номер - 31206954) суму заборгованості та фінансові санкції за неповну та несвоєчасну сплату страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття в сумі 1542 (тисяча п'ятсот сорок дві) гривні 63 копійки, які підлягають сплаті до Фонду загальнообов'язкового державного страхування на випадок безробіття з яких: прострочена заборгованість по внесках в сумі 1536 (тисяча п'ятсот тридцять шість) гривень 74 копійки на р/р 37179305900009, призначення платежу 50040200;02, банк ГУДКСУ в Одеській області, код банку 828011, код отримувача 22500430 та пеню в сумі 5 (п'ять) гривень 89 копійок на р/р 3717930590009, призначення платежу 50040500;05, банк ГУДКСУ в Одеській області, код банку 828011, код отримувача 22500430.

Постанова підлягає негайному виконанню.

Судові витрати розподілити відповідно до приписів ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги. Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку також іншими особами у зв'язку з тим, що суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки. Строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту отримання копії постанови.

Суддя С.М.Корой

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.04.2012
Оприлюднено19.04.2012
Номер документу22616776
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1570/654/2012

Ухвала від 25.01.2012

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Корой С. М.

Постанова від 02.04.2012

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Корой С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні