Постанова
від 05.09.2011 по справі 2а-7891/11/0170/23
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

cpg1251 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

< Список >

ПОСТАНОВА

Іменем України

05 вересня 2011 р. 16:05 Справа №2а-7891/11/0170/23

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі

головуючої судді Алексєєвої Т.В.,

при секретарі Лапшині В.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Державної податкової інспекції в м. Керчі АР Крим

до Комунального підприємства «Керченське спеціалізоване підприємство «Міськсвітло»

про стягнення заборгованості у сумі 83185,79 грн.

за участю:

за участю:

позивач - не з'явився

відповідач - не з'явився

Обставини справи: позивач звернувся до суду з адміністративним позовом про стягнення з відповідача заборгованості, мотивуючи свої вимоги тим, що відповідачем у встановленому законом порядку не сплачуються узгоджені суми податкових зобов'язань з податку на додану вартість та податку на прибуток.

Відповідач у судове засідання не з'явився, заперечення на позов до суду не надав, про дату, час та місце його проведення був повідомлений належним чином, про причини неявки суд не повідомив.

Суд, приймаючи до уваги ненадання відповідачем доказів неможливості участі представника у судовому засіданні з поважних причин, відсутність у матеріалах справи його клопотання про неможливість розгляду справи без участі його представника, керуючись ч.6 ст. 71 та ч.4 ст. 128 КАС України, вважає можливим розглянути справу на підставі наявних доказів.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, суд

ВСТАНОВИВ:

Комунальне підприємство «Керченське спеціалізоване підприємство «Міськсвітло» зареєстровано 06.08.2007р., ідентифікаційний номер 35266797 (а.с.6).

01.01.2011р. набрав чинності Податковий кодекс України, який регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

У період виникнення спірних правовідносин, був чинний Закон України В«Про систему оподаткуванняВ» від 25.06.1991р. №1251-ХХІІ (Далі Закон № 1251), яким встановлювалися принципи побудови системи оподаткування в Україні, податки і збори (обов'язкові платежі) до бюджетів та до державних цільових фондів, а також права, обов'язки і відповідальність платників, а також Закон України В«Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондамиВ» від 21.12.2000р. №2181 -ІІІ (Далі За кон №2181), що був спеціальним законом з питань оподаткування, який установлює порядок погашення зобов'язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов'язкових платежів), включаючи збір на обов'язкове державне пенсійне страхування та внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків контролюючими органами, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, та визначає процедуру оскарження дій органів стягнення.

Відповідачем до Державної податкової інспекції в м. Керчі булі надані податкові декларації з податку на додану вартість, із визначенням суми податку, що підлягає сплаті до бюджету у розмірі 78017,00 грн. та декларація з податку на прибуток із визначенням суми податку, що підлягає сплаті до бюджету у розмірі 3133,17 грн., разом 81150,07 грн.

29.12.10 р. службовими особами позивача була проведена перевірка своєчасності подання звітності, за результатами якої складено Акт №1785/15-2/36063065 від 29.12.10 р. Перевіркою встановлена несвоєчасна сплата податкових зобов'язань податку на додану вартість.

За несвоєчасну сплату податкових зобов'язань відповідачу було нараховану 17,80 грн. штрафних санкцій та 2017,81 грн. пені.

Відповідно до п.п. 5.2.1. п. 5.2 ст. 5 Закону України №2181 податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом відповідно до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків, визначених підпунктом 5.2.2 цього пункту.

За таких обставин, сума податкового зобов'язання визначена у податкових повідомленнях - рішеннях є узгодженою.

Пункт 5.4.1. ст. 5 Закону України №2181 встановлює, що узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.

Відповідно до п. 1.3 ст. 1 Закону № 2181 податковий борг (недоїмка) - податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання.

З матеріалів справи вбачається, що позивач має податковий борг, визначений у податкових деклараціях, на загальну суму 83185,79 грн., який до цього часу не сплачений.

Відповідачем, у порядку ч. 1 ст. 71 КАС України не надано доказів сплати заборгованості або оскарження вказаних податкових повідомлень-рішень.

За таких обставин, позовні вимоги підлягають задоволенню.

Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1.Позов задовольнити.

2.Стягнути з Комунального підприємства «Керченське спеціалізоване підприємство «Міськсвітло» (98300, АР Крим, м. Керч, вул. Пірагова, 6,) 80034,81 грн. заборгованості з податку на додану вартість (код платежу 14010100) у дохід державного бюджету України на р/р 31118029700019 ГУ ДКУ в АР Крим м. Сімферополь МФО 824026 ЗКПО 34740946 та 3150,98 грн. заборгованості з податку на прибуток підприємств (код платежу 11020201) на р/р 33211861700019 ГУ ДКУ в АР Крим м. Сімферополь МФО 824026 ЗКПО 34740946.

Постанова може бути оскаржена в Севастопольський апеляційний адміністративний суд через Окружний адміністративний суд АР Крим шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду в десятиденний строк з дня її проголошення.

У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя підпис Алексєєва Т.В.

< Текст >

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення05.09.2011
Оприлюднено20.04.2012
Номер документу22659498
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-7891/11/0170/23

Постанова від 05.09.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Алексєєва Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні