Постанова
від 23.10.2008 по справі 2/144-22/61а    
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

2/144-22/61а    

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

          

23.10.08                                                                                           Справа№ 2/144-22/61а

за позовом         Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області, м.Львів

до відповідача   Трускавецької міської санітарно-епідеміологічної станції, м.Трускавець

про  стягнення 7286,73 грн.

 Суддя  М.Жклік

 при секретарі О.Дімітровій

Представники

Від позивача:      Грицак О.О. ( довіреність № 20-2499 від 01.07.2008 р.)

Від відповідача:  не з”явився

         Суть спору:  

         Розглядається адміністративний позов Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області, м. Львів до Трускавецької міської санітарно-епідеміологічної станції, м. Трускавець про  стягнення 7286,73 грн.

              Ухвалою суду від 14.02.2007 року відкрито провадження у справі та призначено розгляд справи на 15.03.2007р. Ухвалою суду від 15.03.2007р. провадження  у справі зупинено. 13.10.2008 року  ухвалою суду провадження у справі поновлено та призначено розгляд справи на 23.10.2008 року.

          В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав з підстав викладених у позовній заяві.

Відповідач в судове засідання явку повноважного представника не забезпечив, хоча у встановленому порядку був повідомлений про час і місце розгляду справи, тому справа розглядається за наявними в ній матеріалами, відповідно до ст.71 КАС України.

           Представнику позивача  роз”яснено  його процесуальні права та обов”язки згідно зі  ст.ст.49, 51 КАС України.

Розглянувши подані документи і матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, з'ясувавши фактичні обставини справи, на яких грунтуються позовні вимоги, які мають значення для справи, суд встановив наступне.

Державною інспекцією з контролю за цінами у Львівській області було проведено перевірку правильності формування та застосування тарифів на роботи і послуги, що надаються і виконуються за плату Трускавецької МСЕС. За результатами перевірки складено акт перевірки № 001021 від 15.11.2006 року.

Перевіркою встановлено, що за період з 01.11.2006р. по 20.01.2006р. Трускавецькою МСЕС при наданні суб'єктам господарювання платних послуг застосовано завищені тарифи за рахунок безпідставного включення в тариф на послуги податку на додану вартість в розмірі 1935,50 грн. Крім того, перевіркою встановлено завищення тарифів на роботи та послуги, що надавались відповідачем з 11.05.2006 року по 31.05.2006 р. в розмірі 493,41 грн. Внаслідок чого було одержано необґрунтовану виручку в сумі 7286,73 грн.

На підставі матеріалів перевірки позивачем прийнято рішення № 167 від 01.12.2006 року про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін, згідно з яким, на підставі Закону України "Про ціни та ціноутворення" вирішено вилучити у Трускавецької МСЕС в дохід Державного бюджету  м. Трускавця   7286,73грн.

Розгляд даної справи зупинявся до набрання законної сили  судовим рішенням по справі № 2/296-13/90А про визнання нечинним рішення Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області № 167 від 01.12.2006р. про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін до Трускавецької МСЕС в частині стягнення 7286,73 грн.

Постановою господарського суду Львівської області від 08.04.2008р. у справі     №2/296-13/90А  рішення  Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області № 167 від 01.12.2006р. в частині застосування економічних санкцій  в сумі 2088,36 визнано нечинним.

          Дослідивши обставини справи та оцінивши подані докази в їх сукупності, суд, дійшов висновку, що позовні вимоги обгрунтовані та підлягають до часткового задоволення з наступних підстав.

          Законом України „Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення" Кабінету Міністрів України надано право визначати перелік та тарифи на платні послуги, які надаються закладами санітарно-епідеміологічної служби.

          У відповідності до ст.8 Закону України „Про ціни та ціноутворення" державне регулювання цін і тарифів здійснюється шляхом встановлення державних фіксованих цін (тарифів) або граничних рівнів цін (тарифів) або граничних відхилень від державних фіксованих цін (тарифів).

З огляду на вищевикладене, Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 27.08.03р. № 1351 "Про затвердження тарифів на роботи та послуги, що виконуються та надаються за плату установами і закладами державної санітарно-епідеміологічної служби", у відповідності до якої затверджені фіксовані тарифи на платні послуги, що надаються санітарно-епідеміологічними станціями. Ця постанова є обов'язковою для виконання виключно в межах тих норм які нею передбачені

Відповідно до затверджених Кабінетом Міністрів України фіксованих тарифів на послуги, що надаються за плату закладами санітарно-епідеміологічної служби, податок на додану вартість в розмірі 20% окремим рядком понад тариф не виділено.

Згідно із ст. 189 ГК України ціна (тариф) є формою грошового визначення вартості продукції (робіт, послуг), яку реалізовують суб"єкти господарювання.

Таким чином, згідно діючого порядку ціноутворення регульовані (фіксовані) тарифи встановлюються з урахуванням кінцевої вартості послуг для споживача, а тому включають в себе податок на додану вартість.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2006р. № 662 було внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 27.08.2003р. № 1351. згідно із якою затверджено Тарифи на роботи та послуги, що виконуються за плату установами та закладами санітарно-епідеміологічної служби.

Згідно із роз'ясненням, наданим листом Міністерства юстиції України від 06.07.2006р. за № 34-26-1356 МОЗ України, зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 27.08.03р. № 1351, внесені згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.06р. № 662. набувають чинності з моменту прийняття цієї постанови, тобто з 11.05.2006р.

             Згідно із п. 1.4 Інструкції про порядок застосування економічних та фінансових санкцій    органами    державного    контролю    за    цінами,    затвердженої    спільним    наказом Мінекономіки України та Міністерства фінансів України від 03.12.01 р. № 298/519. (надалі -Інструкція) включення непередбачених законодавством націнок до регульованих тарифів є порушенням порядку встановлення і застосування тарифів, за які накладаються економічні санкції.

             Враховуючи наведене, суд прийшов до висновку про обґрунтованість позовних вимог і вважає,  що позов підлягає  частковому задоволенню.

            Судові витрати покласти на позивача.

             Керуючись ст.ст. 2,  11, 69-71, 86, 161-163   КАС України, суд. –

                                                   

                                                   ПОСТАНОВИВ:

1.          Позов задовольнити частково.

2.          Стягнути з  Трускавецької санітарно-епідеміологічної станції (82200 м. Трускавець, пров.Тихий,1 р/р 35228001000030 в УДК у Львівській області, МФО 825014, код ЗКПО 01997521) в доход держбюджету м. Трускавця ( р/р 31118106600018 в УДК у Львівській області, МФО 825014, код ЄДРПОУ 23949669)  5198,37 грн.

3.           Стягнути з  Трускавецької санітарно-епідеміологічної станції (82200 м.Трускавець, пров.Тихий,1 р/р 35228001000030 в УДК у Львівській області, МФО 825014, код ЗКПО 01997521) в доход державного бюджету 51,98 грн. судового збору.

Постанова набирає законної сили у відповідності із ст.254 КАС України.

Постанова може бути оскаржена у порядку і строки, передбачені ст.186 КАС України.

                   

                         

Суддя                                                                                                                            

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення23.10.2008
Оприлюднено12.11.2008
Номер документу2280289
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —2/144-22/61а    

Постанова від 23.10.2008

Господарське

Господарський суд Львівської області

Желік М.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні