Постанова
від 07.07.2008 по справі 6/119
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинн а, 4/6

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

07.07.2008 р. № 6/119

Головна державна інспек ція на автомобільному трансп орті

до ТОВ "УКРТАКСТЕХСЕРВІС"

про стягнення штрафу у розмір і 2210 грн. ,

За участю представникі в сторін

позивача Громова О.С. (дові реність від 11.01.2008 р. № 41/1-8-181)

відповідача Опенько С.А.( до віреність від 02.06.2008 р. № 39)

Суддя Добрянська Я.І.

Секретар судового засідан ня Зубко Л.П.

В судовому засідан ні 07.07.2008 р. була проголошено вст упну та резолютивну частину постанови.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

До Окружного адмініст ративного суду м. Києва зверн увся Київський транспортний прокурор в інтересах держав и в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті Міністерства тра нспорту та зв' язку України з позовом до ТОВ „УКРТАКСТЕХ СЕРВІС” про стягнення штраф у в розмірі 2210,00 грн.

В обґрунтування позову п редставник позивача зазначи в, що відповідач ТОВ „УКРТАКС ТЕХСЕРВІС” в порушення вимог ст. 39 Закону України «Про авто мобільний транспорт»від 23.02.2006 р. № 3492-IV (далі Закон № 3492-IV), здійсню вав пасажирські перевезення на договірних умовах без ліц ензійної картки. Відповідаль ність за вказане порушення п ередбачена ст. 6, 34, 60 Закону Укра їни «Про автомобільний транс порт»та постановою Кабінету Міністрів Украни від 29.01.2003 №143. Т ому, на думку позивача, штрафн і санкції у розмірі 2210,00 грн. зас тосовані до відповідача згід но з чинним законодавством У країни.

Розглянувши подані сторон ами документи і матеріали, за слухавши пояснення їх предст авників, всебічно і повно з' ясувавши всі фактичні обстав ини, на яких ґрунтується позо в, об' єктивно оцінивши дока зи, які мають юридичне значен ня для розгляду справи і вирі шення спору по суті, Окружний адміністративний суд м. Києв а, -

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до ст.. 6 Зак ону України «Про автомобільн ий транспорт», в складі центр ального органу виконавчої вл ади з питань автомобільного транспорту функціонує урядо вий орган державного управлі ння з питань контролю на авто мобільному транспорті, який здійснює державний контроль за додержанням суб'єктами го сподарювання, що провадять д іяльність у сфері автомобіль ного транспорту, вимог закон одавства про автомобільний т ранспорт.

Вказаний урядовий орган з дійснює державний контроль з а додержанням суб'єктами гос подарювання, які провадять д іяльність у сфері автомобіль ного транспорту, вимог закон одавства про автомобільний т ранспорт, норм та стандартів законодавчо регульованої сф ери, що визначають організац ію перевезення пасажирів і в антажів автомобільним транс портом, а також державний кон троль за додержанням вітчизн яними та іноземними автомобі льними перевізниками норм мі жнародних конвенцій і догово рів про міжнародне автомобіл ьне сполучення.

Пунктом 4 «Положення про Го ловну державну інспекцію на автомобільному транспорті» , затвердженого постановою К абінету Міністрів України ві д 08.09.2004 №1190, передбачено, що Голов автотрансінспекція, як урядо вий орган державного управлі ння, відповідно до покладени х на неї завдань здійснює дер жавний контроль за додержанн ям суб'єктами господарювання , які провадять діяльність у с фері автомобільного транспо рту загального користування , вимог законодавства про авт омобільний транспорт, норм т а стандартів, що регулюють ор ганізацію перевезення пасаж ирів і вантажів.

Згідно вимог пункту 8 цьог о ж Положення № 1190, Міністерств о транспорту та зв'язку Украї ни наказом від 14.12.2005 р. № 888 затвер дило Положення про територіа льні органи Головної державн ої інспекції на автомобільно му транспорті, зареєстроване в Міністерстві юстиції Укра їни 28.12.2005 р. за № 1573/11853. Пунктом 1 цьог о Положення територіальний о рган Головавтотрансінспекц ії в місті Києві (далі - терито ріальне управління) є терито ріальним структурним підроз ділом Головавтотрансінспек ції без права юридичної особ и.

Пунктом 4 Положення № 1190 ви значено, що основними завдан нями територіальних управлі нь Головавтотрансінспекції у відповідному регіоні визн ачено здійснення державного контролю за дотриманням суб 'єктами господарювання усіх форм власності вимог нормати вно-правових актів, стандарт ів і норм перевезення вантаж ів і пасажирів автомобільним транспортом загального кори стування, а пунктом 5 - що терит оріальні управління Головав тотрансінспекції відповідн о до покладених на них завдан ь здійснюють державний контр оль за суб'єктами господарюв ання, які провадять діяльніс ть у сфері автомобільного тр анспорту загального користу вання.

Постановою Кабінету Мі ністрів України від 29.01.2003 р. № 143 з атверджено «Порядок здійсне ння державного контролю на а втомобільному транспорті за гального користування»(далі Порядок № 143), згідно пункту 2 як ого органами державного конт ролю є Мінтрансзв'язку, Голов автотрансінспекція, територ іальні органи Головавтотран сінспекції.

На підставі вищевказани х нормативних актів, Територ іальним управлінням Головно ї державної інспекції на авт омобільному транспорті була проведена перевірка ТОВ „УК РТАКСТЕХСЕРВІС” з питань до держання вимог законодавств а про автомобільний транспор т під час виконання перевезе нь пасажирів і вантажів авто мобільним транспортом. ТОВ „ УКРТАКСТЕХСЕРВІС” здійснюв ало пасажирські перевезенн я.

За результатами перевірки було складено два акти від 24.02. 2007 р. № 040781 та від 24.02.2007 р. № 004541 відпові дно було встановлено порушен ня відповідачем ст. 39 Закону У країни «Про автомобільний тр анспорт», а саме, у водія була відсутня ліцензійна картка.

Як встановлено судом та вба чається з матеріалів справи, між ТОВ «Укртакстехсервіс»( виконавець) та ОСОБА_1 (зам овник) був укладений договір від 01.10.2005 р. № 140-15 «Про надання авт о підприємством послуг прива тним підприємцям». А також ук ладений договір від 01.11.2006 р. № 218-12 між ТОВ «Укртакстехсервіс»(в иконавець) та Горобцем Вікто ром Володимировичем «Про над ання авто підприємством посл уг приватним підприємцям».

Згідно п. 2.1 Договорів викона вець зобов' язується провод ити щозмінний перед рейсовий та після рейсовий медичний о гляд водія та щоденний щозмі нний перед рейсовий та після рейсовий контроль технічног о стану автомобіля, технічне обслуговування (ТО-1, ТО-2, СО і т .д.), проводити інструктаж з до тримання правил охорони прац і, безпеки та якості перевезе нь на автомобільному трансп орті.

Замовник зобов' язується (п. 2.2) дотримуватися внутрішн ього розпорядку підприємств а, виконання правил дорожньо го руху, охорони праці, протип ожежної безпеки, своєчасно с плачувати «Виконавцю»варті сть та послуг.

Таким чином, Товариство та водій пов' язані договорами , що свідчить про наявність мі ж ними трудових відносин. Вод ій зобов' язаний був мати лі цензійну картку відповідно д о вимог чинного законодавств а.

Відповідно до ст. 39 Закону Ук раїни «Про автомобільний тра нспорт»від 23.02.2006 р. № 3492-IV, автомоб ільні перевізники, водії, пас ажири повинні мати і пред'явл яти особам, які уповноважені здійснювати контроль на авт омобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього рух у, документи, на підставі яких виконуються пасажирські пер евезення.

Документи для регулярних п асажирських перевезень:

для автомобільного переві зника - ліцензія, договір із ор ганами виконавчої влади та о рганами місцевого самовряду вання чи їх дозвіл, паспорт ма ршруту, документ, що засвідчу є використання автобуса на з аконних підставах, інші доку менти, передбачені законодав ством України;

Документи для нерегулярни х пасажирських перевезень:

для автомобільного переві зника - ліцензія, документ, що засвідчує використання авто буса на законних підставах, і нші документи, передбачені з аконодавством України;

Документи для юридичної ос оби, що здійснює перевезення пасажирів на таксі:

для автомобільного переві зника - ліцензія, інші докумен ти, передбачені законодавств ом України;

для водія таксі - посвідченн я водія відповідної категорі ї, свідоцтво про реєстрацію т ранспортного засобу, ліцензі йна картка, дорожній лист, інш і документи, передбачені зак онодавством України.

Документи для фізичної осо би, що здійснює перевезення п асажирів на таксі:

для автомобільного переві зника - ліцензія, інші докумен ти, передбачені законодавств ом України;

для водія таксі - посвідченн я водія відповідної категорі ї, свідоцтво про реєстрацію т ранспортного засобу, ліцензі йна картка, інші документи, пе редбачені законодавством Ук раїни.

Документи для юридичної ос оби, що здійснює перевезення пасажирів легковими автомоб ілями на замовлення:

для автомобільного переві зника - ліцензія, договір із за мовником послуги, інші докум енти, передбачені законодавс твом України;

для водія легкового автомо біля - посвідчення водія відп овідної категорії, свідоцтво про реєстрацію транспортног о засобу, ліцензійна картка, д орожній лист, копія договору із замовником послуги, інші д окументи, передбачені законо давством України.

Документи для фізичної осо би, що здійснює перевезення п асажирів легковими автомобі лями на замовлення:

для автомобільного переві зника - ліцензія, договір із за мовником послуги, інші докум енти, передбачені законодавс твом України;

для водія легкового автомо біля - посвідчення водія відп овідної категорії, свідоцтво про реєстрацію транспортног о засобу, ліцензійна картка, к опія договору із замовником послуги, інші документи, пере дбачені законодавством Укра їни.

Статтею 60 Закону України «Про автомобільний транспор т»передбачено, що за порушен ня законодавства про автомоб ільний транспорт до автомобі льних перевізників застосов уються санкції у вигляді штр афу. Накладати такі санкції в ід імені центрального органу виконавчої влади з питань ав томобільного транспорту упо вноважені посадові особи уря дового органу державного упр авління з питань контролю на автомобільному транспорті. Цією ж статтею передбачено, щ о порядок стягнення у вигляд і штрафу за порушення, виклад ені у цій статті, та порядок ос карження і опротестування по станови по справі про правоп орушення визначає Кабінет Мі ністрів України.

Відповідно до п. 25 Поряд ку № 143, за результатами розгля ду актів, зазначених у пункта х 11 і 23 цього Порядку, керівник органу державного контролю з а наявності підстав приймає рішення про надіслання суб'є кту підприємницької діяльно сті листа з копією відповідн ого акта та пропозиціями щод о усунення причин, що призвел и до порушень, або внесення йо му припису щодо усунення пор ушень законодавства про авто мобільний транспорт (далі - пр ипис).

Припис складається за форм ою згідно з додатком 6 у двох п римірниках. Один примірник п рипису не пізніше ніж через 10 днів після виявлення порушен ня вручається під розписку к ерівникові або уповноважено му представнику суб'єкта під приємницької діяльності чи н адсилається суб'єкту підприє мницької діяльності, про що р обиться відповідний запис у справі. Другий примірник зал ишається у матеріалах справи .

Керівник органу державног о контролю протягом 10 днів піс ля складення протоколів, заз начених у пунктах 12 і 24 цього По рядку, розглядає справу і за н аявності підстав ухвалює пос танову про застосування до с уб'єкта підприємницької діял ьності фінансових санкцій (д одаток 7).

У разі, коли керівник або уп овноважений представник суб 'єкта підприємницької діяльн ості заявив про своє бажання взяти участь у розгляді спра ви про порушення цим суб'єкто м законодавства про автомобі льний транспорт, справа розг лядається за його участю.

Копія постанови не пізніше ніж через 3 дні після її ухвал ення вручається під розписку керівникові або уповноважен ому представникові суб'єкта підприємницької діяльності чи надсилається суб'єкту під приємницької діяльності, про що робиться запис у справі. Др уга копія постанови надсилає ться для виконання органу де ржавної виконавчої служби за місцезнаходженням цього суб 'єкта.

Заступником керівника Тер иторіального управління Гол овавтотрансінспекції в м. Ки єві 28.02.2007 р. було винесено поста нову № 005040 на суму 510,00 грн. та від 23.04.2007р. № 033592 на суму 1700,00 грн. про зас тосування до суб'єкта підпри ємницької діяльності ТОВ „Ук ртакстехсервіс” фінансових санкцій всього на суму 2210,00 грн . (1700,00 + 510,00).

Накладена фінансова санк ція суб'єктом господарювання на зазначений у постанові ра хунок протягом п'ятнадцяти д нів після отримання копії по станови про застосування фін ансових санкцій до Державног о бюджету України відповідач ем ТОВ „Укртакстехсервіс ” н е перерахована.

Винесені Постанови про застосування фінансових сан кцій ТОВ „Укртакстехсервіс” не оскаржувалися.

Згідно з пунктом 15 статті 2 За кону України «Про Державний бюджет на 2007 рік», до доходів Де ржавного бюджету зараховуют ься надходження від санкцій (штрафів), що застосовуються з а рішеннями уповноважених по садових осіб органів виконав чої влади.

Враховуючи, що обставини с прави, які відповідно до зако нодавства повинні бути підтв ерджені певними конкретними засобами доказування, не мож уть підтверджуватись іншими засобами доказування, суд пр ийшов до висновку, що в позовн ій заяві наведені обставини, які підтверджуються достатн іми доказами, які свідчать пр о обґрунтованість позовних в имог. Докази, подані позиваче м підтверджують обставини, н а які позивач посилається на їх обґрунтування.

Відповідно до ст. 162 Кодексу а дміністративного судочинст ва України, при вирішенні спр ави по суті суд може задоволь нити адміністративний позов повністю або частково чи від мовити в його задоволенні по вністю або частково, у разі за доволення адміністративног о позову суд може прийняти по станову про визнання протипр авними рішення суб'єкта влад них повноважень чи окремих й ого положень, дій чи бездіяль ності і про скасування або ви знання нечинним рішення чи о кремих його положень, про пов орот виконання цього рішення чи окремих його положень із з азначенням способу його здій снення.

Враховуючи вищенаведене, с уд дійшов висновку, що з ураху ванням положень зазначеної с татті, необхідно позов задов ольнити повністю, оскільки у позивача наявні докази існу вання боргу у відповідача.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодекс у адміністративного судочин ства України кожна сторона п овинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимог и та заперечення, крім випадк ів, встановлених статтею 72 цьо го Кодексу. Суд прийшов до ви сновку про задоволення позов них вимог позивача в повному обсязі та примусово стягнут и в рахунок погашення боргу з ТОВ «Укртакстехсервіс»2210,00 гр н.

Враховуючи викладене, керу ючись ст. ст. 69, 71, 94, 97, 112, 158-163 Кодексу а дміністративного судочинст ва України, Окружний адмініс тративний суд м. Києва, -

ПОСТАНОВИВ :

1. Позов задовольн ити.

2. Стягнути з ТОВ „УК РТАКСТЕХСЕРВІС” (м. Київ, Дніп ровський р-н, вул. Каунанська, б. 13, код ЄДРПОУ 32494605 з будь - яких рахунків, які будуть виявлен і державним виконавцем під ч ас виконання судового рішенн я) фінансову санкцію - штраф в сумі 2210,00 грн. (дві тисячі двіс ті десять грн.) на р/р 2600340170 в АКБ „Правексбанк” МФО 321983 код ЄДРП ОУ 32494605, код платежу 21081100 адмініс тративні штрафи, з будь - яки х рахунків, які будуть знайде ні державним виконавцем під час виконання судового рішен ня.

Постанова відповідно до ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністративн ого судочинства України наби рає законної сили після закі нчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, в становленого цим Кодексом, я кщо таку заяву не було подано .

Постанова суду може бути ос каржено до суду апеляційної інстанції шляхом подання зая ви про апеляційне оскарження постанови суду та апеляційн ої скарги. Заява про апеляцій не оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня ск ладення постанови в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду подається пр отягом двадцяти днів після п одання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляц ійне оскарження та апеляційн а скарга подаються Київськом у апеляційному адміністрати вному суду через Окружний ад міністративний суд міста Киє ва.

Суддя Добрянська Я .І.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення07.07.2008
Оприлюднено09.11.2009
Номер документу2324576
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —6/119

Ухвала від 25.03.2019

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

Ухвала від 25.03.2019

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

Ухвала від 15.03.2019

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

Ухвала від 15.03.2019

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

Ухвала від 04.03.2019

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Шумський І.П.

Ухвала від 05.03.2019

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Шумський І.П.

Ухвала від 16.12.2016

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Демидова М.О.

Ухвала від 29.11.2016

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Демидова М.О.

Рішення від 23.11.2015

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Блохiна Ж.В.

Ухвала від 30.05.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні