Справа № 2-а-199/08
Справа №
2-а-199/08
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ
АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
23 липня
2008 року
м. Полтава
Полтавський
окружний адміністративний суд у складі:
Головуючого -
судді Чеснокової А.О.
При секретарі -
Гришко Т.В.
За участю:
Позивача -
ОСОБА_1
Представника
відповідача Головного управління праці та соціального захисту населення
Полтавської облдержадміністрації - Мельникова О.М.
розглянувши у
попередньому судовому засіданні у м. Полтаві клопотання Головного управління
праці та соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації про
залучення в якості співвідповідачів Міністерства праці та соціальної політики
України, Міністерство фінансів України, Державне казначейство України, -
В С Т А Н О В И
В:
Представник
відповідача Мельников О.М. у попередньому судовому засіданні подав до суду
клопотання Головного управління праці та соціального захисту населення
Полтавської облдержадміністрації про залучення в якості співвідповідачів
Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерство фінансів України,
Державне казначейство України.
Позивач,
заперечив проти задоволення даного клопотання, посилаючись на те, що залучення
до участі у справі, зазначених у клопотанні осіб, призведе до затягування
вирішення справи.
Суд, вислухавши
пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, вважає, що клопотання Головного
управління праці та соціального захисту населення Полтавської
облдержадміністрації про залучення в якості співвідповідачів Міністерства праці
та соціальної політики України, Міністерство фінансів України, Державне
казначейство України може бути задоволено частково, виходячи з наступних
підстав.
Відповідно до ч.
1 ст. 52 Кодексу адміністративного судочинства (далі - КАС України) суд першої
інстанції, встановивши, що з адміністративним позовом звернулася не та особа,
якій належить право вимоги, або не до тієї особи, яка повинна відповідати за
адміністративним позовом, може за згодою позивача допустити заміну первинного
позивача або відповідача належним позивачем або відповідачем, якщо це не
потягне за собою зміни підсудності адміністративної справи.
Відповідно до п.
1 Типового положення про управління праці та соціального захисту населення
районної, районної у мм. Києві та Севастополі державної адміністрації
управління праці та соціального захисту населення районної держадміністрації
(далі - управління) є структурним підрозділом районної держадміністрації, що
утворюється головою цієї адміністрації, підзвітним і підконтрольним голові
держадміністрації та відповідно Головному управлінню праці та соціального захисту
населення обласної держадміністрації.
Відповідно до
абз. 4, 8 ч. 1 п. 3 Типового положення про управління праці та соціального
захисту населення районної, районної у мм. Києві та Севастополі державної
адміністрації основними завданнями управління є призначення та виплата
соціальної допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених
законодавством, та забезпечення виплати передбачених законодавством компенсацій
та допомоги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Відповідно до п.
1 Типового положення про центр по нарахуванню і виплаті допомог та здійсненню
контролю за правильністю призначення та виплати пенсій обласних, Київської та
Севастопольської міських держадміністрацій обласний центр по нарахуванню і
виплаті допомог та здійсненню контролю за правильністю призначення та виплати
пенсій (далі - Центр) є державною установою в структурі місцевих органів
виконавчої влади, створюється за рішенням місцевих органів влади і
підпорядковується Головному управлінню праці та соціального захисту населення
обласної державної адміністрації.
Відповідно до
пп. 4.1 Типового положення про центр по нарахуванню і виплаті допомог та
здійсненню контролю за правильністю призначення та виплати пенсій обласних,
Київської та Севастопольської міських держадміністрацій головними завданнями
Центру є підготовка документів на виплату всіх видів грошових допомог,
здійснення виплати всіх видів допомог.
Відповідно до
абз. 2 пп. 5.6 Типового положення про центр по нарахуванню і виплаті допомог та
здійсненню контролю за правильністю призначення та виплати пенсій обласних,
Київської та Севастопольської міських держадміністрацій Центр відповідно до
покладених на нього завдань разом з органами праці та соціального захисту
населення вживає заходів до попередження і погашення сум переплат і недоплат
вказаних виплат.
Таким чином, із
врахуванням вищевикладених обставин, суд вважає, що Управління праці та
соціального захисту населення в м. Лубни та Центр по нарахуванню та здійсненню
соціальних виплат у Полтавській області є належними відповідачами за
адміністративним позовомОСОБА_1 про стягнення щорічної виплати на оздоровлення
за 2006-2007 роки, тому клопотання Головного управління праці та соціального
захисту населення Полтавської облдержадміністрації в частині залучення в якості
співвідповідачів Міністерства праці та соціальної політики України,
Міністерство фінансів України, Державне казначейство України не підлягає
задоволенню. При цьому, суд вважає, що особи, зазначені в клопотанні, можуть
бути залучені до участі у справі в якості третіх осіб, які не заявляють
самостійних вимог на предмет спору.
Відповідно до ч.
2 ст. 53 КАС України треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет
спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача у будь-який
час до закінчення судового розгляду, якщо рішення у справі може вплинути на
їхні права, свободи, інтереси або обов'язки. Вони можуть бути залучені до
участі у справі також за клопотанням осіб, які беруть участь у справі, або з
ініціативи суду.
Відповідно до
абз. 2 п. 1 Положення про Міністерство праці та соціальної політики України
Мінпраці є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади із
забезпечення реалізації державної політики у сфері зайнятості та трудової
міграції, соціального захисту населення, загальнообов'язкового державного
соціального страхування, соціально-трудових відносин та здійснення нагляду за
додержанням законодавства про працю, оплати, нормування та стимулювання праці,
професійної класифікації робіт і професій, умов праці, пенсійного забезпечення,
соціального обслуговування населення, колективно-договірного регулювання
соціально-економічних інтересів працівників і роботодавців, розвитку
соціального діалогу.
Відповідно до
абз. 4 ч. 1 п. 3 Положення про Міністерство праці та соціальної політики
України основними завданнями Мінпраці є забезпечення через систему
підпорядкованих йому органів реалізації права громадян на соціальний захист
шляхом своєчасного та адресного надання соціальної підтримки, в тому числі всіх
видів державної соціальної допомоги, у разі втрати роботи, працездатності,
досягнення пенсійного віку тощо.
Відповідно до
абз. 2 п. 1 Положення про Міністерство фінансів України Мінфін є головним
органом у системі центральних органів виконавчої влади із забезпечення
реалізації єдиної державної фінансової, бюджетної, податкової, митної політики,
політики у сфері державного внутрішнього фінансового контролю, випуску та
проведення лотерей, розроблення та виробництва голографічних захисних
елементів.
Відповідно до
абз. 1 ч. 1 п. 3 Положення про Міністерство фінансів України забезпечення
реалізації єдиної державної бюджетної політики Державним казначейством.
Відповідно до п.
1 Положення про Державне казначейство України Державне
казначейство України (далі - Казначейство) є урядовим органом державного
управління, що діє у складі Мінфіну і йому підпорядковується.
Відповідно до п. 4 ч. 1 п. 4 Положення про Державне казначейство України Казначейство
відповідно до покладених на нього завдань провадить
безспірне списання коштів з рахунків, на яких обліковуються кошти державного та
місцевих бюджетів і бюджетних установ, за рішенням, яке було прийняте державним
органом, що відповідно до закону має право на його застосування.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає за необхідне залучити до участі у
справі Міністерство праці та соціальної політики України,
Міністерство фінансів України, Державне казначейство України в якості третіх
осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, оскільки рішення у
справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов'язки.
Керуючись ч. 1
ст. 52, ч. 2 ст. 53, ст. 165 Кодексу
адміністративного судочинства України, -
У Х В А Л И В:
Клопотання
Головного управління праці та соціального захисту населення Полтавської
облдержадміністрації про залучення в якості співвідповідачів Міністерства праці
та соціальної політики України, Міністерство фінансів України, Державне
казначейство України - задовольнити частково.
Залучити до участі у справі в якості третіх
осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору Міністерство праці та
соціальної політики України, Міністерство фінансів України, Державне
казначейство України.
Копію ухвали
направити особам, які беруть участь у справі.
Ухвала
оскарженню не підлягає.
Суддя Чеснокова А.О..
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.07.2008 |
Оприлюднено | 21.11.2008 |
Номер документу | 2345707 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Березнегуватський районний суд Миколаївської області
Молчанов О.Г.
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
Чеснокова А.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні