Постанова
від 12.04.2012 по справі 2а-1241/12/1070
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12 квітня 2012 року Справа № 2а-1241/12/1070

Приміщення суду за адресою: місто Київ, бульвар Лесі Українки, 26, зал судових засідань № 1018

Київський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Леонтовича А.М.

при секретарі - Воронюк М.М.

за участю представників сторін

від прокуратури: ОСОБА_1 (за довіреністю)

від позивача: ОСОБА_2 (за довіреністю)

від відповідача: не прибув

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом в інтересах держави в особі до проВасильківського міжрайонного прокурора Київської області Васильківської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області Товариства з обмеженою відповідальністю «Транском-Південь» стягнення податкового боргу, -

В С Т А Н О В И В:

Васильківський міжрайонний прокурор Київської області в інтересах держави в особі Васильківської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області (далі по тексту - позивач) звернувся до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Транском-Південь»(далі по тексту - відповідач) про стягнення на користь Державного бюджету України в особі Васильківської об'єднаної державної податкової інспекції з Товариства з обмеженою відповідальністю «Транском-Південь»(08625, Київська область, Васильківський район, с. Путрівка, вул. Леніна, 46, код ЄДРПОУ 34411468, р/р 26003229853 в АТ «Райффайзен Банк Аваль», МФО 380805): заборгованості по орендній платі за землю з юридичних осіб в розмірі 624620,97 грн. на розрахунковий рахунок 34124999700176, одержувач: ГУДКУ в Київській області, ЗКПО 24074109, Банк: ГУДКУ в Київській області МФО 821018, (код платежу 13050234); заборгованості по сплаті податку на прибуток в розмірі 337,71 грн. на розрахунковий рахунок 34124999700176, одержувач: ГУДКУ в Київській області, ЗКПО 24074109, Банк: ГУДКУ в Київській області МФО 821018, (код платежу 11021000); залишку несплаченої пені в розмірі 386,30 грн. на розрахунковий рахунок 34124999700176, одержувач: ГУДКУ в Київській області, ЗКПО 24074109, Банк: ГУДКУ в Київській області МФО 821018, (код платежу 14010100).

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що за відповідачем рахується податковий борг, який ним вчасно погашено не було, а тому він підлягає стягненню в судовому порядку.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 16 березня 2012 року відкрито провадження в справі та призначено справу до судового розгляду на 26 березня 2012 року.

У судові засідання, призначені на 26 березня 2012 року, 9 та 12 квітня 2012 року, відповідач явку уповноважених представників не забезпечив, хоча про дату, час та місце судового розгляду був повідомлений належним чином. За таких обставин суд ухвалив здійснювати розгляд справи без участі представника відповідача.

У судовому засіданні представник прокуратури та представник позивача позовні вимоги підтримали повністю, просили суд позов задовольнити. Аргументуючи свою позицію представник позивача пояснив, що Васильківською об'єднаною державною податковою інспекцією Київської області на законних підставах розраховано суми податкових зобов'язань відповідача.

Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення представника прокуратури та представника позивача, всебічно та повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, врахувавши норми закону, які діяли на момент виникнення правовідносин між сторонами, суд вважає встановленими наступні обставини та відповідні їм правовідносини.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Транском-Південь»зареєстроване Васильківською районною державною адміністрацією Київської області 30.05.2006 року, що підтверджується довідкою з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України № 035/2007 (а.с. 8).

На податковому обліку Товариство з обмеженою відповідальністю «Транском-Південь»перебуває у Васильківській об'єднаній державній податковій інспекції Київської області.

Відповідно до матеріалів справи, 29 червня 2011 року посадовими особами Васильківської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області проведено камеральні перевірки декларацій орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності, що були подані відповідачем за 2009, 2010, 2011 роки (а.с. 15, 17, 19). У ході перевірок встановлено, що у деклараціях орендної плати за земельні ділянки за 2009, 2010, 2011 роки нарахування орендної плати здійснювалося за застарілою нормативно-грошовою оцінкою земельної ділянки в с. Коробці площею 150000 кв. м.

На підставі даних нової нормативно-грошової оцінки земельної ділянки позивачем здійснено перерахунок розміру орендної плати ТОВ «Транском - Південь»та прийнято податкові повідомлення-рішення:

- від 29.06.2011 року № 0004471520/0, яким збільшено суму грошового зобов'язання ТОВ «Транском - Південь»по сплаті орендної плати з юридичних осіб на 98490,34 грн. та застосовано фінансову санкцію у розмірі 1,00 грн. (а.с. 14);

- від 29.06.2011 року № 0004491520/0, яким збільшено суму грошового зобов'язання ТОВ «Транском - Південь»по сплаті орендної плати з юридичних осіб на 129032,48 грн. та застосовано фінансову санкцію у розмірі 1,00 грн. (а.с. 16);

- від 29.06.2011 року № 0004481520/0, яким збільшено суму грошового зобов'язання ТОВ «Транском - Південь»по сплаті орендної плати з юридичних осіб на 387097,49 грн. та застосовано фінансову санкцію у розмірі 1,00 грн. (а.с. 18).

У судовому засіданні також встановлено, що відповідачем не було сплачено податкове зобов'язання з орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності за липень та серпень 2011 року у загальній сумі 74513.88 грн.

У зв'язку з несвоєчасним погашенням відповідачем узгодженої суми податкового зобов'язання з орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності податковим органом нараховано пеню у розмірі 386,30 грн.

Крім того, позивачем подано до Васильківської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області декларацію з податку на прибуток підприємства за 3 квартали 2010 року № 9004937229, згідно якої визначено податкове зобов'язання ТОВ «Транском - Південь»зі сплати податку на прибуток підприємства у розмірі 1,00 грн. (а.с. 24).

Васильківською об'єднаною державною податковою інспекцією Київської області проведено невиїзну документальну перевірку своєчасності подання податкової звітності ТОВ «Транском - Південь», результати якої оформлено актом від 30.08.2010 року № 3764/1510/34411468 (а.с. 26). Відповідно до акту перевірки встановлено, що ТОВ «Транском - Південь»несвоєчасно подано податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за 1 півріччя 2010 року. На підставі висновків акту перевірки відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення від 30.08.2010 року № 0002481510/0, яким до ТОВ «Транском - Південь»застосовано штрафну санкцію у розмірі 170,00 грн. (а.с. 25).

30.08.2011 року відповідачем проведено камеральну перевірку податкової звітності ТОВ «Транском - Південь», результати якої оформлено актом № 3256/1510/34411468 (а.с. 23). Перевіркою встановлено, що в порушення вимог пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України позивачем несвоєчасно подано декларацію з податку на прибуток підприємства за 2 квартал 2011 року (а.с. 23). У зв'язку з цим Васильківською об'єднаною державною податковою інспекцією Київської області прийнято податкове повідомлення-рішення від 30.08.2011 року № 0002321510, яким застосовано до позивача штрафну санкцію у розмірі 170,00 грн. (а.с. 22).

Самостійно розраховані відповідачем зобов'язання зі сплати орендної плати за земельні ділянки та податку на прибуток підприємства, а також донараховані податковим органом суми грошового зобов'язання та пені сплачені відповідачем не були.

Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно із частиною 1 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого: 1) суд вирішує справи відповідно до Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України; 2) суд застосовує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.

Спірні правовідносини врегульовано Земельним кодексом України від 25.10.2001 року № 2768-III, Законом України «Про плату за землю»від 03.07.1992 року № 2535-XII, Законом України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»від 21.12.2000 року № 2181-III, Законом України «Про оцінку земель»від 11.12.2003 року № 1378-IV, Податковим кодексом України від 02.12.2010 року № 2755-VI, Положенням про порядок ведення державного земельного кадастру, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.01.1993 року № 15 (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).

Статтею 2 Закону України «Про плату за землю»встановлено, що використання землі в Україні є платним.

Плата за землю справляється у вигляді земельного податку або орендної плати, що визначається залежно від грошової оцінки земель.

Відповідно до статті 27 Закону України «Про плату за землю», контроль за правильністю обчислення і справляння земельного податку, а також орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності здійснюється органами державної податкової служби.

Суб'єктами плати за землю є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі.

Згідно із статтею 5 вказаного Закону та статтею 270 Податкового кодексу України, об'єктом плати за землю є земельна ділянка, а також земельна частка (пай), яка перебуває у власності або користуванні, у тому числі на умовах оренди. Суб'єктом плати за землю (платником) є власник земельної ділянки, земельної частки (паю) і землекористувач, у тому числі орендар.

У силу вимог підпункту 271.1.1 пункту 271.1 статті 271 Податкового кодексу України, базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок для цілей оподаткування платою за землю це капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений відповідно до законодавства центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів (підпункт 14.1.125 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України).

Згідно з приписами статті 13 Закону України «Про плату за землю», нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться, зокрема, для визначення розміру земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Відповідно до приписів статті 13 Закону України «Про плату за землю»та пункту 286.1 статті 286 Податкового кодексу України, підставою для нарахування земельного податку є, зокрема дані державного земельного кадастру.

Згідно із пунктом 2 Положення про порядок ведення державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.01.1993 року №15, земельний кадастр включає дані реєстрації права власності, права користування землею та договорів на оренду землі, обліку кількості та якості земель, бонітування ґрунтів, зонування територій населених пунктів, економічної та грошової оцінки земель.

За визначенням, наведеним у статті 193 Земельного кодексу України, державний земельний кадастр - це єдина державна система земельно-кадастрових робіт, яка встановлює процедуру визнання факту виникнення або припинення права власності і права користування земельними ділянками та містить сукупність відомостей і документів про місце розташування та правовий режим цих ділянок, їх оцінку, класифікацію земель, кількісну та якісну характеристику, розподіл серед власників землі та землекористувачів.

Статтею 15 Закону України «Про оцінку земель»від 11.12.2003 року № 1378-IV передбачено, що підставою для проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

Відповідно до частини 2 статті 18 зазначеного Закону, нормативна грошова оцінка земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, незалежно від їх цільового призначення проводиться не рідше ніж один раз на 5 - 7 років, земельних ділянок, розташованих за межами населених пунктів та земельних ділянок сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5 - 7 років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7 - 10 років.

Статтями 20, 23 Закону України «Про плату за землю»встановлено, що за результатами нормативної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення складається технічна документація. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки. Технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, розташованих за межами населених пунктів, затверджують районні ради. Витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видає відповідний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів.

Відповідно до пункту 288.1 статті 288 Податкового кодексу України, підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Істотними умовами договору оренди землі, в силу вимог частини 1 статті 15 Закону України «Про оренду землі»є, зокрема, орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.

Частиною 2 статті 14 Закону України «Про оренду землі»встановлено, що типова форма договору оренди землі затверджується Кабінетом Міністрів України.

Типовий договір оренди землі затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2004 року № 220. Пунктом 9 Типового договору оренди землі передбачено, що розмір орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності вноситься у грошовій формі та зазначається у відсотках нормативної грошової оцінки земельної ділянки або розміру земельного податку.

Отже, саме на підставі даних які містять інформацію про власника чи землекористувача, адресу і площу земельної ділянки, розмір її грошової оцінки має здійснюватись розрахунок орендної плати за користування землями державної та комунальної власності органами державної податкової служби. Тому, у разі зміни такої грошової оцінки, яка є базою оподаткування для плати за землю, одночасно змінюється і річна сума податкового зобов'язання з орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Аналогічні положення містяться і в договорі оренди землі від 16.12.2006 року, укладеному між ТОВ «Транском - Південь»та Путрівською сільською радою Васильківського району Київської області (а.с. 83-86). Так, відповідно до пункту 4.1 вказаного договору, орендна плата вноситься орендарем у формі та розмірі 5% від грошової оцінки земель у сумі 47831,00 грн. на рік, на розрахунковий рахунок Путрівської сільської ради Васильківського району Київської області з подальшим врахуванням щорічної індексації та уточненням грошової оцінки.

На основі витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 01.10.2010 року № 2552/02-18 (а.с. 89), від 27.10.2011 року № 3599/02-18 (а.с. 88) судом встановлено, що у користуванні ТОВ «Транском - Південь»перебуває земельна ділянка загальною площею 150000 кв. м. (кадастровий № 32214847003040020011), яка розташована в селі Коробці. Відповідно до зазначених витягів, нормативна грошова оцінка земельної ділянки, що перебувала у користуванні відповідача у 2009, 2010, 2011 роках становить 8941666,50 грн.

Таким чином, при визначенні розміру орендної плати за користування земельною ділянкою за 2009, 2010, 2011 роки ТОВ «Транском - Південь»повинно було використовувати данні нової нормативної грошової оцінки, з урахуванням якої розмір орендної плати становить 447083,32 грн. на рік (8941666,50 х 0,05 = 447083,32).

Разом з тим, згідно податкових декларацій орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності за 2009 рік № 143 (а.с. 77-79), за 2010 рік № 9000073967 (а.с. 80-82), за 2011 рік № 9000335377 (а.с. 20-21) відповідачем використано данні застарілої нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що складала 956625,00 грн. станом на 2006 рік (Висновок про експертну грошову оцінку земельної ділянки, що проведена фізичною особою-підприємцем ОСОБА_4 від 11.12.2006 року).

Ураховуючи вищезазначене суд дійшов висновку, що висновки податкового органу про заниження позивачем бази оподаткування з орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності за 2009, 2010, 2011 роки з підстав використання даних щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки станом на 2006 рік є обґрунтованими.

Відповідно до підпункту 54.3.2 пункту 54.3 статті 54 Податкового кодексу України, контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо дані перевірок результатів діяльності платника податків свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках.

Оскільки зобов'язання зі сплати орендної плати за користування землями державної та комунальної власності у загальній сумі 625007,27 самостійно відповідачем погашені не були, зазначена сума податкового боргу підлягає стягненню в примусовому порядку.

Розглянувши вимогу позивача про стягнення з ТОВ «Транском - Південь»податкової заборгованості на підставі податкового повідомлення-рішення від 30.08.2010 року № 0002481510/0, яким до ТОВ «Транском - Південь»застосовано штрафну санкцію у розмірі 170,00 грн. за несвоєчасне подання податкової декларації з податку на прибуток підприємства за 1 півріччя 2010 року та податкового повідомлення-рішення від 30.08.2011 року № 0002321510, яким застосовано до позивача штрафну санкцію у розмірі 170,00 грн. за несвоєчасне подання податкової декларації з податку на прибуток підприємства за 2 квартал 2011 року, суд зазначає наступне.

Згідно із підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»від 21.12.2000 року № 2181-III, пунктом 49.18 статті 49 Податкового кодексу України, податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює:

- календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця;

- календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя);

- календарному року, крім випадків, передбачених підпунктами 49.18.4 та 49.18.5 цього пункту - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року;

- календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - до 1 травня року, що настає за звітним;

- календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - підприємців - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.

У силу вимог підпункту 17.1.1 пункту 17.1 статті 17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», пункту 120.1 статті 120 Податкового кодексу України, неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків) тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Ураховуючи вищезазначене, суд вважає, що штрафні санкції за несвоєчасне подання податкових декларацій з податку на прибуток підприємства застосовані до відповідача правомірно та підлягають стягненню разом із самостійно визначеною ТОВ «Транском -Південь»сумою зобов'язання з податку на прибуток підприємств за 3 квартали 2010 року у розмірі 1,00 грн. (декларація з податку на прибуток підприємства за 3 квартали 2010 року № 9004937229).

Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні», державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекції наділені повноваженнями подавати до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

Згідно з підпунктом 20.1.18 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини, а також стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до статті 70 Кодексу адміністративного судочинства України належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмету доказування. Обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору.

Згідно частини 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Васильківською об'єднаною державною податковою інспекцією Київської області, як суб'єктом владних повноважень, доведено факт наявності заборгованості відповідача зі сплати орендної плати за користування землями державної та комунальної власності та податку на прибуток підприємства, а також правомірність визначення штрафних санкцій та пені.

Системно проаналізувавши приписи законодавства України, що були чинними на момент виникнення спірних правовідносин між сторонами, зважаючи на взаємний та достатній зв'язок доказів у їх сукупності, та враховуючи що податковим органом доведено правомірність та обґрунтованість визначення сум податкового боргу відповідача, суд дійшов висновку, що адміністративний позов Васильківської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області підлягає задоволенню.

Відповідно до частини 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Керуючись статтями 9, 14, 70, 71, 86, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов задовольнити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Транском-Південь» (08625, Київська область, Васильківський район, с. Путрівка, вул. Леніна, 46, код ЄДРПОУ 34411468, р/р 26003229853 в АТ «Райффайзен Банк Аваль», МФО 380805) на користь Державного бюджету України:

- заборгованість по орендній платі за землю з юридичних осіб в розмірі 624620 (шістсот двадцять чотири тисячі шістсот двадцять) гривень 97 копійок на розрахунковий рахунок 34124999700176, одержувач: ГУДКУ в Київській області, ЗКПО 24074109, Банк: ГУДКУ в Київській області МФО 821018, (код платежу 13050234);

- заборгованість по сплаті податку на прибуток в розмірі 337 (триста тридцять сім) гривень 71 копійка на розрахунковий рахунок 34124999700176, одержувач: ГУДКУ в Київській області, ЗКПО 24074109, Банк: ГУДКУ в Київській області МФО 821018, (код платежу 11021000);

- пеню в розмірі 386 (триста вісімдесят шість) гривень 30 копійок на розрахунковий рахунок 34124999700176, одержувач: Г

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано в установлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішення за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга на постанову суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі проголошення лише вступної та резолютивної частини постанови або прийняття постанови у письмовому провадженні -протягом десяти днів з дня отримання її копії.

Суддя Леонтович А.М.

Повний текст постанови виготовлено 17 квітня 2012 року.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.04.2012
Оприлюднено23.04.2012
Номер документу23549888
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1241/12/1070

Постанова від 12.04.2012

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

Ухвала від 16.03.2012

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні