Постанова
від 18.04.2012 по справі 2а/1770/1280/2012
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 2а/1770/1280/2012

18 квітня 2012 року 17год. 40хв. м. Рівне

Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Дорошенко Н.О. за участю секретаря судового засідання Бондаренко В.Ю. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:

позивача: представник не з'явився,

відповідача: представник не з'явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом

Кузнецовський міський центр зайнятості доТовариства з обмеженою відповідальністю "АВІС" про стягнення заборгованості, ВСТАНОВИВ :

Позивач - Кузнецовський міський центр зайнятості звернувся до Рівненського окружного адміністративного суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю В«АВІСВ» про стягнення заборгованості по страхових внесках у сумі 551,97 грн.

Представник позивача в судове засідання не прибув, подав клопотання, в якому зазначає, що він позовні вимоги, заявлені в адміністративному позові, підтримує в повному обсязі та просить розглянути справу без його участі.

Відповідач заперечень на адміністративний позов не подав, в судове засідання не прибув, причини неприбуття суду не повідомив. Про дату та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином (а.с.19). Судом не визнавалася обов'язковою участь відповідача в судовому засіданні.

Відповідно до ч.4 ст.128 КАС України, у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

За таких обставин суд вважає за можливо розглянути справу без участі представників сторін на підставі наявних доказів.

Враховуючи неявку в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, відповідно до положень ч.6 ст.12, ч.1 ст.41 КАС України, повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Розглянувши позовну заяву, встановивши фактичні обставини справи, перевіривши їх доказами, дослідженими в судовому засіданні, оцінивши їх в сукупності, відповідно до вимог закону, суд приходить до висновку, що позов підлягає до задоволення.

Суд виходив з наступного.

Судом встановлено, що відповідач зареєстрований як юридична особа виконавчим комітетом Кузнецовської міської ради 14.11.2002 року (а.с.9, 10).

Відповідно до ст. 8 Закону України В«Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіттяВ» , в редакції чинній до 01.01.2011 року, Фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття створений для управління страхуванням на випадок безробіття в Україні, провадженням збору та акумуляції страхових внесків, контролю за використанням коштів, виплати забезпечення та надання соціальних послуг, здійснення інших функцій згідно з цим Законом і статутом Фонду. Держава є гарантом забезпечення застрахованих осіб та надання їм відповідних послуг Фондом.

Згідно ст. 12 Закону виконавча дирекція Фонду є виконавчим органом правління Фонду, який забезпечує виконання рішення правління. Функції виконавчої дирекції покладаються на органи Державної служби зайнятості. Директор Державного центру зайнятості центрального органу виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики та його заступники є відповідально керівником та заступниками виконавчої дирекції Фонду. Функції робочих органів виконавчої дирекції Фонду покладаються на міські та районні центри зайнятості. Одним із джерел формування коштів Фонду відповідно до ст. 16 Закону є страхові внески страхувальників - роботодавців, застрахованих осіб, що сплачують на умовах і в порядку, передбачених цим Законом та іншими законодавчими актами

Судом встановлено, що на підставі направлення від 08.02.2012 року № 13, виданого Кузнецовським міським центром зайнятості, була проведена планова перевірка правильності нарахування та своєчасності сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття до Фонду загальнообов'язкового соціального страхування України на випадок безробіття на ТзОВ В«АВІСВ» .

Перевіркою було встановлено, що страхові внески до Фонду сплачено не в повному обсязі і недоїмка по їх сплаті становить 551,97 грн., що зафіксовано в Акті перевірки № 13 від 28.02.2012 року (а.с.7).

Згідно із ст. 35 Закону, в редакції чинній до 01 січня 2011 року, роботодавець зобов'язаний своєчасно і в повному обсязі сплачувати страхові внески Фонду, надавати відомості про прийняття на роботу працівників, заробітну плату працівників, використання робочого часу, сплату страхових внесків.

Відповідно до п. 7 Перехідних положень Закону України В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» суми внесків, нарахованих на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття, строк сплати яких не настав на 01 січня 2011 року, не сплачені станом на 01 січня 2011 року, підлягають сплаті в порядку, який діяв до 01 січня 2011 року.

Стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та\або не сплачених у період до 01 січня 2011 року, в тому числі страхових внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, здійснюється фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування відповідно до законодавства, що діяло на момент виникнення такої заборгованості або застосування штрафних санкцій. Погашення заборгованості з використанням коштів, що надходять у рахунок єдиного внеску забороняється.

На період до повного стягнення заборгованості зі сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та\або не сплачених у період до 01 січня 2011 року, в тому числі нарахованих внесків, строк сплати яких на 01 січня 2011 року зберігаються повноваження щодо контролю за правильністю нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків, застосування фінансових санкцій, якими вони були наділені до набрання чинності цим Законом.

Крім того слід зазначити, що відповідно до ч. 4 ст. 38 Закону України В«Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіттяВ» строк давності в разі стягнення штрафних санкцій, передбачених цим Законом та Законом України В«Про зайнятість населенняВ» адміністративних штрафів, а також інших видів заборгованості перед Фондом не застосовуються.

Суд приходить до переконання, що відповідач, станом на дату прийняття рішення, по справі не сплатив недоїмки по страхових внесках у сумі 551,97 грн.

Згідно статті 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Оцінивши надані позивачем докази, суд дійшов висновку, що позовні вимоги обґрунтовані, відповідають обставинам справи та наявним матеріалам, у зв'язку з чим підлягають до задоволення.

Судові витрати по справі згідно ч.4 ст.94 КАС України з відповідача не стягуються.

Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задоволити повністю.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "АВІС" (ЄДРПОУ 32122357, юридична адреса: 34400, м. Кузнецовськ, м-н Вараш, буд. 24, корп. А, кв. 56,) на користь Кузнецовського міського центру зайнятості (рахунки № 37173971900004 та № 37172972900004, одержувач УДКС України в м. Кузнецовськ, банк ГУДКС України в Рівненській області м. Рівне, МФО 833017) заборгованість по сплаті страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття в сумі 551,97 грн.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя Дорошенко Н.О.

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.04.2012
Оприлюднено23.04.2012
Номер документу23550774
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1770/1280/2012

Ухвала від 03.04.2012

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дорошенко Н.О.

Постанова від 18.04.2012

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дорошенко Н.О.

Ухвала від 03.04.2012

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дорошенко Н.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні