cpg1251
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
23 березня 2012 р. № 2а-82/12/1370
Львівський окружний адміністративний суд
в складі головуючого -судді Костіва М.В.,
за участю секретаря БиленьН.С.,
за участю представників
від позивача : Харків М.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Радехівського районного центру зайнятості до Увинської сільської ради про стягнення 2288,40 грн. незаконно виплаченої допомоги з безробіття,
встановив:
Радехівський районний центр зайнятості, м. Радехів, Львівська область, звернувся із позовом до Увинської сільської ради, с. Увин, Львівська область, про стягнення 2288,40 грн. незаконно виплаченої допомоги з безробіття.
Ухвалою судді Львівського окружного адміністративного суду від 02.02.2012 р. відкрито провадження у справі. Розгляд справи відкладався з підстав, передбачених ст. 150 КАС України.
Представникам сторін роз'яснено їх права згідно зі ст. ст. 49, 51 КАС України. У відповідності до ст. 71 КАС України справа слухається за наявними у ній матеріалами.
Представник позивача позов підтримав з мотивів, зазначених у позовній заяві. Ствердив, зокрема, що 29.06.2010 р. ОСОБА_2 звернулась із заявою до Радехівського районного центру зайнятості про надання статусу безробітного з виплатою допомоги по безробіттю. Наказом №НТ110629 від 29.06.2010 р. ОСОБА_2 визнано безробітною та призначено допомогу з безробіття. За період перебування на обліку як безробітної ОСОБА_2 було виплачено 2288,40 грн. допомоги з безробіття. Постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 10.11.2011 р. №56724/11/9104 ОСОБА_2 поновлено на посаді бухгалтера Увинської сільської ради. Згідно із ч. 4 ст. 35 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" із роботодавця утримуються сума виплаченого забезпечення та вартості наданих соціальних послуг безробітному у разі поновлення його на роботі за рішенням суду. Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 34 вказаного закону, фонд має право стягувати з роботодавця суму страхових коштів та вартість соціальних послуг, наданих безробітному в разі поновлення його на роботі за рішенням суду. Наказом Радехівського центру зайнятості №187 від 01.12.2011 р. прийнято рішення про повернення коштів роботодавцем і 01.12.2011 р. за №3360/07 роботодавцю було скеровано відповідну претензію. Однак, така претензія задоволена не була. Просить позов задовольнити.
Відповідач вимог ухвал суду не виконав, письмових заперечень не надав. Участь уповноваженого представника у судових засіданнях не забезпечив.
Розглянувши подані докази в їх сукупності, оглянувши оригінали документів, що мають значення для справи, суд встановив наступне.
29.06.2010 р. ОСОБА_2 звернулась із заявою до Радехівського районного центру зайнятості про надання статусу безробітного з виплатою допомоги по безробіттю. Наказом №НТ110629 від 29.06.2010 р. ОСОБА_2 визнано безробітною та призначено допомогу з безробіття. За період перебування на обліку як безробітної, ОСОБА_2 було виплачено 2288,40 грн. допомоги з безробіття, що підтверджується розрахунком заборгованості.
Відповідно до ч. 3 ст. 1 Закону України "Про зайнятість населення" в Україні до зайнятого населення належать громадяни, що проживають на території держави на законних підставах працюючі по найму на умовах повного або неповного робочого дня (тижня) на підприємствах, в установах і організаціях, незалежно від форм власності, у міжнародних та іноземних організаціях в Україні і за кордоном, у фізичних осіб; громадяни, які самостійно забезпечують себе роботою, включаючи підприємців, осіб, зайнятих індивідуальною трудовою діяльністю, творчою діяльністю, члени кооперативів, фермери та члени їх сімей, що беруть участь у виробництві; обрані, призначені або затверджені на оплачувану посаду в органах державної влади, управління та громадських об'єднаннях; які проходять службу в Збройних Силах України, Службі безпеки України, Державній прикордонній службі України, військах внутрішньої та конвойної охорони і Цивільної оборони України, органах внутрішніх справ України, інших військових формуваннях, створених відповідно до законодавства України, альтернативну (невійськову) службу; які проходять професійну підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації з відривом від виробництва; навчаються в денних загальноосвітніх школах і вищих навчальних закладах; працюючі громадяни інших країн, які тимчасово перебувають в Україні і виконують функції, не пов'язані із забезпеченням діяльності посольств і місій. Відповідно до ст. 2 вказаного закону безробітними визнаються працездатні громадяни працездатного віку, які через відсутність роботи не мають заробітку або інших передбачених законодавством доходів і зареєстровані у державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, готові та здатні приступити до підходящої роботи. Відповідно до ст. 25 держава створює умови незайнятим громадянам у поновленні їх трудової діяльності та забезпечує їм компенсації, зокрема, виплату в установленому порядку допомоги по безробіттю.
Постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 10.11.2011 р. №56724/11/9104 ОСОБА_2 поновлено на посаді бухгалтера Увинської сільської ради. Наказом Радехівського центру зайнятості №187 від 01.12.2011 р. "Про повернення коштів роботодавцем" прийнято рішення про повернення коштів роботодавцем і 01.12.2011 р. за №3360/07 роботодавцю було скеровано відповідну претензію. Однак, така претензія задоволена не була. Доказів сплати зазначених коштів суду не надано.
Згідно із ч. 4 ст. 35 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" із роботодавця утримуються сума виплаченого забезпечення та вартості наданих соціальних послуг безробітному у разі поновлення його на роботі за рішенням суду. Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 34 вказаного закону фонд має право стягувати з роботодавця суму страхових коштів та вартість соціальних послуг, наданих безробітному в разі поновлення його на роботі за рішенням суду.
Згідно із ч. 2 ст. 162 КАС України суд вправі постановою визнати протиправним рішення суб'єкта владних повноважень чи окремі його положення, дії чи бездіяльність і скасувати або визнати нечинним рішення чи окремі його положення. Суд також може прийняти іншу постанову, яка б гарантувала дотримання і захист прав, свобод чи інтересів суб'єкта у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб'єктів владних повноважень. При цьому, відповідно до ч. 3 ст. 2 КАС України, адміністративний суд перевіряє не лише вчинення дії чи бездіяльності на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а й чи вчинені вони з використанням повноважень з тією метою, з якою це повноваження надано, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для вчинення дії, добросовісно, розсудливо і своєчасно.
Враховуючи вищенаведене, суд приходить до висновку, що позов підлягає задоволенню. Керуючись ст.ст. 2, 11, 69-71, 86, 161-163 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з Увинської сільської ради (80230, Львівська область, Радехівський р-н, с. Увин, вул. І.Франка 9; код ЄДРПОУ 36133083) на користь Радехівського районного центру зайнятості (р/р 37174301900432 ГУ ДКУ у Львівській області МФО 825014, ЄДРПОУ 22374936) 2288,40 грн.
Постанова набирає законної сили в строк та в порядку, передбаченому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Повний текст постанови виготовлено 28.03.2012 року.
Суддя Костів М.В.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.03.2012 |
Оприлюднено | 26.04.2012 |
Номер документу | 23660547 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Костів Михайло Васильович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Костів Михайло Васильович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Костів Михайло Васильович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Костів Михайло Васильович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні