Постанова
від 11.08.2008 по справі 49/160-б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

49/160-б

 

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД  міста КИЄВА01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-Б     тел.230-31-34

 

ПОСТАНОВА

іменем України

про визнання боржника банкрутом

11.08.2008

справа № 49/160-б

За заявою Товариства  з обмеженою відповідальністю «Юридична спілка «Добра  порада»

До          Товариства  з обмеженою відповідальністю «Комерційна мережа «Таргет - продукт»(код 34731998)

Про                  визнання банкрутом

                                                                                            Суддя Митрохіна А.В.

Представники:

Від заявника         Юрковецький В.Л. –за дов. № 06.08/1 від 02.06.2008

Від боржника          не з'явився                    

За участю представника ДПІ у Святошинському районі м.Києві Яковенко А.Л.–за дов.

          № 89/10-021 від 11.07.2008

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Заявник звернувся до Господарського  суду міста Києва  з заявою про порушення справи про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Комерційна мережа «Таргет - продукт»  (код 34731998) у зв'язку з тим, що останній неспроможний сплатити борг.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 11.07.2008 порушено провадження у справі № 49/160-б з урахуванням особливостей застосування процедури банкрутства до боржника, передбачених статтею 52 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»та призначено розгляд справи на 21.07.2008.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 21.07.2008 розгляд справи було відкладено на 30.07.2008.

Представник заявника у судове засідання з'явився.

Заявлені заявником вимоги документально підтверджуються та визнаються судом обґрунтованими.

У матеріалах справи наявні докази відсутності боржника, які надані заявником.

Відповідно до частини 5 статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців»в Єдиному державному реєстрі містяться також відомості про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу, а також відомості про зарезервовані найменування юридичних осіб.

Згідно частини 7 статті 19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців»не пізніше тринадцяти місяців з дня подачі (надіслання рекомендованим листом) останньої реєстраційної картки, що містить відомості про юридичну особу, юридична особа зобов'язана подати (надіслати рекомендованим листом) державному реєстратору реєстраційну картку встановленого зразка про підтвердження відомостей про юридичну особу.

Відповідно до положень частини 8 статті 19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців»Якщо до Єдиного державного реєстру не внесено запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, то в разі неодержання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу в установлений частиною сьомою цієї статті строк, а також у разі одержання державним реєстратором від органу державної податкової служби повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний у строк, що не перевищує десяти робочих днів з дати, яка встановлена для подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу, або з дати одержання повідомлення від органу державної податкової служби, направити рекомендованим листом юридичній особі повідомлення про необхідність подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу.

У разі повернення до державного реєстратора рекомендованого листа з відміткою відділення зв'язку про відсутність юридичної особи за вказаною адресою або неподання юридичною особою протягом місяця з дати направлення їй відповідного повідомлення реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.

Заявник подав до заяви про порушення справи про банкрутство оригінал витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців серії АБ                  № 307152 станом на 12.06.2008, у якому значиться, що статус відомостей про юридичну особу не підтверджено.

Оскільки заявник має право звернутись з заявою про порушення справи про банкрутство, якщо громадянин –підприємець –боржник або керівні органи боржника –юридичної особи відсутні за її місцезнаходженням, або у разі ненадання боржником протягом року до органів державної податкової служби згідно із законодавством податкових декларацій, документів бухгалтерської звітності, а також за наявності інших ознак, що свідчать про відсутність підприємницької діяльності боржника, у суду є всі підстави для визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

Заявник у судовому засіданні надав клопотання про призначення ліквідатором боржника –ініціюючого кредитора –Товариство з обмеженою відповідальністю «Юридична спілка «Добра порада».

Суд вважає за доцільне задовольнити клопотання заявника та призначити ліквідатором боржника ініціюючого кредитора –Товариство з обмеженою відповідальністю «Юридична спілка «Добра порада».

Оскільки нормами статті 52 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»не визначений порядок або особливості здійснення ліквідаційної процедури у справі про банкрутство, то ліквідаційна процедура щодо відсутнього боржника здійснюється також відповідно до вимог, що передбачені розділом ІІІ Закону –«Ліквідаційна процедура».

Відповідно до частини 3 статті 23 вищезазначеного Закону ліквідатор зобов'язаний опублікувати в офіційних друкованих органах відомості про визнання боржника банкрутом та відкриття відносно останнього ліквідаційної процедури. Також, з положень частини 5 статті 52 Закону вбачається, що на ліквідатора боржника покладені обов'язки щодо виявлення, встановлення кредиторів відсутнього боржника та повідомлення їх (кредиторів) про визнання відсутнього боржника банкрутом, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута.

Клопотання представника ДПІ у Святошинському районі міста Києва про зупинення провадження у справі № 49/160-б та надіслання матеріалів до слідчих органів з метою встановлення фактичних обставин виникнення грошових зобов'язань між ТОВ «Комерційна мережа «Таргет-продукт»та ТОВ «Юридична спілка Добра порада»задоволенню не підлягає з огляду на наступне.

Відповідно до положень статті 22 Господарського процесуального кодексу України, сторони мають право, зокрема, заявляти клопотання.

Пунктом 2 частини 2 статті 79 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що господарський суд має право зупинити провадження у справі  за клопотанням сторони, прокурора, який бере участь в судовому процесі, або за своєю ініціативою у випадках надсилання господарським судом матеріалів до слідчих органів.

У відповідності до частини 2 статті 4-1 Господарського процесуального кодексу  України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».

Пункт 1 статті 5 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»від 14.05.1992 встановлює, що провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Відповідно до статті 1 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», сторонами у справі про банкрутство є кредитори (представник комітету кредиторів) та боржник (банкрут).

Статтею 1 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»визначено, що кредитор це юридична або фізична особа, яка має у встановленому порядку підтверджені документами вимоги щодо грошових зобов'язань до боржника, щодо виплати заборгованості із заробітної плати працівникам боржника, а також органи державної податкової служби та інші державні органи, які здійснюють контроль за правильністю та своєчасністю справляння страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування та інші види загальнообов'язкового державного соціального страхування, податків і зборів (обов'язкових платежів).

З наведених положень слідує, що клопотання може бути подано лише стороною у справі або прокурором. При цьому, кредитором у справі про банкрутство є лише юридична або фізична особа чи державний орган вимоги яких щодо грошових зобов'язань до боржника підтверджені у встановленому порядку документами, включені до реєстру вимог кредиторів та визнані судом відповідно до статей  14, 15 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».

Як вбачається з матеріалів справи, ДПІ у Святошинському районі міста Києва не є кредитором Товариства з обмеженою відповідальністю «Комерційна мережа «Таргет-продукт»в розумінні положень діючого законодавства, оскільки на момент звернення з клопотанням у даній справі про банкрутство боржника кредитором у встановленому законодавством порядку не визнавалась.

За таких обставин, ДПІ у Святошинському районі міста Києва не є стороною у справі № 49/160-6, тобто, згідно положень Господарського процесуального кодексу України, не має права звернення з клопотаннями у даній справі.

На підставі вищезазначеного та  керуючись статтями 22, 23, 24, 52 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», Господарський суд міста Києва, –

П О С Т А Н О В И В :

1. Визнати банкрутом Товариства з обмеженою відповідальністю «Комерційна мережа «Таргет - продукт»  (проспект Перемоги, 136, к.34, м. Київ, 03115,  код 34731998).

2.   Припинити процедуру розпорядження майном.

        3.   Відкрити ліквідаційну процедуру.

4. Призначити ліквідатором банкрута –ініціюючого кредитора –Товариство з обмеженою відповідальністю «Юридична спілка «Добра порада».

5. Зобов'язати - ліквідатора у п'ятиденний строк з дня прийняття постанови про визнання боржника банкрутом подати до офіційного друкованого органу Верховної Ради України чи Кабінету Міністрів України оголошення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури з метою виявлення, встановлення кредиторів відсутнього боржника та повідомлення їх (кредиторів) про визнання відсутнього боржника банкрутом. Відомості про визнання боржника банкрутом і про відкриття ліквідаційної процедури повинні містити: найменування та інші реквізити боржника, визнаного банкрутом, найменування господарського суду, в провадженні якого знаходиться справа про банкрутство, дату прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, відомості про ліквідатора (ліквідаційну комісію).

6. Зобов'язати - ліквідатора надати суду докази публікації оголошення в офіційному друкованому органі про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури протягом двох тижнів з моменту опублікування (оригінал примірника газети).

7. Зобов'язати - ліквідатора письмово повідомити про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута.

8. Зобов'язати ліквідатора у разі отримання ним заяв з вимогами до банкрута письмово повідомити про це суд.

9.   Підприємницьку діяльність банкрута завершити.

10. Строк виконання всіх грошових зобов'язань вважати таким, що настав з 30.07.2008.

11. Припинити нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій по всіх видах заборгованості банкрута з 30.07.2008.

        12. Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном з 30.07.2008.

        13. Зобов'язати ліквідатора надати суду ліквідаційний баланс банкрута та звіт ліквідатора до 30.07.2009.

        14. Копію постанови направити заявнику, ліквідатору та боржнику.

        15. Копію постанови для відома направити до Прокуратури м. Києва, ДПА у           м. Києві, (м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19) (Управління по забезпеченню оперативно-правового супроводження матеріалів ДПС в судових установах УПМ ДПА у м. Києві) та Державну податкову інспекцію за місцем знаходження боржника, Державному реєстратору за місцезнаходженням боржника.

Суддя                                                                                              А.В.Митрохіна

Дата ухвалення рішення11.08.2008
Оприлюднено26.11.2008
Номер документу2366150
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —49/160-б

Постанова від 27.04.2009

Господарське

Господарський суд міста Києва

Митрохіна А.В.

Ухвала від 08.06.2009

Господарське

Господарський суд міста Києва

Митрохіна А.В.

Ухвала від 19.06.2009

Господарське

Господарський суд міста Києва

Митрохіна А.В.

Ухвала від 20.07.2009

Господарське

Господарський суд міста Києва

Митрохіна А.В.

Ухвала від 20.03.2009

Господарське

Господарський суд міста Києва

Митрохіна А.В.

Постанова від 11.08.2008

Господарське

Господарський суд міста Києва

Митрохіна А.В.

Ухвала від 26.07.2007

Господарське

Господарський суд міста Києва

Митрохіна А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні