Постанова
від 20.04.2012 по справі 2а/0570/3225/2012
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

Україна ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

20 квітня 2012 р. Справа № 2а/0570/3225/2012

Приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

час прийняття постанови: 14 год. 30 хв.

Донецький окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Голубової Л.Б.

при секретарі Барабаш Т.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Донецького окружного адміністративного суду адміністративну справу

за позовом Донецького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів

до Товариства з обмеженою відповідальністю «Управляюча компанія «Центавр-

Плаза»

про стягнення адміністративно-господарських санкцій за невиконання нормативу

робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів у 2009 році, у

сумі 8945,00 гривень та пені у сумі 1843,84 гривень

за участі:

представника позивача: ОСОБА_1, за дов. від 10 січня 2012 року № 03-

01/42,

представника відповідача: ОСОБА_2, за дов. від 02 квітня 2012 року

Донецьке обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів (надалі - позивач, відділення Фонду) звернулось до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю «Управляюча компанія «Центавр-Плаза» (далі- відповідач, підприємство) про стягнення адміністративно-господарських санкцій за невиконання нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів у 2009 році, у сумі 8945,00 гривень та пені у сумі 1843,84 гривень, разом - 10788,84 гривень.

Заявлені вимоги позивач обґрунтовував недотриманням товариством з обмеженою відповідальністю «Управляюча компанія «Центавр-Плаза» вимог Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», Порядку реєстрації підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, що використовують найману працю, та Порядку подання підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, звітів про зайнятість і працевлаштування інвалідів та інформації, необхідної для організації їх працевлаштування. У зв'язку з відсутністю реєстрації та не поданням звіту за формою 10 ПІ звіту за 2009 рік, відділенням Фонду було направлено запити до управління Пенсійного фонду України в Ворошиловському районі міста Донецька та Донецького обласного центру зайнятості про надання інформації по відповідачу. Згідно з отриманої інформації на підприємстві у 2009 році інваліди були відсутні, а також середньооблікова чисельність штатних працівників облікового складу відповідача у 2009 році становила 20 осіб. Відповідно до частини першої статті 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» на підприємстві повинен працювати 1 інвалід, а натомість не працювало жодного інваліда. Отже, відповідач не виконав норматив по створенню 1 робочого місця по працевлаштуванню інвалідів. Згідно розрахунку, сума адміністративно-господарських санкцій за невиконання нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів у 2009 році, становить 8945,00 гривень. У зв'язку з порушенням термінів сплати адміністративно-господарських санкцій нарахована пеня у сумі 1843,84 гривень. Станом на 03.03.2012 року вказана сума адміністративно-господарських санкцій та пеня відповідачем не сплачена, тому просить суд стягнути її з відповідача.

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі та просив їх задовольнити, надавши пояснення, аналогічні тим, що викладені у позовній заяві.

Представник відповідача надав письмові заперечення від 12 квітня 2012 року, в яких вважає позовні вимоги такими, що не підлягають задоволенню, оскільки позивачем порушено строк звернення до суду, передбачений статтею 99 КАС України, позивачем не надано доказів порушення відповідачем вимог закону, порушений строк давності стягнення пені, передбачений статті 258 ЦК України, неправильно розрахована пеня. Крім того, відповідач вважає себе звільненим від адміністративно-господарських санкцій Фонду соціального захисту інвалідів у зв'язку із знаходженням на спрощеній системі оподаткування відповідно до вимог Указу Президента України № 727/98.

Дослідивши наявні в матеріалах справи документи, заслухавши пояснення представника позивача та відповідача, суд -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Управляюча компанія «Центавр-Плаза» є юридичною особою, зареєстровано та обліковується у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України за кодом 33966473, що підтверджується Спеціальним витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с. 18-20).

Спірні правовідносини врегульовано Законом України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» від 21 березня 1991 року № 875-XII та Постановою Кабінету Міністрів України «Про реалізацію статей 19 і 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» від 31 січня 2007 року № 70 із змінами і доповненнями.

Основи соціальної захищеності інвалідів в Україні та гарантування їм рівних з усіма іншими громадянами можливості для участі в економічній, політичній і соціальній сферах життя суспільства, створення необхідних умов, які дають можливість інвалідам вести повноцінний спосіб життя згідно з індивідуальними здібностями і інтересами визначені положеннями Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» від 21 березня 1991 року №875-XII із змінами і доповненнями.

У відповідності зі статтею 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» для всіх підприємств, установ і організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі 4% від середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.

Підприємства, установи і організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до нормативу, встановленого частиною першою статті 19 вказаного Закону, і забезпечують працевлаштування інвалідів. При розрахунках кількість робочих місць округляється до цілого значення.

Підприємства, установи, організації, в тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи які використовують найману працю, самостійно здійснюють працевлаштування інвалідів у рахунок нормативів робочих місць виходячи з вимог статті 18 цього закону.

Порядок реєстрації у Фонді соціального захисту інвалідів, його відділеннях, строки подання йому звітів про зайнятість та працевлаштування інвалідів, зарахування кількості робочих місць для працевлаштування інвалідів, контролю за виконанням нормативів робочих місць та перевірки підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, щодо їх реєстрації у Фонді соціального захисту інвалідів, його відділеннях, подачі щорічного звіту та сплати ними адміністративно-господарських санкцій, а також надання державній службі зайнятості інформації, необхідної для організації працевлаштування інвалідів, визначаються Кабінетом Міністрів України.

Відділення Фонду соціального захисту інвалідів з метою контролю за виконанням нормативу робочих місць, передбаченого частиною першою цієї статті, мають право в порядку, передбаченому Кабінетом Міністрів України, здійснювати перевірки підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, щодо реєстрації у Фонді соціального захисту інвалідів, подачі ними звітів про зайнятість та працевлаштування інвалідів, виконання нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів, у тому числі шляхом зарахування, та сплати ними адміністративно-господарських санкцій.

Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, в яких за основним місцем роботи працює 8 і більше осіб, реєструються у відповідних відділеннях Фонду соціального захисту інвалідів за своїм місцезнаходженням і щороку подають цим відділенням звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів.

Відповідно до статті 18 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» забезпечення прав інвалідів на працевлаштування та оплачувану роботу, в тому числі з умовою про виконання роботи вдома, здійснюється шляхом їх безпосереднього звернення до підприємств, установ, організацій, чи до державної служби зайнятості.

Підбір робочого місця здійснюється переважно на підприємстві, де настала інвалідність, з урахуванням побажань інваліда, наявних у нього професійних навичок і знань, а також рекомендацій медико-соціальної експертизи.

Підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов'язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування інвалідів, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально - економічні гарантії, передбачені чинним законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування інвалідів, і звітувати фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування інвалідів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Звіт складається роботодавцями щороку і до 1 березня, наступного після звітного періоду, подається або надсилається рекомендованим листом за місцем їх державної реєстрації відділенню Фонду соціального захисту інвалідів, як визначено у підпункті 2.1 пункту 2 Інструкції щодо заповнення форми N 10-ПІ (річна) «Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів», затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 10 лютого 2007 р. N 42, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 13 лютого 2007 р. за N 117/13384.

Постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 року №70 «Про реалізацію статей 19 і 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» затверджені Порядок реєстрації підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, що використовують найману працю, Порядок подання підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, звітів про зайнятість і працевлаштування інвалідів та інформації, необхідної для організації їх працевлаштування, та Порядок сплати підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, суми адміністративно-господарських санкцій та пені за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів.

Відповідно до пункту 1 Порядку реєстрації підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, що використовують найману працю, цей Порядок визначає процедуру реєстрації підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, що використовують найману працю, в яких за основним місцем роботи працює вісім і більше осіб (далі - роботодавці), у відділеннях Фонду соціального захисту інвалідів (далі - відділення Фонду).

Як передбачено пунктом 2 цього Порядку роботодавці реєструються у відділеннях Фонду за місцем їх державної реєстрації як юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців.

На порушення вимог цього Порядку відповідач не зареєструвався у відділенні Фонду інвалідів за місцем державної реєстрації, жодного доказу суду на спростування цього факту відповідачем не надано.

Твердження відповідача, що знаходження на спрощеній системі оподаткування звільняє його від сплати адміністративно-господарських санкцій є необґрунтованим, оскільки адміністративно-господарські санкції не є податком, збором (обов'язковим платежем), обов'язкова сплата яких передбачена Конституцією України чи нормами податкового законодавства, а є заходом впливу на правопорушника у сфері господарювання у зв'язку із вчиненням правопорушення. Дана правова позиція викладена в постанові Верховного Суду України від 22 грудня 2009 року у справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «С» до Луганського обласного Фонду соціального захисту інвалідів.

Крім того, згідно з абзацом 3 пункту 2 Порядку подання підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, звітів про зайнятість і працевлаштування інвалідів та інформації, необхідної для організації їх працевлаштування інформація про наявність вільних робочих місць (вакантних посад) для працевлаштування інвалідів роботодавці подають центру зайнятості за місцем їх реєстрації як платників страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття.

З наявної в матеріалах справи інформації Донецького обласного центру зайнятості від 10 лютого 2012 року № 13/651 вбачається, що середньооблікова кількість штатних працівників за 2009 рік товариства з обмеженою відповідальністю «Управляюча компанія «Центавр-Плаза» становить 20 осіб, у тому числі інвалідів - 0 (а.с. 11).

Як вбачається з інформації управління Пенсійного фонду України в Ворошиловському районі міста Донецька від 15 лютого 2012 року № 2992/07 середньооблікова кількість штатних працівників за 2009 рік товариства з обмеженою відповідальністю «Управляюча компанія «Центавр-Плаза» - 238 (за звітний місяць - 19), середньооблікова кількість штатних працівників, яким встановлена інвалідність за рік - 0 (а.с. 10).

Отже, діючим законодавством встановлено дві умови, які унеможливлюють застосування до підприємств адміністративно-господарських санкцій: подання звітності до центру зайнятості та подання звітності до відділень Фонду соціального захисту інвалідів.

Відповідно до листа Донецького міського центру зайнятості від 09 квітня 2012 року № 02-09/1169 підприємство відповідача протягом 2009 року звіти про наявність вакансій за формою 3-ПН та офіційних звернень з приводу працевлаштування інвалідів не надавали.

Як встановлено судом, товариством з обмеженою відповідальністю «Управляюча компанія «Центавр-Плаза» до відділення Фонду не надано звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2009 рік за формою №10-ПI, затвердженої наказом Мінпраці України від 10.02.2007 року №42. Крім того, відповідач не зареєстрований у відділенні Фонду соціального захисту інвалідів як юридична особа.

Статтею 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» встановлено обов'язок підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, у фізичної особи, яка використовує найману працю. Положення цієї частини не поширюється на підприємства, установи і організації, що повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.

Порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.

Сплату адміністративно-господарських санкцій і пені підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, проводять відповідно до закону за рахунок прибутку, який залишається в їх розпорядженні після сплати всіх податків і зборів (обов'язкових платежів).

Адміністративно-господарські санкції розраховуються та сплачуються підприємствами, установами, організаціями, у тому числі підприємствами, організаціями громадських організацій інвалідів, фізичними особами, зазначеними в частині першій цієї статті, самостійно в строк до 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу, встановленого частиною першою статті 19 цього Закону. При цьому до правовідносин із стягнення адміністративно-господарських санкцій, передбачених цим Законом, не застосовуються строки, визначені статтею 250 Господарського кодексу України. Відповідно до частини 8 статті 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» порядок сплати адміністративно-господарських санкцій і пені до відділень Фонду соціального захисту інвалідів, їх акумуляції, обліку, а також, з урахуванням пропозицій всеукраїнських громадських організацій інвалідів, - використання цих коштів затверджується Кабінетом Міністрів України.

У пункті другому Порядку сплати підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, суми адміністративно-господарських санкцій та пені за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів визначено, що роботодавці сплачують суму адміністративно-господарських санкцій відділенням Фонду соціального захисту інвалідів за місцем їх державної реєстрації як юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців на рахунки, відкриті в органах Державного казначейства, до 15 квітня року, що настає за роком, в якому відбулося порушення нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів.

Суд зазначає, що відповідно до статті 218 Господарського кодексу України підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання.

Учасник господарських відносин відповідає за невиконання або неналежне виконання господарського зобов'язання чи порушення правил здійснення господарської діяльності, якщо не доведе, що ним вжито усіх залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення.

Статтею 238 Господарського кодексу України передбачено, що за порушення встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності до суб'єктів господарювання можуть бути застосовані уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування адміністративно-господарські санкції, тобто заходи організаційно-правового або майнового характеру, спрямовані на припинення правопорушення суб'єкта господарювання та ліквідацію його наслідків.

Середньооблікова кількість штатних працівників облікового складу товариства з обмеженою відповідальністю «Управляюча компанія «Центавр-Плаза» у 2009 році становила 20 осіб, а тому за вимогами статті 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» відповідачем мало бути створено 1 робоче місце для працевлаштування інвалідів, але у звітному періоді на підприємстві інваліди не працювали, що підтверджується листами Донецького обласного центру зайнятості № 13/651 та управління Пенсійного фонду України в Ворошиловському районі міста Донецька № 2992/07 (а.с. 10, 11).

Отже, відповідачем не виконано нормативу по створенню 1 робочого місця для інвалідів та не розраховано та не сплачено самостійно суму адміністративно-господарських санкцій відділенню Фонду соціального захисту інвалідів за місцем його державної реєстрації як юридичної особи.

Фонд оплати праці штатних працівників - 178936 гривень 45 копійок, як зазначено у листі управління Пенсійного фонду України в Ворошиловському районі міста Донецька № 2992/07 (а.с. 10).

Таким чином, відповідачем не виконано покладений на нього чинним законодавством обов'язок по створенню робочих місць для працевлаштування інвалідів та інформування щомісяця відповідних органів, які займаються працевлаштуванням інвалідів, про створення таких робочих місць.

Сума адміністративно-господарських санкцій за невиконання відповідачем нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів у 2009 році, становить 8945,00 гривень.

На заборгованість по сплаті адміністративно-господарських санкцій позивачем нарахована сума пені, яка, згідно наданого позивачем розрахунку, складає 1843,84 гривень (а.с. 9).

Таким чином, заборгованість товариства з обмеженою відповідальністю «Управляюча компанія «Центавр-Плаза» перед Донецьким обласним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів по сплаті адміністративно-господарських санкцій та пені становить 10788,84 гривень.

На час розгляду справи відповідачем самостійно не сплачена сума заборгованості.

Щодо заперечень відповідача в частині пропущення позивачем строків давності стягнення пені, суд зазначає наступне.

Відповідно до ч.4 ст. 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» до правовідносин із стягнення адміністративно-господарських санкцій, передбачених цим Законом не застосовуються строки, визначені статтею 250 Господарського кодексу України. Отже, строків давності стягнення адміністративно-господарських санкцій, передбачених Законом України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» не встановлено. Посилання відповідача на положення статті 258 Цивільного кодексу України, яка встановлює строк давності стягнення пені протягом одного року є недоречним, оскільки відповідно до статті 1 цього кодексу він не застосовується до спірних правовідносин.

Матеріали справи свідчать про невиконання відповідачем обов'язку, передбаченого нормами чинного законодавства щодо соціальної захищеності інвалідів в Україні, по забезпеченню необхідної кількості робочих місць для працевлаштування інвалідів. Відповідачем не вжито всі, передбачені чинним законодавством заходи щодо працевлаштування інвалідів, а саме: не надано звітності до Донецького міського центру зайнятості та до Донецького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, що надає позивачеві можливість стягнення з нього адміністративно-господарських санкцій.

Відповідно до частини 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог і заперечень.

З огляду на викладене вище, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення заявлених позивачем вимог у повному обсязі.

Відповідно до частини 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Враховуючи наведене та керуючись статтями 2-15, 17-18, 33-35, 41-42, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110, 121-143, 151-154, 158, 162, 163, 167, 185-186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги Донецького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до товариства з обмеженою відповідальністю «Управляюча компанія «Центавр-Плаза» про стягнення адміністративно-господарських санкцій за невиконання нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів у 2009 році, у сумі 8945,00 гривень та пені у сумі 1843,84 гривень - задовольнити.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Управляюча компанія «Центавр-Плаза» (83015, місто Донецьк, пр. Миру, буд. 15, код ЄДРПОУ 33966473) адміністративно-господарські санкції за невиконання нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів у 2009 році, у сумі 8945 (вісім тисяч дев'ятсот сорок п'ять) гривень 00 копійок та пеню у сумі 1843 гривень (одна тисяча вісімсот сорок три) гривні 84 копійок на р/р 31216230700001 в ГУДКСУ у Донецькій області, ЄДРПОУ 34686537, МФО 834016, код платежу 50070000.

Постанова прийнята у нарадчій кімнаті та проголошено її повний текст у судовому засіданні 20 квітня 2012 року в присутності представників позивача та відповідача.

Постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга на постанову суду може бути подана до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя Голубова Л.Б.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.04.2012
Оприлюднено27.04.2012
Номер документу23672670
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/3225/2012

Ухвала від 10.05.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 25.05.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Блохін А. А.

Ухвала від 10.05.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Блохін А. А.

Постанова від 20.04.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голубова Л.Б.

Ухвала від 12.04.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голубова Л.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні