Постанова
від 10.11.2008 по справі 5020-12/526
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД М. СЕВАСТОПОЛЯ

5020-12/526

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД  МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

 

справа № 5020-12/526

ПОСТАНОВА

і м е н е м     У к р а ї н и

"10" листопада 2008 р.  12:25                                                                                          м. Севастополь

Господарський суд міста Севастополя у складі:

Судді Харченко І.А.,

при секретарі  Баланюк О.В.,

за участю представників:

позивача –Жабін О.В., довіреність №4703 від 07.10.2008, начальник відділу по роботі з особовим складом,  

                     Привезенцева І.В., довіреність №4703 від 07.10.2008, головний бухгалтер;

                     Агабабян С.С., довіреність №4703 від 07.10.2008, начальник юридичного сектору;

відповідача –Курятін О.А., довіреність №4 від 12.09.2008, завідувач сектором правової роботи;

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу №5020-12/526 за адміністративним позовом Севастопольської митниці до Контрольно-ревізійного управління в м. Севастополі про визнання неправомірним та скасування пункту 3 вимоги від 06.08.2008 №08-14/1564 відносно відшкодування коштів на виплату заробітної плати за період з 01.01.2007 по 01.05.2008 в сумі 81759,61 грн.,

     

Суть спору:  

24.09.2008 Севастопольська митниця звернулась до господарського суду міста Севастополя з адміністративним позовом (вх. №2531) до Контрольно-ревізійного управління в м. Севастополі про визнання неправомірним та скасування пункту 3 вимоги від 06.08.2008 №08-14/1564 відносно відшкодування коштів на виплату заробітної плати за період з 01.01.2007 по 01.05.2008 в сумі 81759,61 грн.

Ухвалою від 25.09.2008 відкрито провадження у справі №5020-12/526, призначено попереднє судове засідання.

Ухвалою суду від 14.10.2008 закінчено підготовче провадження, справу призначено до судового розгляду в порядку статті 121 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідач позовні вимоги не визнав, надав суду письмові заперечення, вважає, що розраховувати та виплачувати робітникам Севастопольської митниці, які безпосередньо не здійснюють розробку проектів нормативно-правових актів та їх експертизу, надбавку в підвищеному розмірі (до 100%) підстав не мається.

Згідно статей 27-32, 49, 51 Кодексу адміністративного судочинства України у судовому засіданні учасникам процесу роз'яснені  процесуальні права та обов'язки.  

Розглянувши матеріали справи, дослідивши представлені докази, заслухав учасників процесу,  суд,

в с т а н о в и в :

На підставі направлення від 12.06.2008 №220, наданого Контрольно-ревізійним Управлінням в м. Севастополі (надалі - КРУ), проведена ревізія фінансово-господарської діяльності в Севастопольської митниці за період з 01.01.2007 по 01.05.2008 (том 1 арк.с.93).

За наслідками ревізії складено акт від 09.07.08  №08-21/104 (надалі –Акт, том 1 арк.с. 21-29).

З висновків Акту вбачається (розділ 5 стр.6 абз. 8, 9), що на підставі наказів начальника Севастопольської митниці від 26.01.2007 №29 та від 26.01.2008 №31 працівникам Севастопольської митниці (всього 10 чоловік) в порушення п.п.1 п.2 Постанови КМУ від 31.05.2006 №767 «Про умови оплати праці посадовців і працівників митної служби»надмірно нарахована і виплачена заробітна плата за період з 01.01.2007 по 31.12.2007 в сумі 51827,51 грн., а також: надмірно нарахована на заробітна плата та перераховано до державних цільових фондів 18761,56 грн., що є порушенням ст.2 Закону України «Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування»і ст.1 Закону України «Про розмір внесків на окремі види загальнообов'язкового державного соціального страхування». Крім того, надмірно сплачено за 4 місяці 2008 року заробітної плати в сумі 29932,10 грн. і проведено нарахувань на заробітну плату та перераховано обов'язкових внесків до державних цільових фондів на суму 10835,42 грн.

Згідно висновків Акту працівники, яким була нарахована заробітна плата,  не займалися розробкою проектів нормативно-правових актів, оскільки положення про структурні підрозділи, а також посадові інструкції працівників затверджуються начальником митниці на підставі типових положень, і дана функція не відноситься до безпосередньої розробки посадовцями Севастопольської митниці проектів нормативно-правових актів та їх експертизи.

Зайві виплати, на думку КРУ, викликані тим, що окремим працівникам відділів (відділ оперативних чергових, відділ по роботі з особовим складом, господарсько-експлуатаційний відділ, служба фінансів та бухгалтерського обліку, адміністративно-управлінський апарат) Севастопольської митниці щомісячно виплачувалася надбавка за високі досягнення в праці або за виконання особливо важливої роботи у розмірі більше 50% посадового окладу з урахуванням надбавки за спеціальне звання і вислугу років.

Право на таку надбавку, згідно Акту, мають відповідно до Постанови КМУ від 31.06.2006 (пп.1 п.2) №767 особи, які безпосередньо здійснюють митний контроль і митне оформлення, проходять службу в митній варті, підрозділах по боротьбі з контрабандою та порушеннями митних правил, виконують  обов'язки із справляння мита та інших платежів, безпосередньо займаються розробленням проектів нормативно-правових актів, проводять експертизу проектів таких актів.

13 серпня 2008 року Севастопольською митницею одержаний лист КРУ від 06.08.08 №08-14/1564, відповідно до якого, з посиланням на статтю 10 Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні», пред'явлено ряд вимог до начальника Севастопольської митниці за результатами проведеної ревізії (том 1 арк.с. 92).

Пунктом 3 зазначених вимог начальника Севастопольської митниці зобов'язано відшкодувати незаконно використані грошові кошти на виплату заробітної плати за період з 01.01.2007 по 01.05.2008 у сумі 81759,61 грн., провести перерахунок і зменшити перерахування до державних цільових фондів на суму 29596,98 грн.

Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 31.05.06 №767 «Про умови оплати праці посадових осіб та працівників митної служби»надбавка за високі досягнення в праці або за виконання особливо важливої роботи установлюється керівникам   структурних  підрозділів,  їх заступникам, інспекторам, спеціалістам у розмірі до 50 відсотків посадового окладу з урахуванням надбавки за спеціальне звання та вислугу років, а посадовим особам, які безпосередньо здійснюють митний контроль та митне оформлення, проходять службу в митній варті, підрозділах з боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил, виконують обов'язки із справляння мита та інших платежів, займаються розробленням проектів нормативно-правових актів і проводять експертизу таких проектів, що передбачено положеннями про відповідні структурні підрозділи - у розмірі до 100 відсотків посадового окладу з урахуванням надбавки за спеціальне звання та вислугу років.

Згідно ч.1 ст. 7 Митного кодексу України, законодавство України з питань митної справи складається з Конституції України, Митного кодексу, законів України та інших нормативно-правових актів з питань митної справи, виданих на основі і на виконання Конституції України, Митного кодексу і інших законів України.

Відповідно до Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, органів господарського управління і контролю, які зачіпають права, свободи і законні інтереси громадян і носять міжвідомчий характер, затвердженого Постановою КМУ від 28.12.92 №731, нормативно-правові акти органів виконавчої влади, що зачіпають свободи та законні інтереси громадян і носять міжвідомчий характер, повинні бути зареєстровані Міністерством юстиції України. В конкретному випадку нормативно-правові акти, видані Севастопольською митницею не зачіпають прав, свобод і законних інтересів громадян і не носять міжвідомчий характер, отже не підлягають державній реєстрації.

На підставі п. 1.4 наказу Міністерства юстиції України від 12.04.05 №34/5 «Про вдосконалення порядку державної реєстрації нормативно-правових актів у Міністерстві юстиції України та скасування рішення про державну реєстрацію нормативно-правових актів»нормативно-правовий акт - це офіційний письмовий документ, прийнятий уповноваженим на це суб'єктом нормотворення у визначеній законодавством формі та встановленою законодавством процедурою, спрямований на регулювання суспільних відносин, що містіть норми права, має не персоніфікований характер і розрахований на неодноразове застосування.

До нормативно-правових актів відноситься інструкція; наказ; положення; постанова; правила; рішення; розпорядження.

Згідно наказу Держмитслужби України від 20.09.01 №622 «Про затвердження Порядку роботи з наказами в митних органах України»у митниці видаються накази з основної діяльності (з питань створення, ліквідації, перейменування, реорганізації митного органу або структурного підрозділу; перерозподілу і зміни зони його діяльності; затвердження положень, інструкцій, правил, структури і внесення змін до них; фінансово-господарської діяльністю і т.п.).

Так, судом встановлено наступне:

1. Начальник відділу оперативних чергових Козирев І.Е. з метою виконання п.2.2, п.5.1 «Положення про відділ оперативних чергових Севастопольської митниці», затвердженого наказом Севастопольської митниці від 15.06.06 №195, виконує обов'язки з розробки наступних нормативно-правових актів митниці «Посадових інструкцій»працівників відділу оперативних чергових; наказу «Про удосконалення організації несення оперативного чергування»; наказу   «Про  удосконалення   організації  подання   інформації  планових показників та призначення відповідальних осіб»; «Інструкції оперативного  чергового по контролю за  інформацією,   що поступає по електронній пошті; «Інструкції зміни оперативного чергового у разі спалаху (пожежі)»; «Інструкції оперативного  чергового по прийому,  видачі та зберіганню особистих митних забезпечень»; «Порядку передачі інформації оперативному черговому митниці посадовими особами митниці».

2. Начальник відділу по роботі з особовим складом Жабін О.В. з метою виконання пунктів 3.1.16, 3.1.17, 3.1.22, 3.1.38 «Положення про відділ по роботі з особовим складом Севастопольської митниці»(далі - Положення) затвердженого наказом Севастопольської митниці від 06.04.07 №118 та на підставі п.п. 2.4, 2.7, 2.9 «Посадової інструкції начальника відділу по роботі з особовим складом Севастопольської митниці», затвердженої начальником Севастопольської митниці від 28.12.05 виконує обов'язки з розробки наступних нормативно-правових актів митниці: «Посадових інструкцій»відділу по роботі з особовим складом; «Посадових інструкцій»особового складу митниці, візує їх, проводить їх експертизу на відповідність діючого законодавства; «Посадових інструкцій»заступників начальника митниці; проводить експертизу деяких наказів митниці на відповідність їх діючому законодавству про працю; «Правила внутрішнього трудового розпорядку митниці», які є невід'ємною частиною Колективного договору      Севастопольської   митниці,  який зареєстрований в Ленінської райдержадміністрації Рег. №1003 від 27.06.07 та згідно зі ст. 10 КЗпП є локальним нормативним актом; «Положення про відділ по роботі з особовим складом Севастопольської митниці»; накази «Про  проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов 'язків та завдань за підсумками 2007року»; «Методичні рекомендації з організації індивідуально-виховної роботи з посадовими особами митної служби»; «Положення  про  організацію  професійного  навчання  особового  складу Севастопольської митниці без відриву від роботи»; проводить розробку  наказів митниці  щодо змін  штатної структури підрозділів митниці.

Це підтверджується і листом Севастопольської митниці від 17.04.08 №08/18-1776 ЕП направлені зауваження та пропозиції Севастопольської митниці щодо проекту нової редакції Митного кодексу України, у тому числі пропозиції відділу по роботі з особовим складом до статей, які стосуються проходження служби в митних органах України. Дані нормативні акти носять неодноразовий характер та у подальшому будуть розроблятися аналогічні нормативні акти згідно вищезгаданого Положення.

3. Керівник господарсько-експлуатаційного відділу Стаценко К.М. з метою виконання пунктів 2.1.2, 2.1.11, 2.1.15, 2.2.4, 2.1.20 «Положення про господарсько-експлуатаційний відділ Севастопольської митниці»(далі - Положення), затвердженого наказом Севастопольської митниці від 27.03.03 №72-од виконує обов'язки з розробки наступних нормативно-правових актів митниці: «Посадові інструкції працівників господарсько-експлуатаційного відділу»; «Положення про електротехнічну групу Севастопольської митниці»; «Положення про тендерний комітет Севастопольської митниці»; наказу митниці «Про посилення пожежної безпеки в Севастопольської митниці»; наказу митниці «Про закріплення автотранспорту»; «Положення про господарсько - експлуатаційний відділ Севастопольської митниці».

Посади головних інспекторів із зв'язків з громадськістю, охорони праці та захисту інформації, передбачені штатною структурою митниці, безпосередньо підпорядковуються начальнику митниці та враховуючи те, що за вказаними посадами не передбачено Типових положень, вони у своїй діяльності користуються відповідними посадовими інструкціями, які затверджені та введені в дію у порядку ст. 11 Закону України «Про державну службу».

4. Головний інспектор із зв'язків з громадськістю Молчанова І.М, на підставі п. 2.7 «Посадової інструкції»головного інспектора із зв'язків з громадськістю Севастопольської митниці, затвердженої начальником Севастопольської митниці від 05.10.06 виконує обов'язки по розробки нормативно-правових актів митниці, які стосуються діяльності головного інспектора із зв'язків з громадськістю, а саме: розпорядження. У подальшому будуть розроблятися аналогічні нормативні акти згідно Посадової інструкції.

5.          Головний інспектор з охорони праці Беляков Г.П. на підставі п.п.2.9, 2.11 Посадової інструкції головного  інспектора з охороні праці  Севастопольської митниці, затвердженої начальником Севастопольської митниці від 30.12.05 виконує обов'язки з розробки наступних нормативно-правових актів митниці інструкції з охорони праці; інструкції з пожежної безпеки; посадові інструкції, які носять неодноразовий характер.

6.           Головний інспектор із захисту інформації Борщов О.В. на підставі п.2.3 «Посадової      інструкції» головного  інспектора  із  захисту  інформації Севастопольської митниці, затвердженої начальником Севастопольської митниці від 27.12.05 виконує обов'язки з розробки наступних нормативно-правових актів митниці: накази митниці; Порядок збереження службової інформації, яка циркулює та інформаційно-телекомунікаційній системі Севастопольської митниць; інструкції із захисту інформації при роботі з базою даних програмно-інформаційного комплексу «Картка»; Інструкції про резервне копіювання митної електронної інформації, Порядок контролю цілісності контуру заземлення.

7.          Головний інспектор відділу по роботі з особовим складом  Ковальова Н.С. з метою виконання п. 3.1.16, п. 3.1.17, 3.1.22, 3.1.38 «Положення про відділ по роботі з особовим складом Севастопольської митниці»(далі - Положення), затвердженого наказом Севастопольської митниці від 06.04.07 № 118 та на підставі пунктів 2.6, 2.10, 2.26 «Посадової інструкції головного інспектора відділу   по   роботі   з   особовим   складом   Севастопольської   митниці»,  затвердженої начальником Севастопольської митниці  від 28.12.05. виконує обов'язки з розробки наступних нормативно-правових актів митниці: накази митниці «Про внесення змін до Положення про відділ по роботі з особовим складом Севастопольської митниці»; накази Севастопольської митниці про проведення періодичної атестації; «Положення    про    навчально-методичний    кабінет   Севастопольської митниці»; «Положення про навчально-методичну раду Севастопольської митниці»; розробка наказів митниці щодо змін  штатної структури  підрозділів митниці; накази з організації професійної підготовки особового складу митниці; змін до Розподілу обов'язків між начальником Севастопольської митниці та його заступниками.

8. Провідний інспектор відділу по роботі з особовим складом  Дюжинова Н.А. з  метою виконання п. 3.1.16, п. 3.1.17, 3.1.22, 3.1.38 «Положення про відділ по роботі з особовим складом Севастопольської митниці»(далі - Положення) затвердженого наказом Севастопольської митниці від 06.04.07 № 118 та на підставі п. 23, 2.1.9 «Посадової інструкції провідного інспектора відділу по роботі   з   особовим   складом   Севастопольської   митниці», затвердженої   начальником   Севастопольської   митниці   від   18.08.06   виконує обов'язки з розробки наступних нормативно-правових актів митниці: «Інструкції із захисту інформації при роботі з базою даних програмно-інформаційного комплексу «Картка»; «Інструкції із захисту інформації при роботі з базою даних програмно-інформаційного комплексу «Кадри»; наказу митниці «Про експлуатацію програмно-інформаційного комплексу «Кадри»; розробка  наказів митниці  щодо змін  штатної структури  підрозділів митниці; «Інструкції оперативного чергового по прийому,   видачі та зберіганню особистих митних забезпечень»; «Порядку видачі особових справ»; є   членом  робочої   групи Держмитслужби України з удосконалення програмно-інформаційного      комплексу      «Кадри»,      затвердженої     наказом Держмитслужби України від 12.04.08 №276.

9. Начальник сектору фінансового планування, штатного регулювання і оплати праці служби фінансів, бухгалтерського обліку та звітності Івасенко Л.В. з метою виконання п.3.2, п. 3.7, п. 3.10 «Положення про службу фінансів, бухгалтерського обліку та звітності Севастопольської митниці»(далі —Положення), затвердженого наказом митниці від 18.12.06 № 391 та на підставі п. 2.4.4, 2.4.6, 2.4.16, 2.4.18 «Посадової інструкції»начальника сектору виконує обов'язки з розробки наступних нормативно-правових актів митниці: проектів  нормативно - правових  актів з  питань,   що  належать до компетенції  служби,   наказів  митниці  з  питань   фінансово -   господарської діяльності, використання і руху грошових коштів і матеріальних цінностей, а також: преміювання та встановлення надбавок працівникам митниці; складає і надає на затвердження керівництву Держмитслужби кошторису митниці з відповідними розрахунками та обґрунтуваннями відповідно до доведених Держмитслужбою лімітів асигнувань на утримання митних органів; приймає участь в розгляді питань, пов'язаних із зміною структури і штатної чисельності митниці; здійснює оперативний  аналіз  штатної чисельності,  структури фонду оплати праці митниці, внесення обґрунтованих пропозицій керівництву митниці щодо їх оптимізації; складає та подає на затвердження керівництву  Держмитслужби кошторис митниці з відповідними розрахунками й обґрунтуваннями згідно з доведеними      Держмитслужбою лімітами асигнувань на утримання Севастопольської митниці; приймає участь у розгляді питань,  пов'язаних зі зміною структури й штатної чисельності митниці, оперативному  аналізі  штатної чисельності, структури   фонду    оплати праці Севастопольської митниці, внесення обґрунтованих пропозицій керівництву митниці щодо їх оптимізації; здійснює підготовку проектів нормативних актів, наказів митниці з питань фінансово-господарської діяльності.

10. Начальник сектору по контролю за майном, що перейшло у власність держави служби фінансів, бухгалтерського обліку та звітності Сівякова С.О. з метою виконання пунктів 3.10, 3.17, 3.23, 3.25 «Положення про службу фінансів, бухгалтерського обліку та звітності Севастопольської митниці»(далі - Положення), затвердженого наказом митниці від 18.12.06 № 391 та на підставі пунктів 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.9, 2.12, 2.14 «Посадової інструкції» начальника сектору: виконує обов'язки із справляння платежів від реалізації майна, нараховує збори за перебування під митним контролем та за їх зберігання на складі митного органу за ставками митних зборів, установлених постановою КМУ від 27.01.97 №65 «Про ставки митних зборів»(тобто виконує обов'язки із справляння мита та інших платежів); готує та проводить звірення обсягів конфіскованого майна, переданого органам державної виконавчої служби за актами опису й арешту майна, та фактичних перерахувань до Державного бюджету; контролює  надходження  коштів  від реалізації майна,   оберненого  на користь держави, до Державного бюджету України; розробляє проекти нормативно - правових актів з питань, що належать до компетенції служби, наказів митниці з питань фінансово - господарської діяльності, використання і руху грошових коштів і матеріальних цінностей, а також: преміювання та встановлення надбавок працівникам митниці; розробляє проекти нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції підрозділу; бере  участь  у розробці  та  реалізації  технологічних схем взаємодії підрозділів митниці при здійсненні  вилучення,   обліку,   зберігання,   оцінювання майна, що переходить у власність держави, та розпорядження ним; несе персональну відповідальність з питань  контролю за майном,  що перейшло у власність держави, за виконання вимог діючого законодавства щодо зберігання затриманих предметів, предметів зданих на зберігання власником на склади митниці або складах підприємств  (у випадках, передбачених  чинним законодавством),   та  розпорядження   товарами,   що   перейшли  у   власність держави; веде оперативно-аналітичний облік майна, оберненого на користь держави, переданого на    реалізацію;     бере    участь    у    проведенні  інвентаризації вищезазначеного майна. Готує пропозиції щодо прискорення реалізації майна або його передання на реалізацію іншим торговельним організаціям; готує накази, акти на знищення; організує підготовку матеріалів   для розпорядження  майном,   у  тому числі термін зберігання якого закінчився, розміщеним в митному режимі відмови на користь держави, швидкопсувним чи безхазяйним; здійснює контроль за реалізацією швидкопсувних товарів, майна, термін зберігання якого закінчився, а також: розміщеного в митному режимі відмови на користь держави, та безхазяйного майна.

Основний аргумент митниці полягає в тому, що кожний з перерахованих працівників згідно своїх посадових інструкції за період, що перевірявся, розробляв проекти локальних нормативно-правових актів, а тому згідно вищезазначеної Постанови КМУ №767 мали право одержувати надбавку в розмірі до 100% посадового окладу з урахуванням надбавки за спеціальне звання і вислугу років.

Таким чином, суд дійшов висновку, що виплати надбавок працівникам митниці, перерахованим в акті ревізії, здійснювалися в повній відповідності з п.п.1 п.2 Постанови КМУ від 31.05.2006  № 767 «Про умови оплати праці посадовців і працівників митної служби».

Крім того, судом встановлено, що вказана надбавка виплачувалася співробітникам Севастопольської митниці в межах бюджетних асигнувань, передбачених кошторисом на 2007 та 2008 роки. Перевищення бюджетних асигнувань по виплаті заробітної плати, в тому числі щодо виплат по надбавкам, немає.

Все вище перелічене дає суду право для висновку про обґрунтованість і правомірність позовних вимог позивача.

Відповідно до статей 94, 98 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати, здійснені позивачем, підлягають стягненню з бюджету в сумі 03,40 грн.

Керуючись Постановою КМУ від 31.05.06 №767 «Про умови оплати праці посадовців і працівників митної служби», Положенням про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, органів господарського управління і контролю, які зачіпають права, свободи і законні інтереси громадян і носять міжвідомчий характер, затвердженого Постановою КМУ від 28.12.92 №731, наказом Держмитслужби України від 20.09.01 №622 «Про затвердження Порядку роботи з наказами в митних органах України», статтею 7 Митного кодексу України, статтями 69, 70, 71, 79, 94, 98, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П о с т а н о в и в :

1.          Позов задовольнити повністю.

2.          Визнати неправомірною та скасувати вимогу Контрольно-ревізійного управління в м. Севастополі від 06.08.08 №08-14/1564 в частині пункту 3 відносно відшкодування коштів на виплату заробітної плати за період з 01.01.2007 по 01.05.2008 в сумі 81759,61 грн.

3.          Стягнути з Державного бюджету України (п/р 31113095700007 в ГУ ДКУ у м. Севастополі, одержувач Держбюджет, Ленінський район 22090200, МФО 824509, ЄДРПОУ 24035598) на користь Севастопольської митниці (99011, м. Севастополь, площа Нахімова, 5-а, ідентифікаційний код 04611344)  03,40 грн. –судовий збір, сплачений платіжним дорученням №856 від 17.09.2008 (оригінал платіжного доручення знаходитися у матеріалах справи).

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Севастопольського апеляційного господарського суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 10-денний строк з дня проголошення постанови заяви про апеляційне оскарження і поданням після цього протягом 20 днів апеляційної скарги, з подачею її копії до апеляційної інстанції або в порядку частини 5 статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана в строк, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.

Суддя                                                                                                                              І.А. Харченко

Постанова складена та підписана

в порядку ч. 3 ст. 160 КАС України

17.11.2008.

Розсилка:

1.          КРУ в м. Севастополі (99011, м. Севастополь, вул. Леніна, 2)

2.          Севастопольської митниці (99011, м. Севастополь, пр. Нахімова, 5-а)

СудГосподарський суд м. Севастополя
Дата ухвалення рішення10.11.2008
Оприлюднено26.11.2008
Номер документу2369354
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5020-12/526

Постанова від 10.11.2008

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Харченко І.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні