Рішення
від 10.10.2008 по справі 9616-2008
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

9616-2008

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

Автономна Республіка Крим, 95003, м.Сімферополь, вул.Р.Люксембург/Речна, 29/11, к. 217

РІШЕННЯ

Іменем України

10.10.2008Справа №2-25/9616-2008

За позовом ТОВ «Підприємство «Техметал», м. Сімферополь, вул.. Салгирна, 18

До відповідачів 1. Кримської регіональної філії Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру при   державному   комітеті   України   по    земельних   ресурсах», м. Сімферополь, вул. Київська, буд. 77/4.

2. Сімферопольської районної державної адміністрації,  м. Сімферополь, вул.. Павленко, 1

Про визнання незаконною відмовити, визнання  договору укладеним  та зобов'язання здійснити певні дії

Суддя   Копилова О.Ю.

Представники:

Від позивача –    Кудрявцев Д.І., представник, дов. від 25.09.2008 року

Від відповідачів –  не з'явились  

Обставини справи:

Позивач  - ТОВ «Підприємство «Техметал» звернувся до Господарського суду АР Крим з позовною заявою до відповідачів - Кримської регіональної філії Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру при   державному   комітеті   України   по    земельних   ресурсах», Сімферопольської районної державної адміністрації, просить суд  визнати незаконною відмову Сімферопольської райдержадміністрації в затвердженні проекту землеустрою земельної ділянки площею 1,4000 га розташованої на території Мірновської сільської ради та передачі цієї ділянки в довгострокову оренду Товариству з обмеженою відповідальністю «Підприємство «Техметал» для розташування автосалону та станції технічного обслуговування автомобілів з мийкою та автозаправочного комплексу; зобов'язати Сімферопольську райдержадміністрацію в особі голови укласти з Товариством з обмеженою відповідальністю «Підприємство «Техметал» договір оренди земельної ділянки площею 1,4000 га на території Мірновської сільської ради на 49 років. А у разі не укладення в десятиденний термін вважати укладеним в редакції, наданій суду позивачем. Також, позивач просить суд зобов'язати Кримську регіональну філію Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру при державному комітеті України із земельних ресурсів» провести державну реєстрацію договору оренди земельної ділянки площею 1,4000 га на території Мірновської сільської ради.

Позовні вимоги мотивовані тим, що відмова Сімферопольської райдержадміністрації в затвердженні проекту землеустрою, та укладанні договору оренди, а також відмова Кримської регіональної філії Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру при державному комітеті України із земельних ресурсів» в наступній державній реєстрації договору оренди є неправомочними і незаконними.

Відповідачі в судове засідання не з'явились, до суду  надійшли клопотання  про розгляд справи  у відсутність представників відповідачів, у зв'язку з неможливістю забезпечити явку представників в судове засідання.  

Отже, суд вважає за можливе розглянути справу за наявними матеріалами, відповідно до ст.. 75 Господарського процесуального кодексу України.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, заслухавши пояснення представника позивача, суд –

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до Голови Сімферопольської райдержадміністрації з проханням надати в оренду земельну ділянку для розташування автосалону та станції технічного обслуговування автомобілів з мийкою автозаправного комплексу.

16.12.2003 року Розпорядженням Сімферопольської райдержадміністрації №2362-р Підприємству «Техметал» було погоджене попереднє місце розташування земельної ділянки площею до 1,4000 га місць запасу для вищевказаних цілей.

Також, було надано згоду на виконання проектно-вишукувальних робіт, та розробку проекту відведення земельної ділянки на землях запасу в межах Мірновської сільської ради.

Пізніше, у зв'язку з реорганізацією Підприємства «Техметал» на Товариство з обмеженою відповідальністю «Підприємство «Техметал» в розпорядження №2362-р були внесені відповідні зміни (розпорядження №2566-р від 08.08.2008 р.). Тим самим Відповідач  - Сімферопольська районна державна адміністрація  підтвердила свій намір на надання в оренду земельної ділянки.

Однак, Розпорядженням Сімферопольської райдержадміністрації №3173-р від 01.10.2008 року Позивачу було відмовлено в затвердженні проекту відводу земельної ділянки та надані її в оренду.

Підставою для відмови стало те, що відповідно до Закону України від 03.06.2008 р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» Верховною Радою України були внесені зміни в ст. 124 Земельного Кодексу України і ст.16 Закону України «Про оренду землі», якими передбачено, - «Придбання права оренди земельних ділянок, які знаходяться в державній або комунальній власності, здійснюється виключно на аукціонах».

Позивач звернувся за роз'ясненнями до Кримської республіканської філії Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру при державному комітеті України із земельних ресурсів», що виконує функції державної реєстрації договорів оренди земельних ділянок, однак позивачу було відмовлено.

Позивач вважає, що відмова Сімферопольської райдержадміністрації в затвердженні проекту землеустрою, та укладанні договору оренди, а також відмова Кримської регіональної філії Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру при державному комітеті України із земельних ресурсів» в наступній державній реєстрації договору оренди є неправомочними і незаконними.

Посилання відповідачів на Закон України від 03.06.2008 року «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» є неправомірним, так як цим законом не передбачено його застосування закону до правовідносин, які виниклі до набрання ним законної чинності. Згідно ст. 8 Конституції України - Конституція України має найвищу юридичну сілу.

Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії. Згідно ст. 58 Конституції України Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі.

Проект землеустрою по відведенню земельної ділянки площею 1,4000 га розташованої на території Мірновської сільської ради, для передачі в оренду Позивачу був розроблений у відповідності до чинного законодавства, що підтверджується висновками Державної експертизи землевпорядної документації № 6919/12 від 22.09.2008 року. Виявлені порушення виправлені.

Таким чином, Позивач підготував повний пакет документів за проектом землеустрою по відведенню земельної ділянки і виконав необхідний об'єм юридично значущих дій для його затвердження і укладення договору оренди земельної ділянки.

Отже, суд вважає відмову Сімферопольської районної державної адміністрації в затвердженні проекту землеустрою земельної ділянки площею 1,4000 га розташованої на території Мірновської сільської ради та передачі цієї ділянки в довгострокову оренду Товариству з обмеженою відповідальністю «Підприємство «Техметал» для розташування автосалону та станції технічного обслуговування автомобілів з мийкою та автозаправочного комплексу незаконною та такою, що порушує право позивача на оренду земельної ділянки.

Відповідно до ст. 12 Земельного кодексу України встановлений вичерпний перелік повноважень органу місцевого самоврядування у сфері земельних відносин, який включає - надання земельних ділянок в користування із земель комунальної власності.

Державна реєстрація договорів оренди землі здійснюється структурними підрозділами Центру державного земельного кадастру при Державному земельному агентстві відповідно до п.3.2. Інструкції № 43 (200).

Умови реєстрації договорів оренди і договорів суборенди земельних ділянок закріплені Порядком державної реєстрації договорів оренди землі затвердженим Постановою КМУ від 25.12.1998 року №2073.

Згідно п.2 вказаного Порядку державна реєстрація договорів оренди є офіційним визнанням і підтвердженням державою факту виникнення і припинення права оренди земельних ділянок.

Відповідно до ст.18 Закону України «Про оренду землі» - договір оренди землі вступає в законну силу після його державної реєстрації.

Суб'єктом владних повноважень, на якого покладена функція державної реєстрації договорів оренди земельних ділянок є, - Державне підприємство «Центр державного земельного кадастру при державному комітеті України із земельних ресурсів».

Порядком державної реєстрації договорів оренди землі затвердженим Постановою Кабінету  Міністрів України від 25.12.1998 року № 2073 передбачений об'єм документації, необхідний для здійснення Державним підприємством «Центр державного земельного кадастру при державному комітеті України із земельних ресурсів» дій з державної реєстрації договору оренди.

Згідно до ст. З Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень», речові права на нерухоме майно, їх обмеження та правочини щодо нерухомого майна підлягають обов'язковій державній реєстрації.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 4 вказаного Закону обов'язковій державній реєстрації підлягають речові права на нерухоме майно, що знаходиться на території України, фізичних та юридичних осіб, зокрема речові права на чуже нерухоме майно.

Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень», адміністратором Державного реєстру прав є Центр державного земельного кадастру, який здійснює його ведення.

Статтею 19 Закону передбачено, що підставою для державної реєстрації прав на нерухоме майно є зокрема договори про оренду строком більше одного року.

Відповідно до ст. 20 Закону України «Про оренду землі» укладений договір оренди землі підлягає державній реєстрації.

Умови реєстрації договорів оренди земельних ділянок закріплені в Порядку державної реєстрації договорів оренди землі, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1998 року № 2073 (далі - Порядок).

Даний Порядок визначає єдині умови реєстрації договорів оренди та договорів суборенди земельних ділянок, (п. 1).

Державним   підприємством   «Центр  державного   земельного   кадастру  при  державному комітеті України із земельних ресурсів» дій з державної реєстрації договору оренди не здійснені.

Необхідний обсяг документів для реєстрації договору оренди у повному обсязі був наданий позивачем, проте орган, уповноважений проводити державну реєстрацію прав користування земельною ділянкою, посилається на підстави, не передбачені ні в законодавстві, ні в спеціальній інструкції «Про тимчасовий порядок ведення державного реєстру земель», затвердженою Наказом Держкомзему України № 174 від 02.06.2003 року, яким передбачена реєстрація при наданні повного пакету документів.

          Згідно зі ст. 8 Конституції України, Конституція має найвищу юридичну сілу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії.

Статтею 58 Конституції України визначено, що Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.

Отже, приймаючі до уваги положення ст. 58 Конституції України, для вирішення питання щодо правомірності передачі земельної ділянки в користування органом місцевого самоврядування на умовах оренди, слід враховувати як дату звернення особи до органу місцевого самоврядування, так й дату розгляду такого клопотання.

Тому, суд вважає помилковим застосування до земельних правовідносин, які виникли між Сімферопольською районною державною адміністрацією і позивачем, статті 16 Закону України «Про оренду землі» в частині проведення аукціонів, оскільки дана норма набрала законної сили після виникнення між сторонами земельних відносин.

Відповідно до ст. 15 Закону України «Про оренду землі» відсутність у договорі оренди землі однієї з істотних умов, передбачених цією статтею, а також порушення вимог статей 4 - 6. 11,   17, 19 цього Закону є підставою для відмови в державній реєстрації договору оренди.

Відповідно до п. 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1998р. № 2073 «Про затвердження порядку державної реєстрації договорів оренди землі» відсутність у договорі оренди однієї з істотних умов, передбачених пунктом 8, порушення вимог статей 4, 5, 6, 7, 9, 13, 15 Закону України «Про оренду землі» є підставою для відмови у державній реєстрації договору оренди.

Згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування. їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та  спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Слід зазначити, що на підставі ст. 152 Земельного кодексу України землекористувач може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю та вимагати захисту прав на земельну ділянку, зокрема, шляхом визнання права.

Аналогічний спосіб захисту порушеного права передбачений статтею 16 Цивільного кодексу України.

Отже, виходячи зі змісту вищенаведеного, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.

У судовому засіданні були оголошені вступна та резолютивна частини рішення згідно статті 85 Господарського процесуального кодексу України.

Повний текст рішення складений та підписаний у відповідності до вимог статті 84 Господарського процесуального кодексу України 13.10.2008 року.

З огляду на викладене, керуючись, ст. 82-84, 85 Господарського процесуального Кодексу України, суд –

                                                           ВИРІШИВ:

1.           Позов задовольнити.

2.           Визнати незаконною відмову Сімферопольської райдержадміністрації в затвердженні проекту землеустрою земельної ділянки площею 1,4000 га розташованої на території Мірновської сільської ради та передачі цієї ділянки в довгострокову оренду Товариству з обмеженою відповідальністю «Підприємство «Техметал» для розташування автосалону та станції технічного обслуговування автомобілів з мийкою та автозаправочного комплексу та зобов'язати затвердити його.

3.          Зобов'язати Сімферопольську райдержадміністрацію в особі голови укласти з Товариством з обмеженою відповідальністю «Підприємство «Техметал» договір оренди земельної ділянки площею 1,4000 га на території Мірновської сільської ради на 49 років. А в разі не укладення в десятиденний термін вважати укладеним в наступній редакції:

ДОГОВІР ОРЕНДИ ЗЕМЛІ

      м. Сімферополь Автономної Республіки Крим,                              «25» вересня 2008 р.

    Ми, з одного боку – Сімферопольська районна державна  адміністрація, місцезнаходження: м. Сімферополь вул. Павленка, 1 (далі Орендодавець), від імені якої на підставі Закону України “Про місцеві державні адміністрації” діє голова райдержадміністрації Павлов Віктор Миколайович, а з іншої сторони  ТОВ «Підприємство «ТЕХМЕТАЛ», номер запису про державну реєстрацію 1 182 107 0002 012595 від 20.07.2007 р., в особі директора Виселко Олександра Романовича, (далі Орендар), уклали договір про наступне:

          

         ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

      1. Орендодавець надає,  а Орендар приймає в  платне користування земельні ділянки загальною площею 1,4000 га, для розташування автосалону, станції технічного обслуговування автомобілів з мийкою та автозаправочного комплексу, розташовану на території Мірновської сільської ради.

ОБ'ЄКТ ОРЕНДИ

     2. В оренду передаються земельна ділянка загальною площею 1,4000 га, для розташування автосалону, станції технічного обслуговування автомобілів з мийкою та автозаправочного комплексу, розташовану на території Мірновської сільської ради.

     3. На земельних ділянках об'єкти нерухомості не знаходяться.

     4. Земельна ділянка передається в оренду без будь-яких будівель і споруд.

     5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки  становить 1452971,52 грн.

     6. Земельні ділянки, які передаються в оренду,  не мають  недоліків, що можуть перешкоджати їх ефективному використанню.

     7. Інших особливостей об'єкта оренди, які можуть вплинути на орендні відносини  не мається.

СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

     8. Договір укладено на  49 років до 29.12.2056 р.   Після закінчення строку договору Орендар має переважне право поновлення його на новий строк. У цьому разі Орендар повинен не пізніше ніж за 2 місяці  до закінчення строку дії договору повідомити письмово Орендодавця про намір продовжити його дію.  

ОРЕНДНА ПЛАТА

      9. Орендна плата сплачується щомісячно протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця  в грошовій формі. Розмір орендної плати встановлюється згідно ст. 21 Закону України ''Про оренду землі'', і становить 10,0 % від нормативної грошової оцінки, що складає 145297,15 грн. (сто сорок п'ять тисяч двісті дев'яносто сім грн. п'ятнадцять коп) на рік, 12108,09 грн. (дванадцять тисяч сто вісім грн. дев'ять коп.) на місяць і перераховується на р/р 33213812700282 одержувач місцевий бюджет Мирнівської сільської ради, банк УДК в АР крим м. Сімферополя, Код платежу 13050500 МФО 824026, ОКПО 24040814.

     10. У випадку несплати орендної плати у встановлений термін, визначений даним договором, орендар платить  пеню  із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки НБУ, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті.

    11. У випадку  припинення, розірвання договору при примусовому вилученні земельних ділянок у випадку суспільної необхідності внесена на майбутній період орендна плата повертається орендарю протягом 6 місяців із дня  призупинення чи розірвання договору.

    12. Орендна плата за кожний слідуючий місяць, сплачується орендарем самостійно з урахуванням підвищеного індексу інфляції за відповідний місяць.

    13.Розмір орендної плати переглядається  один раз на 5 років Орендодавцем у випадках:

-          зміни умов господарювання, передбачених договором;

-          зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством;

-          погіршення стану орендованих земельних ділянок не з вини Орендаря, що підтверджується документами;

-          в інших випадках, передбачених законом.  

УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК

      14. Земельна ділянка загальною площею 1,4000 га передається в оренду для розташування автосалону, станції технічного обслуговування автомобілів з мийкою та автозаправочного комплексу.

      15. Цільове використання земельних ділянок – не встановлено.

      16. Умови використання об'єкта оренди – відповідно до чинного законодавства та згідно умов надання в оренду.

УМОВИ І СТРОКИ ПЕРЕДАЧІ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК В ОРЕНДУ

       17. Передача земельних ділянок в оренду здійснюється  з  розробкою технічної документації із землеустрою.

     Підставою розробки проекту землеустрою є розпорядження Сімферопольської райдержадміністрації № 2362-р від 16.12.2003 р.

      18. Інші умови передачі земельної ділянки в оренду – дозволяється передача земельних ділянок в суборенду.

      19. Передача земельних ділянок Орендарю здійснюється  по акту їх прийому- передачі у дводенний строк після державної реєстрації цього договору.

       

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК

       20. Після припинення дії договору Орендар повертає Орендодавцеві земельні ділянки у стані не гіршому  порівняно з тим, у якому він одержав їх  в оренду.

Орендодавець у разі погіршення корисних властивостей орендованих земельних ділянок, пов'язаних зі зміною їх стану, має право на відшкодування збитків у розмірі, визначеному сторонами. Якщо сторонами не досягнуто згоди про розмір відшкодування збитків, спір розв'язується в судовому порядку.

       21.Здійснені Орендарем без згоди Орендодавця витрати   на поліпшення орендованої землі,  які неможливо відокремити без заподіяння шкоди цим ділянкам, не підлягають відшкодуванню.

       22. Поліпшення стану земельних ділянок, проведені Орендарем за письмовою згодою з Орендодавцем землі підлягають відшкодуванню. Умови, обсяги і строки  відшкодування Орендарю витрат за проведені ним поліпшення стану земельних ділянок визначаються окремою угодою сторін.

       23. Орендар має право на відшкодування збитків, заподіяних унаслідок невиконання Орендодавцем зобов'язань, передбачених цим договором.

              Збитками вважаються:

-          фактичні втрати, яких Орендар зазнав у зв'язку з невиконанням або неналежним виконанням умов договору Орендодавцем, а також витратии, які  Орендар  здійснил або повинен був здійснити для відновлення свого порушеного права;

-          доходи, які Орендар міг би реально отримати в разі належного виконання  Орендодавцем умов договору

       24. Розмір фактичних витрат Орендаря визначається на підставі документально підтверджених даних.

         

ОБМЕЖЕННЯ (ОБТЯЖЕННЯ) ЩОДО  ВИКОРИСТАННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК

25.          На орендовані земельні ділянки встановлені обмеження  (обтяження) права користування (сервитут):

-          охоронна зона каналізації – 0,4013 га

-          охоронна зона кабелю - 0,0428 га;

-          охоронна зона водоводу – 0,1160 га;

-          заборона відчудження, та викупу – 0,1374 га.

ІНШІ ПРАВА  ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН

       26.Орендодавець має право вимагати від орендаря:

-          використання орендованих земельних ділянок за цільовим призначенням згідно з договором оренди;

-          своєчасного внесення орендної плати

-          дотримання екологічної безпеки землекористування  шляхом виконання вимог земельного  і природоохоронного законодавства, збереження родючості ґрунтів;

-          дотримання режиму водоохоронних зон, прибережних захисних смуг, зон санітарної охорони, санітарно-захисних зон;

27.Орендодавець зобов'язаний:

-          передати в користування орендовану землю у стані, що відповідає умовам договору оренди;

-          не втручатися в господарську діяльність орендаря і не створювати йому ніяких перешкод для виконання умов цього договору;

28.Орендар має право:

-          самостійно господорювати на землі з дотриманням умов договору оренди землі;

-          отримувати продукцію і доходи;

-          переважного  права  на поновлення договору оренди;

-          отримувати у випадку дострокового припинення договору оренди земельних ділянок  відшкодування збитків.

29. Орендар зобов'язаний:

-          приступати до використання орендованих земельних ділянок після державної реєстрації договору оренди;

-          використовувати орендовані земельні ділянки відповідно мети, з дотриманням при цьому вимог діючого земельного й екологічного законодавства;

-          у колишньому стані повернути орендодавцю земельні ділянки після закінчення терміну оренди;

-          не утримувати земельні ділянки для забезпечення своїх вимог до орендодавця;

-          відшкодувати орендодавцю заподіяну ним шкоду стану земельних ділянок;

-          У 5-денний строк після державної реєстрації договору оренди  надати копію договору відповідному органу державної податкової служби;

30. Ризик випадкового знищення або пошкодження об'єкта  оренди, його частини несе  Орендар.

ЗМІНА УМОВ ДОГОВОРУ І ПРИПИНЕННЯ ЙОГО ДІЇ

      31. Зміна умов  договору здійснюєтьсяся у письмової  формі за взаємною згодою сторін.

            У разі недосягнення згоди,  щодо зміни  умов  договору спір розвязується у судовому порядку.

      32. Дія договору припиняється у разі:

-          закінчення строку, на який його було укладено;

-          придбання Орендарем земельних ділянок у власність;

-          викупу земельних ділянок для суспільних  потреб або примусового відчуження земельних ділянок з мотивів суспільної необхідності в порядку, встановленому законом;

-          шляхом його розірвання по взаємній згоді сторін;

-          договір припиняється також в інших випадках, передбачених законом.

       33. Дія договору припиняється шляхом його розірвання за:

-          рішенням суду на вимогу однієї із сторін у наслідок невиконання другою стороною обов'язків, передбачених договором, та внаслідок випадкового знищення, пошкодження орендованих земельних ділянок, які істотно перешкоджають її виконанню, а також з інших підстав, визначенних законом.

       34. Розірвання  договору оренди землі в односторонньому порядку не  допускається .

       35. Перехід права власності  на  орендовані земельні ділянки до іншої особи, а також реорганізація юридичної особи-орендаря  не є  підставою для змін  умов або розірвання  договору.

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ЗА НЕВИКОНАННЯ АБО НЕНАЛЕЖНЕ ВИКОНАННЯ

ДОГОВОРУ

    36.  За  невиконання або неналежне виконання договору  сторони несуть відповідальність відповідно до закону та цього договору.

       37. Сторона, яка  порушила зобов'язання, звільняється від відповідальності, якщо вона доведе, що це порушення сталося не за її вини.

ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

       38. Цей договір набирає чинності після підписання  сторонами та його  державної реєстрації.

          Цей договір укладено  у п'яти примірниках , що  мають однакову юридичну силу,  один із яких знаходиться в орендодавця, другий в орендаря, третій в органі, якій провів його державну реєстрацію, четвертий – Сімферопольський РОЗР, п'ятий- МДПІ Сімферопольського р-на

            Невід'ємними частинами договору є:

-           плани земельних ділянок;

-       акти визначення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості);

-           акт приймання-передачі об'єкта оренди;

-           технічна документація із землеустрою.

                                                      ДАНІ СТОРІН

          Орендодавець:                                                                                Орендар:          

              Підписи: орендодавець


            

                                 

                                       орендар  


Договір зареєстрований у Кримській регіональній філії «Державного підприємства Центр ДЗК при Держкомземі України», про що в Державному реєстрі земель зроблений запис №


       «
»
2008р.

           Директор                                                                                                       


Акт прийому передачі земельних ділянок

с. Пожарське                                                                                                                                      25.09.2008 р.  

Ми, з одного боку – Сімферопольська районна державна  адміністрація, місцезнаходження: м. Сімферополь вул. Павленка, 1 (далі Орендодавець), від імені якої на підставі Закону України “Про місцеві державні адміністрації” діє голова райдержадміністрації Павлов Віктор Миколайович, а з іншої сторони ТОВ «Підприємство «ТЕХМЕТАЛ», номер запису про державну реєстрацію 1 182 107 0002 012595 від 20.07.2007 р., в особі директора Виселко Олександра Романовича, (далі Орендар),  уклали даний акт про наступне:

              1. Орендодавець передає в оренду Орендарю земельну ділянку загальною площею 1,4000га, для розташування автосалону, станції технічного обслуговування автомобілів з мийкою та автозаправочного комплексу, розташовану на території Мірновської сільської ради із земель запасу, а Орендар приймає цю земельну ділянку і зобов'язується сплачувати орендну плату відповідно до умов  договору.

                                                

                           

Підписи: орендодавець


          

 

                                     орендар  


4.          Зобов'язати Кримську регіональну філію Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру при державному комітеті України із земельних ресурсів» провести державну реєстрацію договору оренди земельної ділянки площею 1,4000 га на території Мірновської сільської ради.

    

Суддя Господарського суду

Автономної Республіки Крим                                        Копилова О.Ю.

СудГосподарський суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення10.10.2008
Оприлюднено26.11.2008
Номер документу2369814
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —9616-2008

Рішення від 10.10.2008

Господарське

Господарський суд Автономної Республіки Крим

Копилова О.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні