Постанова
від 17.04.2012 по справі 2а/1270/1752/2012
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №8.1.5

ПОСТАНОВА

Іменем України

17 квітня 2012 року Справа № 2а/1270/1752/2012

Луганський окружний адміністративний суд

у складі головуючого судді Чернявської Т.І.,

за участю

секретаря судового засідання Ігнатович О.А.

та

представників сторін:

від позивача - ОСОБА_1 (довіреність від 27.03.2012 № 974/10)

від відповідача - не прибув

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Луганську

справу за адміністративним позовом

Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська Луганської області

Державної податкової служби

до приватного підприємства «Компанія «Схід-Агропромторг»

про стягнення коштів за податковим боргом в сумі 188233,00 грн.,

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 19 березня 2012 року відкрито провадження за адміністративним позовом державної податкової інспекції в Жовтневому районі у м. Луганську до приватного підприємства «Компанія «Схід-Агропромторг» про стягнення коштів за податковим боргом з податку на додану вартість в сумі 188233,00 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив таке.

Приватне підприємство «Компанія «Схід-Агропромторг» з 01 вересня 2004 року знаходиться на обліку в державній податковій інспекції в Жовтневому районі у м. Луганську як платник податків, про що свідчить довідка про взяття на облік платника податків від 01 вересня 2004 року № 5490.

Приватне підприємство «Компанія «Схід-Агропромторг» самостійно податковий борг з податку на додану вартість не сплатило, тому позивач просить стягнути його в судовому порядку, оскільки відповідно до підпункту 20.1.18 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право звертатися до суду за стягненням коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу.

Ухвалою суду від 03 квітня 2012 року у зв'язку з закінченням процесу реорганізації державної податкової інспекції в Жовтневому районі у м. Луганську шляхом перетворення у Державну податкову інспекцію у Жовтневому районі м. Луганська Луганської області Державної податкової служби здійснено процесуальне правонаступництво позивача - державну податкову інспекцію в Жовтневому районі у м. Луганську змінено на Державну податкову інспекцію у Жовтневому районі м. Луганська Луганської області Державної податкової служби (арк. справи 58-59).

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі, надав пояснення, аналогічні викладеним у позові.

Відповідач у судове засідання не прибув, про дату, час і місце судового розгляду повідомлений належним чином (арк. справи 35, довідковий лист). Правом подати суду заперечення проти позову та докази на підтвердження своїх доводів не скористався.

Відповідно до частини 6 статті 71 та частини 4 статті 128 КАС України суд вирішує справу за відсутності відповідача на підставі наявних в матеріалах справи доказів.

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позов підлягає задоволенню повністю з таких підстав.

Стаття 67 Конституції України передбачає, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Приватне підприємство «Компанія «Схід-Агропромторг» з 01 вересня 2004 року знаходиться на обліку в державній податковій інспекції в Жовтневому районі у м. Луганську як платник податків, про що свідчить довідка про взяття на облік платника податків від 01 вересня 2004 року № 315 (арк. справи 11).

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України.

У відповідності із статтею 14 Податкового кодексу України:

- грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);

- податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк) (підпункт 14.1.156 пункту 14.1);

- штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.265 пункту 14.1);

- пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахованих на суми грошових зобов'язань, не сплачених у встановлені законодавством строки (підпункт 14.1.162 пункту 14.1);

- податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання (підпункту 14.1.175 пункту 14.1).

Згідно із статтею 16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний: вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів (підпункт 16.1.2 пункту 16.1 статті 16); подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів (підпункт 16.1.3 пункту 16.1 статті 16); сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи (підпункт 16.1.4 пункту 16.1 статті 16).

Відповідно до статті 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право визначати у визначених цим Кодексом випадках суми податкових та грошових зобов'язань платників податків (підпункт 20.1.27 пункту 20.1); застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом (підпункт 20.1.28 пункту 20.1); звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини (підпункт 20.1.18 пункту 20.1).

Згідно із пунктом 54.1 статті 54 Податкового кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

У відповідності із пунктом 49.18 статті 49 Податкового кодексу України податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює:

- календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця (підпункт 49.18.1);

- календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя) (підпункт 49.18.2);

- календарному року, крім випадків, передбачених підпунктами 49.18.4 та 49.18.5 цього пункту - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (підпункт 49.18.3);

- календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - до 1 травня року, що настає за звітним (підпункт 49.18.4);

- календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - підприємців - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (підпункт 49.18.5).

Платник податків відповідно до пункту 57.1 статті 57 Податкового кодексу України зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Пунктом 57.3 статті 57 Податкового кодексу України передбачено, що у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу. У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов'язання платник податків зобов'язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.

До набрання чинності Податковим кодексом України спеціальним законом з питань оподаткування, який установлював порядок погашення зобов'язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов'язкових платежів), включаючи збір на обов'язкове державне пенсійне страхування та внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків контролюючими органами, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, та визначав процедуру оскарження дій органів стягнення був Закон України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами».

У період з 11 листопада 2011 року по 14 листопада 2011 року головним державним податковим ревізором - інспектором відділу комплексного контролю управління відомчого контролю Державної податкової адміністрації у Харківській області на виконання вимог розпорядження Державної податкової адміністрації України від 24 лютого 2011 року № 48-р «Про відпрацювання підприємств», наказу Державної податкової адміністрації України від 08 серпня 2011 року № 475/ДСК та на підставі окремого доручення Державної податкової служби України від 02 листопада 2011 року № 14-1018/431 «Про вивчення стану організації роботи» проведено перевірку державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська з окремих питань, результати якої оформлено актом від 15 листопада 2011 року № 6385 (арк. справи 64-79).

Актом перевірки державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська з окремих питань від 15 листопада 2011 року № 6385, серед іншого, виявлено, що при застосуванні штрафних санкцій за результатами документальних перевірок на підставі підпунктів 17.1.1, 17.1.2 та 17.1.3 пункту 17.1 статті 17 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-ІІІ «Про порядок погашення зобовязань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» (тут і надалі посилання на норми Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» наводяться в редакції, що діяла до 01 січня 2011 року) та підпунктів 6.1.1, 6.1.2 та 6.1.3 пункту 6.1 статті 6 Інструкції про порядок застосування штрафних (фінансових) санкцій органами державної податкової служби, затвердженої наказом Державної податкової адміністрації України від 17 березня 2001 року № 110 та зареестрованої в Міністерстві юстиції України 23 березня 2001 року за № 268/5459, є випадки невірного застосування фінансових санкцій, суми штрафної санкції між максимальною, мінімальною та фактично нарахованою фінансовою санкцією (арк. справи 74-75).

Зокрема, 21 грудня 2010 року головним державним податковим інспектором відділу адміністрування податку на прибуток та податку на додану вартість управління оподаткування юридичних осіб державної податкової інспекції в Жовтневому районі у м. Луганську проведено документальну (камеральну) невиїзну перевірку приватного підприємства «Компанія «Схід-Агропромторг» (код ЄДРПОУ 33112030) з питань взаємовідносин з контрагентами, якими сформовано податковий кредит за жовтень- листопад 2008 року, за лютий 2009 року, за результатами якої складено акт від 21 грудня 2010 року № 2123/16/33112030. Перевіркою від 21 грудня 2010 року встановлено порушення відповідачем підпункту 7.4.5 пункту 7.4 статті 7 Закону України від 03 квітня 1997 року № 168/97-ВР «Про податок на додану вартість», в результаті чого занижено податок на додану вартість за жовтень 2008 року на 122908,52 грн., за листопад 2008 року на 134658,40 грн., за лютий 2009 року на 160728,69 грн. (арк. справи 13-16).

На підставі акта документальної (камеральної) невиїзної перевірки приватного підприємства «Компанія «Схід-Агропромторг» (код ЄДРПОУ 33112030) з питань взаємовідносин з контрагентами, якими сформовано податковий кредит за жовтень - листопад 2008 року, за лютий 2009 року, від 21 грудня 2010 року № 2123/16/33112030 відповідно до вимог абзацу «б» підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4 та підпункту 17.1.4 пункту 17.1 статті 17 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-ІІІ «Про порядок погашення зобовязань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» (у разі коли контролюючий орган самостійно донараховує суму …визначеними у підпункті «в» підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4 цього Закону такий платник податків зобовязаний сплатити штраф у розмірі пяти відсотків від суми донарахованого податку), державною податковою інспекцією в Жовтневому районі у м. Луганську податковим повідомленням-рішенням від 29 грудня 2010 року № 0043061510/0 відповідачу визначена сума податкового зобов'язання (з урахуванням штрафних (фінансових) санкцій за платежем «податок на додану вартість» у розмірі 439211,00 грн., у тому числі 418296,00 грн. - за основним платежем, 20915,00 грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) (арк. справи 62).

Головний державний податковий ревізор - інспектор відділу комплексного контролю управління відомчого контролю Державної податкової адміністрації у Харківській області в акті перевірки від 15 листопада 2011 року № 6385 зазначив, що підпунктом «в» підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-ІІІ «Про порядок погашення зобовязань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» визначено, що контролюючий орган внаслідок проведення камеральної перевірки виявляє арифметичні або методологічні помилки у поданій платником податків податковій декларації, які призвели до заниження або завищення суми податкового зобовязання. Крім того, цією ж статею визначено, що камеральною вважається первірка, яка проводиться контролюючим органом виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях, без проведення будь-яких інших видів перевірок платника податків.

Разом з цим, зазначив інспектор, даною перевіркою встановлено, що під час перевірки приватного підприємства «Компанія «Схід-Агропромторг» (код ЄДРПОУ 33112030) 21 грудня 2010 року, серед іншого, використовувалась інформація, зокрема, запрошення на ім'я керівника приватного підприємства «Компанія «Схід-Агропромторг» від 07 грудня 2010 року № 25293/160 з метою отримання пояснень та копій реєстрів отриманих та виданих податкових накладних для усунення розбіжностей, та лист Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м. Луганську від 07 грудня 2010 року № 7507 про результати проведеної документальної невиїзної (камеральної) перевірки податкоивх накладних з податку на додану вартість за жовтень 2008 року, листопад 2008 року, лютий 2009 року наданих до інспекції фізичною особою-підприємцем ОСОБА_2 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1) з питань правильності визначення податкового зобовязання та податкового кредиту за вказані періоди. Тобто, інспектром 21 грудня 2010 року проводилась документальна перевірка приватного підприємства «Компанія «Схід-Агропромторг» (код ЄДРПОУ 33112030), а не камеральна перевірка, як зазначено в акті первірки від 21 грудня 2010 року за № 2123/16/33112030, і у відповідності до вимог підпункту 17.1.3 пункту 17.1 статті 17 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-ІІІ «Про порядок погашення зобовязань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» слід було застосувати фінансову санкцію у розмірі 209148,00 грн. Зазначені дії призвели до заниження фінансовї санкції по податку на додану вартість в сумі 188233,00 грн.

На підставі акта від 21 грудня 2010 року № 2123/16/33112030 документальної (камеральної) невиїзної перевірки приватного підприємства «Компанія «Схід-Агропромторг» (код ЄДРПОУ 33112030) з питань взаємовідносин з контрагентами, якими сформовано податковий кредит за жовтень-листопад 2008 року, за лютий 2009 року, та акта перевірки з окремих питань державної податкової інспекції в Жовтневому районі у м. Луганську від 15 листопада 2011 року № 6385 державною податковою інспекцією в Жовтневому районі у м. Луганську відповідачу податковим повідомленням - рішенням від 06 грудня 2011 року № 0006371610 збільшено суму грошового зобов'язання за платежем «податок на додану вартість» за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) на 188233,00 грн. (арк. справи 17).

Зазначене податкове повідомлення-рішення від 06 грудня 2011 року № 0006371610 було направлено приватному підприємству «Компанія «Схід-Агропромторг» рекомендованим листом, однак згідно довідки форми 20 повернуто поштовою службою без вручення адресату за закінченням терміну зберігання (арк. справи 17 на звороті).

Відповідно до пункту 58.3 статті 58 Податкового кодексу України податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) юридичній особі, якщо його передано посадовій особі такої юридичної особи під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення.

У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.

З матеріалів справи вбачається, що податкове повідомлення - рішення державної податкової інспекції в Жовтневому районі у м. Луганську від 06 грудня 2011 року № 0006371610 відповідач ні в адміністративному, ні в судовому порядку не оскаржував.

В порушення вимог пункту 57.3 статті 57 Податкового кодексу України сума грошового зобов'язання з податку на додану вартість протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, відповідачем не сплачена, внаслідок чого за платником податків утворився податковий борг за податковим повідомленням-рішенням від 06 грудня 2011 року № 0006371610 в сумі 188233,00 грн.

Відповідно до пункту 59.1 статті 59 Податкового кодексу України у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання в установлені строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Згідно пункту 59.3 статті 59 Податкового кодексу України податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання.

На виконання вищезазначених положень Податкового кодексу України 20 січня 2011 року державною податковою інспекцією в Жовтневому районі у м. Луганську приватному підприємству «Компанія «Схід-Агропромторг» було надіслано податкову вимогу від 18 січня 2011 року № 1/70, яку повернуто поштовою службою без вручення адресату, оскільки адресат за зазначеною адресою не проживає (арк. справи 18).

Пунктом 95.1 статті 95 Податкового кодексу України регламентовано, що орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Пунктами 87.1 та 87.2 статті 87 Податкового кодексу України визначено, що джерелами самостійної сплати грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів. Джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.

Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, провадиться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги та здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини (пункти 95.2 та 95.3 статті 95 Податкового кодексу України).

Оскільки податкова вимога від 18 січня 2011 року № 1/70 є чинною (доказів про скасування або відкликання податкової вимоги суду не надано), суд прийшов до висновку, що органом державної податкової служби при зверненні до адміністративного суду з позовом про стягнення коштів за податковим боргом з рахунків у банках дотримані вимоги пункту 95.2 статті 95 Податкового кодексу України.

Внаслідок того, що приватне підприємство «Компанія «Схід-Агропромторг» станом на дату розгляду та вирішення справи податковий борг з податку на додану вартість в розмірі 188233,00 грн. не сплатило, вимоги податкового органу про стягнення коштів в розмірі 188233,00 грн. за податковим боргом з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, визнаються судом обґрунтованими, доведеними і такими, що підлягають задоволенню.

Враховуючи вимоги частини 4 статті 94 КАС України, а також те, що позивач відповідно до пункту 21 частини 1 статті 5 Закону України від 08 липня 2011 року № 3674-VІ «Про судовий збір» від сплати судового збору звільнені, судові витрати у цій справі не підлягають стягненню з відповідача, оскільки у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

На підставі частини 3 статті 160 КАС України у судовому засіданні 17 квітня 2012 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Складення постанови у повному обсязі відкладено до 23 квітня 2012 року, про що згідно вимог частини 2 статті 167 КАС України повідомлено після проголошення вступної та резолютивної частин постанови у судовому засіданні.

Керуючись статтями 16, 20, 87, 95, 102 Податкового кодексу України, статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 23, 69-72, 87, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська Луганської області Державної податкової служби до приватного підприємства «Компанія «Схід-Агропромторг» про стягнення коштів за податковим боргом з податку на додану вартість в сумі 188233,00 грн. задовольнити повністю.

Стягнути кошти приватного підприємства «Компанія «Схід-Агропромторг» (ідентифікаційний код 33112030, місцезнаходження: 91001, м. Луганськ, вул. К.Лібкнехта, буд. 52) в сумі 188233,00 грн. (сто вісімдесят вісім тисяч двісті тридцять три гривні нуль копійок) за податковим боргом з податку на додану вартість з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника податків, в доход Державного бюджету України на р/р № 31119029700004 в ГУДКСУ у Луганській області, МФО 804013, одержувач - УДКС у Жовтневому районі м. Луганська ГУДКСУ у Луганській області, код одержувача - 24046538, код бюджетної класифікації платежу 14010100.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

Відповідно до частини 3 статті 160 КАС України постанова складена у повному обсязі 23 квітня 2012 року.

СуддяТ.І. Чернявська

Дата ухвалення рішення17.04.2012
Оприлюднено07.05.2012
Номер документу23788249
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1270/1752/2012

Постанова від 17.04.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

Ухвала від 19.03.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні