cправа № 1570/2333/2012
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04 травня 2012 року м. Одеса
Суддя Одеського окружного адміністративного суду Корой С.М., розглянувши в порядку скороченого провадження позовну заяву управління Пенсійного фонду України в Малиновському районі м.Одеси до Одеського спеціального конструкторського бюро алмазно-розточувальних та радіально-свердлильних верстатів про стягнення заборгованості, -
ВСТАНОВИВ:
До Одеського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява управління Пенсійного фонду України в Малиновському районі м.Одеси до Одеського спеціального конструкторського бюро алмазно-розточувальних та радіально-свердлильних верстатів в якій позивач просить стягнути заборгованість по відшкодуванню виплати різниці між сумою пенсії призначеної науковим працівникам з Одеського спеціального конструкторського бюро алмазно-розточувальних та радіально-свердлильних верстатів у розмірі 1304 гривні 87 копійок на користь управління Пенсійного фонду України в Малиновському районі м.Одеси.
Судова кореспонденція яка надсилалась на адресу Одеського спеціального конструкторського бюро алмазно-розточувальних та радіально-свердлильних верстатів, що зазначена в позовній заяві та за якою відповідач зареєстрований в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців, а саме: 65005, м.Одеса, вул. Бугаївська, 21 повернулась до суду з відміткою відповідальної особи відділення зв'язку про відсутність за вказаною адресою, та завірена печаткою поштового відділення.
Відповідно до ч.11 ст.35 КАС України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
У зв'язку із вказаними обставинами суд вважає, що відповідач -Одеське спеціальне конструкторське бюро алмазно-розточувальних та радіально-свердлильних верстатів, отримав надіслану копію ухвали про відкриття скороченого провадження у справі належним чином, але жодних заяв про визнання позовних вимог чи заперечень на адміністративний позов до суду не надходило.
Відтак, суддя прийшов до висновку, що спір підлягає вирішенню на підставі наявних у матеріалах справи доказів, оскільки вони повно та всебічно висвітлюють обставини спірних правовідносин.
Судом встановлено, що Одеське спеціальне конструкторське бюро алмазно-розточувальних та радіально-свердлильних верстатів зареєстровано Виконавчим комітетом Одеської міської ради, 31.10.1995 року, що спеціальним витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців (а.с.28-31).
Судом встановлено, що Одеське спеціальне конструкторське бюро алмазно-розточувальних та радіально-свердлильних верстатів перебуває на обліку в управлінні Пенсійного фонду України в Малиновському районі м.Одеси за №1515010246, як платник страхових внесків відповідно до ст.14 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування".
Як з'ясовано судом та вбачається з наданих управлінням Пенсійного фонду України в Малиновському районі м.Одеси обґрунтованих щомісячних розрахунків заявленої до стягнення суми боргу, за Одеським спеціальним конструкторським бюро алмазно-розточувальних та радіально-свердлильних верстатів за період з 01.09.2011р. по 31.03.2012р. рахується заборгованість перед Управлінням Пенсійного фонду України в Малиновському районі м.Одеси по відшкодуванню виплати різниці між сумою пенсії, призначеної науковим працівникам, в загальному розмірі 1 304 гривні 87 копійок (а.с.7, 8).
Зазначена заборгованість виникла відповідно до направлених управлінням Пенсійного Фонду України в Малиновському районі м.Одеси на адресу Одеського спеціального конструкторського бюро алмазно-розточувальних та радіально-свердлильних верстатів обґрунтованих щомісячних розрахунків по відшкодуванню виплати різниці між сумою пенсії, призначеної науковим працівникам, складених відповідно до "Порядку фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної науковим (науково-педагогічним) працівникам державних не бюджетних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації згідно із Законом України "Про наукову та науково-технічну діяльність", та сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів, на яку мають право зазначені особи" (далі Порядок), затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2004р. №372, про що свідчать наявні в матеріалах справи належним чином засвідчені копії повідомлень за період з 01.04.2011р. та акт звірки станом на 01.04.2012р. (а.с.6, 10-12).
Судом встановлено, що ОСОБА_1, який працював на підприємстві відповідача, було призначено наукову пенсію згідно ст.24 Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність».
Відповідно до положень ст.24 Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність»різниця між сумою пенсії, призначеної за цим Законом, та сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів, на яку має право науковий працівник, фінансується: для наукових (науково-педагогічних) працівників державних бюджетних наукових установ, організацій та вищих навчальних закладів III - IV рівнів акредитації - за рахунок коштів державного бюджету; для наукових (науково-педагогічних) працівників інших державних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів III - IV рівнів акредитації - за рахунок коштів цих підприємств, установ, організацій та закладів, а також коштів державного бюджету в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. При цьому за рахунок коштів державного бюджету науковим (науково-педагогічним) працівникам оплачується з розрахунку на одну особу 50 відсотків різниці пенсії, призначеної за цим Законом; для наукових (науково-педагогічних) працівників недержавних наукових установ, організацій та вищих навчальних закладів III - IV рівнів акредитації - за рахунок коштів цих установ, організацій та закладів.
Згідно з приписами ч.ч.1, 2 ст.1 Закону України "Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування"від 26 червня 1997 року №400/97-ВР (із змінами та доповненнями), платниками збору на обов'язкове державне пенсійне страхування є, у тому числі, суб'єкти підприємницької діяльності незалежно від форм власності, їх об'єднання, бюджетні, громадські та інші установи та організації, об'єднання громадян та інші юридичні особи, а також фізичні особи -суб'єкти підприємницької діяльності, які використовують працю найманих працівників, філії, відділення та інші відокремлені підрозділи платників податку, зазначених у пункті 1 цієї статті, що не мають статусу юридичної особи, розташовані на території іншої, ніж платник збору, територіальної громади.
Згідно ч.3 Порядку - фінансування різниці у розмірі пенсії осіб, які мають науковий стаж роботи на кількох підприємствах, в установах, організаціях та вищих навчальних закладах III-IV рівнів акредитації незалежно від форми власності та фінансування, здійснюється пропорційно зарахованому для призначення пенсії науковому стажу роботи за рахунок джерел фінансування, визначених законодавством для відповідних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації.
Відповідно до п.1 ч.5 Порядку розмір витрат на фінансування різниці у розмірі пенсії за рахунок коштів державних не бюджетних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації визначається у розрахунку на рік органами Пенсійного фонду до 20 січня поточного року та протягом 10 днів з дня призначення пенсії відповідно до Закону України "Про наукову і науково-технічну діяльність", про що відповідному підприємству, установі, організації або закладу відразу надсилається повідомлення за зразком.
На виконання зазначеного припису Порядку, управлінням Пенсійного фонду України в Малиновському районі м.Одеса згідно діючого законодавства до Одеського спеціального конструкторського бюро алмазно-розточувальних та радіально-свердлильних верстатів направлені повідомлення про суму витрат на фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної відповідно до Закону України "Про наукову і науково-технічну діяльність", і сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів.
Згідно з п.2 ч.5 Порядку, зазначені підприємства, установи, організації та заклади
самостійно визначають суму, що підлягає до сплати у розрахунку на місяць, та щомісяця до 25 числа перераховують органу Пенсійного фонду за своїм місцезнаходженням відповідні кошти для фінансування різниці у розмірі пенсії, призначеної у минулому та поточному роках.
Однак зазначені повідомлення разом з супровідними листами повернуті до УПФУ в Малиновському районі м.Одеси без виконання.
Таким чином, станом на 01.04.2012р. за Одеським спеціальним конструкторським бюро алмазно-розточувальних та радіально-свердлильних верстатів рахується заборгованість по відшкодуванню виплати різниці між сумою пенсії, призначеної науковим працівникам за Законом України "Про наукову і науково - технічну діяльність" та сумою пенсії призначеної відповідно до інших законодавчих актів у загальному розмірі 1 304 гривені 87 копійок, що підтверджується наявною у матеріалах справи карткою особового рахунку та актом звірки по Одеського спеціального конструкторського бюро алмазно-розточувальних та радіально-свердлильних верстатів (а.с.6, 9).
У зв'язку із тим, що Одеське спеціальне конструкторське бюро алмазно-розточувальних та радіально-свердлильних верстатів не є бюджетною установою, останнє має проводити відшкодування вищезазначеної різниці у розмірі пенсії наукових (науково-педагогічних) працівників.
Управлінням Пенсійного фонду України в Малиновському районі м.Одеси направлялись на адресу відповідача розрахунки про суму витрат на фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної відповідно до Закону України " Про наукову і науково - технічну діяльність", і сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів, проте вказана вище заборгованість відповідачем на сплачена.
У відповідності до Положення «Про Пенсійний фонд України», затвердженого Указом Президента України від 01.03.2001 р. № 121/2001, ПФУ є центральним органом виконавчої влади, що здійснює керівництво та управління солідарною системою загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, проводить збір, акумуляцію та облік страхових внесків, призначає пенсії та готує документи для їх виплати, забезпечує своєчасне і в повному обсязі фінансування та виплату пенсій, допомоги на поховання, інших соціальних виплат, які згідно із законодавством здійснюються за рахунок коштів Пенсійного фонду України, здійснює контроль за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду України.
Згідно вимог п.3 ч.1 та ч.2 ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, скорочене провадження застосовується в адміністративних справах щодо стягнення грошових сум, які ґрунтуються на рішеннях суб'єкта владних повноважень, щодо яких завершився встановлений цим Кодексом строк оскарження.
Положеннями ч.3 та 4 ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, передбачено, що суддя розглядає справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі. За результатами розгляду справи у скороченому провадженні суддя, оцінивши повідомлені позивачем, відповідачем обставини, за наявності достатніх підстав приймає законне та обґрунтоване судове рішення.
Відповідно до ч. 3, п.2, ч.5 ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів з дня закінчення десятиденного строку отримання відповідачем адміністративного позову, якщо до суду не було подано заперечення відповідача та за умови, що справа розглядається судом за місцезнаходженням відповідача.
Статтями 11, 71 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно ст.86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Враховуючи викладене та посилаючись на зазначені вище норми законодавства, суд вважає, що позовні вимоги управління Пенсійного фонду України в Малиновському районі м.Одеси до Одеського спеціального конструкторського бюро алмазно-розточувальних та радіально-свердлильних верстатів про стягнення заборгованості є законними, обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Керуючись ч.2 ст.46 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців», ст.ст. 2, 4, 6, 9, 69-71, 86, 94, 158-163, 167, 183-2, 186, 254, 256 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов управління Пенсійного фонду України в Малиновському районі м.Одеси до Одеського спеціального конструкторського бюро алмазно-розточувальних та радіально-свердлильних верстатів про стягнення заборгованості -задовольнити.
Стягнути заборгованість по відшкодуванню виплати різниці між сумою пенсії, призначеної науковим працівникам з спеціального конструкторського бюро алмазно-розточувальних та радіально-свердлильних верстатів (юридична адреса: 65005, м.Одеса, вул. Бугаївська, 21, код ЄДРПОУ - 00224857) у розмірі 1304 (тисяча триста чотири) гривні 87 копійок на користь управління Пенсійного фонду України в Малиновському районі м.Одеси на р/р 256083013706 в Одеському Облуправлінні ВАТ «Державний ощадний банк України», МФО 328845.
Судові витрати розподілити відповідно до приписів ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова підлягає негайному виконанню.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Суддя С.М.Корой
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.05.2012 |
Оприлюднено | 10.05.2012 |
Номер документу | 23848050 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Корой С. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні