Постанова
від 06.11.2008 по справі 6/572
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинн а, 4/6

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

06.11.2008 р. № 6/572

Окружний адміністративни й суд міста Києва у складі гол овуючого судді Добрянську Я .І. при секретарі судового зас ідання Зубко Л.П. вирішив адм іністративну справу

Державне підприємство об слуговування повітряного ру ху України

до Державна податкова інспе кція в Шевченківському район і м.Києва

про скасування податкових по відомлень-рішень

за участю пред-ставників с торін позивача Тараненко В.В.

відповідача Пузіно К.С., Фес юнов О.В., Данільченко Р.М.

Головуючий суддя Д обрянська Я.І.

секретар судового засідан ня Зубко Л.П.

На підставі ч. 3 ст. 160 КАС Ук раїни в судовому засіданні 06.1 1.2008 р. проголошено вступну та р езолютивну частину постанов и.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

До Окружного адмініс тративного суду м. Києва звер нулося Державне підприємств о обслуговування повітряно го руху України з позовом до Д ержавної податкової інспекц ії у Шевченківському районі м. Києва про скасування подат кових повідомлень - рішень від 04.06.2008 р. № 0003902309/0 та № 0003912309/0. В ході судового розгляду позиваче м була заява про збільшення п озовних вимог від 05.08.2008 р. № 1.20-59 та просив скасувати податкові повідомлення - рішення від 0 4.06.2008 р. №0003902309/0 та № 0003912309/0; від 18.07.2008 р. № 0003 902309/1 та № 0003912309/1.

В обґрунтування позовних вимог ДП обслуговування пов ітряного руху України зазнач ає, що при проведенні перевір ки відповідач дійшов до поми лкового висновку щодо поруше ння позивачем п. 6.2 ст. 6 Закону У країни «Про податок на додан у вартість»від 03.04.1997 р. № 168/97-ВР в ч астині застосування ставки п одатку на додану вартість «0» до постачання послуг, що вико нують міжнародні рейси авіак омпаніями - резидентами Укр аїни.

Відповідач проти позову за перечує та вказує на те, що поз ивачем в порушення вимог п. 3.1 с т. 3, п.п. 6.2.1 п. 6.2 ст. 6Закону України «Про податок на додану варті сть» була завищена сума бюдж етного відшкодування на 29 414 613, 00 грн., що в свою чергу призвело до заниження податкового зо бов' язання з податку на дод ану вартість на суму 5 787 868,00 грн. Тому, на думку відповідача, зм еншення позивачу суми бюдже тного відшкодування на суму 29 913 070,00 грн., застосування штраф них (фінансових) санкцій в роз мірі 5 852 716,00 грн. та донарахуванн я податкового зобов' язання на загальну суму 3 260 348,00 грн. (з ур ахуванням штрафних (фінансов их) санкцій) відповідають вим огам чинного законодавства У країни.

Розглянувши подані сторон ами документи і матеріали, за слухавши пояснення їх предст авників, всебічно і повно з' ясувавши всі фактичні обстав ини, на яких ґрунтується позо в, об' єктивно оцінивши дока зи, які мають юридичне значен ня для розгляду справи і вирі шення спору по суті, Окружний адміністративний суд м. Києв а, -

ВСТАНОВИВ:

У період з 29.02.2008 р. по 11.04.2008 р. Держ авною податковою інспекцією у Шевченківському районі м. К иєва (далі - Відповідач) була п роведена планова виїзна пере вірка фінансово-господарськ ої діяльності з питань дотри мання Державним підприємств ом обслуговування повітряно го руху України (далі - позив ач або «Украерорух») вимог по даткового, іншого законодавс тва України за період з 01.07.2006 по 30.09.2007. Результати перевірки офо рмлені Актом „Про результати виїзної планової перевірки Державного підприємства обс луговування повітряного рух у України Код за ЄДРПОУ: 19477064 з п итань дотримання вимог подат кового, валютного та іншого з аконодавства за період з 01.07.2006 р . по 30.09.2007 р." № 1289/23-09/19477064 від 20.05.2008 (далі - А кт перевірки) було прийнято:

- податкове повідо млення-рішення № 0003902309/0, згідно з яким позивача зобов'язано сп латити штрафні (фінансові) са нкції в розмірі 5 852 716 грн.;

- податкове повідомле ння-рішення № 0003912309/0, згідно з яки м позивачу визначено суму по даткового зобов'язання у роз мірі 3 260 348 грн., яка складається із суми основного платежу у р озмірі 2 555 940,00 грн. та нараховано ї штрафної (фінансової) санкц ії у розмірі 704 408 та зобов'язано сплатити таку суму податков ого зобов'язання.

Позивач вважає вказані в ище податкові повідомлення-р ішення відповідача такими, щ о не ґрунтуються на нормах чи нного законодавства України .

На думку відповідача, підст авою прийняття зазначених по даткових повідомлень-рішень стало порушення позивачем п орядку ведення податкового о бліку з податку на додану вар тість та угоди від 06.06.1995 р., уклад еної між «Украерорухом»та «Є вро контролем», а саме: „відпо відно до міжнародної практик и, яка стосується фінансово-б ухгалтерського обслуговува ння поставки для постачання повітряних суден, що виконую ть міжнародні рейси для наві гаційної діяльності чи перев езення пасажирів або вантажі в за плату та з огляду на те, що норми пункту 6.2. Закону про ПДВ застосовуються тільки для о перацій з експорту товарів т а супутніх такому експорту п ослуг, Державне підприємство обслуговування повітряного руху України ,, Украерорух" в п орушення пункту 6.2. статті 6 Зак ону України „Про податок на д одану вартість" від 03.04.1997р. №168/97ВР (з наступними змінами та допо вненнями), було застосовано с тавку податку на додану варт ість в розмірі „0" до послуг по стачання повітряних послуг, що виконують міжнародні рейс и авіакомпаніями-резидентам и України за задекларовано в рядку 2 податкової деклараці ї з податку на додану вартіст ь „ Операції, що оподатковуют ься за ставкою 0 % "; „умовою заст осування нульової ставки і п ідтвердженням того, що товар є експортованим є наявність належним чином оформленої в антажної митної декларації".

Позивач вважає, що Акт перев ірки, який став підставою для прийняття податкових повідо млень-рішень, суперечить нор мам податкового законодавст ва, а саме.

У періоді, що перевірявся, п озивач здійснював аеронавіг аційне (навігаційне) обслуго вування внутрішніх та міжнар одних польотів, виконаних по вітряними судами над територ ією України, в тому числі авіа компаніями-резидентами.

Відповідно підпункту 6.2.1 п ункту 6.2 статті 6 Закону Україн и „Про податок на додану варт ість", за нульовою ставкою опо датковуються операції з пост авки постачання повітряних с уден, що виконують міжнародн і рейси для навігаційної дія льності за плату

Чинне законодавство Укра їни переліку операцій з пост авки постачання повітряних с уден, що виконують міжнародн і рейси для навігаційної дія льності за плату, однак є відп овіді надані державними орга нами України, які викладені у відповідних листах, а саме:

висновок Державіаслужби від 29.11.2005 №1.16-8449, на запит ДПА Украї ни від 17.11.2005 р. N13703/5/1516,

роз'яснення Комітету Вер ховної Ради України з питань фінансів і банківської діял ьності від 22.07.1997 №06-10/576,

роз'яснення Комітету Верхо вної Ради України з питань фі нансів і банківської діяльно сті від 12.11.1997 №06-10/819,

роз'яснення ДПА України від 26.12.2005 №25782/7/16-1517.

Позиція зазначених орг анів передбачає, що операції з поставки для заправки або п остачання повітряних суден, що виконують міжнародні рейс и, включають усі поставки тов арів та послуг, які комплексн о необхідні для обслуговуван ня повітряних суден, що викон ують такі рейси.

До постачання повітряних суден відносяться закупівлі товарів та послуг для обслуг овування повітряних суден, б езпосередньо пов'язані з вик онанням рейсу, а саме:

заправка літаків паливно -мастильними матеріалами; аеронавігаційні (навігацій ні) послуги з забезпечення по льотів над територією Україн и (у тому числі транзитног о польоту) та з посадки-зльоту в аеропортах України;

аеропортові послуги при о бслуговуванні пасажирів та л ітаків міжнародних рейсів (у тому числі послуги з обслуго вування посадки-зльоту літак ів, послуги з обслуговування пасажирів в аеровокзалі, пос луги із забезпечення авіацій ної безпеки та послуги для за безпечення наднормативної с тоянки).

Отже, як складова послуг з п остачання повітряних суден в ідносяться аеронавігаційні (навігаційні) послуги з забез печення польотів над територ ією України зважаючи на ту об ставину, що рейс є міжнародни м. Саме таку послугу „аеронав ігаційні (навігаційні) послу ги з забезпечення польотів н ад територією України" надав ав «Украерорух»та застосову вав нульову ставку оподаткув ання з податку на додану варт ість.

«Украерорух»22.04.2005 р. зверну вся із запитом до Державної п одаткової адміністрації Укр аїни про надання податкового роз'яснення щодо оподаткува ння послуг з аеронавігаційно го обслуговування польотів п овітряних суден, які виконую ть міжнародні рейси, на що бул а отримана відповідь, згідно якої зазначені послуги як су провідні товарам, оподаткову ються за нульовою ставкою. Ан алогічна відповідь була нада на Державною податковою адмі ністрацію України Міжнародн им авіалініям України (16.05.2005р.) т а Державному міжнародному ае ропорту Бориспіль (26.12.2005р.).

Тобто, відповідачем не вірн о застосовано норми Закону У країни „Про податок на додан у вартість" щодо оподаткуван ня аеронавігаційних послуг п озивача, які надавались пові тряним судам, при здійсненні останніми міжнародних рейсі в, що призвело до неправильно го висновку про порушення по зивачем п.6.2. Закону України „П ро податок на додану вартіст ь".

Щодо застосування нульов ої ставки за умови наявності належним чином оформленої в антажної митної декларації, то слід зазначити, що ДПА Укра їни однозначно вважає, що так а обов'язковість наявності н алежним чином оформленої ван тажної митної декларації вим агається щодо експорту товар ів і не поширюється на операц ії з поставки постачання пов ітряних суден, що виконують м іжнародні рейси для навігаці йної діяльності.

Проаналізувавши матері али справи та пояснення пред ставників сторін, суд приход ить до висновку про те, що позо вні вимоги є обґрунтованими та підлягають до задоволення з таких підстав.

Згідно з пп. 7.4.3 п. 7.4 ст. 7 Закону України „Про податок на дода ну вартість", у

разі коли то вари (роботи, послуги), виготов лені та/або придбані, частков о

використовуються в опод атковуваних операціях, а час тково ні, до суми податкового

кредиту включається та ча стка сплаченого (нарахованог о) податку при їх виготовленн і

або придбанні, яка відпо відає частці використання та ких, товарів (робіт, послуг) в

оподатковуваних операціях звітного періоду.

У п. 5.15 ст. 5 Закону України „Пр о податок на додану вартість " встановлено, що звільняютьс я від оподаткування операції з поставки послуг по перевез енню (переміщенню) пасажирів та вантажів транзитом через територію і порти України. Дл я цілей обкладення операцій податком на додану вартість Закон України „Про податок н а додану вартість" визначає, щ о поставка послуг - це будь-які операції цивільно - правово го характеру з виконання роб іт, надання послуг, надання пр ава на користування або розп орядження товарами, у тому чи слі нематеріальними активам и, а також з поставки будь-яких інших, ніж товари, об'єктів вл асності за компенсацію, а так ож операції з безоплатн ого виконання робіт, надання послуг.

Таким чином, у п. 5.15 ст. 5 Закон у України „Про податок на дод ану вартість" мова йде про зві льнення від оподаткування оп ерацій з надання послуг по пе ревезенню (переміщенню) паса жирів та вантажів транзитом через територію і порти Укра їни.

Згідно з п. 3.3 «Положення про порядок видачі дозволів, що р егулюють доступ експлуатант ів на ринок авіаційних перев езень та робіт», затверджено го наказом Державного департ аменту авіаційного транспор ту України від 24 квітня 1996 року № 118, зареєстрованим в Міністе рстві юстиції України 9 липня 1996 р. за № 344/1369, повітряні перев езення - це перевезення аві аційним транспортом пасажир ів, багажу, вантажу та пошти на комерційній основі (за винаг ороду або по найму). Процес пер евезень включає як прийом та відправку пасажирів, багажу , вантажу та пошти в аеропорту , так і транспортування їх між пунктами маршруту.

«Правилами повітряних пер евезень пасажирів і багаж», з атвердженими наказом

Дер жавної служби України з нагл яду за забезпеченням безпеки авіації від 14 березня 2006

рок у № 187, зареєстрованим в Мініст ерстві юстиції України 13 черв ня 2006 р. за №706/12580, визначено, що перевезення - транспортув ання пасажирів та багажу на

повітряних суднах, що здійс нюється відповідно до догово ру перевезення, при якому згі дно з визначенням сторін пун кт відправлення і пункт приз начення незалежно від того,

була чи ні зупинка в перев езенні або перевантаження, р озміщені або на території дв ох різних країн, або на терито рії однієї країни, якщо узгод жена зупинка передбачена на території іншої країни.

Відповідно до «Правил пов ітряних перевезень вантажі» , затверджених наказом Держа вної служби України з нагляд у за забезпеченням безпеки а віації від 14 березня 2006 року № 186 , зареєстрованих в Міністерс тві юстиції України 13 червня 2 006 року за № 705/12579, повітряне пе ревезення - транспортуван ня товарів повітряним трансп ортом, уключаючи період, коли товари перебувають під конт ролем перевізника як повітря ного перевізника.

У «Правилах надання експлу атантам дозволів на виліт з а еропортів України та

прил іт до аеропортів України», за тверджених наказом Державно ї служби України з нагляду за забезпеченням безпеки авіац ії, Міністерства оборони Укр аїни від 28 листопада 2005 року № 897 /703, зареєстрованим в Міністер стві юстиції України 28 грудня 2005 року за № 1572/11852, передбачено, що транзитний політ - полі т повітряного судна, яке

п еретинає повітряний державн ий кордон України без посадк и в аеропортах України або з т ехнічною посадкою.

Таким чином, у п. 5.15 ст. 5 Закон у України „Про податок на дод ану вартість" стосовно повіт ряних перевезень мова йде пр о операції з надання послуг а віаційним транспортом (повіт ряними судами) з транспортув ання пасажирів та вантажу, що здійснюється відповідно до договору перевезення, шляхом перетинання повітряного дер жавного кордону України без посадки в аеропортах України або з технічною посадкою.

Як вбачається із матеріалі в справи, у перевіряємому пер іоді позивач надавав аеронав ігаційні (навігаційні) послу ги для авіакомпаній, які здій снюють польоти над територіє ю України, в тому числі, транзи тні польоти.

Відповідно до «Положення про використання повітряног о простору України», затверд женого постановою Кабінету М іністрів України від 29 березн я 2002 року № 401, аеронавігаційн е обслуговування - це обслу говування, що здійснюється в ідповідними службами на всіх етапах польоту повітряних с уден, у тому числі обслуговув ання повітряного руху, орган ізація авіаційного електроз в'язку, метеорологічне забез печення авіації, пошук і ряту вання та надання аеронавігац ійної інформації.

Таким чином, послуги з аерон авігаційного обслуговуванн я надаються повітряним судна м і не є послугами з перевезен ня пасажирів та вантажу.

Матеріалами справи вста новлено, що з метою кальк уляції та стягнення аерона вігаційних зборів за надане позивачем аеронавігаційне (навігаційне) обслуговуванн я повітряних суден, що здійсн юють польоти над територією України, в тому числі, транзит ні польоти, позивач 06.06.1995 року у клав з Європейською організ ацією за безпеку аеронавігац ії (Євроконтроль) угоду б/н про аеронавігаційні збори.

Згідно з п. 1.1 цієї угоди поз ивач доручив Євроконтролю пр оводити від його імені кальк уляцію та збір за аеронавіга ційне обслуговування - згідн о з діючими в Україні законам и та правилами.

Отже, споживачами аеронаві гаційних послуг, що надавали ся позивачем, є повітряні суд на, що здійснювали міжнародн і польоти над територією Укр аїни, в тому числі транзитні п ольоти.

Зазначені аеронавігаційн і послуги не є операціями з по ставки послуг по перевезенню (переміщенню) пасажирів та ва нтажів транзитом через терит орію України, а тому не підпад ають під дію положень п. 5.15 ст. 5 З акону України „Про податок н а додану вартість".

Згідно з пп. 6.2.1 п. 6.2 ст. 6 Закону У країни „Про податок на додан у вартість", у тому числі за ну льовою ставкою оподатковуют ься операції з поставки для з аправки або постачання повіт ряних суден, що:

- виконують міжнародн і рейси для навігаційної дія льності чи перевезення

па сажирів або вантажів за плат у;

- входять до складу вій ськово-повітряних сил Україн и та відправляються за межі

повітряного кордону Украї ни, у тому числі у місця тимчас ового базування.

Відповідно до висновку Дер жавіаслужби від 29.11.2005 № 1.16-8449, нада ного на запит ДПА України від 17.11.2005 № 13703/5/1516, та з урахуванням роз 'яснень Комітету Верховної Р ади України з питань фінансі в і банківської діяльності в ід 22.07.1997 № 06-10/576 та від 12.11.1997 № 06-10/819, опер ації з поставки для заправки або постачання повітряних с уден, що виконують міжнародн і рейси, включають усі постав ки товарів та послуг, які комп лексно необхідні для обслуго вування повітряних суден, що виконують такі рейси. До пост ачання повітряних суден відн осяться, зокрема, аеронавіга ційні (навігаційні) послуги з забезпечення польотів над т ериторією України (у тому чис лі транзитного польоту) та з п осадки-зльоту в аеропортах У країни.

Таким чином, операції платн иків податку з поставки аеро навігаційних послуг для пові тряних суден, що виконують мі жнародні рейси (в тому числі, т ранзитні), оподатковуються з а нульовою ставкою.

Як вбачається з акту переві рки та встановлено матеріала ми справи, позивачем у переві ряємий період операції з пос тавки аеронавігаційних (наві гаційних) послуг для повітря них суден, що здійснювали тра нзитні польоти над територіє ю України, було оподаткована за ставкою „0" відсотків, що св ідчить про відсутність поруш ень Закону України „Про пода ток на додану вартість" та про неправильність висновків ак ту перевірки щодо порушення позивачем п. 6.2 ст. 6 та п. 3.1 ст. 3 За кону України „Про податок на додану вартість".

Згідно з ч.3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рі шень, дій чи бездіяльності су б' єктів владних повноважен ь адміністративні суди перев іряють, чи прийняті (вчинені) в они:

1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією та за конами України;

2) з використанням повнов аження з метою, з якою це повно важення надано;

3) обґрунтовано, тоб то з урахуванням усіх обстав ин, що мають значення для прий няття рішення (вчинення дії);

4) безсторонньо (неуперед жено);

5) добросовісно;

6) розсудливо;

7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запо бігаючи несправедливій диск римінації;

8) пропорційно, зокрема з д отриманням необхідного бала нсу між будь-якими несприятл ивими наслідками для прав, св обод та інтересів особи і ціл ями, на досягнення яких спрям оване це рішення (дія);

9) з урахуванням права ос оби на участь у процесі прийн яття рішення;

10) своєчасно, тобто протяг ом розумного строку.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 К АС України суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до як ого органи державної влади, о ргани місцевого самоврядува ння, їхні посадові і службові особи зобов' язані діяти ли ше на підставі, в межах повнов ажень та у спосіб, що передбач ені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 Коде ксу адміністративного судоч инства України, кожна сторон а повинна довести ті обстави ни, на яких ґрунтуються її вим оги та заперечення, крім випа дків, встановлених статтею 72 ц ього Кодексу, відповідач не н адав суду належних доказів щ одо правомірності прийнятог о ним податкового повідомлен ня - рішення.

Всупереч наведеним вимогам, відповідач, як суб' єкт владних повноважень не д овів правомірності прийнято го ним рішення. Зважаючи на ви кладене, суд дійшов висновку , що позовні вимоги підлягают ь задоволенню.

Відповідно до ст. 162 Кодексу адміністративного судочинс тва України при вирішенні сп рави по суті суд може задовол ьнити адміністративний позо в повністю або частково чи ві дмовити в його задоволенні п овністю або частково, у разі з адоволення адміністративно го позову суд може прийняти п останову про визнання протип равними рішення суб'єкта вла дних повноважень чи окремих його положень, дій чи бездіял ьності і про скасування або в изнання нечинним рішення чи окремих його положень, про по ворот виконання цього рішенн я чи окремих його положень із зазначенням способу його зд ійснення.

Суд може прийняти іншу пост анову, яка б гарантувала дотр имання і захист прав, свобод, і нтересів людини і громадянин а, інших суб'єктів у сфері публ ічно-правових відносин від п орушень з боку суб'єктів влад них повноважень.

Враховуючи вищенаве дене, суд прийшов до висновку про задоволення позовних ви мог в повному обсязі.

Згідно зі ст. 94 КАС Укра їни, якщо судове рішення ухва лене на користь сторони, яка н е є суб' єктом владних повно важень, суд присуджує всі зді йснені нею документально під тверджені судові витрати з Д ержавного бюджету України (а бо відповідного місцевого бю джету, якщо іншою стороною бу в орган місцевого самоврядув ання, його посадова чи службо ва особа).

Відповідно до Прикінцев их та перехідних положень КА С України до набрання чиннос ті законом, який регулює поря док сплати і розмір судового збору, розмір цього збору за п одання позовів немайнового х арактеру визначається відпо відно до пп. „б” п.1 ст.3 Декрету Кабінету Міністрів України „ Про державне мито”, тобто - 3,4 0 грн.

Враховуючи викладене та к еруючись ст.ст. 71, 94, 97, 158-163 Кодексу адміністративного судочинс тва України, Окружний адміні стративний суд м. Києва, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольн ити.

2. Скасувати податк ові повідомлення - рішення в ід 04.06.2008 р. № 0003902309/0 та № 0003912309/0; від 18.07.2008 р . № 0003902309/1 та № 0003912309/1.

3. Судові витрати в розмі рі 3,40 грн. судового збору, прису дити на користь Державного п ідприємства обслуговування повітряного руху України за рахунок Державного бюджету України.

Постанова відповідно до ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністрати вного судочинства України на бирає законної сили після за кінчення строку подання заяв и про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подан о.

Постанова суду може бути ос каржено до суду апеляційної інстанції шляхом подання зая ви про апеляційне оскарження постанови суду та апеляційн ої скарги. Заява про апеляцій не оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня ск ладення постанови в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду подається пр отягом двадцяти днів після п одання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляц ійне оскарження та апеляційн а скарга подаються Київськом у апеляційному адміністрати вному суду через Окружний ад міністративний суд міста Киє ва.

Суддя Добрянська Я .І.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення06.11.2008
Оприлюднено09.11.2009
Номер документу2388948
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —6/572

Ухвала від 16.02.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ковтун С.А.

Ухвала від 09.02.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ковтун С.А.

Ухвала від 23.01.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ковтун С.А.

Ухвала від 19.12.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ковтун С.А.

Постанова від 22.02.2010

Господарське

Вищий господарський суд України

Кот O.B.

Ухвала від 21.01.2010

Господарське

Вищий господарський суд України

Кот O.B.

Ухвала від 12.10.2009

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ковтун С.А.

Ухвала від 25.09.2009

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ковтун С.А.

Постанова від 06.11.2008

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Рішення від 25.12.2007

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ковтун С.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні