ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
07 травня 2012 р. (10:14) Справа №2а-3087/12/0170/27
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Аблякимова Е.Е., при секретарі судового засідання Карпенко Л.П., за участю представників сторін:
від позивача - Воронін Д.О.,
від відповідача - не з'явився,
від третьої особи - ОСОБА_2 ,
розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Сімферопольської районної державної адміністрації АР Крим
до Управління Держкомзему у Сімферопольському районі АР Крим третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - ОСОБА_2
про спонукання до виконання певних дій
Обставини справи. Сімферопольська районна державна адміністрація АР Крим (далі - позивач) звернулася до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом до Управління Держкомзему у Сімферопольському районі АР Крим (далі - відповідач) про зобов'язання відповідача вчинити дії щодо проведення державної реєстрації угоди(договору) від 22.12.11р., укладеного Сімферопольською районною державною адміністрацією АР Крим з громадянином ОСОБА_2 про передачу Державі в особі Сімферопольської районної державної адміністрації АР Крим права власності на земельну ділянку №164 у лоті № 9, загальною площею 0,391га, розташованої на території Перовської сільської ради Сімферопольського району АР Крим, кадастровий номер якої 0124785400-17-001-0221; зобов'язання відповідача скасувати запис в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на вищезазначену земельну ділянку відносно громадянина ОСОБА_2.
Позовні вимоги, мотивовані тим, що наявність запису щодо реєстрації права на земельну ділянку особи, яка від неї відмовилась, чинить перешкоди щодо внесення запису про складання угоди про передачу цього права на земельну ділянку та автоматизована система реєстрації прав власності на землю не розпізнає такий правочин як угоду, а скасування запису в Книзі реєстрації державних актів є можливим тільки на підставі рішення суду.
Ухвалами суду від 26.03.2012 року відкрито провадження у справі, після закінчення підготовчого провадження справу призначено до судового розгляду.
Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 18.04.2012 р. до участі у справі у якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача залучено ОСОБА_2.
Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від18.04.2012 зупинено провадження у справі для належного сповіщення третьої особи про розгляд справи.
Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 07.05.2012 провадження даної адміністративної справи поновлено.
Представник позивача в судовому засіданні від 07.05.2012 позовні вимоги підтримав у повному обсязі, просив останні задовольнити з підстав викладених у позові.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився, про день, місце і час розгляду справи повідомлявся належним чином, згідно письмових пояснень проти задоволення позову не заперечував.
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача ОСОБА_2 у судовому засіданні позовні вимоги підтримав, та пояснив, що добровільно відмовився від земельної ділянки на користь держави в зв'язку з тим, що йому стало про те, що після будівництва автомобільної дороги не буде можливості використовувати земельну ділянку за призначенням.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, суд
ВСТАНОВИВ:
22.12.2011 року між Сімферопольською райдержадміністрацією в АРК та ОСОБА_2 була укладена угода про передачу права власності на земельну ділянку №164 в лоті №9, загальною площею 0,391га, розташованої на території Перовської сільської ради Сімферопольського району АР Крим, кадастровий номер якої 0124785400-17-001-0221.
Дана угода посвідчена приватним нотаріусом Сімферопольського нотаріального округу ОСОБА_3 22.12.2011р. за реєстровим номером 4688.
Вказаний правочин внесено до Державного реєстру правочинів.
Земельна ділянка, право власності на яку передавалось по укладеній угоді належить ОСОБА_2 на підставі Державного акту на право власності на земельну ділянку серії КМ №105465, виданого Сімферопольським районним відділом земельних ресурсів 26.11.2004р., на підставі розпорядження Сімферопольської райдержадміністрації в АРК від 15.04.2004 р. за №620-р і зареєстрованого в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю і на право постійного користування землею, договорів оренди землі за №933.
На підставі того, що проведення державної реєстрації права власності на земельні ділянки віднесено виключно до компетенції територіальних органів Держкомзема Сімферопольської райдержадміністрації в АРК до Управління Держкомзему у Сімферопольському районі АРК на виконання вищевказаних розпоряджень і норм діючого законодавства було направлено звернення про проведення державної реєстрації права власності на земельну ділянку за Державою в особі Сімферопольської райдержадміністрації в АРК по укладеній угоді.
За результатом розгляду звернення позивача про реєстрацію державного акта на право власності на земельну ділянку відповідач направив позивачу лист від 28.02.2012р. №463/10-02-2, яким повідомив позивача про відмову в здійсненні реєстрації правочину про перехід права власності. В обґрунтування відмови є мотивація про необхідність здійснення дій про скасування запису в Книзі реєстрації державних актів на право власності на земельну ділянку відносно ОСОБА_2, так як укладена угода не є підставою для здійснення даних дій, і єдиною підставою для цього є тільки рішення суду.
Згідно з ч. 1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією або законами України встановлено інший порядок судового провадження.
Оцінюючи правомірність дій та рішень органу владних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими у ст. 2 КАС України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, які повинен він дотримуватися при реалізації дискреційних повноважень владного суб'єкта., встановлюючи чи прийняті (вчинені) ним рішення (дії) : 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5)добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Ст.19 Конституції України визначає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Ст. 140 Конституції України визначає, що місцеве самоврядування є правом територіальної громади - мешканців села, селища, міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в рамках Конституції і законів України. Місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою у порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради і їх органи.
Порядок обрання органів місцевого самоврядування, їх функціонування та повноваження передбачено в Законі України "Про місцеве самоврядування в Україні".
Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, які представляють відповідні територіальні громади і здійснюють від їх імені та у їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, іншими законами (ст. 10 Закону).
Ст. 46 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" встановлює, що сільські, селищні, міські, районні в місті, районні, обласні ради проводять свою роботу сесійно. Рада в межах своїх повноважень приймає нормативні й інші акти у формі рішень, що доводяться до відома населення.
Згідно зі ст. 14 Конституції України земля є основним національним багатством, що знаходиться під особливою охороною держави. Право на землю набувається і реалізується громадянами і суб'єктами господарської діяльності (юридичними і фізичними особами) виключно відповідно до закону.
Порядок регулювання земельних відносин встановлений у Земельному кодексі України.
Серед передбачених ст. 12 ЗК України повноважень сільських, селищних , міських рад в галузі земельних відносин є передача земельних ділянок комунальній власності у власність громадянам та юридичним особам, надання їх у користування відповідно до вимог цього кодексу.
У ст.78 ЗК України визначено, що право власності на землю - це право володіти, користуватися і розпоряджатися земельними ділянками. Право власності на землю набувається та реалізується на підставі Конституції України, цього Кодексу, а також інших законів, що видаються відповідно до них.
Відповідно до частини 1 ст.126 ЗК України (в редакції, яка діяла на час відмови відповідача), право власності на земельну ділянку посвідчується державним актом, крім випадків, визначених частиною другою цієї статті.
Частиною 2 ст. 126 ЗК України встановлено, що право власності на земельну ділянку, набуту у власність із земель приватної власності без зміни її меж, цільового призначення, посвідчується: а) цивільно-правовою угодою щодо відчуження земельної ділянки, укладеною в порядку, встановленому законом, у разі набуття права власності на земельну ділянку за такою угодою; б) свідоцтвом про право на спадщину.
Частиною 4 ст. 126 ЗК України встановлено, що форми державних актів на право власності на земельну ділянку, право постійного користування земельною ділянкою затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до ч. 6 ст. 126 ЗК України, при набутті права власності на земельну ділянку на підставі документів, визначених частиною другою цієї статті, державний акт на право власності на земельну ділянку, що відчужується, долучається до документа, на підставі якого відбувся перехід права власності на земельну ділянку, в кожному такому випадку відчуження земельної ділянки.
На державному акті про право власності на земельну ділянку нотаріус, який посвідчує (видає) документ, та орган, який здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обмежень, роблять відмітку про відчуження земельної ділянки із зазначенням документа, на підставі якого відбулося відчуження.
Орган, який здійснює реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обмежень, робить відмітку про реєстрацію прав на земельну ділянку на підставі документа про її відчуження, складеного та посвідченого в порядку, встановленому законом, протягом 14 календарних днів з дня подання до цього органу зазначеного документа. Забороняється вимагати для здійснення відмітки та державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обмежень документи, не передбачені цією статтею. У разі зміни співвласника або набуття права спільної власності на земельну ділянку орган, який здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обмежень, також вносить зміни до державного акта на право власності на землю щодо співвласників земельної ділянки.
З положень вказаної норми вбачається, що право власності на земельну ділянку посвідчується державним актом, крім випадків, коли право власності на земельну ділянку, набуту у власність із земель приватної власності без зміни її меж, цільового призначення, посвідчується: а) цивільно-правовою угодою щодо відчуження земельної ділянки, укладеною в порядку, встановленому законом, у разі набуття права власності на земельну ділянку за такою угодою; б) свідоцтвом про право на спадщину. У такому випадку, як свідчить ст. 126 ЗК України, законодавець не вимагає видачі нового державного акту, а лише вказує на необхідність здійснення реєстрації переходу права власності на державному акті на право власності на земельну ділянку, що відчужується.
Наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 22 червня 2009 року N325, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 6 серпня 2009 р. за N 735/16751 затверджена Інструкція про заповнення бланків державних актів на право власності на земельну ділянку і на право постійного користування земельною ділянкою.
У п.п. 1.1. вказаної Інструкції, встановлено, що ця Інструкція визначає порядок заповнення бланків державних актів на право власності на земельну ділянку і на право постійного користування земельною ділянкою, форму яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2002 року N 449 "Про затвердження форм державного акта на право власності на земельну ділянку та державного акта на право постійного користування земельною ділянкою" (із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 12 листопада 2008 року N 1019).
Підпунктами 1.3., 1.7, 1.6 вказаної Інструкції визначено, що заповнення бланків здійснюється визначеним Держкомземом державним підприємством, що належить до сфери його управління. Організація підписання заповнених бланків здійснюється територіальними органами Держкомзему, які протягом 5 робочих днів з дня отримання передають такі бланки, підписані начальником відповідного територіального органу Держкомзему, для підписання органу місцевого самоврядування або органу виконавчої влади. Державні акти на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою (далі - державні акти) заповнюються у двох примірниках, один з яких видається землевласнику або землекористувачу, а інший, з нанесеною у лівому верхньому кутку першої сторінки відміткою "архівний" та відповідною документацією із землеустрою, залишається на зберіганні відповідно у Головному управлінні Держкомзему у місті Києві, місті Севастополі, управлінні (відділі) Держкомзему у районі (місті), міжрайонному, міжміському, міськрайонному управлінні (відділі) Держкомзему (далі - територіальні органи Держкомзему).
З аналізу положень вказаної інструкції вбачається, що вона встановлює порядок заповнення бланків державних актів на право власності на земельну ділянку і на право постійного користування земельною ділянкою у випадках коли державні акти заповнюються (виготовляються) вперше.
Слід зауважити, що позивач не звертався до відповідача про видачу державного акту, а вимагав реєстрації переходу права власності на земельну ділянку, що відчужується, про що також просить у позовних вимогах.
Поряд з цим Інструкція про заповнення бланків державних актів на право власності на земельну ділянку і на право постійного користування земельною ділянкою не містить приписів, які встановлювали б порядок здійснення відмітки про перехід права власності на земельну ділянку.
З аналізу діючого на час звернення позивача до відповідача та на час надання відповідачем відмови позивачу в проведенні реєстрації права власності на земельну ділянку законодавства, вбачається, що Порядок здійснення відмітки про перехід права власності на земельну ділянку був затверджений Постановою Кабінету міністрів України від 6 травня 2009 р. №439 «Про деякі питання посвідчення права власності на земельну ділянку», норми якого суд вважає спеціальними щодо таких правовідносин.
Згідно до вказаної Постанови, вона видана на підставі пункту 4 розділу II Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо документів, що посвідчують право на земельну ділянку, а також порядку поділу та об'єднання земельних ділянок".
Згідно до п. 1 Порядку здійснення відмітки про перехід права власності на земельну ділянку цей порядок встановлює процедуру здійснення відмітки про перехід права власності на земельну ділянку, набуту у власність із земель приватної власності без зміни її меж та цільового призначення, на державному акті на право власності на землю (далі - державний акт).
Пунктом 2 Порядку здійснення відмітки про перехід права власності на земельну ділянку встановлено, що відмітка про перехід права власності на земельну ділянку здійснюється на сторінках державного акта, де знаходиться план зовнішніх меж земельної ділянки, план меж земельної ділянки, починаючи з верхнього лівого кута зверху вниз, зліва направо.
Пунктом 3 Порядку здійснення відмітки про перехід права власності на земельну ділянку встановлено, що нотаріус у разі посвідчення цивільно-правового договору про відчуження земельної ділянки, видачі свідоцтва про право на спадщину на земельну ділянку, а також вилучення державного акта у передбачених законом випадках із своїх справ за наявності витягу з державного реєстру земель проставляє на державному акті відмітку про перехід права власності на земельну ділянку.
Пунктом 4 Порядку здійснення відмітки про перехід права власності на земельну ділянку встановлено, що територіальний орган Держкомзему за місцем знаходження земельної ділянки протягом 14 календарних днів з дня подання до нього документа про перехід права власності на земельну ділянку проставляє на державному акті відмітку про реєстрацію права власності на неї.
Власник земельної ділянки подає для здійснення відмітки про перехід права власності на земельну ділянку такі документи: а) державний акт з відміткою нотаріуса про перехід права власності на земельну ділянку; б) цивільно-правовий договір про відчуження земельної ділянки у разі набуття права власності на земельну ділянку за таким договором або свідоцтво про право на спадщину.
Пунктом 4 вказаного Порядку також встановлено, що забороняється вимагати для здійснення відмітки про перехід права власності на земельну ділянку документи, не передбачені цим пунктом.
Матеріали справи свідчать, що позивач має документи, встановлені Пунктом 4 Порядку здійснення відмітки про перехід права власності на земельну ділянку.
Положення ч. 6 ст. 126 ЗК України, і частині: «У разі зміни співвласника або набуття права спільної власності на земельну ділянку орган, який здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обмежень, також вносить зміни до державного акта на право власності на землю щодо співвласників земельної ділянки» також не містить приписів щодо необхідності видачі нового державного акту ,а лише вказує на необхідність внесення змін до нього.
Отже відповідач, відмовляючи у здійснені відмітки про перехід права власності на земельну ділянку, посилаючись на те, що при здійсненні такої відмітки необхідно також надання документу з зазначенням уповноваженої особи, якій буде виданий державний акт допустив протиправні дії.
Таким чином здійснення відмітки про перехід права власності на земельну ділянку має бути здійснено з на підставі Порядку здійснення відмітки про перехід права власності на земельну ділянку затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 6 травня 2009 р. №439 «Про деякі питання посвідчення права власності на земельну ділянку» без вимог про надання документу, що посвідчує уповноважену на отримання державного акту особу.
Стосовно зобов'язання Управління Держкомзему у Сімферопольському районі АРК скасувати запис щодо реєстрації права на земельну ділянку особи, яка від неї відмовилася, суд зазначає наступне.
На час розгляду справи діє Постанова КМУ № 1021 від 09.09.2009 року, якою затверджений Порядок ведення Поземельної книги і Книги записів про державну реєстрацію державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди землі (далі Порядок №1021). У п.1 цього Порядку вказано, що він визначає процедуру ведення за формою згідно з додатком Поземельної книги - документа, який є складовою частиною державного реєстру земель, містить відомості про земельну ділянку, обмеження на використання земельної ділянки, суб'єктів прав на земельну ділянку та правовстановлюючі документи, а також дані про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, її цільове призначення, склад земельних угідь. Поземельна книга є власністю держави.
Відповідно до п. 3 Порядку №1021 облік поземельних книг ведеться відповідно до Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27 листопада 1998 р. N 1893. Територіальний орган Держкомзему забезпечує зберігання поземельних книг з метою запобігання їх викраденню, втраті, знищенню або пошкодженню. Відповідальність за організацію зберігання поземельних книг несе керівник територіального органу Держкомзему згідно із законодавством. Поземельні книги зберігаються довічно.
Згідно з п.6 Порядку поземельна книга відкривається та ведеться на кожну земельну ділянку: у паперовому вигляді - територіальними органами Держкомзему; в електронному вигляді - операторами - структурними підрозділами державного підприємства "Центр державного земельного кадастру" (далі - Центр кадастру) в районах, містах обласного (республіканського Автономної Республіки Крим) значення, мм. Києві та Севастополі, які мають доступ та вносять відомості до автоматизованої системи державного земельного кадастру (далі - автоматизована система).
Державна реєстрація земельної ділянки здійснюється після визначення кадастрового номера в установленому порядку та прийняття відповідним органом, який здійснює розпорядження землями, рішення про затвердження документації із землеустрою та надання земельної ділянки у власність (користування) чи після формування земельної ділянки на підставі документації із землеустрою за рішенням власника земельної ділянки про поділ або об'єднання земельних ділянок (п.13-1 Порядку №1021).
Відповідно до п. 27 Порядку №1021 запис у Поземельній книзі скасовується (поновлюється) посадовою особою територіального органу Держземагентства на підставі рішення суду. Скасування (поновлення) запису здійснюється шляхом внесення до автоматизованої системи відомостей про скасування (поновлення) із зазначенням дати та підстави скасування (поновлення), посади, прізвища та ініціалів посадової особи, яка скасувала (поновила) запис, та формування з використанням автоматизованої системи нових аркушів Поземельної книги, що засвідчується підписом посадової особи та скріплюється печаткою територіального органу Держземагентства (п. 28 Порядку №1021).
Як зазначено вище, судом встановлено, що укладена 22.12.2011р. угода між Сімферопольською райдержадміністрацією в АРК та громадянином ОСОБА_2 стала підставою для передачі державі в особі позивача права власності на земельну ділянку №164 у лоті №9, загальною площею 0,391га, яка розташована на території Перовської сільської ради Сімферопольського району АР Крим (а.с.6).
На підставі викладеного,а також приймаючи до уваги визнання позову відповідачем, суд приходить до висновку, що у відповідача були відсутні передбачені п.27 Порядку №1021 правові підстави для скасування запису щодо реєстрації права на земельну ділянку особи, яка від неї відмовилась, що можливе лише на підставі рішення суду.
За таких обставин на думку суду існують підстави для задоволення позову шляхом спонукання відповідача провести державну реєстрації угоди(договору) від 22.12.2011р. про передачу права власності на земельну ділянку, та скасування запису у Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на земельну ділянку №164 у лоті №9, загальною площею 0,391 га, розташованої на території Перовської сільської ради Сімферопольського району АР Крим, кадастровий номер якої 0124785400-17-001-0221 відносно громадянина ОСОБА_2..
Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
Вступну та резолютивну частину постанови проголошено у судовому засіданні 07 травня 2012 року. У повному обсязі постанову складено 10 травня 2012 року.
Керуючись ст.ст. 160-163 , 267 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1.Адміністративний позов задовольнити.
2.Зобов'язати Управління Держкомзему у Сімферопольському районі АР Крим провести державну реєстрацію угоди(договору) від 22.12.11р., укладеного Сімферопольською районною державною адміністрацією АР Крим з громадянином ОСОБА_2 про передачу Державі в особі Сімферопольської районної державної адміністрації АР Крим права власності на земельну ділянку №164 у лоті №9, загальною площею 0,391га, розташованої на території Перовської сільської ради Сімферопольського району АР Крим, кадастровий номер якої 0124785400-17-001-0221.
3. Зобов'язати Управління Держкомзему у Сімферопольському районі АР Крим скасувати запис у Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на земельну ділянку №164 у лоті №9, загальною площею 0,391га, розташованої на території Перовської сільської ради Сімферопольського району АР Крим, кадастровий номер якої 0124785400-17-001-0221 відносно громадянина ОСОБА_2.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Аблякимов Е.Е.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 07.05.2012 |
Оприлюднено | 14.05.2012 |
Номер документу | 23923905 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Аблякимов Е.Е.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні