Ухвала
від 27.04.2012 по справі 19/60-б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області


10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65

УХВАЛА

Від "27" квітня 2012 р. Справа № 19/60-Б

За заявою: Управління Пенсійного фонду України в Житомирському районі Житомирської області (м. Житомир)

до боржника: Приватного підприємства "Альтаїр" (с.Клітчин, Житомирський район Житомирська область)

про визнання банкрутом

Суддя Макаревич В.А.

Представники:

від ініціюючого кредитора (боржника): Чорноморець О.Л. - ліквідатор

В провадженні господарського суду Житомирської області знаходиться справа № 19/60-Б за заявою Управління Пенсійного фонду України в Житомирському районі Житомирської області про визнання банкрутом Приватного підприємства "Альтаїр".

Ухвалою господарського суду від 13.12.2010 р. порушено провадження у справі про банкрутство ПП "Альтаїр" за правилами ст. 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Постановою господарського суду від 14.04.2011р. ПП "Альтаїр" визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено УПФУ в Житомирському районі.

Ухвалою господарського суду від 27.03.2012 р. ліквідатора зобов'язано вчинити певні дії по справі.

Представник ліквідатора в судовому засіданні повідомила про вчинені дії. На виконання вимог ухвали господарського суду від 27.03.2012 р. надала суду проміжний звіт з додатками та реєстр вимог кредиторів.

У своєму звіті представник ліквідатора повідомила про наступне.

Продовжується робота щодо виявлення наявності або відсутності заборгованості по заробітній платі перед колишніми працівниками.

14.03.2012р. направлено письмово запити всім працівникам підприємства-банкрута з метою витребування інформації щодо заборгованості по заробітній платі. Станом на 27.04.2012р. з даного питання звернень не було.

Станом на звітну дату встановлено, що на рахунок боржника, який знаходиться в ПАТ КБ "Правекс-Банк" накладено арешт, який на звітну дату не знятий.

Представник ліквідатора у судовому засіданні просила затвердити поданий до суду реєстр вимог кредиторів, а також, надала письмове клопотання, у якому просить продовжити строк ліквідаційної процедури на три місяці.

Дослідивши реєстр вимог кредиторів та материали справи, заслухавши пояснення представника ліквідатора, господарський суд

ВСТАНОВИВ

У газеті "Меркурій" № 22(808) за червень 2011р. було опубліковано оголошення про те, що постановою Господарського суду Житомирської області від 14.04.2011р. Приватне підприємство "Альтаїр" ( с. Клітчин, Житомирського району Житомирської області) визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру ( а.с. 110,т.1).

Після опублікування зазначеного оголошення до господарського суду звернулись кредитори.

Представником ліквідатора Чорноморець О.Л. складено і подано до господарського суду реєстр вимог кредиторів Приватного підприємства "Альтаїр" (с. Клітчин, Житомирського району Житомирської області) .

До реєстру вимог кредиторів включено вимоги наступних кредиторів:

1. Виконавча дирекція Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на суму 219,83 грн. основного боргу, який віднесено до другої черги;

2. Управління Пенсійного фонду України в Житомирському районі на суму 159,12 грн. основного боргу, який віднесено до другої черги задоволення вимог кредиторів, 1,55 грн. пені та 52,78 грн. штрафних санкцій, які віднесено до шостої черги;

3. Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професфійних захворювань у м. Житомирі на суму 136,40 грн. основного боргу, який віднесено до другої черги;

4. Житомирського міського центру зайнятості на суму 211,67 грн. основного боргу, який віднесено до другої черги.

Судом та ліквідатором з"ясовувалась наявність/відсутність заборгованості по заробітній платі.

У своєму звіті станом на 13.10.2011р. представник ліквідатора повідомила про те, що керівник ПП "Альтаїр" помер, а також, встановлено, що на підприємстві працювало 13 працівників, в тому числі керівник.

Для підтвердження даного факту, господарським судом 29.11.2011р. був зроблений запит на адресу Клітчинської сільської ради Житомирського району .

На адресу суду 07.12.2011р. від Виконавчого комітету Левківської сільської ради надійшла відповідь №682/02-44 від 05.12.2011р., у якій повідомляється, що громадянин ОСОБА_3 був зареєстрований за адресою АДРЕСА_1 і був знятий з реєстрації за рішенням Житомирського районного суду №2-1532 від 13.11.2002р. Відомості про смерть вищевказаного громадянина в сільській раді відсутні.

Згідно інформації обласного адресного бюро було встановлено місце реєстрації фізичних осіб, які працювали на ПП "Альтаїр" (а.с.54,т.2).

Відповідно до листа Виконавчого комітету Левківської сільської ради зазначені у листі фізичні особи на території Левківської сільської ради не зареєстровані та не проживають (а.с.53, т.2).

З метою встановлення заборгованості по заробітній платі, ліквідатором були направлені листи фізичним особам, які перебували у трудових відносинах з підприємством -банкрутом (а.с. 62 -65, т.2).

Проте, станом на день розгляду справи, звернень стосовно даного питання не надходило.

Також, слід зазначити, що згідно листа Архівного відділу Житомирської районної державної адміністрації №01-05/20 від 29.02.2012р., документи з особового складу (накази, книги нарахування заробітної плати працівникам) та інша бухгалтерська звітність на зберігання до архіву не передавалися.

Таким чином, у господарського суду відсутні будь-які дані та докази про наявність заборгованості по заробітній платі перед працівниками ПП "Альтаїр".

Згідно абзацу 7 ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон) до складу грошових зобов'язань боржника не зараховуються недоїмка (пеня, штраф), визнана на дату подання заяви до господарського суду.

Згідно ч. 2 ст. 15 Закону у реєстрі вимог кредиторів повинні міститися відомості про кожного кредитора, розмір його вимог за грошовими зобов'язаннями чи зобов'язаннями щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), черговість задоволення кожної вимоги, окремо розмір неустойки (штрафу, пені).

Черговість задоволення вимог кредиторів визначена у ст. 31 Закону, у зв'язку з чим неустойка (пеня, штраф) відображаються у реєстрі окремим рядком та підлягає задоволенню у шосту чергу.

Суми неустойки (штрафу, пені) включаються в реєстр вимог кредиторів окремим рядком і не можуть бути підставою для визначення кількості голосів, які належать кожному кредитору при прийнятті рішення на зборах кредиторів та на засіданні комітету кредиторів.

У ст. 16 Закону передбачається на час дії процедур банкрутства утворення представницького органу кредиторів - комітету кредиторів, який обирається зборами кредиторів, у складі не більше семи осіб.

Відповідно до ч. 6 ст. 16 Закону, вибори комітету кредиторів проводяться за списком відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на зборах кредиторів, визначених пропорційно сумі вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів, кратній тисячі гривень.

Порядок та черговість задоволення вимог кредиторів визначений в статті 31 Закону застосовується також у разі здійснення провадження у справі про банкрутство відсутнього боржника за правилами статті 52 Закону.

Обґрунтованість включення до реєстру вимог кредиторів підтверджується доданими до заяв кредиторів документами та іншими матеріалами справи.

Крім того, судом розглянуто клопотання представника ліквідатора про продовження строку ліквідаційної процедури на три місяці.

Господарський суд, розглянувши подане клопотання, заслухавши пояснення представника кредитора, ліквідатора, оцінивши всі докази в сукупності у відповідності до ст. 43 ГПК України, вважає за необхідне зазначити наступне.

За змістом ч. 2 ст. 22 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", строк ліквідаційної процедури не може перевищувати дванадцяти місяців. Господарський суд може продовжити цей строк на шість місяців, якщо інше не передбачено цим Законом.

З матеріалів справи вбачається, що гранично допустимі строки здійснення процедури ліквідації банкрута закінчились.

У ст. 86 Постанови ВСУ № 15 від 18.12.2009 р. "Про судову практику в справах про банкрутство" (далі - Постанова № 15) зазначено, що ліквідатор зобов'язаний вчинити ліквідаційні заходи і передати на затвердження господарському суду звіт та ліквідаційний баланс у встановлений строк, проте, невиконання ліквідатором цих дій у граничні строки, визначені Законом, не є підставою для припинення провадження у справі.

Наслідків перевищення строку ліквідаційної процедури, як зазначає Верховний Суд України у Постанові Пленуму № 15, Закон № 2343 не містить.

В свою чергу, у ч. 3 статті 24 Закону № 2343 зазначено, що ліквідатор виконує свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

Таким чином, оскільки всі необхідні заходи, що є обов'язковими для здійснення в ліквідаційній процедурі банкрута ліквідатором в межах строку ліквідпроцедури в повному обсязі не виконано, а відтак, не подано господарському суду на розгляд та затвердження звіт ліквідатора з додатками та ліквідаційний баланс банкрута у відповідності до ст. 32 Закону № 2343, господарський суд визнає клопотання ліквідатора обґрунтованим та продовжує строк ліквідаційної процедури та строк повноважень ліквідатора на три місяці згідно резолютивної частини ухвали суду.

Враховуючи викладене, господарський суд, вважає за необхідне затвердити реєстр вимог кредиторів Приватного підприємства "Альтаїр" (с. Клітчин, Житомирського району Житомирської області), долучити до матеріалів справи звіт ліквідатора та призначити наступне засідання суду для з'ясування стану здійснення ліквідаційної процедури.

Керуючись ст. 86 ГПК України, ст.ст. 1, 16, 22-32, 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд,-

УХВАЛИВ

1. Продовжити строк ліквідаційної процедури та строк повноважень ліквідатора на три місяці до 14.07.2012р.

2. Затвердити реєстр вимог кредиторів у складі кредиторів:

1). Виконавчої дирекції Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на суму 219,83 грн. основного боргу, який віднести до другої черги;

2). Управління Пенсійного фонду України в Житомирському районі на суму 159,12 грн. основного боргу, який віднести до другої черги; 1,55 грн. пені та 52,78 грн. штрафних санкцій, які віднести до шостої черги;

3). Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професфійних захворювань у м. Житомирі на суму 136,40 грн. основного боргу, який віднести до другої черги;

4). Житомирського міського центру зайнятості на суму 211,67 грн. основного боргу, який віднести до другої черги.

3. У зв'язку із звільненням кредиторів: Управління Пенсійного фонду України в Житомирському районі, Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професфійних захворювань у м. Житомирі, Житомирського міського центру зайнятості, Виконавчої дирекції Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від сплати державного мита за подачу заяв до господарського суду, підлягає сплаті боржником 340 грн. 00 коп. державного мита в доход Державного бюджету України.

Крім того, за подачу зазначених заяв боржник має сплатити 356 грн. 00 коп. за внесення до єдиної бази даних стосовно кредитора.

4. Призначити засідання суду для звіту ліквідатора на "14" червня 2012 р. о 11:40 в приміщенні господарського суду Житомирської області (м. Житомир, майдан Путятинський 3/65), кім. № 409.

5. Зобов"язати ліквідатора:

- скликати збори кредиторів, на яких обрати комітет кредиторів. Протокол зборів кредиторів надати суду;

- виявити додаткові докази про наявність/відсутність у банкрута майна на праві власності/користування;

- здійснити інвентаризацію майнових активів та заборгованості банкрута, в тому числі, перед найманими працівниками;

- виявити документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню;

- надати докази закриття рахунків банкрута у банківських установах, виявлених при проведенні ліквідаційної процедури за винятком основного рахунку боржника;

- за результатами проведеної роботи, згідно зі ст. 32 зазначеного Закону, подати ліквідаційний баланс, звіт про проведену роботу та інші матеріали, що свідчать про виконання ліквідатором покладених на нього обов'язків (докази, що свідчать про відсутність ліквідаційної маси; реєстр вимог кредиторів з зазначенням сум, які є неможливими до погашення).

6. Викликати в наступне засідання суду уповноважених представників кредиторів та ліквідатора.

Суддя Макаревич В.А.

1 - до справи

2 - ініціюючому кредитору (ліквідатору) (рек.)

3 - Житомирському МЦЗ (рек.)

4 - ВД ЖОВ ФСС з ТВП (рек.)

5 - ВВД ФСС НВВ та ПЗУ (рек.)

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення27.04.2012
Оприлюднено15.05.2012
Номер документу23942473
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —19/60-б

Ухвала від 30.08.2012

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 27.04.2012

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Постанова від 14.04.2011

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 13.12.2010

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні