Постанова
від 08.05.2012 по справі 2а/1270/3088/2012
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №8.1.5

ПОСТАНОВА

Іменем України

08 травня 2012 року Справа № 2а/1270/3088/2012

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Цицюри О.О.,

при секретарі судового засідання - Бойко В.В.,

за участю представників сторін:

від позивача - не прибув,

від відповідача - не прибув,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Луганську справу за адміністративним позовом Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції в Луганській області до Дочірнього підприємства "Алчевське спеціалізоване управління "Донбасдомнаремонт" Приватного підприємства "Авераж-2009" про стягнення коштів на суму податкового боргу з плати за землю з юридичних осіб за період з червня по грудень 2011 року в сумі 9074,51 грн. з рахунків у банках платника податків,

ВСТАНОВИВ:

13 квітня 2012 року позивач, Алчевська об'єднана державна податкова інспекція в Луганській області, звернувся до Луганського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Дочірнього підприємства "Алчевське спеціалізоване управління "Донбасдомнаремонт" Приватного підприємства "Авераж-2009" про стягнення коштів на суму податкового боргу з плати за землю з юридичних осіб за період з червня по грудень 2011 року в сумі 9074,51 грн. з рахунків у банках платника податків, в обґрунтування якого зазначив наступне.

Дочірнє підприємство "Алчевське спеціалізоване управління "Донбасдомнаремонт" Приватного підприємства "Авераж-2009" (раніше мало назву - Алчевське спеціалізоване управління «Донбасдомнаремонт» - дочірнє підприємство колективного спеціалізованого підприємства з ремонту металургійних печей та устаткування «Донбасдомнаремонт») (код ЄДРПОУ 05425253) знаходиться на податковому обліку в Алчевській ОДПІ в Луганській області. Згідно державних актів ЛГ №1110000486 від 07.05.1999 та №94-Р від 03.03.1998 відповідачу надані в користування земельні ділянки.

Так, у результаті фінансово-господарської діяльності відповідача - Дочірнього підприємства "Алчевське спеціалізоване управління "Донбасдомнаремонт" Приватного підприємства "Авераж-2009" за період з червня по грудень 2011 року, виник податковий борг з плати за землю з юридичних осіб в сумі 9074,51 грн., де податкове зобов'язання з плати за землю визначено платником податку самостійно в податковому розрахунку з плати за землю за 2011 рік від 26.01.2011 №9000063177 на загальну суму 15567,24 грн. Відповідно до вказаного розрахунку відповідач повинен сплачувати податок на землю щомісяця в сумі 1297,27 грн.

Однак, у зв'язку з несвоєчасною сплатою у встановлені податковим законодавством строки податкових зобов'язань, станом на 13.02.2012 за відповідачем утворився податковий борг перед бюджетом з плати за землю з юридичних осіб у сумі 9074,51 грн. Через несплату відповідачем у встановлені податковим законодавством строки сум поточних податкових зобов'язань Алчевською ОДПІ в Луганській області директору відповідача 09.08.2011 було вручено податкову вимогу №124 від 02.08.2011 на суму 1290,89 грн. Однак, до теперішнього часу податковий борг, що обліковується за відповідачем, залишається непогашеним. На підставі викладеного, позивач просив стягнути в судовому порядку з відповідача - Дочірнього підприємства "Алчевське спеціалізоване управління "Донбасдомнаремонт" Приватного підприємства "Авераж-2009" кошти на суму податкового боргу з плати за землю з юридичних осіб у сумі 9074,51 грн. з рахунків у банках, обслуговуючих платника податків.

У судове засідання представник позивача не прибув, до початку розгляду справи через канцелярію суду надав клопотання №04754/10 від 04.05.2012 про розгляд справи за його відсутності (а.с.33).

Представник відповідача в судове засідання не прибув, про місце, дату та час розгляду справи повідомлявся належним чином, про причини неприбуття суду не доповідав. Правом надання заперечень проти позову у встановлений судом строк та доказів на підтвердження своїх доводів не скористався, заяви про визнання позовних вимог або про розгляд справи за його відсутності суду не надавав.

Відповідно до частини 6 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних в матеріалах справи доказів.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наявних у матеріалах справи доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст.69-72 Кодексу адміністративного судочинства України, суд дійшов висновку про обґрунтованість заявлених вимог з огляду на таке.

Частиною 1 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Стаття 67 Конституції України передбачає, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

01 січня 2011 року набув чинності Податковий Кодекс України від 02.12.2010 №2755-VI, який встановлює перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до ст.6 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI податком є обов'язковий, безумовний платіж до відповідного бюджету, що справляється з платників податку відповідно до цього Кодексу.

У відповідності із статтею 14 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI:

- грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);

- податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк) (підпункт 14.1.156 пункту 14.1);

- штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.265 пункту 14.1);

- пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахованих на суми грошових зобов'язань, не сплачених у встановлені законодавством строки (підпункт 14.1.162 пункту 14.1);

- податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання (підпункту 14.1.175 пункту 14.1).

У відповідності із статтею 16 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI платник податків зобов'язаний: стати на облік у контролюючих органах в порядку, встановленому законодавством України; вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів; подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи; подавати на належним чином оформлену письмову вимогу контролюючих органів (у випадках, визначених законодавством) документи з обліку доходів, витрат та інших показників, пов'язаних із визначенням об'єктів оподаткування (податкових зобов'язань), первинні документи, регістри бухгалтерського обліку, фінансову звітність, інші документи, пов'язані з обчисленням та сплатою податків та зборів. У письмовій вимозі обов'язково зазначаються конкретний перелік документів, які повинен надати платник податків, та підстави для їх надання; подавати контролюючим органам інформацію, відомості про суми коштів, не сплачених до бюджету в зв'язку з отриманням податкових пільг (суми отриманих пільг) та напрями їх використання (щодо умовних податкових пільг - пільг, що надаються за умови використання коштів, вивільнених у суб'єкта господарювання внаслідок надання пільги, у визначеному державою порядку); подавати контролюючим органам інформацію в порядку, у строки та в обсягах, встановлених податковим законодавством; виконувати законні вимоги контролюючих органів щодо усунення виявлених порушень законів з питань оподаткування та митної справи і підписувати акти (довідки) про проведення перевірки; не перешкоджати законній діяльності посадової особи контролюючого органу під час виконання нею службових обов'язків та виконувати законні вимоги такої посадової особи; повідомляти контролюючим органам за місцем обліку такого платника про його ліквідацію або реорганізацію протягом трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення (крім випадків, коли обов'язок здійснювати таке повідомлення покладено законом на орган державної реєстрації); повідомляти контролюючі органи про зміну місцезнаходження юридичної особи та зміну місця проживання фізичної особи - підприємця; забезпечувати збереження документів, пов'язаних з виконанням податкового обов'язку, протягом строків, установлених цим Кодексом; допускати посадових осіб контролюючого органу під час проведення ними перевірок до обстеження приміщень, територій (крім житла громадян), що використовуються для одержання доходів чи пов'язані з утриманням об'єктів оподаткування, а також для проведення перевірок з питань обчислення і сплати податків та зборів у випадках, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до статті 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право визначати у визначених цим Кодексом випадках суми податкових та грошових зобов'язань платників податків (підпункт 20.1.27 пункту 20.1); застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом (підпункт 20.1.28 пункту 20.1); звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини (пункт 20.1.18 пункту 20.1).

Відповідно до п.54.1 ст.54 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом.

Відповідно до п. 57.1 ст. 57 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI, платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до ст.287 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою (п.287.1. ст.287 ПКУ від 02.12.2010 №2755-VI).

Податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця (п.287.3. ст.287 ПКУ від 02.12.2010 №2755-VI).

Податкове зобов'язання з плати за землю, визначене у новій звітній податковій декларації, у тому числі за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця (п.287.4. ст.287 ПКУ від 02.12.2010 №2755-VI).

Відповідно до ст.288 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI, підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

У судовому засіданні встановлено, підтверджується матеріалами справи, що відповідач - Дочірнє підприємство "Алчевське спеціалізоване управління "Донбасдомнаремонт" Приватного підприємства "Авераж-2009" (код ЄДРПОУ 05425253) зареєстровано в якості суб'єкта господарської діяльності виконавчим комітетом Алчевської міської ради Луганської області 04.02.1994 за реєстраційним номером №53-Р та взято на податковий облік в Алчевській ОДПІ в Луганській області в якості платника податків з 05.02.1994 за №597, що підтверджується висновком Алчевської ОДПІ в Луганській області №б/н та довідкою №354/29-0-76 від 25.11.2010 про взяття на облік платника податків (а.с.6-7,20), з 08.05.2007 внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців за реєстраційним номером №1 384 120 0000 001923 (а.с.14-19).

Згідно державних актів ЛГ №1110000486 від 07.05.1999 та №94-Р від 03.03.1998 відповідачу надані в користування земельні ділянки.

Так, у результаті фінансово-господарської діяльності відповідача - Дочірнього підприємства "Алчевське спеціалізоване управління "Донбасдомнаремонт" Приватного підприємства "Авераж-2009" за період з червня по грудень 2011 року, виник податковий борг з плати за землю з юридичних осіб в сумі 9074,51 грн., де податкове зобов'язання з плати за землю визначено платником податку самостійно в податковому розрахунку з плати за землю за 2011 рік від 26.01.2011 №9000063177 на загальну суму 15567,24 грн. (а.с.12).

Відповідно до вищезазначеного розрахунку відповідач повинен сплачувати податок на землю щомісяця в сумі 1297,27 грн. Однак, у зв'язку з несвоєчасною сплатою у встановлені податковим законодавством строки податкових зобов'язань, станом на 13.02.2012 за відповідачем за період з червня по грудень 2011 року утворився податковий борг перед бюджетом з плати за землю з юридичних осіб у сумі 9074,51 грн.

Наявність податкового боргу відповідача з плати за землю з юридичних осіб в сумі 9074,51 грн. за період з червня по грудень 2011 року також підтверджується довідкою про суми податкового боргу станом на 13.02.2012 (а.с.8), обліковою карткою платника податків станом на 13.02.2012 (а.с.9-11).

Пунктом 59.1. ст.59 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI встановлено, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Пунктом 59.3. ст. 59 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI встановлено, що податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання. Податкова вимога повинна містити відомості про факт виникнення грошового зобов'язання та права податкової застави, розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою, обов'язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк, попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави, а також про можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.

Пунктом 59.5. ст. 59 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI встановлено, що у разі коли у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується, погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що виник після надіслання (вручення) податкової вимоги.

Так, через несплату Дочірнім підприємством "Алчевське спеціалізоване управління "Донбасдомнаремонт" Приватного підприємства "Авераж-2009" сум поточних податкових зобов'язань з плати за землю з юридичних осіб в установлені законодавством строки, Алчевською ОДПІ в Луганській області 09.08.2011 директору відповідача була вручена податкова вимога від №124 від 02.08.2011 на суму 1290,89 грн. (а.с.13).

Даних про оскарження відповідачем зазначеної податкової вимоги або про її відкликання податковим органом судом не встановлено, а тому, вона є узгодженою та чинною на час розгляду справи.

Таким чином, усі вжиті Алчевською ОДПІ в Луганській області заходи не призвели до добровільного погашення податкового боргу відповідачем.

Відповідно до п.20.1.18 ст.20 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI, органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Підпунктами 87.1 та 87.2 статті 87 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI визначено, що джерелами самостійної сплати грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів. Джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.

Пунктом 95.1 статті 95 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI регламентовано, що орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, провадиться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги та здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини (підпункти 95.2 та 95.3 статті 95 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI).

Таким чином, суд вважає встановленим, що за відповідачем дійсно рахується податковий борг перед бюджетом з плати за землю з юридичних осіб за період з червня по грудень 2011 року в сумі 9074,51 грн., про який відповідач повідомлений, який ним не оспорено та до теперішнього часу в добровільному порядку не сплачено, а тому, суд дійшов висновку, що органом державної податкової служби при зверненні до суду з вказаним адміністративним позовом щодо стягнення з Дочірнього підприємства "Алчевське спеціалізоване управління "Донбасдомнаремонт" Приватного підприємства "Авераж-2009" коштів у рахунок погашення податкового боргу з усіх наявних рахунків у банках платника податків, дотримані вимоги пункту 95.1 статті 95 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI, підстави для відмови у задоволенні позову відсутні, тому адміністративний позов підлягає задоволенню.

Питання про розподіл судових витрат судом не вирішується, оскільки позивач згідно із пунктом 21 частини 1 статті 5 Закону України «Про судовий збір» від 08 липня 2011 року №3674-VI (який набув чинності з 01.11.2011) від сплати судового збору звільнений, а ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України не передбачено їх стягнення у даних випадках.

На підставі частини 3 статті 160 КАС України у судовому засіданні 08 травня 2012 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Складення постанови у повному обсязі відкладено до 11 травня 2012 року, про що згідно вимог частини 2 статті 167 КАС України повідомлено сторонам після проголошення вступної та резолютивної частин постанови у судовому засіданні.

Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 71, 87, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції в Луганській області до Дочірнього підприємства "Алчевське спеціалізоване управління "Донбасдомнаремонт" Приватного підприємства "Авераж-2009" про стягнення коштів на суму податкового боргу з плати за землю з юридичних осіб за період з червня по грудень 2011 року в сумі 9074,51 грн. з рахунків у банках платника податків, задовольнити повністю.

Стягнути з Дочірнього підприємства "Алчевське спеціалізоване управління "Донбасдомнаремонт" Приватного підприємства "Авераж-2009" (код ЄДРПОУ 05425253, місцезнаходження: 94201 Луганська область, м.Алчевськ, вул.Декабристів,13) кошти на суму податкового боргу з плати за землю з юридичних осіб за період з червня по грудень 2011 року в сумі 9074,51 грн. (дев'ять тисяч сімдесят чотири гривні 51 копійка), з розрахункових рахунків у банках, обслуговуючих платника податків - Дочірнє підприємство "Алчевське спеціалізоване управління "Донбасдомнаремонт" Приватного підприємства "Авераж-2009".

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Відповідно до частини 3 статті 160 КАС України постанова складена у повному обсязі та підписана 11 травня 2012 року.

СуддяО.О. Цицюра

Дата ухвалення рішення08.05.2012
Оприлюднено16.05.2012
Номер документу23992907
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1270/3088/2012

Постанова від 08.05.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.О. Цицюра

Ухвала від 27.04.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.О. Цицюра

Ухвала від 17.04.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.К. Коршиков

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні