Ухвала
від 27.04.2012 по справі 19/59-б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області


10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65

УХВАЛА

Від "27" квітня 2012 р. Справа № 19/59-Б

За заявою: Управління Пенсійного фонду України в Житомирському районі Житомирської області (м. Житомир)

до боржника: Приватного підприємства "Житомир-Бетон" (м. Житомир)

про визнання банкрутом

Суддя Макаревич В.А.

Представники:

- від ініціюючого кредитора (боржника): Чорноморець О.Л. - ліквідатор

В провадженні господарського суду Житомирської області знаходиться справа № 19/59-Б за заявою Управління Пенсійного фонду України в Житомирському районі Житомирської області про визнання банкрутом Приватного підприємства "Житомир-Бетон" (с. Оліївка Житомирського району Житомирської області).

Ухвалою господарського суду від 13.12.2010 р. порушено провадження у справі про банкрутство ПП "Житомир-Бетон" за правилами ст. 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Постановою господарського суду від 14.04.2011 р. ПП "Житомир-Бетон" визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено УПФУ в Житомирському районі.

Ухвалою господарського суду від 27.03.2012 р. ліквідатора було зобов'язано вчинити певні дії по справі.

Представник ліквідатора в судовому засіданні повідомила про вчинені дії. На виконання вимог попередньої ухвали надала реєстр вимог кредиторів, який просила затвердити та звіт про виконану роботу.

Також, надала письмове клопотання, у якому просить продовжити строк ліквідаційної процедури та строк повноважень ліквідатора на три місяці.

У своєму звіті представник ліквідатора повідомила про наступне:

- 10.04.2012р. надійшла відповідь від Житомирського РВ УМВС України в Житомирській області з постановою про відмову в порушенні кримінальної справи щодо бувшого керівника ПП "Житомир-Бетон";

- 14.03.2012р. УПФУ в Житомирському районі направлено запити бувшим працівникам підприємтсва-банкрута; станом на 27.04.2012р. звернень з даного питання не було;

- станом на звітну дату не отримано довідки АТ " Сведбанк" про залишок коштів на розрахунковому рахунку боржника.

Дослідивши реєстр вимог кредиторів та матеріали справи, заслухавши пояснення представника ліквідатора, господарський суд

ВСТАНОВИВ

У газеті "Меркурій" № 22(808) за червень 2011р. було опубліковано оголошення про те, що постановою Господарського суду Житомирської області від 14.04.2011р. Приватне підприємство "Житомир-Бетон" ( с. Оліївка, Житомирського району Житомирської області) визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру ( а.с. 5-6,т.2).

Після опублікування зазначеного оголошення до господарського суду звернулись кредитори з вимогами до боржника.

Представником ліквідатора Чорноморець О.Л. складено і подано до господарського суду реєстр вимог кредиторів Приватного підприємства "Житомир-Бетон" (с. Оліївка, Житомирського району Житомирської області) .

До реєстру вимог кредиторів включено вимоги наступних кредиторів:

1. Виконавчої дирекція Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на суму 362,78 грн. основного боргу, який віднесено до другої черги;

2. Управління Пенсійного фонду України в Житомирському районі на суму 4170,55 грн. основного боргу, який віднесено до другої черги, 280,67 грн. пені та 1399,65 грн. штрафних санкцій, які віднесено до шостої черги;

3. Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професфійних захворювань у м. Житомирі на суму 344,89 грн. основного боргу, який віднесено до другої черги;

4. Житомирського міського центру зайнятості на суму 191,39 грн. основного боргу, який віднесено до другої черги;

5. Державної податкової інспекції у Житомирському районі на суму 1430 грн. пені та 5,22 грн. штрафних санкцій , які віднесені до шостої черги;

6. Товариства з обмеженою відповідальністю "Житомир-Агробудіндустрія" на суму 207927,38 грн. основного боргу, який віднесено до четвертої черги, 13542,60 грн. інфляційних, державного мита та витрат за інформаційно-технічне забезпечення судового процесу, які віднесено до шостої черги.

При цьому, суд вважає за необхідне зобов"язати представника ліквідатора внести зміни до реєстру вимог кредиторів щодо кредитора - Товариства з обмеженою відповідальністю "Житомир-Агробудіндустрія" з віднесенням 11233 грн. інфляційних, 2191,60 грн. державного мита та 118 грн. витрат за інформаційно-технічне забезпечення судового процесу до четвертої черги. Крім того, внести до реєстру вимог кредиторів вимоги кредитора - Товариства з обмеженою відповідальністю "Житомир-Агробудіндустрія" в сумі 85 грн. витрат по сплаті державного мита та 40 грн. за інформаційно-технічне забезпечення судового процесу до першої черги .

Також, внести зміни в реєстр вимог кредиторів щодо кредитора - Державної податкової інспекції у Житомирському районі, а саме, зазначити 1430 грн. штрафних санкцій та 5,22 грн. пені.

Судом та ліквідатором з"ясовувалась наявність/відсутність заборгованості по заробітній платі.

У своєму звіті станом на 13.10.2011р. представник ліквідатора повідомила, що на підприємстві працювало 10 працівників, в тому числі керівник , про що надано відповідні докази, які долучені до матеріалів справи (а.с.26-35, т.2).

Згідно інформації обласного адресного бюро було встановлено місце реєстрації фізичних осіб, які працювали на ПП "Житомир-Бетон" (а.с. 71,т.2).

З метою встановлення заборгованості по заробітній платі, ліквідатором були направлені листи для заявлення своїх вимог фізичним особам, які перебували у трудових відносинах з підприємством -банкрутом (а.с. 82 -85, т.2).

Звернень працівників про наявність заборгованості по заробітній платі не було. Крім того, від ОСОБА_3 надійшла заява від 19.03.2012р. у якій зазначено, що претензій до підприємства -боржника по заробітній платі не має (а.с.86, т.2).

Також, слід зазначити, що згідно листа Архівного відділу Житомирської районної державної адміністрації, документи з особового складу (накази, книги нарахування заробітної плати працівникам) та інша бухгалтерська звітність на зберігання до архіву не передавалися.

Таким чином, у господарського суду відсутні будь-які дані та докази про наявність заборгованості по заробітній платі перед працівниками ПП "Житомир-Бетон".

Згідно абзацу 7 ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон) до складу грошових зобов'язань боржника не зараховуються недоїмка (пеня, штраф), визнана на дату подання заяви до господарського суду.

Згідно ч. 2 ст. 15 Закону у реєстрі вимог кредиторів повинні міститися відомості про кожного кредитора, розмір його вимог за грошовими зобов'язаннями чи зобов'язаннями щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), черговість задоволення кожної вимоги, окремо розмір неустойки (штрафу, пені).

Черговість задоволення вимог кредиторів визначена у ст. 31 Закону, у зв'язку з чим неустойка (пеня, штраф) відображаються у реєстрі окремим рядком та підлягає задоволенню у шосту чергу.

Суми неустойки (штрафу, пені) включаються в реєстр вимог кредиторів окремим рядком і не можуть бути підставою для визначення кількості голосів, які належать кожному кредитору при прийнятті рішення на зборах кредиторів та на засіданні комітету кредиторів.

У ст. 16 Закону передбачається на час дії процедур банкрутства утворення представницького органу кредиторів - комітету кредиторів, який обирається зборами кредиторів, у складі не більше семи осіб.

Відповідно до ч. 6 ст. 16 Закону, вибори комітету кредиторів проводяться за списком відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на зборах кредиторів, визначених пропорційно сумі вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів, кратній тисячі гривень.

Порядок та черговість задоволення вимог кредиторів визначений в статті 31 Закону застосовується також у разі здійснення провадження у справі про банкрутство відсутнього боржника за правилами статті 52 Закону.

Обґрунтованість включення до реєстру вимог кредиторів підтверджується доданими до заяв кредиторів документами та іншими матеріалами справи.

Крім того, судом розглянуто клопотання представника ліквідатора про продовження строку ліквідаційної процедури та повноважень ліквідатора на три місяці.

Господарський суд, розглянувши подане клопотання, заслухавши пояснення представника кредитора, ліквідатора, оцінивши всі докази в сукупності у відповідності до ст. 43 ГПК України, вважає за необхідне зазначити наступне.

За змістом ч. 2 ст. 22 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", строк ліквідаційної процедури не може перевищувати дванадцяти місяців. Господарський суд може продовжити цей строк на шість місяців, якщо інше не передбачено цим Законом.

З матеріалів справи вбачається, що гранично допустимі строки здійснення процедури ліквідації банкрута закінчились.

У ст. 86 Постанови ВСУ № 15 від 18.12.2009 р. "Про судову практику в справах про банкрутство" (далі - Постанова № 15) зазначено, що ліквідатор зобов'язаний вчинити ліквідаційні заходи і передати на затвердження господарському суду звіт та ліквідаційний баланс у встановлений строк, проте, невиконання ліквідатором цих дій у граничні строки, визначені Законом, не є підставою для припинення провадження у справі.

Наслідків перевищення строку ліквідаційної процедури, як зазначає Верховний Суд України у Постанові Пленуму № 15, Закон № 2343 не містить.

В свою чергу, у ч. 3 статті 24 Закону № 2343 зазначено, що ліквідатор виконує свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

Таким чином, оскільки всі необхідні заходи, що є обов'язковими для здійснення в ліквідаційній процедурі банкрута ліквідатором в межах строку ліквідпроцедури в повному обсязі не виконано, а відтак, не подано господарському суду на розгляд та затвердження звіт ліквідатора з додатками та ліквідаційний баланс банкрута у відповідності до ст. 32 Закону № 2343, господарський суд визнає клопотання ліквідатора обґрунтованим та продовжує строк ліквідаційної процедури та строк повноважень ліквідатора на три місяці згідно резолютивної частини ухвали суду.

Враховуючи викладене, господарський суд, вважає за необхідне затвердити реєстр вимог кредиторів Приватного підприємства "Житомир-Бетон" (с. Оліївка, Житомирського району Житомирської області) та призначити наступне засідання суду для з'ясування стану здійснення ліквідаційної процедури.

Керуючись ст. 86 ГПК України, ст.ст. 1, 16, 22-32, 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд,-

УХВАЛИВ

1. Продовжити строк ліквідаційної процедури та строк виконання повноважень ліквідатора на три місяці до 14.07.2012р.

2. Зобов"язати представника ліквідатора Чорноморець О.Л. внести зміни в реєстр вимог кредиторів, а саме, щодо кредитора - Товариства з обмеженою відповідальністю "Житомир-Агробудіндустрія" 11233 грн. інфляційних, 2191,60 грн. державного мита та 118 грн. витрат за інформаційно-технічне забезпечення судового процесу віднести до четвертої черги; 85 грн. витрат по сплаті державного мита та 40 грн. за інформаційно-технічне забезпечення судового процесу до першої черги .

3. Зобов"язати представника ліквідатора Чорноморець О.Л. внести зміни в реєстр вимог кредиторів щодо кредитора - Державної податкової інспекції у Житомирському районі, а саме, зазначити 1430 грн. штрафних санкцій та 5,22 грн. пені.

4. Затвердити реєстр вимог кредиторів у складі кредиторів:

1). Виконавчої дирекція Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на суму 362,78 грн. основного боргу, який віднести до другої черги;

2). Управління Пенсійного фонду України в Житомирському районі на суму 4170,55 грн. основного боргу, який віднести до другої черги, 280,67 грн. пені та 1399,65 грн. штрафних санкцій, які віднести до шостої черги;

3). Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професфійних захворювань у м. Житомирі на суму 344,89 грн. основного боргу, який віднести до другої черги;

4). Житомирського міського центру зайнятості на суму 191,39 грн. основного боргу, який віднести до другої черги;

5). Державної податкової інспекції у Житомирському районі на суму 1430 грн. штрафних санкцій та 5,22 грн. пені, які віднести до шостої черги;

6). Товариства з обмеженою відповідальністю "Житомир-Агробудіндустрія" на суму 221469,98 грн. основного боргу, який віднести до четвертої черги, 85 грн. витрат по сплаті державного мита та 40 грн. витрат за інформаційно-технічне забезпечення судового процесу, які віднести до шостої черги.

5. У зв'язку із звільненням кредиторів: Управління Пенсійного фонду України в Житомирському районі, Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професфійних захворювань у м. Житомирі, Житомирського міського центру зайнятості, Виконавчої дирекції Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та Державної податкової інспекції у Житомирському районі від сплати державного мита за подачу заяв до господарського суду, підлягає сплаті боржником 425 грн. 00 коп. державного мита в доход Державного бюджету України.

Крім того, за подачу зазначених заяв боржник має сплатити 396 грн. 00 коп. за внесення до єдиної бази даних стосовно кредитора.

6. Призначити засідання суду для звіту ліквідатора на "14" червня 2012 р. о 12:20 в приміщенні господарського суду Житомирської області (м. Житомир, майдан Путятинський 3/65), кім. № 409.

7. Зобов"язати ліквідатора:

- скликати збори кредиторів, на яких обрати комітет кредиторів. Протокол зборів кредиторів та протокол засідання комітету кредиторів надати суду;

- надати звіт про виконану роботу;

- виявити додаткові докази про наявність/відсутність у банкрута майна на праві власності/користування;

- здійснити інвентаризацію майнових активів та заборгованості банкрута, в тому числі, перед найманими працівниками;

- виявити документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню;

- надати докази закриття рахунків банкрута у банківських установах, виявлених при проведенні ліквідаційної процедури за винятком основного рахунку боржника;

- за результатами проведеної роботи, згідно зі ст. 32 зазначеного Закону, подати ліквідаційний баланс, звіт про проведену роботу та інші матеріали, що свідчать про виконання ліквідатором покладених на нього обов'язків (докази, що свідчать про відсутність ліквідаційної маси; реєстр вимог кредиторів з зазначенням сум, які є неможливими до погашення).

8. Викликати в наступне засідання суду уповноважених представників кредиторів та ліквідатора.

Суддя Макаревич В.А.

Друк. :

Віддрукувати:

1 - до справи

2 - ініціюючому кредитору (ліквідатору) (рек. або наручно з відміткою в журналі)

3 - Житомирському МЦЗ (рек. або наручно з відміткою в журналі)

4 - ЖОВ ФСС з ТВП (рек. або наручно з відміткою в журналі)

5 - ВВД ФСС НВВ та ПЗ (рек. або наручно з відміткою в журналі)

6 - ДПІ у Житомирському р-ні (рек. або наручно з відміткою в журналі)

7 - ТОВ "Житомир -Агробудіндустрія" (рек. )

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення27.04.2012
Оприлюднено17.05.2012
Номер документу23998882
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —19/59-б

Ухвала від 13.12.2010

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 31.08.2012

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 27.04.2012

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Постанова від 14.04.2011

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні