Постанова
від 14.05.2012 по справі 1988/12/2070
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004 м. Харків вул. Мар'їнська, 18-Б-3 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

14 травня 2012 р. № 2-а- 1988/12/2070

Суддя Харківського окружного адміністративного суду Чалий І.С. розглянувши в порядку скороченого провадження справу за адміністративним позовом Державної податкової інспекції у Дзержинському районі міста Харкова до Приватного підприємства "Ромхо" про стягнення податкового боргу

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Державна податкова інспекція у Дзержинському районі міста Харкова звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить стягнути з відповідача податковий борг у сумі 1189,00 грн.

Згідно з ст.183-2 КАС України даний позов підлягає розгляду та вирішенню в порядку скороченого провадження.

При цьому, суд відзначає, що оскільки матеріали справи містять докази, які в своїй сукупності повно та всебічно висвітлюють обставини спірних правовідносин, то спір підлягає вирішенню на підставі наявних у справі документів.

Розглянувши матеріали справи, вивчивши доводи позову, дослідивши наявні у справі докази в їх сукупності, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав:

Згідно з п. 1.2 ст. 10 Закону України „Про державну податкову службу в Україні" Державна податкова інспекція у Дзержинському районі м. Харкова здійснює контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів) та забезпечує правильність обчислення і своєчасність надходження цих податків.

Відповідно до Закону України «Про систему оподаткування»від 18.02.1997 р., № 77/97-ВР платники податків, зборів (обов'язкових платежів) зобов'язанні сплачувати належні суми податків та зборів у встановлені законом терміни і це зобов'язання припиняється їх сплатою.

Згідно з п.п.1, 2 ч.1 ст.11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»від 04.12.1990 року за №509-ХІІ зі змінами та доповненнями, органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право здійснювати документальні невиїзні перевірки (на підставі поданих податкових декларацій, звітів та інших документів, пов'язаних з нарахуванням і сплатою податків та зборів (обов'язкових платежів) незалежно від способу їх подачі), а також планові та позапланові виїзні перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), додержання валютного законодавства юридичними особами, їх філіями, відділення, іншими відокремленими підрозділами, що не мають статусу юридичної особи, а також фізичними особами, які мають статус суб'єктів підприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно із законами України покладено обов'язок утримувати та/або сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі), крім Національного банку України та його установ, а також мають право здійснювати контроль за додержанням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) у встановленому законом порядку, наявністю свідоцтв про державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності, ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензування відповідно до закону, з наступною передачею матеріалів про виявлення порушення органам, які видали ці документи, торгових патентів.

Матеріалами справи підтверджено, що працівниками Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова 29.06.2010р. було проведено невиїзну документальну перевірку відповідача з питань своєчасності подання податкової звітності

В ході перевірки виявлені порушення п.п. 4.1.4 п. 4.1. ст. 4 Закону України від 21.12.2000 р. №2181-ІІІ «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», п. 16.4 ст. 16, п. 22.12 ст. 22 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств", а саме підприємством не подано декларації з податку на прибуток за 1 квартал 2009 р., 1 півріччя 2009 р., 9 місяців 2009 р., за 2009 рік, 1 квартал 2010 р. та в порушення ст. 4 Указу Президента України "Про спрощену систему оподаткування , обліку та звітності суб'єктів малого підприємства", платником єдиного податку не поданий розрахунок сплати єдиного податку за 3 та 4 квартали 2008 р.

За вказане порушення, на підставі п.п.17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закону України від 21.12.2000 р. № 2181-ІІІ «Про порядок погашення зобов'язань платників податку перед бюджетами та державними цільовими фондами»із змінами та доповненнями, у разі коли платник податків не подає податкову декларацію у строки, визначенні законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або затримку.

За результатами перевірки складено акт № 6885/1501/35970628 від 29.06.2010 р.

На підставі зазначеного акту Начальником Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова прийнято податкове повідомлення-рішення № 0011911501/0 від 10.08.2010 р. про визначення штрафних санкцій за платежем податок на прибуток в розмірі 850 грн.

Також, на підставі зазначеного акту Начальником Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова прийнято податкове повідомлення-рішення № 0011921501/0 від 10.08.2010 р. про визначення штрафних санкцій за платежем єдиний податок в розмірі 340 грн.

Вказані податкові повідомлення-рішення були надіслані відповідачу але повернуті поштою.

На підставі п. 6.2.4. ст. 6 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податку перед бюджетами та державними цільовими фондами»у разі коли податковий орган або пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення або податкові вимоги у зв'язку з незнаходженням посадових осіб, їх відмовою прийняти податкове повідомлення або податкову вимогу, незнаходженням фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків, податковий орган розміщує податкове повідомлення або податкові вимоги на дошці податкових оголошень, встановленій на вільному для огляду місці біля входу до приміщення податкового органу. При цьому день розміщення такої податкової вимоги вважається днем її вручення.

Вказане податкове повідомлення-рішення було розміщенно на дошці оголошень, про що складений акт.

Згідно з п. 5.2.1 п. 5.2 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податку перед бюджетами та державними цільовими фондами» податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом, вважається узгодженим у день отримання податкового повідомлення.

Відповідно до п.5.3.1 п.5.3 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податку перед бюджетами та державними цільовими фондами»платник податків зобов'язаний погасити нараховану суму протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення.

Відповідно до п.п. 6.2.1 п. 6.2 ст. 6 вищезазначеного Закону №2181-ІІІ від 21.12.2000 р. у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.

Матеріалами справи підтверджено, що позивачем до відповідача були надіслані перша податкова вимога та друга податкова вимога.

Згідно з пп. 5.4.1 п. 5.4 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені статтею 5 вказаного Закону, визнається сумою податкового боргу платника податків.

Пунктом 1.3 ст. 1 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»податковий борг (недоїмка) - податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання.

На теперішній час сума заборгованості підприємством не сплачена і складає 1189,00 грн. (до матеріалів справи надано витяг з облікової картки платника податків).

Таким чином суд вважає позов законним і обґрунтованим, та таким що підлягає задоволенню.

Відповідно ст. 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа судові витрати з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст.7-11, 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Державної податкової інспекції у Дзержинському районі міста Харкова до Приватного підприємства "Ромхо" про стягнення податкового боргу - задовольнити.

Стягнути з Приватного підприємства "Ромхо" (м. Харків, вул. Деревянка, 22-а, кв. 8, код ЄДРПОУ 35970628) на користь Державної податкової інспекції у Дзержинському районі міста Харкова (61166, м. Харків, пр. Леніна, 9, код 22705936) податковий борг в сумі 1189,00 (одна тисяча сто вісімдесят дев'ять гривень), з яких 340 грн. по "єдиному податку" на р/р 34219378700003 та 849 грн. по "податку на прибуток" на р/р 31116009700003, банківські реквізити : УДКСУ у Дзержинському районі м. Харкова, код ЄДРПОУ 37999654, МФО 851011.

Постанову звернути до негайного виконання.

У десятиденний строк з моменту отримання копії постанови сторона чи інша особа, стосовно якої суд вирішив питання про її права, свободи, інтереси чи обов'язки, може оскаржити дану постанову в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд.

Постанова є остаточною, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку.

Суддя І.С.Чалий

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.05.2012
Оприлюднено23.05.2012
Номер документу24083465
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1988/12/2070

Ухвала від 15.03.2012

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Чалий І.С.

Ухвала від 16.02.2012

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Чалий І.С.

Постанова від 14.05.2012

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Чалий І.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні