Постанова
від 16.05.2012 по справі 5011-15/3659-2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-Б тел.230-31-34

ПОСТАНОВА

про визнання боржника банкрутом

16.05.2012 справа № 5011-15/3659-2012

За заявоюТоварної біржі «Центральна»(код ЄДРПОУ 25594532) Пробанкрутство Суддя Хоменко М.Г.

Представники:

Від заявника (боржника) У судовому засіданні присутній арбітражний керуючий Щербань О.М. Кандаурова А.П.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Товарна біржа «Центральна»подала до суду заяву за підписом голови ліквідаційної комісії юридичної особи про порушення справи про банкрутство в порядку ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", посилаючись на свою неспроможність виконати грошові зобов'язання перед кредиторами в сумі 454922,96грн.

Провадження у справі за вказаною заявою порушено ухвалою Господарського суду міста Києва № 5011-15/3659 від 26.03.2012 р., яку призначено до розгляду на 18.04.2012р.

Ухвалою Господарського суду м.києва від 18.04.2012 відкладено розгляд справи у судовому засіданні на 15.05.2012р.

У судове засідання, призначене на 15.05.2012 р., з'явився представник заявника(боржника), який подав додаткові документи і докази по справі, підтримав вимоги заяви про визнання банкрутом Товарної біржі «Центральна», клопотав про визнання підприємства банкрутом та просив призначити його ліквідатором арбітражного керуючого Кандаурову Анну Павлівну.

Розглянувши вимоги, заявлені в порядку ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", дослідивши матеріали справи та подані докази, заслухавши представника заявника (боржника), суд

ВСТАНОВИВ :

Товарна біржа «Центральна» зареєстрована як юридична особа Печерською районною у м. Києві державною адміністрацією 22.04.1998р. з присвоєнням ідентифікаційного коду 25594532.

Відповідно до поданих суду документів місцезнаходженням підприємства є: 01004, АДРЕСА_1, основними видами діяльності є управління фінансовими ринками. Згідно з даними статуту установи її засновниками і власниками є громадяни України ОСОБА_7 та ОСОБА_3.

З наявних в матеріалах справи довідок з Єдиного державного реєстру юридичних осіб ат фізичних осіб -підприємців судом встановлено, що у боржника наявні наступні відокремлені підрозділи: Одеська філія №5 Товарної біржі «Центральна»(код ЄДРПОУ 25428408), Філія Товарної біржі «Центральна»м.Донецьк (код ЄДРПОУ 26319986), Львівська філія №4 Товарної біржі «Центральна»(код ЄДРПОУ 25557028).

05.05.2009 р. власниками Товарної біржі «Центральна»було прийнято рішення про ліквідацію юридичної особи.

Згідно з вказаним рішенням для ліквідації юридичної особи було призначено ліквідаційну комісію у складі однієї особи -голови ліквідаційної комісії Карпенко А.А.

04.08.2011 рішенням засновників Товарної біржі «Центральна»в зв»язку з надходженням заяви від голови ліквідаційної комісії Карпенко А.А. щодо звільнення його від виконання повноважень голови ліквідаційної комісії, останнього звільнено від обов»язків та призначено головою ліквідаційної комісії Щербаня О.М.

Матеріалами справи стверджується, що на виконання вимог ч. 1 ст. 105 Цивільного Кодексу України та ч. 1 ст. 34 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців" підприємство звернулося до державного реєстратора Печерського району міста Києва для подання документів, потрібних для внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про припинення юридичної особи. .

Відповідно до ст. 105 Цивільного Кодексу України оголошення про припинення підприємства шляхом ліквідації та відомості про ліквідатора були розміщені в друкованому засобі масової інформації, в якому публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, а саме: газета «Голос України»№198 (5198) від 22.10.2011р.

26.01.2012 р. заявником (боржником) було подано до Державної податкової інспекції у Печерському районі міста Києва заяву про припинення платника податків за формою № 8-ОПП.

Як слідує з матеріалів справи, головою ліквідаційної комісії виявлено, що боржник має кредиторську заборгованість перед:

-Товариством з обмеженою відповідальністю «Юридична фірма «Кворум»на суму 12 500,00грн., яка виникла на підставі Договору №7 від 17.10.2008 року про надання юридичних послуг;

-Національним університетом ДПС України на суму 303 967,03грн., яка виникла на підставі Договору купівлі-продажу майна №15/07-08-2 від 15.07.2008р.;

-Державною податковою інспекцією у Печерському районі м. Києва на суму 131613,05грн., з яких 24578,00грн.-заборгованість з податку на прибуток та 107035,05грн.-заборгованість з податку на доходи найманих працівників;

-Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_5 на суму 3845,64грн., яка виникла на підставі договорів про надання юридичних послуг за 2008-2009 роки;

- Фізичною особою -підприємцем ОСОБА_6 на суму 2997,24грн.

Загальна суму кредиторської заборгованості складає 454922,96грн.

Зазначені грошові вимоги кредитора відображені в бухгалтерському обліку боржника та визнані головою ліквідаційної комісії в повному обсязі.

Даними статуту підприємства стверджується, що у статутному капіталі Товарної біржі «Центральна»частка державної власності відсутня.

Після спливу строку для звернення кредиторів з вимогами до Товарної біржі «Центральна», передбаченого ч. 4 ст. 105 Цивільного Кодексу України, ліквідатором складено проміжний ліквідаційний баланс станом на 20.12.2011р.

Оцінивши наявний фінансовий стан підприємства голова ліквідаційної комісії прийняв рішення від 16.01.2012р. про звернення до Господарського суду міста Києва з заявою про порушення провадження у справі про банкрутство у порядку, передбаченому ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Заява про порушення провадження у справі про банкрутство Товарної біржі «Центральна» була подана до Господарського суду міста Києва 23.03.2012 р., тобто вже після спливу двомісячного строку з дня публікації повідомлення про його припинення.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 110 Цивільного Кодексу України юридична особа ліквідується за рішенням її учасників або органу юридичної особи , уповноваженого на це установчими документами, в тому числі, у зв'язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягнення мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами.

Згідно з вимогами ч. 3 ст. 110 Цивільного Кодексу України, якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа ліквідується в порядку, встановленому Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

У ч. 4 ст. 105 Цивільного Кодексу встановлено, що комісія з припинення юридичної особи поміщає в друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється , повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї. Цей строк не може становити менше двох місяців з дня публікації повідомлення про припинення юридичної особи.

Виходячи з ч. 1 ст. 22 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців" інформація про проведення державної реєстрації юридичної особи, про прийняття засновниками (учасниками) або уповноваженим ними органом рішення щодо припинення юридичної особи тощо підлягає обов'язковому опублікуванню в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації.

Згідно зі ст. 1 вказаного Закону спеціалізований друкований засіб масової інформації -видання спеціально уповноваженого органу з питань державної реєстрації, в якому відповідно до цього Закону публікуються відомості з Єдиного державного реєстру.

Бюлетень державної реєстрації є єдиним спеціалізованим друкованим засобом масової інформації, в якому обов'язково розміщуються відомості про реєстраційні дії, зокрема, відомості про прийняття засновниками (учасниками) рішення щодо припинення юридичної особи. Таке повідомлення здійснюється за встановленою формою і містить всі передбачені законом обов'язкові реквізити.

Згідно з листом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 14.08.2009 р. № 9786, публікація у Бюлетені державної реєстрації повідомлення про припинення юридичної особи і порядок та строк заявлення кредиторами вимог до неї є належним виконанням вимог ч.4 ст. 105 Цивільного кодексу України.

Відповідно до ч. 1 ст. 111 Цивільного Кодексу України ліквідаційна комісія після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, який містить відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред'явлених кредиторами вимог, а також про результати їх розгляду. Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.

Частиною 5 ст. 60 Господарського Кодексу України встановлено, що ліквідаційна комісія оцінює наявне майно суб'єкта господарювання , який ліквідується і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його власнику або органу, який призначив ліквідаційну комісію на затвердження. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені у встановленому законодавством порядку.

Нормами ч. 1 ст. 22 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд приймає постанову про визнання боржника банкрутом та відкриває ліквідаційну процедуру.

Згідно з ч. 2 ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" за результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнає боржника, який ліквідується, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора. Обов'язки ліквідатора можуть бути покладені на голову ліквідаційної комісії (ліквідатора) незалежно від наявності в нього ліцензії

Враховуючи наявні в матеріалах справи докази та встановлені в ході судового розгляду обставини, зокрема, щодо недостатності майна боржника для задоволення вимог його кредиторів, господарський суд приходить до висновку щодо наявності підстав для визнання боржника банкрутом та введення процедури ліквідації.

Якщо інше не передбачено цим Законом, ліквідатором може бути призначено фізичну особу - суб'єкта підприємницької діяльності, яка має вищу юридичну чи економічну освіту або володіє спеціальними знаннями, не є заінтересованою особою стосовно боржника та кредиторів відповідно до статті 1 цього Закону і яка має ліцензію арбітражного керуючого, що видається в установленому законодавством порядку.

Відповідно до п. 6 ст. 3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"при реалізації своїх прав та обов'язків арбітражний керуючий зобов'язаний діяти сумлінно та розумно з урахуванням інтересів боржника та його кредиторів.

Пункт 5 зазначеної статті встановлює, що арбітражний керуючий зобов'язаний: здійснювати заходи щодо захисту майна боржника; аналізувати фінансову, господарську та інвестиційну діяльність боржника, його становище на ринках; в порядку, установленому законодавством, надавати державному органу з питань банкрутства інформацію, необхідну для ведення Єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; виконувати інші повноваження, передбачені цим Законом.

У судовому засіданні 16.05.2012 представник заявника просив призначити розпорядником майна по справі арбітражного керуючого Кандаурову Анну Павлівну (ліцензія серії НОМЕР_2 від 03.09.2008; ідентифікаційний номер НОМЕР_1; місце проживання юридичної особи : АДРЕСА_2).

Обставин, передбачених п. 3 ст. 3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", у ході судового засідання не встановлено.

За таких обставин, суд вважає за можливе задовольнити клопотання заявника стосовно призначення ліквідатором Товарної біржі «Центральна» арбітражного керуючого Кандаурову А.П.

Згідно з ч. 3 ст. 23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатор зобов'язаний опублікувати в офіційних друкованих органах відомості про визнання боржника банкрутом та відкриття відносно останнього ліквідаційної процедури.

Відповідно до ч. 3 ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" кредитори мають право заявити свої претензії до боржника, який ліквідується, у місячний строк з дня публікації оголошення про визнання боржника, який ліквідується, банкрутом.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 22, 23, 25, 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, суд

ПОСТАНОВИВ:П

ПОСТАНОВИВ :ПОСПОСТАНОВИВТАНОВИВ:

1. Визнати банкрутом Товарну біржу «Центральна» (01004, м.Київ, вул. Басейна,10, оф.29, код ЄДРПОУ 25594532).

2. Відкрити ліквідаційну процедуру.

3. Призначити ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Кандаурову Анну Павлівну (ліцензія серії НОМЕР_2 від 03.09.2008; ідентифікаційний номер НОМЕР_1; місце проживання юридичної особи : АДРЕСА_2).

4. Зобов'язати ліквідатора у п'ятиденний строк з дня прийняття постанови про визнання боржника банкрутом подати до офіційного друкованого органу Верховної Ради України (газета "Голос України") чи Кабінету Міністрів України (газета "Урядовий кур'єр") оголошення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Відомості про визнання боржника банкрутом і про відкриття ліквідаційної процедури повинні містити: найменування та інші реквізити боржника, визнаного банкрутом, найменування господарського суду, в провадженні якого знаходиться справа про банкрутство, дату прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, відомості про ліквідатора.

5. Зобов'язати ліквідатора надати суду докази публікації оголошення в офіційному друкованому органі про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури протягом двох тижнів з моменту винесення постанови (оригінал примірника газети).

6.Зобов'язати ліквідатора у разі отримання ним заяв з вимогами до банкрута письмово повідомити про це суд.

7 .Зобов'язати Державного реєстратора за місцем знаходження боржника внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців запис про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та відомості про ліквідатора боржника.

8.Підприємницьку діяльність банкрута завершити.

9.Скасувати арешт, накладений на майно банкрута, чи інші обмеження щодо розпорядження майном банкрута. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

10. Строк виконання всіх грошових зобов'язань вважати таким, що настав з 16.05.2012 р.

11.Припинити нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій по всіх видах заборгованості банкрута з 16.05.2012р.

12.Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном з 16.05.2012 р.

13. Зобов'язати ліквідатора виконувати у повному обсязі обов"язки ліквідатора, які передбачені розділом ІІІ Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", у тому числі: прийняти до свого відома майно боржника та вживати всіх заходів щодо його збереження; провести оцінку майна банкрута відповідно до норм чинного законодавства; проаналізувати фінансове становище банркута; вжити всіх можливих заходів щодо виявлення дебіторської заборгованості та пред"явлення до 3-х осіб вимог щодо повернення дебіторської заборгованості. Про виконання зазначеного та про проведену роботу у справі щоквартально інформувати суд.

14. Зобов'язати ліквідатора надати суду ліквідаційний баланс банкрута та звіт ліквідатора до 16.05.2013 . Звіт ліквідатора повинен містити: докази вчинення належних дій ліквідатором по виявленню активів та пасивів боржника, встановлення неможливості відновлення платоспроможності боржника внаслідок вжитих ліквідатором заходів, встановлення неможливості задоволення визначених за звітом ліквідатора вимог кредиторів та необхідності у зв'язку з цим ліквідації боржника. До звіту ліквідатора повинні додаватись письмові пояснення та докази проведення ліквідаційної процедури, реєстр вимог кредиторів (в разі наявності кредиторів) з урахуванням вимог ініціюючого кредитора, докази встановлення наявності активів боржника та докази вчинення ліквідатором дій по встановленню грошових вимог кредиторів шляхом надіслання відповідних запитів до державної податкової інспекції, Головного управління статистики; Київського міського бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об"єкти нерухомого майна; Головного управління земельних ресурсів; УДАІ МВС України в м. Києві; Київської міської інспекції державного технічного нагляду; Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку; державних реєстраторів заборон рухомого та нерухомого майна Державного підприємства "Інформаційний центр"Міністерства юстиції України; Державного підприємства "Український інститут промислової власності"Філія "Український центр інноватики та патентно-інформаційних послуг"; Державного департаменту інтелектуальної власності; Інспекції головного державного реєстратора флоту України; Державної митної служби України; Державної авіаційної адміністрації Міністерства транспорту та зв"язку України , Київської державної інспекції котлонагляду і підіймальних споруд щодо наявності/відсутностіпідіймальних спорут та котлів; Територіального управління державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду по м.Києву та Київській області щодо наявності/відсутності об"єктів підвищеної небезпеки, викотонажних автомобілів, технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації у вулично-дорожній мережі, трубопроводів, об"єктів нафтогазового комплексу, ділянок надр, наданих для експлуатації та будівництва підземних споруд; Державної архітектурно-будівельної інспекції Міністерства регіонального розвитку та будівництва України щодо наявності/відсутності дозволу на виконання будівельних робіт та переліку замовника будівництва , тощо.

15.Зобов»язати ліквідатора проаналізувати фінансову та господарську діяльність філій Товарної біржі «Центральна».

16. Копію постанови направити учасникам провадження у справі та ліквідатору .

17. Копію постанови для відома направити в Прокуратуру м. Києва, ДПА у м. Києві, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19 (Управління по забезпеченню оперативно-правового супроводження матеріалів ДПС в судових установах УПМ ДПА у м. Києві), Державну податкову інспекцію за місцем знаходження боржника та державному реєстратору за місцемзнаходженням боржника.

Суддя М.Г. Хоменко

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення16.05.2012
Оприлюднено24.05.2012
Номер документу24171499
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5011-15/3659-2012

Ухвала від 23.01.2014

Господарське

Господарський суд міста Києва

Пасько М.В.

Ухвала від 23.01.2014

Господарське

Господарський суд міста Києва

Пасько М.В.

Постанова від 09.10.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Пасько М.В.

Постанова від 11.07.2012

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Доманська М.Л.

Постанова від 16.05.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Хоменко М.Г.

Ухвала від 26.03.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Хоменко М.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні