ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
15 лютого 2012 р. о 15:05 Справа №2а-573/12/0170/16
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Александрова О.Ю., при секретарі судового засідання Сидельовій М.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Державної податкової інспекції у м. Ялта АРК
до Громадської організації "Справа"
про стягнення
Суть спору: Державна податкова інспекція у м. Ялта АРК звернулась до суду з адміністративним позовом до Громадської організації "Справа" про стягнення 1361.00 грн.
Позов мотивований тим, що ДПІ у м.Ялта АРК складені акти перевірки своєчасності подання податкової звітності з податку на прибуток Громадської організації "Справа", на підставі яких до відповідача застосовані штрафні санкції.
У зв'язку з чим позивач зазначає, що у відповідача існує податкова заборгованість перед державним бюджетом України в розмірі 1361,00 гривень з податку на прибуток.
Ухвалами суду від 12.01.2012 року відкрито провадження у справі, після закінчення підготовчого провадження справу призначено до судового розгляду.
Представник позивача у судове засідання не з'явився, надіслав клопотання про розгляд справи за його відсутності.
Представник відповідача у судове засідання не з'явився, повідомлений належним чином про дату, час та місце судового розгляду справи, причин неявки не повідомив.
Відповідно до ч.2 ст.40 КАС України, особи, які беруть участь у справі, свідки, експерти, спеціалісти, перекладачі, які не можуть з поважних причин прибути до суду, зобов'язані своєчасно повідомити про це суд.
Згідно ч.6 ст.71 КАС України, якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів.
Враховуючи вищезазначені обставини, приймаючи до уваги, що в матеріалах справи достатньо доказів для з'ясування обставин по справі, керуючись статтями 122, 128 КАС України, суд вирішив за можливе розглянути справу за відсутності представників сторін, на підставі наявних у справі доказів.
Дослідивши матеріали справи, оцінивши докази по справі в їх сукупності за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд, -
ВСТАНОВИВ:
Згідно ч. 1 ст. 2, ч. 3 ст. 6, п. 7 ч. 1 ст. 3, п. 5 ч. 2 ст. 17 КАС України, відповідно до яких визначальним критерієм віднесення справи до справ адміністративної юрисдикції є наявність стороною у справі суб'єкта владних повноважень та виконання ним у спірних відносинах владних управлінських функцій у сфері публічно-правових відносин, дана справа є справою адміністративної юрисдикції.
Громадська організація "Справа" є юридичною особою (ідентифікаційний код 36973698) зареєстровано виконавчим комітетом Ялтинської міської ради Автономної Республіки Крим за адресою: 98603, АР Крим, м. Ялта, вул. Мухіна, буд.38, корпус 3, кв.20, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Згідно довідки ДПІ в м. Ялта від 11.11.2011 року №6179/9/29-0, громадська організація "Справа" перебуває на податковому обліку з 16.02.2006 року №12928.
14.12.2010 року посадовою особою ДПІ у м. Ялта АР Крим, на підставі п.1 статті 11 Закону України від 4 грудня 1990 року №509-XII "Про державну податкову службу в Україні" проведена невиїзна документальна перевірка своєчасності подання податкової звітності, про що був складений акт №4453/36973698/15-1 від 14.12.2010 року. Перевіркою встановлено порушення п.п."б" п.п.4.1.4 п.4.1 статті 4 Закону України від 21 грудня 2000 року №2181 "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", п.16 статті 16 Закону України від 28 грудня 1994 року №334/94-ВР "Про оподаткування прибутку підприємств", неподання звітності по декларації з податку на прибуток за 1 півріччя 2010 року, 9 місяців 2010 року.
На підставі акту перевірки за несвоєчасне подання податкової звітності застосовано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 340,00 грн., шляхом винесення податкового повідомлення-рішення №0000181501 від 10.02.2011 року.
Зазначене податкове повідомлення-рішення було направлено відповідачу згідно Порядку направлення органами державної податкової служби податкових повідомлень-рішень платникам податків, затвердженого Наказом ДПА України № 985 від 22.12.2010 р., зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 30 грудня 2010 р. за N 1440/18735 у зв'язку із тим, що спірні правовідносини виникли після набрання чинності Податковим кодексом України (отримано відповідачем 23.02.2011 року).
12.03.2011 року посадовими особами ДПІ у м. Ялта АР Крим, на підставі п.п.20.1.4, п.20.1 статті 20 Податкового кодексу України проведена камеральна перевірка своєчасності подання податкової звітності, про що був складений акт №400/36973698/15-1 від 12.03.2011 року. Перевіркою встановлено порушення п.п. 49.18.2 п.49.18 статті 49 Податкового кодексу України, ненадання звітності по декларації з податку на прибуток за 2010 рік.
На підставі акту перевірки, відповідно до п.120.1 статті 120 Податкового кодексу України за несвоєчасне подання податкової звітності застосовано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 1020 грн., шляхом винесення податкового повідомлення-рішення №0001441501 від 28.03.2011 року.
Податкове повідомлення-рішення було отримано відповідачем 06.04.2011 року, про що свідчить поштове повідомлення про вручення.
26.05.2011 року посадовою особою ДПІ у м. Ялта АР Крим, на підставі п.1, п.3 статті 10 Закону України "Про державну податкову службу в Україні", п.п.20.1.4 п.20 статті 20 та п.75.1 статті 75 Податкового кодексу України проведена камеральна перевірка податкової звітності з податку на прибуток, про що був складений акт №1379/36973698/15-1 від 26.05.2011 року. Перевіркою встановлено порушення п.п. 49.18.2 п.49.18 статті 49 Податкового кодексу України, ненадання звітності по декларації з податку на прибуток за 1 квартал 2011 року.
На підставі акту перевірки, відповідно до п.120.1 статті 120 Податкового кодексу України за неподання податкової звітності застосовано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 1,00 гривня на підставі податкового повідомлення-рішення № 0004851501 від 22.06.2011рю
Податкові повідомлення-рішення були отримані відповідачем 23.02.2011 року, 06.04.2011р. та 25.06.2011р., про що свідчать поштові повідомлення про вручення.
В матеріалах справи відсутні докази оскарження відповідачем прийнятих позивачем повідомлень-рішень. За таких обставин суд вважає суми стягнуті за зазначеними податковими повідомленнями-рішеннями узгодженими та такими, що підлягають стягненню на користь позивача.
Відповідно до п.п. 20.1.28 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом.
Відповідно до п. 95.1 ст. 95 Податкового кодексу України орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Згідно п.п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Відповідно до п.п. 14.1.39 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Відповідно до п.п. 14.1.265 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Таким чином, сума заборгованості зі сплати податків та штрафних (фінансових) санкцій після узгодження і несплати у встановлений законом строк є податковим боргом, який після набрання чинності Податковим кодексом України стягується відповідно до норм Податкового кодексу України.
Позивачем до матеріалів справи надано корінець виставленої Громадській організації "Справа" податкової вимоги №144 від 11.03.2011 року на суму податкового боргу платника податків за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 340,00 гривень, яка отримана відповідачем 09.04.2011 року.
За таких обставин суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.
Таким чином, приймаючи до уваги, що сума боргу зі штрафних санкцій не погашена відповідачем станом на момент розгляду справи, позовні вимоги ДПІ у м. Ялта АР Крим підлягають задоволенню.
Керуючись ст.ст. 158, 160-163, 167 КАС України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити.
2. Стягнути з Громадської організації "Справа" (АР Крим, м. Ялта, вул.Мухіна, 38, корпус 3, кв.20, ідентифікаційний код 36973698) в дохід державного бюджету м. Ялта (р/р 31119008700039 в УГК в АРК, МФО 824026, ЗКПО 34740850) заборгованість зі штрафних санкцій з податку на прибуток в сумі 1361,00 гривень (код платежу 11020900).
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Александров О.Ю.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 15.02.2012 |
Оприлюднено | 25.05.2012 |
Номер документу | 24208571 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Александров О.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні