ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
=======================================================================
УХВАЛА
"16" травня 2012 р.Справа № 5016/469/2012(5/14)
м.Миколаїв
Банкрут: Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРО-ТРАНСФЕР", 54003, м.Миколаїв, вул.М.Василевського, 18-А, кв. 2, ідентифікаційний код 36317213
Кредитор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Індастрі Девелопмент Менеджмент Груп", 54001, м.Миколаїв, вул.Шевченка, 63, офіс 3
Ліквідатор: Козлов В.О., АДРЕСА_2
Суддя - Міщенко В.І.
При секретарі: Маліченко А.А.
За участю представників:
Від банкрута: ліквідатор Козлов В.О.
Суть справи: про банкрутство ТОВ "АГРО-ТРАНСФЕР"
Від представника кредитора надійшло клопотання від 15.05.2012 р. в якому він просить затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс, ліквідувати банкрута і судове засідання провести без участі представника кредитора.
Розглянувши матеріали справи та заслухавши ліквідатора банкрута, суд установив.
Господарським судом Миколаївської області 06.03.2012 р. за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Індастрі Девелопмент Менеджмент Груп" порушено провадження у справі про банкрутство боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю "АГРО-ТРАНСФЕР", оскільки останній неспроможний задовольнити вимоги кредитора по наказу від 03.02.2012 р., виданого на виконання рішення господарського суду Миколаївської області від 17.01.2012 р. у справі № 5016/4173/2011(3/243) у сумі 43 493,02 грн. (42 081,52 грн. - сума основного боргу, 1411,50 грн. -судового збору), а також у зв'язку з відсутністю боржника за місцезнаходженням (витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 13.03.2012 р.).
Постановою суду від 28.03.2012 р. боржника було визнано банкрутом згідно ст. 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі-Закон), призначено ліквідатором арбітражного керуючого Козлова В.О. та визнані грошові вимоги кредитора у сумі 43 493,02 грн. та 5 365,00 грн. сплаченого судового збору.
Відповідно до постанови суду від 28.03.2012 р. ліквідатор приступив до своїх обов'язків.
Згідно постанови суду та ч. 5 ст. 52 Закону, ліквідатор письмово повідомив про визнання господарським судом усіх відомих йому кредиторів.
Ліквідатор виконав вимоги передбачені ст.ст. 32, 52 Закону, а саме надруковано оголошення про втрату та недійсність печаток, штампів, установчих документів підприємства-банкрута в газеті "Николаевские новости" від 25.04.2012 р. за № 50 та прийняті заходи по виявленню майна та інших активів банкрута.
Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс станом на 10.05.2012 р. свідчать про відсутність у банкрута основних та оборотних засобів для ведення господарської діяльності, своєчасного погашення грошових зобов'язань, відсутня можливість відродити платоспроможність, оскільки у банкрута відсутнє будь-яке майно, що підтверджується листом УДАІ УМВС України в Миколаївській області № 9/2521 від 04.04.2012 р., відміткою Інспекції Держтехнагляду Миколаївської ОДА від 23.04.2012 р. на листі ліквідатора № 120/12 від 02.04.2012 року, листом Територіального управління Держгірпромнагляду в Миколаївській області від 10.04.2012 р. за № 01-08.05/689, довідкою Комунального підприємства «ММБТІ»від 07.05.2012 р. за № 3062.
Згідно листів Управління Держкомзему у місті Миколаєві від 05.04.2012 р. за № 1129/751-2/1400, Головного управління Держкомзему у Миколаївській області № 1208/1800-12 від 12.04.2012 р., Управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради № 02-06/1226 від 05.04.2012 р. за банкрутом земельні ділянки не значаться.
Центральний відділ Державної виконавчої служби Миколаївського МУЮ надіслав ліквідатору банкрута постанову про закінчення виконавчого провадження від 06.04.2012р. і наказ суду від 03.02.2012 р., виданий на виконання рішення господарського суду Миколаївської області від 17.01.2012 р. у справі № 5016/4173/2011(3/243). Станом на 08.05.2012 р. у Центральному відділі Державної виконавчої служби Миколаївського МУЮ відсутні виконавчі провадження відносно банкрута, що підтверджується листом Центрального відділу ДВС МУЮ № 01.05/15338/17 від 08.05.2012 р.
Відповідно до Витягів з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна від 27.04.2012 р. та Державного реєстру обтяжень рухомого майна від 27.04.2012 р. інформація щодо банкрута відсутня.
Згідно листа Державної податкової інспекції у Центральному районі м.Миколаєва Миколаївської області Державної податкової служби № 721/г/18-343 від 13.04.2012 р. у банкрута немає відкритих р/рахунків в установах банків.
Згідно довідки Архіву з особового складу управління архівної роботи та урочистих подій Виконкому Миколаївської міськради № 57/01-22 від 23.03.2012 р. на зберігання до архіву документи з особового складу банкрута не надходили.
Вимоги кредиторів банкрута неможливо задовольнити, у зв'язку з відсутністю майна та грошових коштів у банкрута, тому згідно п. 6 ст. 32 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ці вимоги вважаються погашеними.
Оскільки, правонаступництво кредитора підтверджується доданими до клопотання документами, суд дійшов до висновку про задоволення клопотання Державної податкової інспекції у Центральному районі м.Миколаєва Миколаївської області Державної податкової служби.
11.04.2012 р. від Державної податкової інспекції у Центральному районі м.Миколаєва Миколаївської області Державної податкової служби надійшов лист від 11.04.2012 р. за № 683/9/10-021 в якому вона просить з метою уникнення втрат бюджету та фіктивного банкрутства не ліквідувати банкрута до закінчення податкової перевірки банкрута. Коли розпочата перевірка банкрута та на підставі якого наказу Державною податковою інспекцією не вказано.
Згідно п. 11.2 наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2011 р. за № 1588 у зв'язку з припиненням платника податків органи державної податкової служби розпочинають та проводять процедури, передбачені цим розділом, у разі одержання хоча б одного з таких документів (відомостей): заяви за ф. N 8-ОПП від платника податків, поданою згідно з пунктом 11.1 цього розділу; відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи; відомостей з Єдиного державного реєстру чи ЄДРПОУ, повідомлення органу державної реєстрації про закриття відокремленого підрозділу; судових рішень або відомостей з Єдиного державного реєстру, іншої інформації щодо прийняття судом рішень про порушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника податків, порушення справи або прийняття рішення судом про припинення юридичної особи, визнання недійсною державної реєстрації чи установчих документів платника податків, зміну мети установи, реорганізацію платника податків.
Згідно п. 11.3 наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2011 р. за № 1588 у разі отримання документів згідно з пунктом 11.2 цього розділу та/або якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків, органом державної податкової служби приймається рішення про проведення документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі. Призначається перевірка, яку відповідні підрозділи розпочинають протягом місяця після одержання того документа, що надійшов до органу державної податкової служби першим.
В ліквідаційній процедурі орган державної податкової служби не позбавлений та має право здійснити податкову перевірку та у разі виявлення порушень вимог податкового законодавства та заборгованості боржника по сплаті податків, зборів (обов'язкових платежів) заявити свої претензії до такого боржника шляхом подачі заяви із кредиторськими вимогами. Також, Державна податкова інспекція, у разі незгоди з відмовою ліквідатора банкрута надати документи для перевірки, не позбавлена права оскаржити відповідні дії у встановленому законом порядку (в порядку адміністративного судочинства або у межах справи про банкрутство відповідно до ч. 4 ст. 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", що Державною податковою інспекцією не зроблено.
Крім того, Державна податкова інспекція у Центральному районі м.Миколаєва надіслала ліквідатору лист від 19.04.2012 р. за № 1510/10/19-054, що заборгованість банкрута перед бюджетом - відсутня, кредиторські вимоги ДПІ не заявлялися, у зв'язку з чим ДПІ не є учасником провадження у справі про банкрутство.
Відповідно до п.п. 78.1.7. пункту 78.1. ст. 78 Податкового кодексу України документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків.
Відповідно до п. 82.2. ст. 82 Податкового кодексу України тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, інших платників податків - 10 робочих днів.
Таким чином, у Державній податковій інспекції у Центральному районі м.Миколаєва Миколаївської області Державної податкової служби було достатньо часу для проведення податкової перевірки банкрута.
Керуючись ст. 32, п. 6 ст. 40, ст. 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст.ст. 80, 86 ГПК України, - господарський суд
УХВАЛИВ:
1. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю "АГРО-ТРАНСФЕР" станом на 10.05.2012 р.
2. Ліквідувати Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРО-ТРАНСФЕР" (54003, м.Миколаїв, вул.М.Василевського, 18-А, кв. 2, ідентифікаційний код 36317213), зареєстроване Виконавчим комітетом Миколаївської міської ради 13.01.2009 р.
3. Зобов'язати ліквідатора :
- примірники ліквідаційного балансу банкрута надіслати Головному управлінню статистики в Миколаївській області та Миколаївському міськвиконкому;
- копію ухвали надіслати власнику банкрута.
4. Ухвалу надіслати кредиторам, ліквідатору (два екземпляра), державній податковій інспекції за місцезнаходженням банкрута, державному реєстратору Миколаївського міськвиконкому, державному органу з питань банкрутства.
5. Провадження у справі припинити.
СуддяВ.І.Міщенко
Суд | Господарський суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 16.05.2012 |
Оприлюднено | 29.05.2012 |
Номер документу | 24256700 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Миколаївської області
Міщенко В.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні