Постанова
від 10.05.2012 по справі 2а-2643/12/0170/6
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

10 травня 2012 р. Справа №2а-2643/12/0170/6

(15 г. 08 хв.)

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі:

головуючого судді Латиніна Ю.А.,

при секретарі Реут А.Ю.,

за участю представника позивача - ОСОБА_1, довіреність №23 від 04.07.11р.,

представника відповідача - ОСОБА_2, довіреність №3 від 06.03.12р.,

розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Стройбат»

до Феодосійської об'єднаної державної податкової інспекції АР Крим Державної податкової служби

3я особа - Відділ державної реєстрації Херсонської міської ради

про визнання протиправним та скасування рішення

Суть спору: Товариство з обмеженою відповідальністю «Стройбат» звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим з позовом про визнання протиправним та скасування рішення Феодосійської міжрайонної державної податкової інспекції АР Крим про визнання протиправним та скасування рішення № 2 від 20.02.2012 року Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим про анулювання свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість; зобов'язання Феодосійської МДПІ АР Крим поновити ТОВ «Стройбат» в реєстрі платників податку на додану вартість з 20.02.2012 року.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що рішення від 20.02.2012 року про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість є незаконним, оскільки відсутні встановлені законодавством підстави для анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, а висновки відповідача про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням не відповідають дійсності.

Ухвалою від 14.03.2012 року вжито заходи забезпечення позову шляхом зупинення дії рішення Феодосійської міжрайонної державної податкової інспекції АР Крим щодо анулювання про реєстрацію платника податку на додану вартість, оформленого рішенням за № 2 від 20.02.2012 року.

Ухвалою від 09.04.2012 року залучено Відділ державної реєстрації Херсонської міської ради до участі в справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача.

Ухвалою від 09.04.2012 року замінено відповідача по справі Феодосійську міжрайонну державну податкову інспекцію АР Крим її правонаступником Феодосійською об'єднаною державною податковою інспекцією Автономної Республіки Крим Державної податкової служби.

У судовому засіданні представник позивача на позовних вимогах наполягав у повному обсязі з підстав, викладених у позовній заяві.

Представник відповідача позовні вимоги не визнав з підстав викладених у запереченнях на адміністративну позовну заяву. У судовому засіданні просив відмовити у задоволенні позову, посилаючись на те, що позивач за юридичною адресою не знаходиться, у зв'язку з чим рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість № 2 від 20.02.2012р. є законним, а підстави для його скасування відсутні.

Представник третьої особи до суду не прибув, про розгляд справи сповіщений належним чином.

Суд вважає за можливе розглянути справу у відсутність представника третьої особи, керуючись ст. 128 КАС України, на підставі наявних доказів.

Розглянув матеріали справи, дослідив докази, надані сторонами, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд -

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до ч.1,2 ст.17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв'язку з здійсненням суб'єктом владних повноважень владних управлінських функцій, у тому числі на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Пунктом 7 частини 1 статті 3 КАС України дано визначення суб'єктів владних повноважень, до яких належать орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до частини 3 статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, адміністративні суди перевіряють, чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення; безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

При вирішенні справи суд повинен з'ясувати, чи використане повноваження, надане відповідачу, як це передбачено положеннями ч.3 ст.2 КАС України.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Стройбат» (ідентифікаційний код юридичної особи 32777674) було зареєстроване виконавчим комітетом Феодосійської міської Ради Автономної Республіки Крим 19 квітня 2004 р. за адресою: 98100, АР Крим, м. Феодосія, вул. Федька, буд.91, що підтверджується Свідоцтвом про державну реєстрацію серії А00 №440196, номер запису про включення відомостей про юридичну особу до ЄДР 1 145 120 0000 000170.

Згідно довідки форми 4-ОПП від 22.06.2004р. за №711 27.04.2007 р. ТОВ «Стройбат» було взяте на облік у Феодосійській міжрайонній державній податковій інспекції.

01.06.2004 р. ТОВ «Стройбат», якому був присвоєний індивідуальний податковий номер 327776701114, було видане Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість №00441301.

Листом Феодосійської міжрайонної державної податкової інспекції від 20.02.2012 р. вих. №228/10/2900 ТОВ «Стройбат» було повідомлено, що згідно рішення комісії по проведенню інвентаризації платників податку на додану вартість, реєстрація платника ТОВ «Стройбат» була анульована на підставі п.п. «ж» п. 184.1 ст.184 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. №2755-ІУ.

При цьому в листі Феодосійської МДПІ зазначено, що відповідно до наказу Міністерства фінансів від 07.11.2011 р. №1394, п.п.5.5 р.5 «Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», зареєстрованого в Міністерстві юстиції від 29.11.2011 р. №1369/20107, у випадку анулювання реєстрації за ініціативою податкового органу, платник податків зобов'язаний повернути податковому органу Свідоцтво і всі завірені копії Свідоцтва разом з супровідним листом на протязі двадцяти календарних днів з дня прийняття рішення про анулювання.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, регулює Податковий кодекс України від 02.12.10р. № 2755-VI, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Згідно статті 15 Податкового кодексу України платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об'єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об'єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов'язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом. Кожний з платників податків може бути платником податку за одним або кількома податками та зборами.

Стаття 183 ПК України визначає порядок реєстрації платників податку на додану вартість. Випадки анулювання реєстрації платника податку на додану вартість передбачені статтею 184 ПК України, зокрема відповідно до пп."ж" реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі якщо в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців наявний запис про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання) або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.

Розроблене відповідно до розділу V "Податок на додану вартість" Податкового кодексу України (далі - Кодекс), Закону України "Про державну податкову службу в Україні" та інших нормативно-правових актів, Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затверджене Наказом Державної податкової Адміністрації України від 22.12.10р. № 978, визначається порядок реєстрації платників податку на додану вартість, анулювання реєстрації платників податку на додану вартість, ведення реєстру платників податку на додану вартість, присвоєння індивідуального податкового номера платника податку на додану вартість, оприлюднення даних з Реєстру, перереєстрації платників податку на додану вартість та заміни свідоцтв про реєстрацію платників податку на додану вартість, ведення документації при реєстрації/анулюванні реєстрації платників податку на додану вартість, засвідчення копій свідоцтв про реєстрацію платників податку на додану вартість.

Згідно п. 1 Розділу V зазначеного Положення реєстрація діє до дати анулювання, яке відбувається у випадках, визначених пунктом 184.1 статті 184 розділу V Податкового Кодексу України.

У відповідності до пп. 5.2.11. п. 5.2. рішення про анулювання реєстрації за ініціативою податкового органу приймаються за наявності відповідних підтвердних документів (відомостей). Такими документами є: повідомлення державного реєстратора, відомості з Єдиного державного реєстру щодо наявності запису про відсутність юридичної особи або фізичної особи - підприємця за місцезнаходженням (місцем проживання) або запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.

За приписами пп. 3.2.2. розділу V Положення про анулювання реєстрації платника податку податковий орган письмово повідомляє особу протягом трьох робочих днів після дня анулювання такої реєстрації.

Крім того, з положень пп. 5.4.3. розділу V Положення протягом трьох робочих днів після дня анулювання один примірник рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ надсилається податковим органом особі, реєстрацію якої анульовано, за місцезнаходженням або місцем проживання такої особи, вказаним у Свідоцтві, або за наявності відомостей про комісію з припинення (ліквідатора, ліквідаційну комісію тощо) такої особи - за місцезнаходженням комісії. Примірник рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ уважається надісланим (врученим) платнику ПДВ, якщо його надіслано листом з повідомленням про вручення або передано під розписку самому платнику податку чи Представнику платника.

З метою більш повного обліку платників податків - юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців, унеможливлення отримання юридичними особами або фізичними особами - підприємцями неконтрольованих доходів підрозділи органів державної податкової служби, до функцій яких входить ведення обліку платників податків, за приписами п. 12.1. Наказу Державної податкової служби України від 22.12.10р. № 979 "Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів та визнання такими, що втратили чинність, наказів Державної податкової адміністрації України", повинні забезпечувати систематичний контроль за повнотою та своєчасністю взяття на облік юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців органами державної податкової служби після здійснення їх державної реєстрації, перереєстрації, реорганізації та внесення змін до реєстраційних чи установчих документів.

У відповідності до п. 12.2 Порядку у рамках проведення цих заходів, а також при призначенні чи проведенні будь-якого виду перевірки платника податків чи при виконанні інших службових обов'язків працівниками органів державної податкової служби здійснюється або може здійснюватись перевірка місцезнаходження (місця проживання) платника податків. За наслідками перевірки складається акт перевірки місцезнаходження платника податків. Якщо встановлено відсутність платника податків за його місцезнаходженням (місцем проживання), то проводиться робота із з'ясування фактичного місця розташування (місцезнаходження, місця проживання) платника податків, відповідальних та пов'язаних осіб.

Згідно п. 12.5. Порядку якщо за результатами заходів щодо встановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи підрозділами податкової міліції буде підтверджено відсутність такої особи за місцезнаходженням або встановлено, що фактичне місцезнаходження юридичної особи не відповідає зареєстрованому місцезнаходженню, керівник (заступник керівника) органу державної податкової служби приймає рішення про направлення до відповідного державного реєстратора повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за ф. N 18-ОПП (додаток 21) для вжиття заходів, передбачених частиною восьмою статті 19 Закону України від 15.05.03р. № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців".

Судом встановлено, що згідно рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість №2 від 20.02.2012 р. місцезнаходження ТОВ «Стройбат» вказане за адресою: 73000, Херсонська область, м. Херсон, вул. Д.Бідного, 9/14.

В якості платника податку на додану вартість товариство було зареєстроване на підставі п.п.2.2 ст.2 , п.9.4 ст.9 Закону України «Про податок на додану вартість» від 03.04.1997 р. №168/97-ВР - реєстрація за добровільним рішенням, індивідуальний податковий номер 3277767701114, свідоцтво №00441301, дата початку дії 01.06.2004 р., дата реєстрації платником ПДВ 01.06.2004 р.

В рішенні комісії, яка була створена відповідно до розпорядження Феодосійської МДПІ від 21.01.2011 р. №105, вказано, що в Єдиному державного реєстрі юридичних осіб юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців зроблено запис про відсутність юридичної особи за вказаною адресою, що підтверджено відомостями з ЄДР щодо фізичної особи.

Разом з тим, в рішенні вказано на відсутність заборгованості з податку на додану вартість на дату складання рішення.

За таких умов, комісія дійшла висновку, що перелічені документи є підставою для анулювання реєстрації платника податку на додану вартість у зв'язку з тим, що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців внесена інформація щодо відсутності ТОВ «Стройбат» за вказаною адресою та відповідно до п. «ж» п.184 ст.184 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. №2755-VI.

Згідно п.1.1 ст.1 Податкового кодексу України Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Можливість анулювання реєстрації платника податку на додану вартість передбачена п. 184.1 ст.184 ПКУ, згідно якої реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі якщо, зокрема, в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців наявний запис про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання) або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу (п.п. «ж» п.184 ст.184 ПКУ).

Суд встановив, що згідно протоколу зборів учасників ТОВ «Стройбат» №3 від 23 грудня 2011 р., до Статуту товариства були внесені зміни в зв'язку з виходом зі складу учасників ОСОБА_4, адреса проживання: АДРЕСА_2 та вступом до складу учасників товариства ОСОБА_5, проживає за адресою: АДРЕСА_3.

На підставі вказаного рішення ОСОБА_5 в якості директора ТОВ «Стройбат» видав наказ №70-к від 30 грудня 2011 р., за яким він приступив до виконання обов'язків директора ТОВ з 01.01.2012 р.

В якості директора ТОВ «Стройбат» він повторно звернувся до ДПІ в м. Херсон з заявою від 11.01.2011 р. вих.№23, в якій просив видати Довідку про взяття на облік платника податків (форма №4-ОПП) за місцем здійснення господарської діяльності (тобто за місцем свого проживання).

Листом від 23.01.2012 р. вих.№2/1 ТОВ «Стройбат» повідомило ДПІ в м. Херсон, що з 01.01.2012 р. директором ТОВ «Стройбат» призначено ОСОБА_5. До вказаного листа були надані копія протоколу №3 зборів учасників ТОВ «Стройбат» від 23.12.2011 р. та копія наказу директора ТОВ «Стройбат» від 30.12.2011 р.

Також до ДПІ в м. Херсон 24.01.2011 р. було надано заяву про застосування спрощеної системи оподаткування з 01.01.2012 р., в якості додатку до якої було надано розрахунок доходу за попередній календарний рік.

Судом встановлено, що 20.02.2012 року позивач взятий на податковий облік ДПІ у м. Херсоні у зв'язку із зміною місцезнаходження.

Тобто, підприємство у встановленому порядку було прийнято на податковий облік в ДПІ у м. Херсоні за новим місцем реєстрації.

Згідно інформації офіційного сайту Державної податкової служби України станом на 01.03.2012 р. свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ за №441301, дата початку дії 01.06.2004 р., дата реєстрації платником ПДВ 01.06.2004 р., не є анульованим.

Разом з висновком про те, що підставою для анулювання реєстрації ТОВ «Стройбат» в якості платника ПДВ стала наявність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання) не відповідає фактичним обставинам.

Відповідно до Наказу Міністерства юстиції України № 2009/5 від 19 серпня 2011 р. на веб-сайті Єдиного державного реєстру, технічним адміністратором якого є Державне підприємство «Інформаційно-ресурсний центр» відображається інформація з Єдиного державного реєстру щодо юридичних осіб, органів державної влади і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, а також інформація щодо фізичних осіб-підприємців.

Згідно інформації від 01.03.2012 р. станом на 21.02.2012 р. було підтверджено відомості про юридичну особу ТОВ «Стройбат», її керівника, господарське товариство не перебуває в процесі припинення, строк на направлення з боку ТОВ «Стройбат» повідомлення державному реєстратору пропущений не був.

Згідно пункту 5 статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» від 15.05.2003 року №755-ІV, зі змінами та доповненнями, місцезнаходження юридичної особи - адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені.

Порядок внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, встановлений ст.19 вказаного Закону.

Пунктом 11 статті 19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» встановлено, що юридична особа зобов'язана подавати (надсилати) щороку протягом місяця, що настає за датою державної реєстрації, починаючи з наступного року, державному реєстратору для підтвердження відомостей про юридичну особу реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу.

Пунктом 12 статті 19 вказаного Закону зазначено, що у разі ненадходження в установлений частиною одинадцятою цієї статті строк реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор зобов'язаний надіслати рекомендованим листом протягом п'яти робочих днів з дати, встановленої для подання реєстраційної картки, юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору зазначеної реєстраційної картки. У разі надходження державному реєстратору від органу державної податкової служби повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний надіслати рекомендованим листом протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки.

Згідно пункту 14 статті 19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», у разі неподання юридичною особою протягом місяця з дати надходження їй відповідного повідомлення реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність підтвердження зазначених відомостей датою, яка встановлена для чергового подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу. Якщо державному реєстратору повернуто рекомендованого листа, державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.

Лише в разі надходження державному реєстратору від органу державної податкової служби повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки (абз.2 ч.12 ст.19 Закону).

Жодних відомостей про те чи проходила така перевірка і в який саме спосіб вона проходила суду не надано, так само - як і що стало підставою для внесення запису про відсутність ТОВ «Стройбат» за місцем реєстрації.

Відповідно до Наказу Міністерства юстиції України № 2009/5 від 19 серпня 2011 р. на веб-сайті Єдиного державного реєстру, технічним адміністратором якого є Державне підприємство «Інформаційно-ресурсний центр» відображається інформація з Єдиного державного реєстру щодо юридичних осіб, органів державної влади і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, а також інформація щодо фізичних осіб-підприємців.

Судом встановлено, що згідно інформації від 01.03.2012 р. станом на 21.02.2012 р. було підтверджено відомості про юридичну особу ТОВ «Стройбат», її керівника, господарське товариство не перебуває в процесі припинення, а отже - строк на направлення з боку ТОВ «Стройбат» повідомлення державному реєстратору, встановлений п. 12 ст. 19 Закону пропущений не був.

На вимогу положень частин першої, другої статей 71 Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідно до пункту 6. Наказу Державної податкової служби України від 22.12.10 № 978 "Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість (Форми № 1-ПДВ, 2-ПДВ, 2-РК, 2-РЖ, 3-ПДВ, 6-РПДВ, 6-РЖ, 1-РС, 2-РС, 3-РС, 6-РРС, 6-РЖС)" рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ за ініціативою податкового органу може бути оскаржене відповідно до чинного законодавства.

Так, згідно пп. 6.2. вказаного Положення підставою для внесення до Реєстру запису про відміну анулювання реєстрації, що відбулась за ініціативою податкового органу, є рішення суду, яке набрало законної сили, або рішення податкового органу про відміну анулювання реєстрації та скасування свого рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ. Рішення із копіями відповідних документів направляються до центрального органу державної податкової служби для розгляду та внесення відповідних змін до Реєстру.

Вивчивши матеріали справи, суд дійшов висновку, що відповідач при складанні 20.02.2012 р. рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість № 2 відносно позивача відповідач діяв при неповному з'ясуванні обставин, які необхідно було зібрати та врахувати для його прийняття, на підставах визначених ч. 3 ст. 2 КАС України.

З огляду на зазначене вище, суд вважає, що позовні вимоги щодо визнання протиправним та скасування рішення відповідача про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість від 20.02.2012р. № 2 підлягають задоволенню.

Відповідно до частини 1 статті 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України.

Крім того, суд враховує практику Вищого адміністративного суду України, викладену у листі №2135/11/13-11 від 21.11.2011 року, відповідно до якого судові витрати, сплачені позивачем при зверненні до суду де відповідачем є суб'єкти владних повноважень, стягуються з Державного бюджету України шляхом їх безспірного списання з рахунків останнього. Отже, судовий збір, сплачений позивачем при зверненні до суду у розмірі 32,19 грн. підлягає поверненню шляхом їх безспірного списання з рахунків суб'єкта владних повноважень - Феодосійської об'єднаної державної податкової інспекції АР Крим Державної податкової служби.

Під час судового засідання, яке відбулось 10.05.2012 р. були оголошені вступна та резолютивна частини постанови. Відповідно до ст. 163 КАС України постанову складено 14.05.2012 року.

Керуючись статтями 159, 160, 161, 162, 163, 186, 254 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити в повному обсязі.

Визнати протиправним та скасувати рішення Феодосійської міжрайонної державної податкової інспекції АР Крим від 20.02.2012р. № 2 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю «Стройбат».

Зобов'язати Феодосійську об'єднану державну податкову інспекцію АР Крим Державної податкової служби поновити Товариство з обмеженою відповідальністю «Стройбат» в реєстрі платників податку на додану вартість з 20.02.2012 року.

Стягнути з Державного бюджету України 32,19 грн. судових витрат шляхом їх безспірного списання з рахунків суб'єкта владних повноважень - Феодосійської об'єднаної державної податкової інспекції АР Крим Державної податкової служби на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Стройбат».

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Латинін Ю.А.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення10.05.2012
Оприлюднено30.05.2012
Номер документу24284647
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2643/12/0170/6

Постанова від 10.05.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Латинін Ю.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні