Постанова
від 23.05.2012 по справі 1391/12/2170
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 травня 2012 р. р. Справа № 2-а-1391/12/2170

Херсонський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Варняка С.О., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Херсонського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів Державної служби з питань інвалідів та ветеранів до Державного комунального підприємства "Тронка" про стягнення адміністративно - господарських санкцій та пені,

встановив:

В обґрунтування своїх позовних вимог позивач посилається, на нормами ст.ст. 19, 20 Закону України від 21.03.1991 № 875-XII "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" (далі - Закон № 875-XII) , відповідно до яких підприємства, установи, організації самостійно здійснюють працевлаштування інвалідів у рахунок нормативів робочих місць виходячи з вимог статті 18 цього Закону. У разі меншої чисельності працевлаштованих інвалідів ніж це необхідно до визначених норм закону, підприємству нараховується адміністративно-господарські санкції, та пеня за несвоєчасну сплату санкцій. Відповідно до чого відповідачу нараховано адміністративно-господарську санкцію та пеню у сумі 1990,70 грн.

Просить стягнути адміністративно-господарських санкції у сумі 1987,50 грн. та пеню в сумі 3,20 грн.

Позивач справу просив розглядати в порядку письмового провадження.

Відповідач в судове засідання не з'явився, письмових заперечень на позов не надав.

Відповідно ч. 6 ст. 128 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Виходячи з викладеного, суд вважає за можливе розглянути адміністративну справу в порядку письмового провадження.

Дослідивши матеріали справи, суд встановив наступні обставини.

Згідно зі звітом про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2011 рік наданим державним комунальним підприємством "Тронка" до обласного відділення Фонду, середньооблікова кількість штатних працівників складає 8 чоловік. Відповідно до звіту працевлаштованих інвалідів не обліковується.

Згідно до ст. 18 Закону № 875-XII забезпечення прав інвалідів на працевлаштування та оплачувану роботу, в тому числі з умовою про виконання роботи вдома, здійснюється шляхом їх безпосереднього звернення до підприємств, установ, організацій чи до державної служби зайнятості.

Підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов'язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування інвалідів, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені чинним законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування інвалідів, і звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування інвалідів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Згідно до ч.1 ст. 19 Закону № 875-XII для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.

Відповідно до ч. 1 ст. 20 Закону № 875-XII, підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Частиною 2 цієї ж статті передбачено, що порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.

Таким чином, за 1 робоче місце, призначених для працевлаштування інвалідів і не зайнятих інвалідами в 2011 році, відповідач до 18.04.2012 р. повинен був самостійно сплатити адміністративно-господарські санкції у розмірі 1987,50 грн. Дана сума заборгованості підтверджується документом - звіт за формою 10-ПІ № 236 від 18.01.2012р. за 2011 рік та розрахунком заборгованості по сплаті адміністративно-господарських санкцій. Розмір пені в сумі 3,20 грн. підтверджується розрахунком пені на суму заборгованості по сплаті адміністративно-господарських санкцій. Оскільки вищезазначені суми відповідачем не сплачено, утворилася заборгованість у розмірі 1990,70 грн.

Рішенням сесії Привільської сільської ради від 21 березня 2001 року № 198 припинена діяльність ДКП "Тронка" шляхом його ліквідації.

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, на момент розгляду позову, державне комунальне підприємство "Тронка" знаходиться в стадії припинення підприємницької діяльності.

Суд виходить з того, що саме лише прийняття рішення про ліквідацію суб'єкта господарювання не позбавляє його статусу юридичної особи, і до внесення до названого державного реєстру запису про припинення його діяльності він, зокрема, може виступати учасником судового процесу в загальному порядку.

Таким чином, приймаючи до уваги вищевикладене, а також те, що заборгованість по сплаті адміністративно-господарських санкцій та пені, відповідачем не сплачено, сума заборгованості складає 1990,70 грн.

З наведених обставин суддя вважає, що позовні вимоги є обґрунтованими і підлягають задоволенню.

Керуючись ст. 8, 9, 12, 19, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

постановив :

Позов задовольнити в повному обсязі.

Стягнути з державного комунального підприємства "Тронка" (код ЄДРПОУ 32285686) на користь Херсонського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів ( код ЄДРПОУ 37959779) адміністративно-господарські санкції у розмірі 1987 (одна тисяча дев'ятсот вісімдесят сім) грн. 50 коп., та пеню в сумі 3 (три) грн. 20 коп.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня її проголошення. В разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя Варняк С.О.

кат. 10.3.4

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.05.2012
Оприлюднено30.05.2012
Номер документу24286563
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1391/12/2170

Постанова від 23.05.2012

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Варняк С.О.

Ухвала від 26.04.2012

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Варняк С.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні