Справа № 2604/3197/2012
В И Р О К
іменем України
"14" березня 2012 р.
Дніпровський районний суд м. Києва в складі:
головуючого судді Метелешко О.В.
при секретарі Бутенко О.Г.
за участю прокурора Довбищука А.І.
захисника ОСОБА_1
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Києві кримінальну справу за обвинуваченням ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця м. Києва, громадянина України, українця, з вищою освітою, працюючого директором ТОВ «Бліцфарм», неодруженого, зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_2, раніше не судимого,
у скоєнні злочину, передбаченого ч. 1 ст. 175 КК України,
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_2, наказом № 1-В від 05.03.2010 року призначений на посаду директора товариства з обмеженою відповідальністю «Бліцфарм», юридична адреса: м. Київ, вул. Анни Ахматової, 48, кв. 29, фактичне місцезнаходження за адресою: вул. Миропільська, 39, приміщення 256. Діючи на підставі Статуту, затвердженого 02 березня 2010 року протоколом № 1 загальних зборів засновників, ОСОБА_2 скоїв безпідставну невиплату заробітної плати громадянам більше ніж за один місяць за наступних обставин.
Відповідно до п. 11.11 Статуту ТОВ «Бліцфарм», затвердженого 02 березня 2010 року протоколом № 1 загальних зборів засновників, директор Товариства приймає і звільняє працівників Товариства у відповідності до штатного розкладу.
Згідно з вимогами ст. 43 Конституції України, кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає, або на яку вільно погоджується, а також на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 24 Закону України «Про оплату праці»та ч. 1 ст. 115 Кодексу законів про працю України, заробітна плата виплачується працівникам регулярно в робочі дні в строки, встановлені у колективному договорі, але не рідше двох разів на місяць через проміжок часу, що не перевищує шістнадцяти календарних днів.
Згідно з вимогами ч. 3 ст. 15 Закону України «Про оплату праці» та ч. 5 ст. 97 Кодексу законів про працю України, оплата праці працівників підприємства здійснюється в першочерговому порядку. Всі інші платежі здійснюються підприємством після виконання зобов'язань щодо оплати праці.
Перебуваючи на посаді директора ТОВ «Бліцфарм», ОСОБА_2 достовірно знаючи, що на належних вказаному товариству розрахункових рахунках НОМЕР_1 в АТ «УкрСиббанк»та НОМЕР_2 в ПАТ «БАНК ФОРУМ»наявні грошові кошти в достатньому розмірі, не вжив заходів щодо виплати підлеглим працівникам заробітної плати за період з 01.07.2010 року по 31 серпня 2011 року та використав не на першочергові потреби товариства грошові кошти у сумі 437 408,05 грн., а саме: з розрахункового рахунку ПАТ «БАНК ФОРУМ»: 02.08.2010 року, згідно договору № 49254 від 24.05.2010 року СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1000,00 грн.; 02.08.2010 року, згідно договору № 71/16 від 03.06.2010 року ТОВ «ВВС-ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 800,00 грн.; 03.08.2010 року, згідно договору № 1603/10 від 16.03.2010 року ФОП «ОСОБА_19»як оплату за оренду перераховано 4500,00 грн.; 05.08.2010 року, згідно договору № 6227 від 19.05.2010 року ТОВ «БаДМ»як оплату за медикаменти перераховано 5137,49 грн.; 06.08.2010 року, згідно договору № 6227 від 19.05.2010 року ТОВ «БаДМ»як оплату за медикаменти перераховано 3499,07 грн.; 09.08.2010 року, згідно договору № 71/16 від 13.06.10 ТОВ «ВВС-ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1200,00 грн.; 10.08.10 згідно договору № 6227 від 19.05.10 ТОВ «БаДМ»як оплату за медикаменти перераховано 3678,38 грн.; 10.08.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1000,00 грн.; 11.08.10 згідно договору №6227 від 19.05.10 ТОВ «БаДМ»як оплату за медикаменти перераховано 2841,29 грн.; 16.08.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 2250,00 грн.; 17.08.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 2000,00 грн.; 25.08.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 4340,00 грн.; 26.08.10 згідно договору №1508 від 28.07.10 ТОВ «ВЕНТА ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1370,00 грн.; 27.08.10 згідно договору №1508 від 28.07.10 ТОВ «ВЕНТА ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 1600,00 грн.; 30.08.10 згідно договору №49154 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1800,00 грн.; 30.08.10 згідно договору №1508 від 28.07.10 ТОВ «ВЕНТА ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1081,89 грн.; 02.09.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 2500,00 грн.; 03.09.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1900,00 грн.; 03.09.10 згідно договору №1508 від 28.07.10 ТОВ «ВЕНТА ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 1002,00 грн.; 06.09.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 3400,00 грн.; 07.09.10 згідно договору №71/16 від 13.06.10 ТОВ «ВВС-ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1100,00 грн.; 09.09.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 2100,00 грн.; 09.09.10 згідно договору №1508 від 28.07.10 ТОВ «ВЕНТА ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 1146,56 грн.; 10.09.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1250,00 грн.; 10.09.10 згідно договору 1508 від 28.07.10 ТОВ «ВЕНТА ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 1100,00 грн.; 10.09.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплата за медикаменти перераховано 1100,00 грн.; 13.09.10 згідно договору №1508 від 28.07.10 ТОВ «ВЕНТА ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 2173,24 грн.; 13.09.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1600,00 грн.; 13.09.10 згідно договору №71/16 від 13.06.10 ТОВ «ВВС-ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1500,00 грн.; 13.09.10 згідно договору №752-10 від 18.08.10 ПрАТ «Альба-України»як передплату за медикаменти перераховано 1200,00 грн.; 14.09.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 2850,00 грн.; 15.09.10 згідно договору №71/16 від 13.06.10 ТОВ «ВВС-ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1300,00 грн.; 16.09.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1500,00 грн.; 17.09.10 згідно договору №1508 від 28.07.10 ТОВ «ВЕНТА ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1625,72 грн.; 17.09.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД» як передплату за медикаменти перераховано 1300,00 грн.; 20.09.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 2800,00 грн.; 20.09.10 згідно договору №752-10 від 18.08.10 ПрАТ «Альба-України»як передплату за медикаменти перераховано 1300,00 грн.; 22.09.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1500,00 грн.; 22.09.10 згідно договору №752-10 від 18.08.10 ПрАТ «Альба-України»як передплата за медикаменти перераховано 1350,00 грн.; 10.08.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1270,00 грн.; 24.09.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1710,00 грн.; 24.09.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД» як передплату за медикаменти перераховано 1330,00 грн.; 29.09.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1600,00 грн.; 01.10.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 3500,00 грн.; 01.10.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 2000,00 грн.; 07.10.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1200,00 грн.; 12.10.10 згідно договору №1603/10 від 16.03.10 ФОП «ОСОБА_19»як оплату за оренду приміщення перераховано 1000,00 грн.; 12.10.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1000,00 грн.; 13.08.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 2500,00 грн.; 14.10.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1100,00 грн.; 15.10.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 2400,00 грн.; 18.10.10 згідно договору №752-10 від 18.08.10 ПрАТ «Альба-України»як оплату за медикаменти перераховано 2000,00 грн.; 19.10.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1000,00 грн.; 19.10.10 згідно договору №1603/10 від 16.03.10 ФОП «ОСОБА_19»як оплату за оренду приміщення перераховано 1000,00 грн.; 21.10.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1500,00 грн.; 22.10.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 2000,00 грн.; 25.10.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 3000,00 грн.; 26.10.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1000,00 грн.; 27.10.10 згідно договору №71/16 від 13.06.10 ТОВ «ВВС-ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1600,00 грн.; 27.10.10 згідно договору 1508 від 28.07.10 ТОВ «ВЕНТА ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 1000,00 грн.; 27.10.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1000,00 грн.; 29.10.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 1000,00 грн.; 02.11.10 згідно договору №71/16 від 13.06.10 ТОВ «ВВС-ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 2000,00 грн.; 02.11.10 згідно договору №71/16 від 13.06.10 ТОВ «ВВС-ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 1500,00 грн.; 02.11.10 згідно договору №1508 від 28.07.10 ТОВ «ВЕНТА ЛТД» як оплата за медикаменти перераховано 1400,00 грн.; 03.11.10 згідно договору №71/16 від 13.06.10 ТОВ «ВВС-ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 1900,00 грн.; 03.11.10 згідно договору №1508 від 28.07.10 ТОВ «ВЕНТА ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 1600,00 грн.; 04.11.10 згідно договору №1508 від 28.07.10 ТОВ «ВЕНТА ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 1900,00 грн.; 05.11.10 згідно договору №1603/10 від 16.03.10 ФОП «ОСОБА_19»як оплату за оренду приміщення перераховано 6000,00 грн.; 09.11.10 згідно договору №1508 від 28.07.10 ТОВ «ВЕНТА ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 2400,00 грн.; 09.11.10 згідно договору №71/16 від 13.06.10 ТОВ «ВВС-ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1900,00 грн.; 09.11.10 згідно договору №1508 від 28.07.10 ТОВ «ВЕНТА ЛТД»перераховано 1500,00 грн.; 12.11.10 згідно договору №71/16 від 13.06.10 ТОВ «ВВС-ЛТД» як передплату за медикаменти перераховано 2500,00 грн.; 12.11.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 2100,00 грн.; 15.11.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 1600,00 грн.; 15.11.10 згідно договору №71/16 від 13.06.10 ТОВ «ВВС-ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1500,00 грн.; 16.11.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1300,00 грн.; 17.11.10 згідно договору №1603/10 від 16.03.10 ФОП «ОСОБА_19»як оплату за оренду приміщення перераховано 2000,00 грн.; 18.11.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплата за медикаменти перераховано 1000,00 грн.; 19.11.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД» як оплату за медикаменти перераховано 1100,00 грн.; 22.11.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 2600,00 грн.; 23.11.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 1500,00 грн.; 25.11.10 згідно договору №1508 від 28.07.10 ТОВ «ВЕНТА ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 1000,00 грн.; 26.11.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1500,00 грн.; 29.11.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 3100,00 грн.; 29.11.10 згідно договору №136У/2010 від 29.10.10 ТОВ «Торговий дім Інфузія»як оплату за медикаменти перераховано 1132,01 грн.; 30.11.10 згідно договору №1508 від 28.07.10 ТОВ «ВЕНТА ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 1000,00 грн. З розрахункового рахунку НОМЕР_1 в АТ «УкрСиббанк»: 01.12.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 4000,00 грн.; 02.12.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 3500,00 грн.; 03.12.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 2300,00 грн.; 06.12.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 2600,00 грн.; 06.12.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1100,00 грн.; 06.12.10 згідно договору №1508 від 28.07.10 ТОВ «ВЕНТА ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 1100,00 грн.; 06.12.10 згідно договору №136У/2010 від 29.10.10 ТОВ «Торговий дім Інфузія»як оплату за медикаменти перераховано 1556,08 грн.; 07.12.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД» як передплату за медикаменти перераховано 1100,00 грн.; 08.12.10 згідно договору №1603/10 від 16.03.10 ФОП «ОСОБА_19»як оплату за оренду приміщення перераховано 1500,00 грн.; 09.12.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 2400,00 грн.; 09.12.10 згідно договору 1508 від 28.07.10 ТОВ «ВЕНТА ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 1900,00 грн.; 10.12.10 згідно договору №1508 від 28.07.10 ТОВ «ВЕНТА ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 1900,00 грн.; 10.12.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 3242,60 грн.; 13.12.10 згідно договору №1603/10 від 16.03.10 ФОП «ОСОБА_19»як оплату за оренду приміщення перераховано 1500,00 грн.; 13.12.10 згідно договору №1508 від 28.07.10 ТОВ «ВЕНТА ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 2000,00 грн.; 13.12.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як передплату за медикаменти перераховано 4000,00 грн.; 14.12.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 4400,00 грн.; 15.12.10 згідно договору №71/16 від 13.06.10 ТОВ «ВВС-ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 1000,00 грн.; 15.12.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 4300,00 грн.; 16.12.10 згідно договору №1603/10 від 16.03.10 ФОП «ОСОБА_19»як оплату за оренду приміщення перераховано 1000,00 грн.; 16.12.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 3550,00 грн.; 17.12.10 згідно договору №71/16 від 13.06.10 ТОВ «ВВС-ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 2450,00 грн.; 21.12.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 2500,00 грн.; 22.12.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 4100,00 грн.; 23.12.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 2060,00 грн.; 24.12.10 згідно договору №1603/10 від 16.03.10 ФОП «ОСОБА_19»як оплату за оренду приміщення перераховано 1000,00 грн.; 24.12.10 згідно договору №1603/10 від 16.03.10 ФОП «ОСОБА_19»як оплату за оренду приміщення перераховано 1000,00 грн.; 27.12.10 згідно договору №57/10 від 30.11.10 ТОВ «Концерн АПФ»як оплату за медикаменти перераховано 2911,50 грн.; 27.12.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 4000,00 грн.; 28.12.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД» як оплату за медикаменти перераховано 1500,00 грн.; 28.12.10 згідно договору №136У/2010 від 29.10.10 ТОВ «Торговий дім Інфузія»як оплату за медикаменти перераховано 2188,31 грн.; 29.12.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 1741,05 грн.; 30.12.10 згідно договору №136У/2010 від 29.10.10 ТОВ «Торговий дім Інфузія»як оплату за медикаменти перераховано 1533,34 грн.; 30.12.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 3750,21 грн.; 05.01.11 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 3514,99 грн.; 05.01.11 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 11922,86 грн.; 05.01.11 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 1409,20 грн.; 05.01.11 згідно договору №136У/2010 від 29.10.10 ТОВ «Торговий дім Інфузія»як оплату за медикаменти перераховано 2606,75 грн.; 06.01.11 згідно договору №136У/2010 від 29.10.10 ТОВ «Торговий дім Інфузія»як оплату за медикаменти перераховано 2707,22 грн.; 10.01.11 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 6675,15 грн.; 11.01.11 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 6282,75 грн.; 13.01.11 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 3856,37 грн.; 14.01.11 згідно договору №136У/2010 від 29.10.10 ТОВ «Торговий дім Інфузія»як оплата за медикаменти перераховано 2300,00 грн.; 14.01.11 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 8000,00 грн.; 17.01.11 згідно з актом звірки взаєморозрахунків на 31.12.10 ТОВ «Бікко»як оплату за засоби медичного призначення перервано 1589,78 грн.; 17.01.11 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 3826,36 грн.; 18.01.11 згідно договору №1603/10 від 16.03.10 ФОП «ОСОБА_19»як оплату за оренду приміщення перераховано 5000,00 грн.; 19.01.11 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 5685,22 грн.; 20.01.11 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 4331,33 грн.; 20.01.11 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 3322,84 грн.; 21.01.11 згідно договору №136У/2010 від 29.10.10 ТОВ «Торговий дім Інфузія»як оплату за медикаменти перераховано 2199,23 грн.; 24.01.11 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 3750,21 грн.; 25.01.11 згідно договору №136У/2010 від 29.10.10 ТОВ «Торговий дім Інфузія»як оплату за медикаменти перераховано 2485,29 грн.; 25.01.11 згідно договору №1603/10 від 16.03.10 ФОП «ОСОБА_19» як оплату за оренду приміщення перераховано 1000,00 грн.; 26.01.11 згідно договору №136У/2010 від 29.10.10 ТОВ «Торговий дім Інфузія»як оплату за медикаменти перераховано 1000,00 грн.; 27.01.11 згідно договору №1508 від 28.07.10 ТОВ «ВЕНТА ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 1500,00 грн.; 28.01.11 згідно договору №1603/10 від 16.03.10 ФОП «ОСОБА_19»як оплата за оренду приміщення перераховано 1000,00 грн.; 28.01.11 згідно договору №136У/2010 від 29.10.10 ТОВ «Торговий дім Інфузія»як оплату за медикаменти перераховано 1000,00 грн.; 31.01.11 згідно договору №136У/2010 від 29.10.10 ТОВ «Торговий Інфузія»як оплату за медикаменти перераховано 1500,00 грн.; 31.01.11 згідно договору №1508 від 28.07.10 ТОВ «ВЕНТА ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 1500,00 грн.; 02.02.11 згідно договору №136У/2010 від 29.10.10 ТОВ «Торговий дім Інфузія»як оплату за медикаменти перераховано 1500,00 грн.; 02.11.11 згідно договору №1508 від 28.07.10 ТОВ «ВЕНТА ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 1500,00 грн.; 04.02.11 згідно договору №136У/2010 від 29.10.10 ТОВ «Торговий дім Інфузія»як оплату за медикаменти перераховано 1500,00 грн.; 04.02.11 згідно договору №1508 від 28.07.10 ТОВ «ВЕНТА ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 1500,00 грн.; 07.02.11 згідно договору №1603/10 від 16.03.10 ФОП «ОСОБА_19»як оплату за оренду приміщення перераховано 3000,00 грн.; 07.02.11 згідно договору №1508 від 28.07.10 ТОВ «ВЕНТА ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 1500,00 грн.; 07.02.11 згідно договору №57/10 від 30.11.10 ТОВ «Концерн АПФ»як оплату за медикаменти перераховано 2871,98 грн.; 07.02.11 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД» як оплату за медикаменти перераховано 7000,00 грн.; 08.02.11 згідно договору №136У/2010 від 29.10.10 ТОВ «Торговий дім Інфузія»як оплату за медикаменти перераховано 2000,00 грн.; 09.02.11 згідно договору №752-10 від 18.08.10 ПрАТ «Альба-України»як оплату за медикаменти перераховано 2000,00 грн.; 09.02.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 2000,00 грн.; 11.02.11 згідно договору №1508 від 28.07.10 ТОВ «ВЕНТА ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 2000,00 грн.; 14.02.10 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 3500,00 грн.; 17.02.11 згідно договору №136У/2010 від 29.10.10 ТОВ «Торговий дім Інфузія»як оплату за медикаменти перераховано 2000,00 грн.; 28.02.11 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 2200,00 грн.; 03.03.11 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 2000,00 грн.; 09.03.11 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 2000,00 грн.; 11.03.11 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 3000,00 грн.; 14.03.11 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 4000,00 грн.; 17.03.11 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 3450,00 грн.; 22.03.11 згідно договору №752-10 від 18.08.10 ПрАТ «Альба-України»як оплату за медикаменти перераховано 2500,00 грн.; 25.03.11 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 2000,00 грн.; 30.03.11 згідно договору №136У/2010 від 29.10.10 ТОВ «Торговий дім Інфузія»як оплату за медикаменти перераховано 2200,00 грн.; 31.03.11 згідно договору №136У/2010 від 29.10.10 ТОВ «Торговий дім Інфузія»як оплату за медикаменти перераховано 2500,00 грн.; 05.04.11 згідно договору №136У/2010 від 29.10.10 ТОВ «Торговий дім Інфузія»як оплату за медикаменти перераховано 2700,00 грн.; 15.04.11 згідно договору №136У/2010 від 29.10.10 ТОВ «Торговий дім Інфузія»як оплату за медикаменти перераховано 2000,00 грн.; 21.04.11 згідно договору №752-10 від 18.08.10 ПрАТ «Альба-України»як оплату за медикаменти перераховано 4000,00 грн.; 04.05.11 згідно договору №136У/2010 від 29.10.10 ТОВ «Торговий дім Інфузія» як оплату за медикаменти перераховано 3000,00 грн.; 05.05.11 згідно договору №136У/2010 від 29.10.10 ТОВ «Торговий дім Інфузія»як оплату за медикаменти перераховано 3000,00 грн.; 06.05.11 згідно договору №136У/2010 від 29.10.10 ТОВ «Торговий дім Інфузія»як оплату за медикаменти перераховано 3000,00 грн.; 19.05.11 згідно договору №752-10 від 18.08.10 ПрАТ «Альба-України»як оплату за медикаменти перераховано 1970,00 грн.; 25.05.11 згідно договору №752-10 від 18.08.10 ПрАТ «Альба-України»як оплату за медикаменти перераховано 2000,00 грн.; 14.06.11 згідно договору №136У/2010 від 29.10.10 ТОВ «Торговий дім Інфузія»як оплату за медикаменти перераховано 2200,00 грн.; 17.06.11 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 2700,00 грн.; 22.06.11 згідно договору №136У/2010 від 29.10.10 ТОВ «Торговий дім Інфузія»як оплату за медикаменти перераховано 2000,00 грн.; 30.06.11 згідно договору №1603/10 від 16.03.10 ФОП «ОСОБА_19»як оплату за оренду приміщення перераховано 2000,00 грн.; 14.07.11 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 2420,00 грн.; 15.07.11 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптіма-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 2010,00 грн.; 15.07.11 згідно договору №752-10 від 18.08.10 ПрАТ «Альба-України»як оплату за медикаменти перераховано 2600,00 грн.; 18.07.11 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптіма-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 1700,00 грн.; 19.07.11 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 2000,00 грн.; 03.08.11 згідно договору №752-10 від 18.08.10 ПрАТ «Альба-України»як оплату за медикаменти перераховано 1800,00 грн.; 10.08.11 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 1000,00 грн.; 15.08.11 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 2450,00 грн.; 15.08.11 згідно договору №752-10 від 18.08.10 ПрАТ «Альба-України»як оплату за медикаменти перераховано 1000,00 грн.; 22.08.11 згідно договору №42-61 від 17.08.11 ТОВ «Галафарм»як оплату за медикаменти перераховано 2255,00 грн.; 25.08.11 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 1550,00 грн.; 29.08.11 згідно договору №49254 від 24.05.10 СП «Оптима-фарм, ЛТД»як оплату за медикаменти перераховано 1380,00 грн.
ОСОБА_2, маючи умисел на безпідставну невиплату заробітної плати працівникам ТОВ «Бліцфарм», достовірно знаючи про наявність в очолюваного ним підприємства заборгованості по виплаті заробітної плати підлеглим працівникам, яка утворилась у вказаний період, маючи на розрахункових рахунках ТОВ «Бліцфарм»НОМЕР_3 в АТ «УкрСиббанк»та НОМЕР_2 в ПАТ «БАНК ФОРУМ»достатню кількість грошових коштів та можливість їх виплати, в порушення ст. 43 Конституції України, ч. 5 ст. 97, ч. 1 ст. 115 Кодексу законів про працю України, ч. 3 ст. 15, ч. 1 ст. 24 Закону України «Про оплату праці», умисно не виплатив заробітну плату 14 працівникам ТОВ «Бліцфарм»більше як за один місяць, за період з 01.07.2010 року по 31.08.2011 року.
Внаслідок безпідставної невиплати заробітної плати ОСОБА_2 більш ніж за один місяць, в ТОВ «Бліцфарм»утворилась заборгованість по заробітній платі перед наступними працівниками: 1) ОСОБА_3: за квітень 2011 року -213,04 грн., за травень 2011 року - 213,04 грн., за червень 2011 року - 213,04 грн., за липень 2011 року - 213,04 грн., за серпень 2011 року - 213,04 грн., а всього - 1065,20 грн.; 2) ОСОБА_4: за серпень 2011 року - 835,79 грн.; 3) ОСОБА_5: за серпень 2010 року -1108,57 грн.; 4) ОСОБА_6 -за липень 2010 року -757,94 грн., за серпень 2010 року -754,94 грн., за вересень 2010 року - 757,94 грн., за жовтень 2010 року - 757,94 грн., за листопад 2010 року - 757,94 грн., за грудень 2010 року - 757,94 грн., за січень 2011 року - 835,79 грн., за лютий 2011 року - 835,79 грн., за березень 2011 року - 835,79 грн., за квітень 2011 року - 835,79 грн., за травень 2011 року - 835,79 грн., за червень 2011 року - 835,79 грн., за липень 2011 року - 835,79 грн., за серпень 2011 року - 835,79 грн., а всього -11233,96 грн.; 5) ОСОБА_7: за лютий 2011 року - 827,59 грн., за березень 2011 року - 827,59 грн., за квітень 2011 року - 827,59 грн., за травень 2011 року - 827,59 грн., за червень 2011 року - 827,59 грн., за липень 2011 року - 827,59 грн., за серпень 2011 року - 827,59 грн., а всього -5793,13 грн.; 6) ОСОБА_8 -за липень 2010 року -754,94 грн., за серпень 2010 року -754,94 грн., за вересень 2010 року - 757,94 грн., за жовтень 2010 року - 757,94 грн., за листопад 2010 року - 757,94 грн., за грудень 2010 року - 757,94 грн., за січень 2011 року - 835,79 грн., за лютий 2011 року - 835,79 грн., за березень 2011 року - 835,79 грн., за квітень 2011 року - 835,79 грн., за травень 2011 року - 835,79 грн., за червень 2011 року - 835,79 грн., за липень 2011 року - 835,79 грн., за серпень 2011 року - 835,79 грн., а всього -11233,96 грн.; 7) ОСОБА_9: за липень 2010 року - 757,94 грн., за серпень 2010 року - 344,65 грн., а всього -1102,59 грн.; 8) ОСОБА_10: за серпень 2010 року - 580,47 грн., за вересень 2010 року - 934,99 грн., а всього -1415,46 грн.; 9) ОСОБА_11: за січень 2011 року - 502,85 грн., за лютий 2011 року - 868,56 грн., за березень 2011 року - 868,56 грн., за квітень 2011 року - 868,56 грн., за травень 2011 року - 868,56 грн., за червень 2011 року - 868,56 грн., за липень 2011 року - 868,56 грн., за серпень 2011 року - 868,56 грн., а всього -6582,77 грн.; 10) ОСОБА_12: за жовтень 2010 року - 655,84 грн., за листопад 2010 року - 755,49 грн., за грудень 2010 року - 759,41 грн., за січень 2011 року - 1025,75 грн., а всього -3196,49 грн.; 11) ОСОБА_13: за листопад 2010 року - 692,61 грн., за грудень 2010 року - 757,94 грн., за січень 2011 року - 835,79 грн., за лютий 2011 року - 835,79 грн., за березень 2011 року - 835,79 грн., за квітень 2011 року - 1167,84 грн., а всього -5125,76 грн.; 12) ОСОБА_14: за жовтень 2010 року - 806,85 грн.; 13) ОСОБА_15: за серпень 2010 року - 580,47 грн., за вересень 2010 року - 757,94 грн., за жовтень 2010 року - 757,94 грн., за листопад 2010 року - 757,94 грн., за грудень 2010 року - 757,94 грн., за січень 2011 року - 835,79 грн., за лютий 2011 року - 835,79 грн., за березень 2011 року - 1229,96 грн., а всього -6513,77 грн.; 14) ОСОБА_16: за липень 2010 року - 383,82 грн., за серпень 2010 року -383,82 грн., за вересень 2010 року - 383,82 грн., за жовтень 2010 року - 383,82 грн., за листопад 2010 року - 383,82 грн., за грудень 2010 року - 383,82 грн., за січень 2011 року - 413,80 грн., за лютий 2011 року - 413,80 грн., за березень 2011 року - 413,80 грн., за квітень 2011 року - 413,80 грн., за травень 2011 року - 413,80 грн., за червень 2011 року - 413,80 грн., за липень 2011 року - 413,80 грн., за серпень 2011 року - 413,80 грн., а всього -5613,32 грн.
Усього внаслідок умисних дій ОСОБА_2 не виплачено заробітну плату працівникам ТОВ «Бліцфарм»за період з 01 липня 2010 року по 31 серпня 2011 року включно на загальну суму 61627,62 грн.
Допитаний у судовому засіданні ОСОБА_2 винним себе за ч. 1 ст. 175 КК України визнав в повному обсязі, дав покази про обставини скоєння злочину, викладені в установочній частині вироку, щиро каявся в скоєному.
Покази ОСОБА_2 є послідовними, логічними, а тому не викликають у суду сумніву щодо правильності розуміння підсудним змісту обставин злочину, добровільності та істинності її позиції.
Відповідно до ч. 3 ст. 299 КПК України, обмеживши в судовому засіданні за згодою учасників процесу обсяг дослідження доказів допитом підсудного, який повністю визнав себе винним у вчиненні злочину, суд приходить до висновку про недоцільність дослідження інших доказів стосовно фактичних обставин справи, які ніким не оспорюються, роз'яснивши при цьому учасникам процесу, що в такому випадку, вони позбавлені права оспорювати ці фактичні обставини у апеляційному порядку.
Аналізуючи наведене, суд вважає доведеною вину ОСОБА_2 у тому, що він своїми умисними діями, вчинив безпідставну невиплату заробітної плати громадянам більше ніж за один місяць, і тому знаходить правильною кваліфікацію його дій за ч. 1 ст. 175 КК України.
Суд, відповідно до ст. 65 КК України, при призначенні підсудному ОСОБА_2 виду та міри покарання, приймає до уваги характер, ступінь суспільної небезпеки вчиненого ним злочину, який відноситься до категорії невеликої тяжкості, конкретні обставини справи, дані про особу підсудного, який під наглядом у лікаря-психіатра та лікаря-нарколога не перебуває (т. 6 а.с. 7-8), працюючого директором в ТОВ «Бліцфарм»(т. 6 а.с. 5), за місцем проживання скарг та нарікань від мешканців будинку не надходило, по місцю роботи характеризується позитивно (т. 6 а.с. 2, 5), до кримінальної відповідальності притягується вперше (т. 6 а.с. 9).
Згідно зі ст. 66 КК України, суд визнає пом'якшуючою обставиною щире каяття підсудного у вчиненому злочині.
Обставин, що обтяжують покарання, відповідно до ст. 67 КК України, судом не встановлено.
На підставі викладеного, суд вважає, що ОСОБА_2 необхідно призначити покарання в межах санкції ч. 1 ст. 175 КК України у виді штрафу. На погляд суду, зазначене покарання буде необхідним і достатнім для його виправлення та попередження нових злочинів.
Цивільний позов у справі не заявлявся.
Питання про речові докази вирішити, відповідно до ст. 81 КПК України.
Судові витрати у справі не понесені.
Керуючись ст. ст. 323, 324 КПК України, суд,-
З А С У Д И В:
ОСОБА_2 визнати винним за ч. 1 ст. 175 КК України та призначити йому покарання у виді штрафу в розмірі п'ятисот неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що на день постановлення вироку становить 8 500 (вісім тисяч п'ятсот) гривень з позбавленням права обіймати посади, пов'язані з виконанням адміністративно-господарських обов'язків, строком на 1 рік.
Цивільний позов у справі не заявлявся.
Судові витрати у справі не понесені.
Речові докази у справі, а саме: оборотно-сальдова відомість ТОВ «Бліцфарм»по рахунку 661 за період з травня 2010 по серпень 2011 включно; копія свідоцтва про державну реєстрацію ТОВ «Бліцфарм»№343960 від 04.03.10; копія статуту ТОВ «Бліцфарм»затвердженого зборами засновників ТОВ «Бліцфарм»протоколом №1 від 02.03.10; виписка по розрахунковому рахунку НОМЕР_1 ТОВ «Бліцфарм»(ЄДРПОУ 37018041) в АТ «Укрсиббанк»з 01.12.2010 по 31.08.11; копія виписки про рух коштів по розрахунковому рахунку НОМЕР_2 ТОВ «Бліцфарм»в ПАТ «Банк Форум»за період з 02.08.2010 по 29.11.2010 року включно; договір № 1215-обс пж від 12.04.2010 року з додатками; договір №1215-СПС від 12.04.2010 р. з додатками; договір № 1215-тр від 12.04.2010 р. з додатками; договір №ПП 13/Д-200 від 17 травня; договір № 585-05/10 від 25.05.2010 р. з додатками; додаткова угода до договору оренди нежилого приміщення №1603/10 від 16 березня 2010 р., від 01.05.2010 р.; додаток до договору оренди нерухомого майна №1603/10 від 16 березня 2010 р., від 25.03.2010; додаток до договору оренди нерухомого майна №1603/10 від 16 березня 2010 р., від 01.04.2010; акт прийому - передачі об'єкта оренди від 16.03.2010; договір суборенди нерухомого майна від 29.03.2010; договір поставки №42-61 від 17.08.2011; договір між ТОВ «Бліцфарм»та ТОВ «СДМ-Фарма»від 04.08.2011 з додатками; договір поставки №137-0 від 02.09.2010 з додатками; договір купівлі-продажу №5405 від 07.09.2010; договір поруки №11/07 від 11.07.11; договір купівлі-продажу №57/10 від 30.10.2010; додаткова угода №1 до договору №57/10 від 30.11.2010; договір купівлі-продажу №3-11/10 від 01.11.2010; договір продажу №136У/2010 від 29.10.2010; договір №258/1 від 08.12.2010; договір №15/12/10/02/Н від 15.12.2010; договір купівлі-продажу №145 від 23.12.2010; договір поставки №49254 від 30.12.2010; договір №7/02/11 від 07.02.2011; додаткова угода №1 до договору поставки товару №07/02/11 від 07.02.11; договір оренди обладнання №1337 від 24.02.11 з додатками; договір еквайрінгу №51/18-05/1337 від 24.02.11 з додатками; договір №0107-10/02 від 01.07.10; договір купівлі-продажу №752-10 від 18.08.2010; додаткова угода до договору купівлі-продажу №752-10 від 18.08.2010, від 01.03.11; договір №1567 поставки товарів №1567 від 18.08.2010 з додатками; договір поставки товару №1508 від 28.07.10 на 2 арк.; договір банківського рахунку від 18.03.2010; договір-анкета НОМЕР_1 UAH відкриття та обслуговування банківського рахунку (з правилами) від 04.11.2010; договір поставки № 6227 від 19.05.2010; договір № 239/КВ про надання інформаційних та консультаційних послуг від 12.05.2010 з додатками; договір поставки №71/16/р від 01.02.11; договір №71/16/р про заміну сторони у договорі від 24.02.11; договір купівлі-продажу №71/16/р від 03.06.10; договір №035992 від 17.05.10; каса за 20 липня 2010; видаткові касові ордери за 20 липня 2010; каса за 14 червня 2010; видаткові касові ордери за 14 червня 2010; наказ про прийняття на роботу №2-В від 12.04.2010; наказ про прийняття на постійну роботу №1-В від 05.03.2010; наказ про звільнення з роботи №15-В від 30.09.2010; наказ про звільнення з роботи №18-В від 29.10.10; наказ про прийняття на роботу №24-В від 01.02.11; наказ про прийняття на роботу №14-В від 09.08.10; наказ про прийняття на роботу №16-В від 01.10.10; наказ №4-В про переведення на основне місце роботи №4-В від 01.07.2010; наказ про призначення уповноваженої особи №5-В від 25.05.2010; наказ про призначення уповноваженої особи №5/1-В від 25.05.10; наказ №6-В про прийняття на постійну роботу від 29.05.10; наказ про прийняття на постійну роботу №7-В від 01.06.2010; наказ про прийняття на постійну роботу №8-В від 01.06.2010; наказ про прийняття на постійну роботу №9-В від 01.06.10; наказ №10-В про прийняття на роботу за сумісництвом від 01.06.10; наказ про звільнення з роботи №11-В від 09.08.10; наказ про звільнення з роботи №12-В від 09.08.10; наказ про прийняття на постійну роботу №17-В від 05.10.10; наказ про прийняття на постійну роботу №20-В від 02.11.10; наказ про прийняття на постійну роботу №22-В від 14.01.11; наказ про звільнення №23-В від 31.01.11; наказ про прийняття на роботу №13-В від 19.08.10; наказ №26-В від 21.03.11; наказ №25-В про переведення на посаду від 01.03.11; наказ №27-В про звільнення з роботи від 30.03.11; наказ про прийняття на постійну роботу №31-В від 01.08.11; наказ №30-В про звільнення з роботи від 29.04.11; наказ №29-В про прийняття на постійну роботу від 01.04.11; заяву про прийняття на роботу ОСОБА_17 на півставки від 30.06.10; заяву про переведення на основне місце роботи ОСОБА_17 від 30.06.10; заяву про прийняття на роботу ОСОБА_8 від 28.05.10; заяву про прийняття на роботу ОСОБА_6 від 31.05.10; заява про прийняття на роботу ОСОБА_9 від 31.05.10; заява про прийняття на роботу ОСОБА_5 від 31.05.10; заяву про прийняття на роботу ОСОБА_16 від 31.05.10; заяву про звільнення з роботи ОСОБА_9 від 26.07.10; заява про прийняття на роботу ОСОБА_10 від 09.08.10; заяву про звільнення з роботи ОСОБА_10 від 16.09.10; заяву про прийняття на роботу ОСОБА_14 від 01.10.10; заяву про звільнення з роботи ОСОБА_14 від 29.10.10; заяву про прийняття на роботу ОСОБА_12 від 05.10.10; заява про прийняття на роботу ОСОБА_13 від 02.11.10; заяву про прийняття на роботу ОСОБА_11 від 14.01.2011; заяву про звільнення з роботи ОСОБА_12 від 31.01.11; заяву про прийняття на роботу від 0.02.11 ОСОБА_7; заяву про переведення з посади фармацевта на посаду провізора -інтерна ОСОБА_6 від 28.02.2011; пояснювальну записку ОСОБА_17 від 21.03.11; заява про прийняття на роботу ОСОБА_15 від 09.08.10; заява про звільнення з посади від 17.03.11 ОСОБА_15; заява про прийняття на роботу від 31.03.11 ОСОБА_3; заяву про звільнення з посади ОСОБА_13 від 29.04.11; заяву про прийняття на роботу ОСОБА_4 від 29.07.11; наказ №3-В від 12.04.10; наказ №19-В від 01.11.10; наказ №21-В від 01.01.2011; наказ №28-В від 01.01.11; штатний розклад від 01.04.11; штатний розклад від 01.01.2011; штатний розклад від 01.11.11; штатний розклад від 12.04.11; наказ №1-ВП від 12.04.11; заява ОСОБА_17 від 12.04.10; наказ №2-ВП від 19.10.10; заяву ОСОБА_12 від 19.10.10; посадова інструкція Уповноваженої особи аптеки №1; посадова інструкція прибиральника службових приміщень; посадова інструкція фармацевта ОСОБА_6; посадова інструкція фармацевта ОСОБА_8; посадова інструкція завідувача аптеки; план термінових дій в разі виявлення неякісних, фальсифікованих та незареєстрованих лікарських засобів; інструкція про заходи пожежної безпеки в орендованому приміщенні, яке знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Миропільська, 39; внутрішній порядок обігу лікарських засобів; положення про аптеку; положення про аптеку від 29.05.2010; внутрішній порядок обігу лікарських засобів; правила внутрішнього трудового розпорядку ТОВ «Бліцфарм»; правила внутрішнього трудового розпорядку аптеки ООО «Бліцфарм»; табель обліку робочого часу співробітниками аптеки №1 (вул. Миропільська, 39) у жовтні 2011 року; копія 1,12,13 стр. трудової книжки ОСОБА_17; копію 1,2,3 стр. трудової книжки ОСОБА_8; копію 1,2,9 стр. трудової книжки ОСОБА_6; копію 1,4,5 стр. трудової книжки ОСОБА_4; копію 1,2,3 стр. трудової книжки ОСОБА_11; копія 1,4,5 стр. трудової книжки ОСОБА_7; копію ліцензії Державної інспекції з контролю якості лікарських засобів МОЗ України №528233; копію ліцензії Державної інспекції з контролю якості лікарських засобів МОЗ України №528233; копія дозволу на початок роботи приміщення аптеки ТОВ «Бліцфарм»; копію паспорту аптечного закладу №1 ТОВ «Бліцфарм»; копія протоколу загальних зборів засновників ТОВ «Бліцфарм»від 02.03.10; копія акту про результати перевірки дотримання суб'єктом господарської діяльності вимог законодавства щодо забезпечення якості лікарських засобів; звіт про нараховані внески, перерахування та витрати, пов'язані з загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності за 2010 рік; звіт про нараховані внески, перерахування та витрати, пов'язані з загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності за 9 місяців 2010 року; розрахункову відомість про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття за 9 місяців 2010 року; розрахункову відомість про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття за 2010 рік; розрахункову відомість про нарахування і перерахування страхових внесків та витрачання коштів Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України за 9 місяців 2010 року; розрахункову відомість про нарахування і перерахування страхових внесків та витрачання коштів Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України за 2010 рік; відомість розподілу чисельності працівників, річного фактичного обсягу реалізованої продукції (робіт, послуг) за видами економічної діяльності за 2010 рік; табелі обліку робочого часу співробітниками аптеки №1 (вул. Миропільська, 39) за: серпень 2010 року; вересень 2010 року; жовтень 2010 року; листопад 2010 року; грудень 2010 року; січень 2011 року; лютий 2011 року; березень 2011 року; квітень 2011 року; травень 2011 року; червень 2011 року; липень 2011 року; серпень 2011 року; вересень 2011 року; видаткові касові ордери ТОВ «Бліцфарм»з номер: 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 94, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 2727, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402; довідка про відкриття рахунків ТОВ «Бліцфарм»; копія протоколу №1 загальних зборів учасників ТОВ «Бліцфарм»від 02.03.10; копія довіреності ТОВ «Бліцфарм»ОСОБА_2; копія довіреності ТОВ «Бліцфарм»ОСОБА_18; копія статуту ТОВ «Бліцфарм»затвердженого протоколом №1 загальних зборів учасників від 02.03.10; реєстраційна картка ТОВ «Бліцфарм»; квитанція №13301/з11 від 04.03.10; опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору; звітність про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації), застрахованих осіб та сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України за: 9 місяць 2011 року; 8 місяць 2011 року; 7 місяць 2011 року; 6 місяць 2011 року; 5 місяць 2011 року; 4 місяць 2011 року; 3 місяць 2011 року; 2 місяць 2011 року; 1 місяць 2011 року; 12 місяць 2010 року; 11 місяць 2010 року; 10 місяць 2010 року; 9 місяць 2010 року; 8 місяць 2010 року;
- заява ОСОБА_2 від 09.03.2010 року; довідка про взяття на облік платника податків № 395 від 09.03.2010 року; копія довідки АА №343561 з ЄДРПОУ; заява ОСОБА_2 від 13.05.2010 року; свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (ІПН НОМЕР_4) від 06.04.2010 року; довіреність від 02.03.2010 року; квитанція № 13028916 Приватбанку; реєстраційна заява платника податку на додану вартість; довіреність від 01.04.2010 року; додаток з інформацією про ТОВ «Бліцфарм»; запит до ДПІ Дарницького району м. Києва від 12.04.2010 року; податкові декларації з податку на додану вартість ТОВ «Бліцфарм»за: 8 місяць 2010 року; 9 місяць 2010 року; 9 місяць 2010 року; 10 місяць 2010 року; 11 місяць 2010 року; 12 місяць 2010 року; 01 місяць 2011 року; 02 місяць 2011 року; 03 місяць 2011 року; 04 місяць 2011 року; 05 місяць 2011 року; 06 місяць 2011 року; 07 місяць 2011 року; 08 місяць 2011 року; повідомлення про вручення поштового відправлення; корінець податкового повідомлення № 7938551502/0 від 31.12.2010; корінець податкового повідомлення №7993871502/51454 від 31.12.2010; висновок начальника відділу адміністрування податку на додану вартість; акт перевірки своєчасності подання платіжних доручень до установ банку; акт №1138 від 31.12.10 про неявку для підпису Акту службової особи (підприємця); звіт про суми податкових пільг ТОВ «Бліцфармм»за 1 квартал 2011 року; опис вкладення; конверт; декларація з податку на прибуток підприємства ТОВ «Бліцфарм»за перший квартал 2011 року; податкова декларація з податку на прибуток підприємства ТОВ «Бліцфарм»за 2 квартал 2011 року; звіт про суми податкових пільг ТОВ «Бліцфарм»за 2 квартал 2011 року; опис вкладення; конверт; декларація з податку на прибуток підприємства ТОВ «Бліцфарм»за 3 квартал 2011 року; податкове повідомлення -рішення від 15.02.2011; висновок заступника начальника управління оподаткування юридичних осіб; акт №280 від 08.02.11 про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності сплати узгоджених податкових зобов'язань до бюджету; декларація з податку на прибуток підприємства ТОВ «Бліцфарм»за 2010 рік; звіт про суми пільг в оподаткуванні юридичних осіб та фізичних осіб -суб'єктів підприємницької діяльності; декларація з податку на прибуток підприємства ТОВ «Бліцфарм»за півріччя 2010 року -залишити при матеріалах справи (т. 1 а.с. 107-122; т. 1 а.с. 126-249; т. 2 а.с. 1-34; т. 2 а.с. 46-249, т. 3 а.с. 1-79, т. 3 а.с. 93-249; т 4 а.с. 1-177; т. 4 а.с. 203-225, т. 4 а.с. 231-247, т. 5 а.с. 1-43, т. 5 а.с. 53-161).
Запобіжний захід ОСОБА_2 до набрання вироком законної сили залишити без змін - підписку про невиїзд.
Вирок може бути оскаржено до Апеляційного суду м. Києва через Дніпровський районний суд м. Києва протягом 15 (п'ятнадцяти) діб з моменту його проголошення.
Суддя
Суд | Дніпровський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 14.03.2012 |
Оприлюднено | 31.05.2012 |
Номер документу | 24329112 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Дніпровський районний суд міста Києва
Метелешко О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні