Постанова
від 24.11.2008 по справі ас12/623-08
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

АС12/623-08

ГОСПОДАРСЬКИЙ   СУД   СУМСЬКОЇ  ОБЛАСТІ


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24.11.08           Справа №АС12/623-08.

За позовом Сумського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів

до відповідача          Товариства з обмеженою відповідальністю «Южанка», м.Суми

про стягнення            2 407 грн. 92 коп.

                              

Суддя  Лугова Н.П.

Представники:

від позивача                    Груздо Т.С.

від відповідача           Хоменко Н.Г.

У судовому засіданні брали участь: секретар судового засідання Балясна В.С.  

Суть спору: позивач просить стягнути  з відповідача 2 407 грн. 92 коп.          – суму адміністративно-господарських санкцій за нестворене 1 робоче місце  для працевлаштування інвалідів у 2007 році, в т.ч. 2 250 грн. 00 коп. – адміністративно – господарські санкції та 157 грн. 92 коп. пеня.   

          Відповідач відзиву на позовну заяву не подав,  але в судовому засіданні його представник проти позовних вимог не заперечував.

          

          Розглянувши матеріали справи, заслухавши повноважних представників позивача та відповідача, оцінивши та дослідивши наявні в справі докази, суд встановив:

Відповідно до ст.19 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів” (в редакції від 06.10.2005р. № 2960-IV) для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб які використовують найману працю  встановлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб – у кількості одного робочого місця.

Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до нормативу встановленого частиною 1 ст.19 та забезпечують працевлаштування інвалідів.       

Відповідно до ст.20 Закону України (в редакції від 06.10.2005р. Закон № 2960-IV) «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» підприємства,  установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю  де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша ніж установлено нормативом передбаченим ст.19 даного Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається у розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом.  Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій  інвалідів, фізичних осіб на яких працює від 8 до 15 осіб розмір адміністративно – господарських санкцій за робоче місце призначене для працевлаштування інваліда та не зайняте інвалідом визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, у фізичної особи, яка використовує найману працю.

          Відповідач надіслав позивачу звіт про зайнятість і працевлаштування  інвалідів за 2007р. (форма 10-Ш), в якому повідомляє, що середньооблікова чисельність штатних працівників облікового складу осіб у 2007 році складала 8 чоловік.

          Отже, згідно ст.19 зазначеного Закону, на підприємстві відповідача у 2007 році норматив складав 1 робоче місце.           

Як свідчать матеріали справи, фактично у 2007 році на підприємстві не було створено  жодного робочого  місця для працевлаштування інвалідів.

Таким чином, відповідачем не виконано норматив по створенню 1  робочого місця для працевлаштування інвалідів.

Розмір середньої річної заробітної плати на підприємстві за 2007 рік становить 42 400 грн. 00 коп., тому сума адміністративно-господарських санкцій за невиконання відповідачем нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів у 2007 році складає 2 650 грн. 00 коп.    

Як зазначає у позовній заяві позивач, відповідачем були частково сплачені адміністративно – господарські санкції в сумі 400 грн. 00 коп.

Таким чином, станом на 30.09.2008р. борг відповідача зі сплати адміністративно – господарських санкцій складає 2 250 грн. 00 коп.   

У відповідності до ч.2 ст.20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» порушення термінів сплати адміністративно – господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Розмір пені обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.                       

Розмір пені за порушення термінів сплати адміністративно – господарських санкцій складає 157 грн. 92 коп.                        

Факт заборгованості відповідача 2 407 грн. 92 коп. підтверджено матеріалами справи, доказів сплати боргу відповідач не подав, не подав і аргументованого заперечення, тому вимоги позивача щодо стягнення 2 407 грн. 92 коп. адміністративно-господарських санкцій є правомірними, обгрунтованими та такими що підлягають задоволенню.

          На підставі викладеного, керуючись ст. ст.158, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд –

          

ПОСТАНОВИВ :

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Южанка» (м.Суми, вул. Воскресенська, 15, код 14005165)  на користь Сумського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (м.Суми, вул.Горького, 2, ГУДКУ у Сумській області, Банк отримувача: ГУДКУ у Сумській області, код 23636315, на р/р 31212230700002, МФО 837013)  2 407 грн. 92 коп.  – суму адміністративно-господарських санкцій за нестворене 1 робоче місце  для працевлаштування інвалідів у 2007 році, в т.ч. 2 250 грн. 00 коп. – адміністративно – господарські санкції та 157 грн. 92 коп. пеня.   

3. Видати виконавчий документ після набрання постановою законної сили.

4. Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у встановлений строк, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.

5. Заява про апеляційне оскарження постанови подається протягом 10 днів з дня її складення у повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

6. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

    

СУДДЯ                                                                                            Н.П. ЛУГОВА

У судовому засіданні було оголошено вступну та резолютивну частину постанови.   

Повний текст постанови підписано 24.11.2008р.

СудГосподарський суд Сумської області
Дата ухвалення рішення24.11.2008
Оприлюднено04.12.2008
Номер документу2433075
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —ас12/623-08

Постанова від 24.11.2008

Господарське

Господарський суд Сумської області

Лугова Н.П.

Ухвала від 15.10.2008

Господарське

Господарський суд Сумської області

Костенко Л.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні