Постанова
від 24.11.2011 по справі 2а-13358/11/0170/16
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

24 листопада 2011 р. Справа №2а-13358/11/0170/16

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі судді Александрова О.Ю., при секретарі Сидельової М.В.,

за участі представників:

від позивача - ОСОБА_1, довіреність №9552/10/10-0 від 31.08.11, посвідчення № 052568;

від відповідача - не з'явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Державної податкової інспекції в м. Євпаторії АР Крим

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Інформ Плюс"

про стягнення

ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інспекція в м. Євпаторії АР Крим (далі - позивач) звернулася до суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Інформ Плюс" (далі - відповідач) про стягнення податкової заборгованості з податку на додану вартість у розмірі 50852,83 гривень, у т.ч. 31128,87 гривень за основним платежем, 11053,52 гривень - штрафні санкції з рахунків платника податків у банках та пеня у сумі 8657,11 гривень і 13,33 гривень.

В позовній заяві позивач вказує, що у відповідача є непогашеною сума за основним платежем та штрафних санкцій з податку на додану вартість у розмірі 50852,83 гривень, у зв'язку з чим позивач просить суд стягнути податкову заборгованість з відповідача.

Ухвалами Окружного адміністративного суду АР Крим від 28.10.11 року було відкрите провадження в адміністративній справі, закінчено підготовче провадження та справу призначено до судового розгляду.

Позивач у судовому засіданні зазначив, що позовні вимоги підтримує у повному обсязі з підстав викладених у позові та надав довідку від 22.11.2011 року у якої зазначено, що за відповідачем значиться заборгованість у сумі 50852,83 гривень.

Відповідач у судове засідання явку свого представника не забезпечив, про час, дату та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином. Про поважність причин неприбуття у судове засідання суд не повідомив, заперечень на позовну заяву не надав.

Відповідно до ч.2 ст.40 КАС України, особи, які беруть участь у справі, свідки, експерти, спеціалісти, перекладачі, які не можуть з поважних причин прибути до суду, зобов'язані своєчасно повідомити про це суд.

Згідно ч.6 ст.71 КАС України, якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів.

Враховуючи вищезазначені обставини, приймаючи до уваги, що в матеріалах справи достатньо доказів для з'ясування обставин по справі, керуючись ст. 128 КАС України, суд вирішив за можливе розглянути справу за відсутності відповідача, на підставі наявних у справі доказів.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши докази по справі в їх сукупності за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, судом встановлено наступне.

Згідно ч. 1 ст. 2, ч. 3 ст. 6, п. 7 ч. 1 ст. 3, п. 5 ч. 2 ст. 17 КАС України, відповідно до яких визначальним критерієм віднесення справи до справ адміністративної юрисдикції є наявність стороною у справі суб'єкта владних повноважень та виконання ним у спірних відносинах владних управлінських функцій у сфері публічно-правових відносин, дана справа є справою адміністративної юрисдикції.

Державна податкова інспекція в м. Євпаторії АР Крим входить в систему органів податкової служби в Україні, є суб'єктом владних повноважень та контролюючим органом в розумінні ч. 1 ст. 1, ст. 10 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" № 509 від 04.12.1990 р. із змінами і доповненнями, п.2.1.4. ст. 2 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" далі Закон України №2181-Ш (що діяв на момент виникнення спірних правовідносин), якa виконує в тому числі функції щодо здійснення контролю за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів); проведення перевірок фактів приховування і заниження сум податків та зборів (обов'язкових платежів) у порядку, встановленому цим Законом та іншими законами України, а отже має право на звернення до суду з позовною заявою щодо вирішення спорів у сфері податкових правовідносин, що передбачено п.п.41.1.1 п. 41.1 ст. 41, п.п.20.1.18 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Інформ Плюс" є юридичною особою, державну реєстрацію якого проведено 07.11.2005 року виконавчим комітетом Євпаторійської міської ради АРК, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 27.09.2011 року.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інформ Плюс" знаходиться на податковому обліку в органах ДПІ з 10.11.2005р. за № 571/28-1, що підтверджується довідкою від 23.11.2009р. року за № 340/29-0.

Таким чином, судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Інформ Плюс" є суб'єктом господарювання, юридичною особою, платником податків, зобов'язане виконувати обов'язки, покладені на нього законами у зв'язку зі здійсненням господарської діяльності, у тому числі стосовно належного нарахування та сплати податків.

Відповідно до ст. 67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до п.2, 3 ч.1 ст.9 Закону України "Про систему оподаткування" від 25 червня 1991 року N1251-XII (що діяв на момент виникнення спірних правовідносин) платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів); сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни.

У період з 14.06.2011 року по 20.06.2011 року позивачем проведена позапланова виїзна перевірка відповідача з питань дотримання вимог податкового законодавства у період з 01.01.2008 року по 14.06.2011 року валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2008 року по 14.06.2011 року.

У ході перевірки встановлені порушення п.п. 6.2.1 п. 6.2 ст. 6, п.п. 7.2.6. п. 7.4.5 ст. 7 Закону України від 03.04.1997 року № 168/97 "Про податок на додану вартість" у результаті чого встановлено заниження податку на додану вартість на загальну суму 44214,06 гривень та розраховані штрафні фінансові санкції з податку на додану вартість на суму 11053,52 гривень.

За результатами перевірки складено акт перевірки №1294/23-2/33763746 від 25.06.2011 року, на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення №0001162302 від 12.07.2011р. на суму 55267,58 гривень, з яких 44214,06 гривень заборгованість за основним платежем та 11053,52 гривень штрафні фінансові санкції.

Сума заборгованості з основного платежу відповідачем частково сплачена у розмірі 13085,19 гривень.

Таким чином, у порушення вимог закону, відповідач не здійснював у повному обсязі сплату заборгованості з основного платежу на суму 31128,87 гривень та штрафних санкцій на суму 11053,52 гривень з податку на додану вартість.

Відповідно до ст. 129 Податкового кодексу України №2755 від 02.12.2010 року після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня. У зв'язку з несвоєчасною сплатою податкової заборгованості позивачем було нараховане пеню у розмірі 8657,11 гривень та за період з 23.07.11 по 29.07.11 року 13,33 гривень.

Позивачем у відповідності до вимог Податкового кодексу України виставлено податкову вимогу від 25.07.2011 року №383 про стягнення штрафних санкцій з відповідача, яку направлено відповідачу рекомендованим листом з повідомленням.

Відповідно до п. 20.1.28. Податкового кодексу України № 2755-VI від 02.12.2010 р. органи державної податкової служби мають право стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, для чого можуть звертатися до суду (п.п.20.1.18), що передбачено також п.11 ст.10 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" (зі змінами та доповненнями згідно Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з прийняттям Податкового кодексу України" № 2756 від 02.12.2010 р.).

Примусове стягнення податкової заборгованості - передбачена законодавством України процедура погашення податкової заборгованості платника податків шляхом звернення стягнення на активи відповідного платника податків. Як вказано у пункті 1.7 статті 1 Закону України № 2181-ІІІ активами платника податків є кошти, матеріальні та нематеріальні цінності, що належать юридичній або фізичній особі за правом власності або повного господарського відання.

Згідно пп. 95.3 ст. 95 Податкового кодексу України стягнення коштів з рахунків платників податків у банках обслуговуючого такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Таким чином, приймаючи до уваги, що сума боргу у розмірі 50852,83 гривень з податку на додану вартість не погашена відповідачем станом на момент розгляду справи, позовні вимоги Державної податкової інспекції в м. Євпаторії АР Крим підлягають задоволенню.

Оскільки, згідно з частиною 4 статті 94 КАС України у справах, у яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, і відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються, тому судові витрати по справі не підлягають стягненню з відповідача.

На підставі викладеного, керуючись статтями 158-163, Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Інформ Плюс" (ЄДРПОУ 33763746, адреса: 97400, АРК, м. Євпаторія, вул. Інтернаціональна, буд. 101) заборгованість з податку на додану вартість - з рахунків у банках, обслуговуючих Товариство з обмеженою відповідальністю "Інформ Плюс", у рахунок погашення податкового боргу у сумі 50852,83 гривень (р/р 26005054905587, КРИМ.РУПАТКБ "Приватбанк" м. Сімферополь, МФО 384436; р/р 26055054904464, КРИМ.РУПАТКБ "Приватбанк" м. Сімферополь, МФО 384436) з зарахуванням на р/р 31112029700015 в державний бюджет м. Євпаторії, код 34740798 гривень, банк утримувача Управління ДКУ в м. Євпаторії Головного управління державного казначейства АРК, м. Сімферополь, МФО 824026, код платежу 1401010030, у сумі 50852,83 гривень.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Александров О.Ю.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення24.11.2011
Оприлюднено01.06.2012
Номер документу24336539
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-13358/11/0170/16

Постанова від 24.11.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Александров О.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні