Постанова
від 22.05.2012 по справі 2а/1270/3401/2012
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

Категорія №8.1.5

ПОСТАНОВА

Іменем України

22 травня 2012 року Справа № 2а/1270/3401/2012

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді Чиркіна С.М.

при секретарі Данилкіній Н.В.

без участі сторін

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у м.Ровеньках Луганської області Державної податкової служби до Комунального підприємства «Наш дім» Ясенівської селищної ради про стягнення коштів з рахунків у банках, обслуговуючих платника податків, за податковим боргом на загальну суму 105 133,28 грн., -

ВСТАНОВИВ :

28 квітня 2012 року на адресу Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Державної податкової інспекції у м.Ровеньках Луганської області Державної податкової служби до Комунального підприємства «Наш дім» Ясенівської селищної ради про стягнення коштів з рахунків у банках, обслуговуючих платника податків, за податковим боргом на загальну суму 105 133,28 грн.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що КП «Наш дім» засноване на комунальній власності територіальної громади с.м.т.Ясенівський. Державну реєстрацію юридичної особи проведено 15.01.2004. Номер запису в ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців 26230157Ю0010146. КП «Наш дім» зареєстровано в ДПІ у м.Ровеньках та є платником податків і зборів. Податковий борг відповідача станом на 20.04.2012 року складає 178 890,11 грн. Підприємству було направлено дві податкові вимоги:

-№1/144 від 07.05.2007 з повідомленням про податковий борг у сумі 9190,75 грн., вручено 16.05.2007 поштою;

-№2/182 від 15.06.2007 з повідомленням про податковий борг у сумі 5117,51 грн., вручено 21.06.2007 поштою. Нова податкова вимога підприємству згідно Податкового кодексу України не направлялась, в зв'язку з тим, що податковий борг з 2007 року не був повністю погашений, а тільки зростав. Актом опису майна № 46 від 18.10.2001 описано у податкову заставу майно КП «Наш дім», а саме нежитлове вбудоване приміщення площею 71.7 кв.м., введено в експлуатацію в 1951 р., фундамент кам'яний, стіни кам'яні, перегородки з цегли та дерева, перекриття залізобетонні.

У державному реєстрі обтяжень рухомого майна внесено запис про реєстрацію податкової застави під № 5053868 від 20.10.2011.

У зв'язку з несплатою податкових зобов'язань по ПДВ, комунальному податку та податку на прибуток станом на 20.04.2012 виник податковий борг в сумі 105 133,28 грн., який підлягає стягненню з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника.

У зв'язку з чим позивач просив стягнути з відповідача кошти з рахунків у банках, обслуговуючих платника податків, за податковим боргом на загальну суму 105 133,28 грн.

Представник позивача у судове засідання не прибув, у позовній заяві просив розглядати справу без участі уповноваженого представника.

Представник відповідача у судове засідання не прибув, про час, місце та дату судового засідання повідомлявся належним чином, причини неявки суду не відомі.

Суд вважає за можливе розглянути справу без участі представників сторін, на підставі доказів, наявних в матеріалах справи.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст.69-72 КАС України , суд прийшов до наступного.

Суб'єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень (п.7 ч.1 ст. З КАС України).

Як зазначено в п. 1 ч. 1 ст. З КАС України справа адміністративної юрисдикції - публічно-правовий спір у якому хоча б однією із сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства.

З урахуванням викладеного, зазначена справа відносяться до юрисдикції адміністративних судів, оскільки учасником спору є суб'єкт владних повноважень (орган державної податкової служби, наділений публічно-владними повноваженнями).

Відповідач - Комунальне підприємство «Наш дім» Ясенівської селищної ради (і.к.32672428), дата реєстрації 19.01.2004, організаційно - правова форма - комунальне підприємство ( а.с.20,21).

Перебуває на обліку як платник податків в ДПІ у м.Ровеньках Луганської області з 29.01.2004 за № 24, що підтверджується довідкою від 09.10.2008 № 27 (а.с.24).

26.09.2006 відповідачем отримано свідоцтво № 16523161 про реєстрацію платника податку на додану вартість , індивідуальний податковий номер 201610512111( а.с.22).

01 січня 2011 року набув чинності Податковий Кодекс України, який встановлює перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства. Відповідно до п. 2 Прикінцевих положень Податкового кодексу України з 01.01.2011 року Закон України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами " Закон України "Про систему оподаткування " втратили чинність.

У зв'язку з тим, що правовідносини щодо наслідків несплати податків частково виникли до набрання чинності Податковим Кодексом України, в даному випадку поряд з Податковим кодексом України слід застосовувати норми Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами " та Закону України "Про систему оподаткування " , які були чинні на момент виникнення даних правовідносин.

Згідно преамбули ЗУ «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21.12.2000 року № 2181 (далі - ЗУ №2181 - чинного на момент виникнення спірних правовідносин) цей Закон є спеціальним законом з питань оподаткування, який установлює порядок погашення зобов'язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов'язкових платежів), включаючи збір на обов'язкове державне пенсійне страхування та внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків контролюючими органами, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, та визначає процедуру оскарження дій органів стягнення.

У відповідності зі ст. 1 Закону України 2181 - податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання.

Згідно п.5.1 ст. 5 Закону, податкове зобов'язання (зобов'язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів у порядку та строки визначені цим Законом або іншими законами України), самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації.

Платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання податкової декларації. ( п.п.5.3.1 п.5.3 ст.5 ЗУ №2181).

Відповідно до п. п 5.4.1 .п. 5.4 ст.5 узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.

Відповідно до п.п. 4.2.2. п. 4.2 ст.4 ЗУ №2181 Контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму податкового зобов'язання платника податків у разі якщо:

а) платник податків не подає у встановлені строки податкову декларацію;

б) дані документальних перевірок результатів діяльності платника податків свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, заявлених у податкових деклараціях;

в) контролюючий орган внаслідок проведення камеральної перевірки виявляє арифметичні або методологічні помилки у поданій платником податків податковій декларації, які призвели до заниження або завищення суми податкового зобов'язання.

Відповідно до п.п. 17.1.1. п.17.1 ст.17 ЗУ №2181 платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.

У разі коли контролюючий орган самостійно донараховує суму податкового зобов'язання платника податків за підставами, визначеними у підпункті "в" підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4 цього Закону, такий платник податків зобов'язаний (крім випадків, коли податкова декларація не приймається всупереч нормам цього Закону) сплатити штраф у розмірі п'яти відсотків суми донарахованого податкового зобов'язання, але не менше одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян сукупно за весь строк недоплати, незалежно від кількості податкових періодів, що минули.( п.п. 17.1.4 п.17.4 ст.17 ЗУ №2181)

У разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання протягом граничних строків, визначених цим Законом, такий платник податку зобов'язаний сплатити штраф у таких розмірах:

при затримці до 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі десяти відсотків погашеної суми податкового боргу;

при затримці від 31 до 90 календарних днів включно, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі двадцяти відсотків погашеної суми податкового боргу;

при затримці, що є більшою 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі п'ятдесяти відсотків погашеної суми податкового боргу. ( п.п. 17.1.7 п.17.1 ст.17 ЗУ №2181).

Згідно підпункту 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання (підпункту 14.1.175 пункту 14.1).

Згідно із п.п.16.1.3-16.1.4 статті 16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний: сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи (підпункт 16.1.4 пункту 16.1 статті 16).

Згідно з підпунктом 54.1 статті 54 Податкового кодексу України платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом, крім випадків, передбачених податковим законодавством.

У відповідності із пунктом 49.18 статті 49 Податкового кодексу України податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює, зокрема,календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця (підпункт 49.18.1);

Платник податків відповідно до пункту 57.1 статті 57 Податкового кодексу України зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Тотожні вимоги закріпленні в статті 203 Податкового Кодексу України що відноситься до розділу V, яким врегульовані питання, пов'язані з обчисленням та сплатою податку на додану вартість, а саме :

Податкова декларація з податку на додану вартість згідно з пунктом 203.1 статті 203 Податкового кодексу України подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Платник податку у відповідності із пунктом 203.2 статті 203 Податкового кодексу України зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання з податку на додану вартість, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.

Нарахування пені згідно із підпунктом 129.1.1 пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України розпочинається:

- при самостійному нарахуванні суми грошового зобов'язання платником податків - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного цим Кодексом;

- при нарахуванні суми грошового зобов'язання контролюючими органами - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного у податковому повідомленні - рішенні згідно із цим Кодексом.

Підпунктом 129.1.2 пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України передбачено, що у день настання строку погашення податкового зобов'язання, нарахованого контролюючим органом або платником податків у разі виявлення його заниження на суму такого заниження та за весь період заниження (в тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження).

Відповідно до пункту 129.4 статті 129 Податкового кодексу України пеня, визначена підпунктом 129.1.1 пункту 129.1 цієї статті, нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті.

Пеня, визначена підпунктом 129.1.2 пункту 129.1 цієї статті, нараховується із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день заниження.

Заборгованість відповідача з податку на додану вартість становить 103 860,54 грн.(основний платіж та штрафні санкції на загальну суму 54 938,53 грн., пеня -48922,01 грн.), що підтверджується податковими деклараціями, в яких відповідач самостійно визначив суму податкового зобов'язання та не сплатив у встановлений чинним законодавством строк та податковими повідомленнями - рішеннями, якими позивач визначив відповідачу суму штрафної санкції за актами перевірки, а саме:

- декларація від 18.06.2009 № 8604( а.с.31), від 17.07.2009 № 11441 ( а.с.32),від 20.08.2009 № 13685 ( а.с.35), від 17.09.2009 № 14314 ( а.с.36), від 22.10.2009 № 17274 (а.с.37), від 22.10.2009 № 17276 ( а.с.38), від 19.11.2009 № 19114 ( а.с.39), від 04.12.2009 № 19415 ( а.с.40), від 04.12.2009 № 19416 ( а.с.41), від 04.12.2009 № 19417 ( а.с.42), від 04.12.2009 № 19418 ( а.с.43), від 18.12.2009 № 19969 ( а.с.44), від 19.01.10 № 22309 ( а.с.48), від 17.02.2010 № 1791 ( а.с.49), від 18.03.2010 № 2538 ( а.с.50), від 16.04.2010 № 4939 (а.с.51), від 18.05.2010 № 7047 ( а.с.52), податкове повідомлення -рішення від 28.07.2009 № 0000351640 ( а.с.33,34), від 17.12.2009 № 0000611640, від 16.12.2010 № 0000711640 (а.с.45,46 -47), від 04.04.2011 № 0000141640 ( а.с.53,54) та розрахунком пені ( 12-13).

Зазначені податкові повідомлення - рішення були отримані уповноваженим представником відповідача та у встановлений чинним законодавством строк не оскаржені.

Відповідно до п.п. 54.3.1 п.54.3 ст.54 ПКУ Контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо платник податків не подає в установлені строки податкову (митну) декларацію;

П.120.1 ст.120 ПКУ передбачено, що неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Заборгованість відповідача по податку на прибуток становить 364,00 грн.(сума штрафних санкцій за податковими повідомленнями -рішеннями -340,00 грн.., пеня - 24,00 грн.), що підтверджується податковим повідомленням - рішенням № 0000031540 від 18.03.2011, яким контролюючим органом на підставі акту перевірки № 53/1540/32672428 від 12.03.2011 відповідачу визначено суму штрафу в розмірі 170, 00 грн. ( а.с.58-59), податковим повідомленням - рішенням № 0000261540/0 від 30.11.2010, яким на підставі акту перевірки № 797/1540/32672428 від 18.11.10 визначено суму штрафної санкції в розмірі 170, 00 грн. (а.с.61,62) та розрахунком пені ( а.с.13).

Зазначені податкові повідомлення - рішення були отримані уповноваженим представником відповідача та у встановлений чинним законодавством строк не оскаржені.

Заборгованість відповідача по комунальному податку становить 908,74 грн.(основний платіж та штрафні санкції на загальну суму 850,80 грн., пеня - 57,94 грн.), що підтверджується податковим розрахунком від 17.06.2010 № 7888 ( а.с.63), в якому відповідач самостійно визначив суму податкового зобов'язання та не сплатив у встановлений чинним законодавством строк та податковими повідомленнями - рішеннями , якими позивач визначив відповідачу суму штрафної санкції за актами перевірки. ( а.с.64-58). Нарахована пеня підтверджується розрахунком ( а.с.14).

Зазначені податкові повідомлення - рішення були отримані уповноваженим представником відповідача та у встановлений чинним законодавством строк не оскаржені.

Загальна сума заборгованості в розмірі 105 133,28 грн., серед іншого підтверджується зворотнім боком облікової картки ( а.с.70-86).

Таким чином, суд вважає встановленим, що за відповідачем дійсно існує податковий борг на загальну суму 105 133,28 грн., про який він повідомлений, який є узгоджений та до теперішнього часу не сплачений.

Статтею 6 Закону України №2181 передбачено - у разі, коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.

16.05.2007 представником відповідача отримано першу податкову вимогу форми «Ю1» від 07.05.2007 року № 1/144 ( а.с.27).

21.06.2007 представником відповідача отримано другу податкову вимогу форми «Ю2» від 15.06.2007 року № 2/182 ( а.с.28).

Актом опису майна № 46 від 18.10.2001 описано у податкову заставу майно КП «Наш дім», а саме нежитлове вбудоване приміщення площею 71.7 кв.м., введено в експлуатацію в 1951 р., фундамент кам'яний, стіни кам'яні, перегородки з цегли та дерева, перекриття залізобетонні.( а.с.30).

У державному реєстрі обтяжень рухомого майна внесено запис про реєстрацію податкової застави під № 5053868 від 20.10.2011.( а.с.29).

Вжиті позивачем заходи не призвели до погашення податкового боргу.

Відповідно до п.20.1.18 ст.20 Податкового кодексу України Державна податкова інспекція має право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Згідно зі ст. 95 Податкового кодексу України орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податку шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності -шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.

Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органами державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

На підставі вищевикладеного, суд дійшов висновку, що позовні вимоги обґрунтовані, підтверджені матеріалами справи та підлягають задоволенню у повному обсязі.

При прийнятті рішення суд керується нормами матеріального права, які діяли на момент виникнення правовідносин та розгляду справи по суті.

З урахуванням вимог п. 6 ст. 71 КАС України, суд розглянув справу на підставі доказів, наявних в матеріалах справи.

Питання по судових витратах не вирішується, оскільки позивач звільнений від їх сплати у встановленому порядку, а ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України не передбачено їх стягнення у даних випадках.

На підставі викладеного, керуючись статтями 2, 6, 7, 17, 94, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Державної податкової інспекції у м.Ровеньках Луганської області Державної податкової служби до Комунального підприємства «Наш дім» Ясенівської селищної ради про стягнення коштів з рахунків у банках, обслуговуючих платника податків, за податковим боргом на загальну суму 105 133,28 грн. задовольнити повністю.

Стягнути з рахунків у банках, обслуговуючих платника податків, Комунального підприємства «Наш дім» Ясенівської селищної ради (адреса:94781, Луганська обл.., м.Ровеньки, с.м.т.Ясенівський, вул.Леніна,7, код ЄДРПОУ 32672428) кошти за податковим боргом на загальну суму 105 133,28 ( сто п'ять тисяч сто тридцять три гривні 28 коп.) грн., в т.ч.

- з податку на додану вартість в сумі 103 860,54 грн., в тому числі: податок - 53 640,53 грн., штрафна санкція - 1 298 грн., пеня в сумі - 48 922,01 грн. на р/р 31119029700059, код платежу 14010100, банк ГУДКСУ в Луганській області, МФО 804013, отримувач УДКСУ м.Ровеньки, код 37953384 ( державний бюджет);

- податку на прибуток в сумі 364 грн., в тому числі: штрафні санкції - 340,00 грн., пеня -24 грн. на р/р 33212861700059, код платежу 11020201, банк ГУДКСУ в Луганській області, МФО 804013, отримувач УДКСУ м.Ровеньки, код 37953384 ( державний бюджет);

- комунальному податку в сумі 908,74 грн., в тому числі : податок-0,80 грн., штрафна санкція -850,00 грн., пеня в сумі 57,94 грн. на р/р 33211828700059, код платежу 16010200, банк ГУДКСУ в Луганській області, МФО 804013, отримувач УДКСУ м.Ровеньки, код 37953384 ( місцевий бюджет).

Постанова суду може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні, апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

СуддяС.М. Чиркін

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.05.2012
Оприлюднено01.06.2012
Номер документу24337497
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1270/3401/2012

Постанова від 22.05.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.М. Чиркін

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні