cpg1251
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
17 травня 2012 р. Справа №2а-4304/12/0170/13
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Ольшанської Т.С., при секретарі Ківа А.С.,
розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу
за позовом Державної податкової інспекції у м. Ялта АРК
до Дочірнього підприємства "Юніор-Курорт" Товариства з обмеженою відповідальністю "Юніон-Торг-2"
про стягнення заборгованості у сумі 1115,52 грн.,
за участю представників сторін:
від позивача - не з'явився,
від відповідача - не з'явився.
Обставини справи: Державна податкова інспекція у м. Ялта АРК звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим із позовною заявою до Дочірнього підприємства "Юніор-Курорт" Товариства з обмеженою відповідальністю "Юніон-Торг-2"про стягнення заборгованості у сумі 1115,52 грн..
Ухвалами Окружного адміністративного суду АР Крим від 28.04.2012 відкрито провадження в адміністративній справі, закінчено підготовче провадження та справу призначено до судового розгляду.
Позивач у судове засідання явку свого представника не забезпечив, надав клопотання про розгляд справи за його відсутністю.
Відповідач у судове засідання явку представника не забезпечив, про день, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, про причини неявки суд не повідомив.
Суд зазначає, що відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Відповідно до ч. 6 ст. 71 КАС України суд вважає можливим розглянути справу на підставі наявних у ній доказів.
Розглянувши подані документи та матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд
ВСТАНОВИВ:
Згідно з частиною 1 статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Відповідно до п.5 ч.2 ст.17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених Конституцією та законами України.
Пунктом 7 частини 1 статті 3 КАС України дано визначення суб'єктів владних повноважень, до яких належать орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Статус державної податкової служби в Україні, її функції та правові основи діяльності на час виникнення спірних правовідносин було визначено Законом України "Про державну податкову службу в України", відповідно до ст.4 якого Державна податкова адміністрація України є центральним органом виконавчої влади, якому підпорядковуються зокрема Державна податкова інспекція в АРК .
Відповідно до ст.8 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" Державна податкова адміністрація України здійснює функції, зокрема щодо здійснення контролю за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), контролю за валютними операціями, контролю за додержанням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) у встановленому законом порядку, а також контролю за наявністю свідоцтв про державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності та ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, торгових патентів; обліком платників податків, інших платежів; виявленням і веденням обліку надходжень податків, інших платежів.
У відповідності зі ст. ст. 1, 2, 4 Закону України "Про державну податкову службу в Україні", ст.ст. 41, 61 Податкового кодексу України, Державна податкова інспекція у м. Ялта АРК уповноважена державою здійснювати контроль за дотриманням податкового законодавства, правильністю нарахування повнотою і своєчасністю сплати в бюджет і державні цільові фонди податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством. Красноперекопська об'єднана державна податкова інспекція в АР Крим входить у єдину систему органів державної податкової служби України.
Виконавчим комітетом Ялтинської міської ради АР Крим 23.08.2005 проведено державну реєстрацію дочірнього підприємства "Юніор-Курорт" Товариства з обмеженою відповідальністю "Юніон-Торг-2", що підтверджується довідкою з ЄДРПОУ від 28.02.2012 №13170037.
Відповідно п. 15.1 ст. 15 Податкового кодексу України (далі ПКУ), платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об'єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об'єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов'язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.
Відповідно до п.п. 16.1.3.,16.1.4. п.16.1 ст.16 ПКУ платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
19.07.2011 ДПІ в м. Ялта АР Крим проведена камеральна перевірка Дочірнього підприємства "Юніор-Курорт" Товариства з обмеженою відповідальністю "Юніон-Торг-2" своєчасності подання податкової звітності, за результатами якої складено акт перевірки №2707/15-2/31416387, яким встановлено порушення пп.49.18.1, п.49.18 ст. 49, п. 203.1 ст. 203 Податкового кодексу України , а саме- не подання декларації з податку на додану вартість за серпень 2011. Вказаний акт перевірки направлено відповідачу та вручено 05.12.2011.
За наслідками проведеної перевірки і на підставі складеного акту перевірки винесене податкове повідомлення-рішення від №0002661502 від 19.12.2011 в сумі 1020,00 грн..
26.08.2011 ДПІ в м. Ялта АР Крим проведена камеральна перевірка Дочірнього підприємства "Юніор-Курорт" Товариства з обмеженою відповідальністю "Юніон-Торг-2" своєчасності подання податкової звітності, за результатами якої складено акт перевірки №2325, яким встановлено порушення пп.49.18.1, п.49.18 ст. 49 Податкового кодексу України , а саме- не подання декларації з податку на додану вартість за липень 2011. Вказаний акт перевірки направлено відповідачу та вручено 23.09.2011.
За наслідками проведеної перевірки і на підставі складеного акту перевірки винесене податкове повідомлення-рішення від №0001861502 від 15.09.2011 в сумі 170,00 грн. від 19.12.2011 в сумі 1020,00 грн..
У зв'язку з чим станом на день розгляду справи, заборгованість відповідача перед Державним бюджетом України з податку на додану вартість складає 1115,52 грн.
Права органів державної податкової служби передбачені ст. 20 Податкового кодексу України № 2755-VI від 02.12.2010р.
Згідно п. п. 20.1.28 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом.
На зазначені обставини також звертає увагу Вищий адміністративний суд у листі від 12/04/2012 № 1044/11/13-12.
Приймаючи до уваги те, що відповідач не надав заперечення проти позову та, у порядку, передбаченому ст. 71 КАС України, не надав доказів сплати заборгованості в сумі 1115,52 грн., позовні вимоги належить задовольнити у повному обсязі.
На підставі викладеного, керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1.Позов задовольнити.
2.Стягнути з розрахункових рахунків Дочірнього підприємства "Юніор-Курорт" Товариства з обмеженою відповідальністю "Юніон-Торг-2" (98600, АР Крим, м. ЯЛта, вул. Дзержинського, буд. 8; ЄДРПОУ 31416387; р/р 2600101173977, 2606701173977, МФО 325365 в ЦФ ПАТ "Кредобанк") податковий борг з податку на додану вартість у розмірі 1115,52 грн. на р/р № 31110029700039, УГК в АР Крим, ЄДРПОУ 38027563, МФО 824026, код платежу 140010100; одержувач: державний бюджет м. Ялта.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Ольшанська Т.С.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 17.05.2012 |
Оприлюднено | 07.06.2012 |
Номер документу | 24444117 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Ольшанська Т.С.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Ольшанська Т.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні