Постанова
від 18.04.2012 по справі 2а-13836/10/15/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

18 квітня 2012 р. Справа №2а-13836/10/15/0170

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Тоскіної Г.Л., за участю секретаря судового засідання Єлжової Н.М.,

представника прокуратури - Костюченко Р.С.,

представник позивача - Абсеметова З.Н.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом

за позовом Сакського міжрайонного прокурора в інтересах держави в особі Сакської об'єднаної державної податкової інспекції в АРК

до Відкритого акціонерного товариства "Сакський комбікормовий завод"

про стягнення заборгованості у сумі 149062,45 грн.,

Суть спору: Сакський міжрайонний прокурор в інтересах держави в особі Сакської об'єднаної державної податкової інспекції в АРК звернувся до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом про стягнення заборгованості з Відкритого акціонерного товариства "Сакський комбікормовий завод" у сумі 149062,45 грн.

Ухвалами Окружного адміністративного суду АР Крим від 01.12.2010 відкрите провадження в адміністративній справі, закінчено підготовче провадження і призначено справу до судового розгляду.

Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 10.03.2011 провадження по справі зупиненню до набрання судовим рішенням по справі № 2а-1812/11/0170 законної сили.

Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 23.03.2012 провадження по справі поновлено.

У судовому, яке відбулось 18.04.2012 року, представник позивача заявив клопотання про зменшення розміру позовних вимог, в який просить залишити без розгляду позовну заяву в частині стягнення з Відкритого акціонерного товариства "Сакський комбікормовий завод" заборгованості у сумі 29575,00 грн. та стягнути з відповідача 119487,45 грн. заборгованості. Представник прокурора не заперечував проти заявленного клопотання.

Ухвалою Окружного адміністративного суду від 18.04.2012 року залишено без розгляду позовну заяву за позовом Сакського міжрайонного прокурора в інтересах держави в особі Сакської об'єднаної державної податкової інспекції в АРК до Відкритого акціонерного товариства "Сакський комбікормовий завод" в частині позовних вимог про стягнення заборгованості у сумі 29575,00 грн.

Представник прокуратури у судовому засідані позовні вимоги, з урахуванням заяви про уточнення адміністративного позову, підтримав, надав пояснення по суті спору.

У судовому засіданні 18.04.12р. представник позивача підтримав уточненні позовні вимоги у повному обсязі з підстав, зазначених у позовній заяві.

Відповідач у судове засідання не з'явився, про час, місце і дату слухання справи належним чином повідомлений за адресою реєстрації юридичної особи, про причини неявки суд не повідомив.

На підставі статті 128 КАС України, суд вважає можливим розглянути справу за відсутністю представника відповідача на підставі наявних у справі матеріалів, оскільки по справі достатньо доказів для вирішення її по суті.

Розглянувши подані документи та матеріали справи, заслухавши пояснення представника прокурора та позивача, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд, -

ВСТАНОВИВ:

Сакською районною державною адміністрацією АР Крим 29.10.1998 року проведено державну реєстрацію юридичної особи -Відкритого акціонерного товариства "Сакський комбікормовий завод", що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію серії А00 № 443435.

Судом встановлено, що відповідач зареєстрований у якості платника податків у ДПІ в Красногвардійському районі АР Крим.

Відповідно до ст. 67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Приймаючи до уваги, що спірні правовідносини щодо нарахування податкових зобов'язань виникли до набрання чинності Податковим кодексом України, тобто до 01.01.2011 року, суд вважає за необхідне керуватися нормами, чинними на момент виникнення спірних правовідносин.

Відповідно до п.2,3 ч.1 ст.9 Закону України "Про систему оподаткування" від 25 червня 1991 року N 1251-XII платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів); сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни.

Згідно з п. 4.1.1. статті 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку зазначає у податковій декларації.

Підпунктом 4.1.4. статті 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" встановлено, що податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює: а) календарному місяцю (у тому числі при сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Відповідно до п. 5.1. статті 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації.

Підпунктом 5.3.1 п.5.3 статті 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» встановлено, що платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання податкової декларації.

Судом встановлено, що відповідно до пунктів 1.2, 1.3 ст. 1 Закону №2181 податкове зобов'язання - це зобов'язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів у порядку та у строки, визначені цим Законом або іншими законами України; податковий борг (недоїмка) - це податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання.

Згідно абзацу «а» підпункту 4.2.2. пункту 4.2. статті 4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21 грудня 2000 року N 2181-III контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму податкового зобов'язання платника податків у разі, якщо платник податків не подає у встановлені строки податкову декларацію.

Відповідно до абзацу третього підпункту 5.3.1 пункту 5.3 статті 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21 грудня 2000 року N 2181-III у разі визначення податкового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах "а" - "в" підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4, платник податків зобов'язаний погасити нараховану суму податкового зобов'язання протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення, крім випадків коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру апеляційного узгодження.

Відповідно до п.п. 16.1.1. п.16.1 статті 16 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" після закінчення встановлених строків погашення узгодженого податкового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня.

Пунктом п.1.4 ст.1 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" визначено, що пеня -це плата у вигляді процентів, нарахованих на сум у податкового боргу (без урахування пені), що справляється з платника податків у зв'язку з несвоєчасним погашенням податкового зобов'язання.

Згідно з пп.16.1.2 п.16.1 ст. 16 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" нарахування пені розпочинається:

а) при самостійному нарахуванні суми податкового зобов'язання платником податків - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов'язання, визначеного цим Законом;

б) при нарахуванні суми податкового зобов'язання контролюючими органами - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов'язання, визначеного у податковому повідомленні згідно з нормами цього Закону.

Відповідачем на сьогоднішній день не погашена самостійно розрахована сума податкового зобов'язання зазначена у :

-розрахунку з плати за спеціальне водокористування №7443 від 08.04.10 у розмірі 1031,07 грн.

-розрахунку з плати за спеціальне водокористування №22140 від 09.08.10 у розмірі 1136,40 грн.

-розрахунку збору за геологорозвідувальні роботи №11704 від 07.05.10 у розмірі 107,64 грн.

-розрахунку збору за геологорозвідувальні роботи №22133 від 09.08.10 у розмірі 137,13 грн.

-розрахунку податку з власників транспортних засобів №2612 від 04.02.10 у розмірі 3954,00грн.

-уточнюючому розрахунку земельного податку №23688 від 30.08.10 у розмірі 24495,69 грн.

- розрахунках комунального податку за 1,2 квартали 2010 року: №11703 від 07.05.10, № 22137 від 09.08.10 у розмірі 1039,12 грн.

-розрахунках збору за забруднення навколишнього природного середовища №12077 від 11.05.10, № 22135 від 09.08.10 у розмірі 624,80 грн.

Відповідно до підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4 вказаного Закону контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму податкового зобов'язання платника податків у разі якщо платник податків не подає у встановлені строки податкову декларацію; дані документальних перевірок результатів діяльності платника податків свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, заявлених у податкових деклараціях; контролюючий орган внаслідок проведення камеральної перевірки виявляє арифметичні або методологічні помилки у поданій платником податків податковій декларації, які призвели до заниження або завищення суми податкового зобов'язання.

Згідно до положень підпункту 1.7.3. п.1.7. Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами"від 21 грудня 2000 року N 2181-III, у разі коли контролюючий орган самостійно донараховує суму податкового зобов'язання платника податків за підставами, викладеними у підпункті "б" підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4 цього Закону, такий платник податків зобов'язаний сплатити штраф у розмірі десяти відсотків від суми недоплати (заниження суми податкового зобов'язання) за кожний з податкових періодів, установлених для такого податку, збору (обов'язкового платежу), починаючи з податкового періоду, на який припадає така недоплата, та закінчуючи податковим періодом, на який припадає отримання таким платником податків податкового повідомлення від контролюючого органу, але не більше п'ятдесяти відсотків такої суми та не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян сукупно за весь строк недоплати, незалежно від кількості податкових періодів, що минули.

Судом встановлено, що у період з 09.04.10 по 29.04.10 посадовими особами Сакської ОДПІ проведено планову виїзну перевірку Відкритого акціонерного товариства "Сакський комбікормовий завод" з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.10.08 по 31.12.09, валютного та іншого законодавства за період з 01.10.08 по 31.12.09, за результатами якої складено Акт № 749/23-01/30167878 від 11.05.10.

Актом перевірки № 749/23-01/30167878 від 11.05.10 встановлено:

1. порушення ст. 1.23, ст. 1.31, п.п. 4.1.1, п. 4.1 ст. 4, п.п.5.3.1 п.5.3.ст.5, п.п. 11.3.1 п.11.3 ст. 11 Закону України від 28 грудня 1994 року № 334/94-ВР «Про оподаткування прибутку підприємств» (у редакції Закону України від 22 травня 1997 року № 283/97-ВР із змінами та доповненнями), в результаті чого занижено податок на прибуток в періоді, що перевірявся, на загальну суму 27681,11 грн., у тому числі за 4 квартал 2008 року в сумі 7944,08 грн., за 1 квартал 2009 року у сумі 6452,30 грн., за півріччя 2009 року на 12773,28 грн., за 3 квартали 2009 року на 18653,34 грн., за 2009 рік на 19737,02 грн. в результаті допущених порушень податкового законодавства;

2. порушення п. 1.4, ст.1, п.п. 3.1.1., п. 3.1 ст. 3, п.4.1 ст.4, п.п.7.2.1 п.7.2, п.п.7.4.4. п.7.4, п.п.7.4.5 п.7.4 ст. 7 Закону України від 03 квітня 1997 року № 168/97-ВР «Про податок на додану вартість» (із змінами та доповненнями) в результаті чого занижено податок на додану вартість в періоді, що перевірявся, на загальну суму 45895,04 грн., у тому числі заниження за жовтень 2008р. на 7208,31 грн., за грудень 2008р. на 145,65 грн., за січень 2009р. на 21440,39 грн., за лютий 2009р. на 1642,50 грн., за березень 2009р. на 1640,82 грн., за квітень 2009р. на 1597,79 грн.. за травень 2009р. на 1560,14 грн., за червень 2009р. на 1898,85 грн., за липень 2009р. на 2012,88 грн., за серпень 2009р. на 1649,44 грн., за вересень 2009р. на 1041,74 грн., за жовтень 2009р. на 866,94 грн.. за грудень 2009р. на 4033,33 грн. За листопад 2008р. встановлено завищення на 843,74 грн.;

3. заниження збору за забруднення за 2009р. на 1640,82 грн., за квітень 2009р. на 1597,79 грн., за травень 2009р. на 1560,14 грн., за червень 2009р. на 1898,85 грн., за липень 2009р. на 2012,88 грн., за серпень 2009р. на 1649,44 грн., за вересень 2009р. на 1041,74 грн. за жовтень 2009р. на 866,94 грн., за грудень 2009р. на 4033,33 грн. За листопад 2008р. встановлено завищення на 843,74 грн.;

4. заниження збору за забруднення навколишнього природного середовища всього на суму 151,33 грн., в тому числі за 4 квартал 2008 року на 125,77 грн., за 1 квартал 2009р. на 25,56 грн. Встановлено заниження збору за 1 квартал 2009 р. на 321,86 грн., за півріччя 2009р. на 448,40 грн., за 9 місяців 2009р. на 684,38 грн. За 2009 рік заниження, завишення по збору за забруднення не встановлено;

5. порушення ст.6. п.6.3 п.п.6.3.2, п.п.б.З.Зе), п. 17.2 ст. 17 Закону України «Про податок з доходу фізичних осіб» від 22.05.2003р. №889-ІУ із внесеннями змінами та доповненнями, в результаті чого донараховано податку з доходу фізичних осіб в сумі 1915,61 грн.;

6. встановлено заниження ставки податку з з власників транспортних засобів, в результаті чого донараховано податку у сумі 36,00 грн.

Акт перевірки був надісланий на адресу відповідача та отриманий ним 14.05.10, що підтверджується копією повідомлення про вручення поштового відправлення.

На підставі висновків акту перевірки за встановлені порушення прийняті наступні податкові повідомлення-рішення:

- 0000342301/1 від 03.08.10р. на суму 39550,75грн. за платежем - податок на прибуток (донараховано основного платежу 27681,10грн., штрафні санкції - 11869,65грн.);

- 0000492301/1 від 03.08.10р. на суму 632,10грн. за платежем - податок на прибуток (основного платежу - 632,10грн.);

Податкові повідомлення-рішення направлені на адресу відповідача 05.08.10 за №5724/10 та отримані посадовою особою відповідача 10.08.10.

- №0000332301/1 від 03.08.10р. на суму 69264,43грн. за платежем - податок на додану вартість ( донараховано основного платежу - 45895,04грн., штрафні санкції - 23369,39грн.) ;

Податкове повідомлення-рішення направлено на адресу відповідача 05.08.10 за №5724/10 та отримано посадовою особою 10.08.10р.

- №0000422301/1 25.05.10р. на суму 5746,83грн. за платежем - податок з доходів фізичних осіб (донараховано основного платежу - 1915,61грн., штрафні санкції - 3831,22 грн.);

Податкове повідомлення-рішення направлено на адресу відповідача рекомендованим листом з повідомленням 25.05.10 за №4138/10/17-01.

- № 0000352301/0 від 20.05.10 на суму 521,91 за платежем за забруднення навколишнього природного середовища.

Податкове повідомлення-рішення направлено на адресу відповідача рекомендованим листом з повідомленням 20.05.10 за №4065/10 та отримано посадовою особою 25.05.10р.

Судом встановлено, що Відкрите акціонерне товариство "Сакський комбікормовий завод" звернулось до Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим з адміністративним позовом до Сакської об'єднаної державної податкової інспекції в АР Крим про скасування податкового повідомлення-рішення №0000332301/1 від 03.08. 2010 р. в частині донарахування суми 29575,00 грн. податкового зобов'язання з податку на додану вартість.

Судом встановлено, що постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 11.04.11, залишеною без змін ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 13.02.12, позов Відкритого акціонерного товариства "Сакський комбікормовий завод" задоволено, визнано протиправними та скасовано податкове повідомлення-рішення Сакської об'єднаної державної інспекції №0000332301/1 від 03.08.10р. в частині донарахування податкового зобов'язання податку на додану вартість у сумі 19716,67 грн. та штрафних (фінансових) санкцій в розмірі 50% від суми податкового зобов'язання в сумі 9858,33 грн.

Відповідно до ч.1 ст. 72 КАС України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

З матеріалів справи вбачається, що Сакською ОДПІ на адресу відповідача направлено запрошення №3799/10/15-2 для проведення перевірки.

Судом встановлено, що у зв'язку з неявкою посадових осіб для проведення перевірки посадовими особами Сакської ОДПІ 12.05.10 проведено невиїзну документальну перевірку своєчасності подання податкової декларації з ПДВ за березень 2010 по ВАТ "Сакський комбікормовий завод", складено акт №772/15-02/30167878, яким встановлено не подання податкової декларації за березень 2010.

На підставі висновків акту перевірки за встановлені порушення у відповідності з п.17.1 ст. 17 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" до відповідача застосовані штрафні санкції у розмірі 170,00 грн. та винесено податкове повідомлення-рішення № 0000841502/0 від 12.05.10.

Податкове повідомлення-рішення № 0000841502/0 від 12.05.10 отримано відповідачем 12.05.10 про що свідчить відмітка у коринці податкового повідомлення-рішення.

Сакською ОДПІ в АР Крим 28.05.10 на адресу відповідача направлено запрошення №4240/10/15-02 про проведення перевірки. У зв'язку з неявкою посадових осіб для проведення перевірки 07.06.10 проведено перевірку своєчасності подання податкової декларації з ПДВ за квітень 2010 по ВАТ "Сакський комбікормовий завод", складено акт №915/15-02/30167878, яким встановлено не подання податкової декларації за квітень 2010.

На підставі висновків акту перевірки за встановлені порушення у відповідності з п.17.1 ст. 17 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" до відповідача застосовані штрафні санкції у розмірі 170,00 грн., винесено повідомлення-рішення №0001131502/0 від 10.06.10.

Податкове повідомлення-рішення №0001131502/0 від 10.06.10 отримано відповідачем 10.06.10 про що свідчить відмітка у коринці податкового повідомлення-рішення.

Матеріали справи свідчать, що 25.06.10 Сакською ОДПІ в АР Крим на адресу відповідача направлено запрошення №4988/10/15-02 про проведення перевірки. У зв'язку з неявкою посадових осіб для проведення перевірки 06.07.10 проведено перевірку своєчасності подання податкової декларації з ПДВ за травень 2010 по ВАТ "Сакський комбікормовий завод", складено акт №1065/15-02/30167878, яким встановлено не подання податкової декларації за травень 2010.

На підставі висновків акту перевірки за встановлені порушення у відповідності з п.17.1 ст. 17 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" до відповідача застосовані штрафні санкції у розмірі 170,00 грн., винесено повідомлення-рішення №0001581502/0 від 16.07.10.

Податкове повідомлення-рішення №0001581502/0 від 16.07.10 направлено на адресу відповідача та отримано ним про що свідчить копія повідомлення про вручення поштового відправлення.

21.07.10 Сакською ОДПІ в АР Крим на адресу відповідача направлено запрошення №5533/10/15-02 про проведення перевірки. У зв'язку з неявкою посадових осіб для проведення перевірки 03.08.10 проведено перевірку своєчасності подання податкової декларації з ПДВ за червень 2010 по ВАТ "Сакський комбікормовий завод", складено акт №1277/15-02/30167878, яким встановлено не подання податкової декларації за червень 2010.

На підставі висновків акту перевірки за встановлені порушення у відповідності з п.17.1 ст. 17 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" до відповідача застосовані штрафні санкції у розмірі 170,00 грн., винесено повідомлення-рішення №0001911502/0 від 21.08.10.

Податкове повідомлення-рішення №0001911502/0 від 21.08.10 направлено на адресу відповідача та отримано ним 03.09.2010 про що свідчить копія повідомлення про вручення поштового відправлення.

Судом встановлено, що 06.05.2010 посадовими особами Сакської ОДПІ проведено невиїзну документальну перевірку своєчасності сплати погодженої суми податкового зобов'язання по земельному податку за лютий 2010.

За результатами перевірки складено Акт № 735/1503/30167878, яким встановлено несвоєчасне погашення погодженого податкового зобов'язання по земельному податку за лютий 2010.

На підставі висновків акту перевірки за встановлені порушення у відповідності з п.17.1 ст. 17 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" до відповідача застосовані штрафні санкції у розмірі 192,57 грн., винесено повідомлення-рішення №0001481503/0 від 07.05.10.

Податкове повідомлення-рішення №0001481503/0 від 07.05.10 направлено на адресу відповідача та отримано ним 18.05.2010, про що свідчить копія повідомлення про вручення поштового відправлення.

Відповідачем в порушення статті 71 КАС України не надано доказів оскарження податкових повідомлень-рішень №0001481503/0 від 07.05.10, №0001911502/0 від 21.08.10, №0001581502/0 від 16.07.10, №0001131502/0 від 10.06.10, № 0000841502/0 від 12.05.10 та доказів сплати заборгованості.

Судом встановлено, що загальна сума заборгованості відповідача перед бюджетом, з урахуванням уточнених позовних вимог, складає 119487,45 грн.

Відповідно до норм Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами і державними цільовими фондами ", яким регулювався порядок адміністрування податків, зборів (обов'язкових платежів) під час виникнення податкового боргу відповідача Сакською ОДПІ приймалися заходи щодо зменшення податкового боргу. Відповідачу було вручено першу податкову вимогу № 1/129 від 02.04.10 та надіслано другу податкову вимогу № 2/179 від 04.06.10.

Таким чином, станом на день розгляду справи загальна сума податкового боргу відповідача становить 119487,45 грн.

В порядку ст. 71 КАС України відповідачем не надані заперечення на адміністративний позов, а також не надані докази сплати заборгованості у повному обсязі, у зв'язку з чим позовні вимоги підлягають задоволенню.

Права органів державної податкової служби на час розгляду справи передбачені ст. 20 Податкового кодексу України.

Згідно з п.п. 20.1.28 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом.

Відповідно до п.п. 20.1.18 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податного боргу або його частини.

Приймаючи до уваги те, що відповідач не надав доказів сплати заборгованості в сумі 119487,45 грн., уточнені позовні вимоги належить задовольнити у повному обсязі.

Відповідно до частини 4 статті 94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, і відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

У судовому засіданні, яке відбулось 18.04.2012 року, оголошено вступну та резолютивну части постанови.

Відповідно до вимог ст. 163 КАС України постанову оформлено та підписано 23.04.2012 року.

На підставі викладеного, керуючись статтями 160-163,167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Позовні вимоги задовольнити.

2.Стягнути з розрахункових рахунків Відкритого акціонерного товариства "Сакський комбікормовий завод" у банку (96540, АР Крим, Сакський район, с. Громовка, вул. Промислова,1; ЄДРПОУ 30167878) податковий борг у розмірі 119487,45 грн.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Тоскіна Г.Л.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення18.04.2012
Оприлюднено11.06.2012
Номер документу24492841
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-13836/10/15/0170

Ухвала від 18.04.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Тоскіна Г.Л.

Постанова від 18.04.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Тоскіна Г.Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні