Україна ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
01 червня 2012 р. Справа № 2а/0570/6481/2012
Приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17
час прийняття постанови:
Донецький окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді Зеленова А.С.
при секретарі Кобець О.А.
за участю представника:
заявника - Шестакова М.А.,
заінтересованої особи - не з'явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за поданням Державної податкової інспекції у м. Краматорську Донецької області Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю «Краматорський механічний завод» про підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна платника податків,
ВСТАНОВИВ
Заявник, Державна податкова інспекція у м. Краматорську Донецької області Державної податкової служби, звернулась до Донецького окружного адміністративного суду до Товариства з обмеженою відповідальністю «Краматорський механічний завод» про підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна платника податків.
В обґрунтування вимог заявник посилається на вимоги п. 94.1 статті 94 Податкового Кодексу України, яка передбачає адміністративний арешт майна платника податків (далі арешт майна) є винятковим способом забезпечення виконання платником податків його обов'язків , визначених законом.
Заявник зазначає, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Краматорський механічний завод» зареєстровано в якості юридичної особи 23.12.2010 року Виконавчим комітетом Краматорської міської ради Донецької області та взято на податковий облік ДПІ у м. Краматорську Донецькій області у якості платника податків 24.12.2010 року.
ТОВ «Краматорський механічний завод» станом на 29.05.2012 року має податковий борг перед державним бюджетом у розмірі 70286,00грн. 25.05.2012 ДПІ у м. Краматорську Донецької області ДПС з метою проведення перевірки стану збереження майна платників податків, яке перебуває у податковій заставі, у порядку передбаченому п.91.3 ст.91 Податкового кодексу України на адресу ТОВ «Краматорський механічний завод» направлено повідомлення про проведення перевірки. 30.05.2012 податковим керуючим Конограевою І.В. складено акт про перешкоджання платником податків виконанню повноважень податкового керуючого №6/19-012, яким встановлено порушення вимог Податкового кодексу України, в частині недопущення податкового керуючого на територію ТОВ «Краматорський механічний завод».
Згідно з вимогами п.п.94.2.6 п.94.2 ст.94 ПКУ начальником ВПМ - першим заступником начальника ДПІ у м. Краматорську Донецької області ДПС 30.05.2012 прийнято рішення про застосування умовного адміністративного арешту майна ТОВ «Краматорський механічний завод».
Відповідно до п.94.10 ст.94 Податкового кодексу України обґрунтованість арешту на майно має бути перевірена судом.
Просить суд підтвердити обґрунтованість адміністративного арешту майна Товариства з обмеженою відповідальністю «Краматорський механічний завод» (код ЄДРПОУ 373888882, 84300, м. Краматорськ, вул. Паркова, 80, застосованого згідно рішення ДПІ у м. Краматорську Донецької області ДПС про застосування адміністративного арешту від 30.05.2012 року №1 /а.с.4/.
У судовому засіданні представник заявника вимоги подання підтримав, надав пояснення аналогічні викладеним у поданні, просив суд задовольнити вимоги подання в повному обсязі.
Представник заінтересованої особи у судове засідання не з'явився, про день, час та місце судового розгляду повідомлений належним чином, про що свідчить телефонограма /а.с.28/. Надав судові заяву про визнання подання ДПІ у м. Краматорську Донецької області ДПС , просив суд розглянути подання без його участі /а.с.29/.
Розглянувши матеріали подання, заслухавши представника заявника, дослідивши всі обставини справи та перевіривши їх наявними доказами в межах заявлених вимог, суд встановив наступне.
Відповідно до пункту 94.1 статті 94 Податкового кодексу України адміністративний арешт майна платника податків є винятковим способом забезпечення виконання платником податків його обов'язків, визначених законом.
Зазначена норма Податкового кодексу України кореспондує з пунктом третім частини першої статті 183-3 Кодексу адміністративного судочинства України, відповідно до якого провадження у справах за зверненням органів державної податкової служби при здійсненні ними передбачених законом повноважень здійснюється на підставі подання таких органів щодо підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна платника податків.
Таким чином, процедура стягнення податкового боргу за рахунок коштів на рахунку платника податків може бути ініційована шляхом внесення подання в порядку статті 1833 Кодексу адміністративного судочинства України.
Зазначене право податкового органу щодо звернення до суду із поданням про підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна платника податків передбачене статтею 94 Податкового кодексу України.
Відповідно до свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи серії А00 №608259 Товариство з обмеженою відповідальністю «Краматорський механічний завод» зареєстроване в якості юридичної особи 23.12.2010 року Виконавчим комітетом Краматорської міської ради, за адресою: вул. Паркова, 80, м. Краматорськ, 84301, присвоєно код ЄДРПОУ 37388882 /а.с.9/.
Відповідно до довідки про взяття на облік платника податків від 24.12.2010 року №1928/10/29-014-8 Товариство з обмеженою відповідальністю «Краматорський механічний завод» перебуває на податковому обліку у Державній податковій інспекції у м. Краматорську з 24.12.2010 року за №1928, правонаступником якої є ДПІ у м. Краматорську Донецької області ДПС /а.с.8/.
Відповідно до статті 67 Конституції України, кожен повинен сплачувати податки і збори у порядку і розмірах, встановлених законом.
Відповідно до п. 16.1.4 статті 16 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Відповідно до ст.2 Закону України «Про державну податкову службу в України», завданням органів державної податкової служби, зокрема, є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством.
Відповідно до п.п.41.1.1 п.41.1 ст.41 Податкового кодексу України контролюючим органом є органи державної податкової служби - щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, крім зазначених у підпункті 41.1.2 цього пункту, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби.
ТОВ «Краматорський механічний завод» станом на 29.05.2011 року має податковий борг перед державним бюджетом у розмірі 70286,00грн./а.с.24/.
На підставі наказу начальника Державної податкової інспекції у м. Краматорську Донецької області Державної податкової служби від 07.05.2012 №272 призначено податковим керуючим ТОВ «Краматорський механічний завод» Конограєву І.В. /а.с.19/.
Відповідно до наказу ДПІ у м. Краматорську Донецької області ДПС від 07 травня 2012 №272 , податковим керуючим Конограєвою І.В. складено акт опису майна ТОВ «Краматорський механічний завод» від 07.05.2012 /а.с.21/.
10.05 2011 року Донецькою філією державного підприємства «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України зареєстровано публічне обтяження майна ТОВ «Краматорський механічний завод» відповідно до Акту опису майна ДПІ у м. Краматорську Донецької області від 07.05.2012 року №38/19-012 /а.с.18/.
25 травня 2012 року ДПІ у м. Краматорську Донецької області ДПС попередила директора ТОВ «Краматорський механічний завод» було попереджено про проведення перевірки стану збереження майна, яке знаходиться у податковій заставі /а.с.22/.
30.05.2012 року податковим керуючим Конограєвою І.В. складено Акт №6/19-012 про перешкоджання платником податків - ТОВ Краматорський механічний завод» виконанню повноважень податкового керуючого, що виразилось у недопущенні податкового керуючого на територію ТОВ «Краматорський механічний завод» /а.с.23/.
Начальником ВПМ-перршим заступником начальника ДПІ ум. Краматорську Донецької області ДПС В.М. Поліщук відповідно до звернення №1 від 30.05.12 про застосування адміністративного арешту майна платника податків начальника відділу ППБ ДПІ у м. Краматорську Донецької області ДПС від 30.05.2012 року, застосовано умовний арешт майна ТОВ «Краматорський механічний завод», про що прийнято відповідне рішення №1 /а.с.6/.
На підставі п.94.11 ст.94 ПК України рішення керівника органу податкової служби (його заступника) щодо арешту майна може бути оскаржене платником податків в адміністративному або судовому порядку.
ТОВ «Краматорський механічний завод» не скористалося своїм законним правом передбаченим п.94.11 ст.94 ПК України.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає що подання Державної податкової інспекції у м. Краматорську Донецької області Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю «Краматорський механічний завод» про підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна платника податків підлягає задоволенню.
Враховуючи вищевикладене та керуючись статтями 2-15, 17-18, 183-3,165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Подання Державної податкової інспекції у м. Краматорську Донецької області Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю «Краматорський механічний завод» про підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна платника податків - задовольнити.
Підтвердити обґрунтованість адміністративного арешту майна Товариства з обмеженою відповідальністю «Краматорський механічний завод» (код ЄДРПОУ 373888882, 84300, м. Краматорськ, вул. Паркова, 80, застосованого згідно рішення ДПІ у м. Краматорську Донецької області ДПС про застосування адміністративного арешту від 30.05.2012 року №1 .
Вступну та резолютивну частини постанови прийнято у нарадчій кімнаті та проголошено у судовому засіданні 01 червня 2012 року. Повний текст постанови виготовлено та підписано 06 червня 2012 року.
Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя Зеленов А. С.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.06.2012 |
Оприлюднено | 11.06.2012 |
Номер документу | 24493262 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Зеленов А. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні