12/356-06-8043
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"27" жовтня 2006 р.Справа № 12/356-06-8043
За позовом Товариство з обмеженою відповідальністю "ТК ЗЕКТЕР";
до відповідача Державне підприємство "Одеська залізниця"
про стягнення вартості втраченого вантажу за договором перевезення 1184,23грн.
Суддя Юдова В.З.
Секретар судового засідання Скуділо О.В.
Представники:
Від позивача: не з'явився;
Від відповідача: провідний юр/к Слюсар М.М., довіреність № 407 від 15.09.2005р.;
Суть спору: Про стягнення 1184 грн. 23 коп., вартості жита, внаслідок недостачі відправленого позивачем по залізничній накладній 40593314.
Позивач відсутній, ухвали суду отримував.
Відповідач надав до суду лист вих. № 2840 від 16.04.2006р. начальника ЛПМ на станції Іллічівськ ЛВ на станції Одеса-Головна ЛУ на Одеській залізниці УМВС України на транспорті про те, що пломби /ЗПУ/ при огляді вагону всі були знятті і направленні з матеріалом в Іллічівський МВ УМВС України в Одеській області.
Відповідач позовні вимоги не визнав по причині пропуску позивачем строку позовної давності до залізниці (ст. 136 Статуту залізниць України).
Із матеріалів справи встановлено:
ТОВ „ТК Зектер” по накладній 40593314 від 10.12.2005р. відвантажило у зерновозі 95357042 жито в кількості 58850 кг за запірно пломбувальними пристроями в кількості семи штук.
При надходженні вагону на станцію призначення –Іллічівськ, за вимогою відправника, проведена комісійна перевірка, при якій виявлено що 7 штук ЗПУ справні, недостача зерна склала 3350 кг, слідів просипання не виявлено.
Станція Іллічівськ видала комерційний акт БК 012463/02 від 06.01.2006р.
Одержувач вантажу та відправник комерційний акт отримали без заперечень із підписом представником Квасневським.
Позивач провів експертизу по наряду № ПД9 від 05.01.2006р. без участі представника залізниці, в результаті чого складений акт експертизи № ПД9/2 від 06.01.2006р.
В акті експертизи визначено що при огляді зерновозу крайній вивантажувальний люк має подряпини, ущільнювальна резина нещільно прилягає, на створках люка видно зерно.
Недостача зерна жита 3350 кг тобто така ж сама як і по комерційному акту.
Даний акт експертизи не приймається як доказ тому, що зерно було вкрадене при транспортуванні по слідуючому.
При надходженні вагону станція провела комісійну перевірку і вагон був оглянутий представником відправника –Квасневським, представником міліції. В комерційному акті указано що сліди просипання зерна не виявленні, а в акті експертизи, який складений без участі залізниці вже інший текст –подряпини та зерно на створах люка.
Експертиза проводилась без участі представника залізниці.
Експертиза почата 05.01.2006р., а де знаходився вагон під час експертизи в акті не указано, на під'їзній колії, чи на колії станції Іллічівськ.
При таких обставинах, коли ЗПУ справні без порушень і по комерційному акту сліди зерна не виявлені, вина залізниці у недостачі зерна відсутня.
В позові до Одеській залізниці слід відмовити.
Крім того, позивач пропустив строк позовної давності по ст. 136 Статуту залізниць України.
Керуючись ст. 82 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
1.У позові відмовити повністю.
Суддя Юдова В.З.
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 27.10.2006 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 244951 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Юдова В.З.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні