Постанова
від 30.05.2012 по справі 2а-3982/12/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251 ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 травня 2012 р. № 2а-3982/12/1370

Львівський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Гулика А.Г.,

розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Львова Львівської області Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерком-сервіс» про стягнення боргу,-

встановив:

Державна податкова інспекція у Шевченківському районі м. Львова Львівської області Державної податкової служби звернулася до суду з вказаним вище позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерком-сервіс», в якому просить суд стягнути з відповідача суму податкового боргу в розмірі 2210 грн. 00 коп.

Позовні вимоги мотивовані наявністю у відповідача податкової заборгованості з податку на прибуток приватних підприємств, а також тим, що вказана заборгованість відповідача є узгодженою, проте, ним не вживаються заходи щодо погашення вказаної вище заборгованості, що призвело до звернення позивача до суду.

Позивач явку уповноваженого представника в судове засідання не забезпечив, хоча належним чином повідомлявся про дату, час та місце його проведення. Проте, подав до суду клопотання про розгляд справи без участі уповноваженого представника.

Відповідач явку уповноваженого представника в судове засідання не забезпечив, хоча належним чином був повідомлений про дату, час та місце його проведення. Заяв про розгляд справи без участі уповноваженого представника до суду не подав.

Враховуючи відсутність перешкод для розгляду справи в судовому засіданні без участі сторін, суд вважає за можливе розглянути справу відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС України в порядку письмового провадження на основі наявних в матеріалах справи доказах.

Дослідивши подані позивачем документи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини справи, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що позов слід задовольнити повністю, з наступних підстав.

Відповідач -Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтерком-сервіс», код ЄДРПОУ - 22402779, що знаходиться за адресою: 79024, м. Львів, вул. Промислова, буд. 60, зареєстроване як юридична особа державним реєстратором виконавчого комітету Львівської міської ради, що підтверджується довідкою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Взяте на облік як платник податків в ДПІ у Шевченківському районі м. Львова 03.01.1997 року за № 4607, що підтверджується довідкою ДПІ у Шевченківському районі м. Львова від 27.03.2012 року № 123/29-011 про взяття на облік платника податків (форма № 4-ОПП).

ДПІ у Шевченківському районі м. Львова проведено камеральні перевірки відповідача з питань своєчасності подання податкової звітності з податку на прибуток. Перевірками встановлено порушення пп. 49.18.2 п. 49.18. ст. 49 Податкового кодексу України в частині неподання декларації з податку на прибуток.

За результатами перевірок складено акти від 10.08.2011 року № 1590/190/15-1, від 15.08.2011 року № 2157/498/15-1, від 30.11.2011 року № 3166/945/15-1.

На підставі вказаних вище актів, податковим органом винесено податкові повідомлення-рішення № 0004181510/20083 від 10.08.2011 року, яким визначено суму штрафних санкцій за платежем податок приватних підприємств на прибуток у розмірі 170 грн. 00 коп.;

- № 0006801510/21822 від 25.08.2011 року, яким визначено суму штрафних санкцій за платежем податок на прибуток приватних підприємств у розмірі 1020 грн. 00 коп.;

- № 0013881510/31230 від 30.11.2011 року, яким визначено суму штрафних санкцій за платежем податок на прибуток приватних підприємств у розмірі 1020 грн. 00 коп.;

Вказані вище податкові повідомлення-рішення відповідач не оскаржував.

Таким чином, загальна сума податкового боргу становить 170 грн. 00 коп. + 1 020,00 грн. + 1 020,00 грн. = 2210 грн. 00 коп.

Відповідно до ст. 16 Податкового кодексу України платники податків зобов'язані сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи і подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Згідно з п.п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податковий борг -сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Відповідно до п.п. 20.1.28 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом.

Як вбачається з положень п.п. 41.1, 41.5 ст. 41 Податкового кодексу України органи державної податкової служби є контролюючими органами щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби. Органи державної податкової служби, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах їх повноважень є органами стягнення.

Відповідно до ст. 54 Податкового кодексу України податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої декларації, а податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення.

Згідно з п. 57.3 ст. 57 Податкового кодексу України у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у п.п. 54.3.1-54.3.6 п. 54.3 ст. 54 вказаного Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

На виконання п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України, яка зазначає про те, що у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання у встановлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкову вимогу. ДПІ у Залізничному районі м. Львова направила на адресу відповідача податкову вимогу № 1790 від 07.10.2011 року на суму 170 грн. 00 коп. Проте, вказана податкова вимога залишились без задоволення, податковий борг відповідачем не сплачено.

Таким чином, суд дійшов висновку, що сума податкового боргу відповідача є узгодженою та становить 2210 грн. 00 коп.

Враховуючи наведене вище, суд вважає, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню, а з відповідача слід стягнути на користь бюджету суму податкового боргу у розмірі 2210 грн. 00 коп.

Керуючись ст.ст. 7-11, 14, 69-71, 86, 87, 94, 159, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

1. Адміністративний позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерком-сервіс»(код ЄДРПОУ -22402779) на користь бюджету суму податкового боргу в розмірі 2210 грн. 00 коп. (дві тисячі двісті десять гривень).

3. Судові витрати відповідно до ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України стягненню зі сторін не підлягають.

Постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено Кодексом адміністративного судочинства України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом ч. 3 ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою ст. 167 Кодексу адміністративного судочинства України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Повний текст постанови виготовлений та підписаний 30 травня 2012 року.

Суддя Гулик А.Г.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.05.2012
Оприлюднено14.06.2012
Номер документу24575658
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3982/12/1370

Ухвала від 10.05.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулик Андрій Григорович

Ухвала від 10.05.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулик Андрій Григорович

Постанова від 30.05.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулик Андрій Григорович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні