Постанова
від 16.03.2012 по справі 2а/1570/1361/2011
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2а/1570/1361/2011

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 березня 2012 року

м.Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Цховребової М.Г.

при секретарі судового засідання - Парій І.І.

за участю:

представника позивача - Нора А.Г.

представника відповідача - Білак Н.І.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Одесі адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Кінгсбурі Венчур Україна»до Південної митниці про визнання протиправною бездіяльності, -

встановив:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Кінгсбурі Венчур Україна»звернулося до Одеського окружного адміністративного суду з позовом до Південної митниці, станом на 12.03.2012 року, про визнання протиправною бездіяльності відповідача при здійсненні процедур митного контролю та митного оформлення належного позивачу товару «карти гральні», який надійшов в Одеський морський торговельний порт на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «Кінгсбурі Венчур Україна»з території Китайської Народної Республіки в контейнерах для вантажних перевезень № OOLU1076097 та № GLDU2989031.

В судовому засіданні представник позивача підтримав адміністративний позов, просив суд задовольнити його в повному обсязі з підстав, викладених у позовній заяві (а.с.3-6).

Представник відповідача заперечувала проти позову, просила суд відмовити у його задоволенні повністю з підстав, викладених у запереченнях проти позову та у додаткових письмових поясненнях по справі. (а.с.34-38, 133-134)

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши докази, наявні в матеріалах справи, суд дійшов до висновку, що в задоволенні адміністративного позову слід відмовити повністю, з наступних підстав.

В судовому засіданні встановлено, що 27.04.2007 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Кінгсбурі Венчур Україна»(далі -ТОВ «Кінгсбурі Венчур Україна») зареєстровано Бориспільською районною державною адміністрацією Київської області як юридична особа, ідентифікаційний код: 35126066, місцезнаходження: 08322, Київська область, Бориспільський район, с. Проліски, вул. Промислова, 9. (а.с.7, 8)

08.10.2010 року до Відділу митного оформлення № 3 митного посту «Одеса-порт»Південної митниці для здійснення пропуску на митну територію України надані документи на товар «карти гральні», який надійшов Одеський морський торговельний порт на адресу ТОВ «Кінгсбурі Венчур Україна»з території Китайської Народної Республіки в контейнерах для вантажних перевезень № OOLU1076097 та № GLDU2989031. (а.с.9-11, 14-16)

Згідно з актами про проведення митного огляду товарів від 08.10.2010 року № 500060703/2010/747309 та № 500060703/2010/747310 (а.с.12, 17), від 11.10.2010 року №№ 500060703/2010/747310 (а.с.13, 18), та листа відповідача на адресу суду від 17.05.2011 року № 24/27-02/6876 (а.с.68), митний огляд контейнерів для вантажних перевезень № OOLU1076097 та № GLDU2989031 перенесено у зв'язку з технічними причинами: відсутністю розвантажувально-навантажувальної техніки для вивантаження товару із контейнера.

8 жовтня 2010 року заступник начальника Управління Служби безпеки України в Одеській області -начальник спецпідрозділу звернувся до начальника Південної митниці з листом № 20/4681, у якому зазначено наступне: спецпідрозділом Управління проводиться перевірка законності переміщення через митний кордон України вантажу «карти гральні», який слідує в контейнерах № GLDU2989031 та № OOLU1076097 на адресу ТОВ «Кінгсбурі Венчур Україна»за ПП №№ 125110002/2010/747310 та 125110002/2010/747309 відповідно; керуючись вимогами ст. 18 Закону України «Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю», прошу організувати ретельний митний догляд вищезазначеного вантажу на предмет відповідності заявленому в товарно-супровідних документах за участю співробітників Управління, працівників відділу СБК та ПМП Південної митниці, а також з залученням представника Національної експертної комісії з питань захисту суспільної моралі.

Зазначений лист одержано відповідачем 11.10.2010 року. (а.с.49)

11.10.2010 року, керуючись Законом України «Про захист суспільної моралі»та Положенням про Національну експертну комісію з питань захисту суспільної моралі, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.11.2004 року № 1550 (із змінами та доповненнями), представником Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі в Миколаївській, Херсонській та Одеській областях за участю посадових осіб Управління Служби безпеки України в Одеській області та Південної митниці проведено перевірку дотримання законодавства у сфері захисту суспільної моралі на підставі звернення Південної митниці, назва об'єкту перевірки: контейнери для вантажних перевезень № OOLU1076097 та № GLDU2989031.

За результатами проведеної перевірки складено акт перевірки № 1 від 11 жовтня 2010 року. (а.с.19)

Згідно змісту даного акту, у результаті перевірки встановлено: що в контейнерах знаходиться друкована продукція (гральні карти); зауваження: порушення Закону України «Про захист суспільної моралі», ст. 2 -пропаганда алкоголізму, приниження нації та ст. 5 -загроза морально-психологічному стану населення.

З актом перевірки ознайомлений, один примірник отримав директор ПП «Євролюкс Трейдінг», уповноважений на отримання вантажу від ТОВ «Кінгсбурі Венчур Україна»(довіреність від 06.10.2010 року вих. № 111) ОСОБА_4. (а.с.19)

Листом відповідача від 12.10.2010 року № 23-5/5824 (а.с.20) представника Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі в Одеській, Херсонській, Миколаївській областях Акімову Л.С. проінформовано, що під час проведення спільного зі співробітниками Управління Служби безпеки України в Одеській області заходів, направлених на посилення митного контролю за пропуском на митну територію України товару «карти гральні», які надійшли з Китаю в контейнерах № OOLU1076097 та № GLDU2989031 та прямували на адресу київського підприємства «Кінгсбурі Венчур Україна», було встановлено, що фактично у вказаних контейнерах переміщуються гральні карти з зображенням карикатурних портретів вищих посадових осіб держави; окрім цього, зазначені карти з одного боку містять рекламу алкогольної продукції, а саме рекламу торгівельної марки «Горілочка»; враховуючи викладене, відповідач просить провести експертне дослідження та повідомити, чи має місце при переміщені через митний кордон України товар «карти гральні»порушення норм Закону України «Про захист суспільної моралі».

03.11.2010 року, розглянувши документи та матеріали з висновками спеціалістів апарату Національної комісії, підготовлені за зверненнями представника Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі у Миколаївській, Херсонській та Одеській областях (м. Миколаїв) Акімової Л.С. від 13.10.2010 року № 6 та ТОВ «Кінгсбурі Венчур Україна»від 12.10.2010 року № 118-юр, Національна експертна комісія України з питань захисту суспільної моралі вирішила: визнати, що друкована продукція (гральні карти та картка з інформацією про маркетингове дослідження «Грай та вигравай!!!»), яка надійшла на територію України з Китайської Народної Республіки в контейнерах № OOLU1076097 та № GLDU2989031 на адресу ТОВ «Кінгсбурі Венчур Україна», не містить інформації, яка б порушувала вимоги чинного законодавства України про захист суспільної моралі. (а.с.21)

05.11.2010 року на лист відповідача від 12.10.2010 року № 23-5/5824 представником Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях Акімовою Л.С. направлено копію рішення Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі від 3 листопада 2010 року № 18.

Зазначений лист разом із незасвідченою ксерокопією відповідного рішення від 3 листопада 2010 року № 18 отримано відповідачем 24.11.2010 року. (а.с.45-47)

Не погоджуючись з бездіяльністю відповідача при здійсненні процедур митного контролю та митного оформлення належного позивачу товару, позивач оскаржив її у судовому порядку.

В судовому засіданні також встановлено, що 30.11.2010 року відповідач звернувся до Управління Служби безпеки України в Одеській області з листом № 23-5/7169 (а.с.54-55), у якому просить надати сприяння у проведенні перевірки щодо легітимності Рішення Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі № 18 від 03.11.2010 року.

08.12.2010 року Управління Служби безпеки України в Одеській області листом № 65/5/5-14757 (а.с.91) звернулось до Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі з проханням надання вказівки на проведення додаткової експертної оцінки друкованої продукції (карти з зображенням карикатурних портретів посадових осіб держави та картка з інформацією про маркетингове дослідження «Грай та вигравай!!!»), яка надійшла на територію України з Китайської Народної Республіки в контейнерах № OOLU1076097 та № GLDU2989031 на адресу ТОВ «Кінгсбурі Венчур Україна», на предмет її відповідності вимогам чинного законодавства України.

09.12.2010 року Управління Служби безпеки України в Одеській області листом № 65/5/5-14814 (а.с.50) повідомило відповідача, що Управлінням, з метою з'ясування питань, викладених у листі відповідача № 23-5/7169 від 30.11.2010 року, пов'язаних з Рішенням Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі щодо друкованої продукції, яка надійшла на територію України з Китайської Народної Республіки в контейнерах № OOLU1076097 та № GLDU2989031 на адресу ТОВ «Кінгсбурі Венчур Україна», підготовлено відповідне звернення на адресу вказаного державного органу; на даний час Комісією здійснюється додаткова експертна оцінка друкованої продукції (карти з зображенням карикатурних портретів вищих посадових осіб держави та картка з інформацією про маркетингове дослідження «Грай та вигравай!!!»).

Відповідно до листа від 16.12.2010 року № 2517/5-06/РК (а.с.92) Національною експертною комісією України з питань захисту суспільної моралі розглянуто звернення Управління Служби безпеки України в Одеській області від 08.12.2010 року № 65/5/5-14757, та з метою об'єктивного й комплексного дослідження та враховуючи виявлення декількох різних за змістом варіантів цієї друкованої продукції, Національна комісія просить надати їх зразки у 4-х примірниках.

На лист відповідача № 23-5/7169 від 30.11.2010 року Управління Служби безпеки України в Одеській області листом № 4/261 від 11 січня 2011 року (а.с.56) повідомило відповідача, що на адресу Управління надійшов лист Національної комісії України з питань захисту суспільної моралі щодо надання для проведення досліджень додаткових зразків друкованої продукції (гральні карти) у кількості 4 примірників кожного з варіантів продукції. У зв'язку з викладеним, Управління Служби безпеки України в Одеській області просить вказівки відповідача провести спільний відбір зразків вищезазначеної друкованої продукції з контейнерів № OOLU1076097 та № GLDU2989031, що надійшли на адресу ТОВ «Кінгсбурі Венчур Україна», у необхідній для дослідження кількості.

Згідно з актом про проведення митного огляду товарів № 500060703/2011/000016 від 12.01.2011 року (а.с.57), відібрані зразки товару з контейнерів № OOLU1076097 та № GLDU2989031 для Управління Служби безпеки України в Одеській області.

Відповідно до актів взяття проб і зразків товарів та інших предметів від 12 січня 2011 року, на доглядовій рампі TIR 1, ОМТП, службовою особою ВМО № 3 м/п «Одеса-порт»Південної митниці, у присутності експедитора ПП «Евролюкс-Трейд», з контейнерів № OOLU1076097 та № GLDU2989031 взяті такі проби і зразки: карти гральні в комплекті (4 упаковки по 10 карт, всього 250000 комплектів), виробник: «FENGHUA CHUNGUANG PLAYING CARDS FACTORY». (а.с.58, 59)

Згідно із листом Управління Служби безпеки України в Одеській області від 14.01.2011 року № 65/5/5/686 (а.с.93) на лист Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі № 2517/5-06/РК від 16.12.2010 року, на адресу Національної комісії надіслано зразки друкованої продукції (картки з інформацією про маркетингове дослідження «Грай та вигравай!!!»; гральні карти), 4 примірника.

Листом Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі від 07.02.2011 року № 149/5-06 (а.с.99) на звернення від 14.01.2011 року № 65/5/5/686 Управління Служби безпеки України в Одеській області повідомлено, що відповідно до статті 17 Закону України «Про захист суспільної моралі»та з метою об'єктивного й комплексного дослідження зразки продукції надіслано до Інституту психології імені Г.С. Костюка АПН України, Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, Інституту соціології НАН України, Київського науково-дослідного інституту судових експертиз.

Згідно довідки Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі від 02.06.2011 року № 35-Д (а.с.108), станом на 02.06.2011 року відповіді з зазначених установ не надходили.

Згідно даних Управління Служби безпеки України в Одеській області станом на 22.07.2011 року, та даних відповідача станом на момент розгляду і вирішення справи, перевірка друкованої продукції (картки з інформацією про маркетингове дослідження «Грай та вигравай!!!»; гральні карти) на предмет можливих порушень норм Закону України «Про захист суспільної моралі»триває.

Відповідно до ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Суб'єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі. У разі невиконання цього обов'язку суд витребовує названі документи та матеріали.

Якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів.

Спірні правовідносини врегульовано законодавством (чинним та у редакції станом на момент виникнення відповідних правовідносин): Митним кодексом України від 11 липня 2002 року № 92-IV (далі -МК України), Законом України «Про захист суспільної моралі»від 20 листопада 2003 року № 1296-IV (далі -ЗУ № 1296-IV), Законом України «Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю»від 30 червня 1993 року № 3341-XII (далі - ЗУ № 3341-ХІІ), Порядком оформлення й використання Картки відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні чи пропуску товарів і транспортних засобів через митний кордон України, затвердженим наказом Державної митної служби України від 12 грудня 2005 року № 1227, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26 грудня 2005 року за № 1562/11842 (далі -Порядок), Наказом Державної митної служби України «Про встановлення часових нормативів митного контролю та оформлення товарів за вантажною митною декларацією»від 13 жовтня 2010 року № 1205 (далі -Наказ).

Відповідно до ч. 6 ст. 11 МК України, безпосереднє здійснення митної справи покладається на митні органи України. Митні органи, реалізуючи митну політику України, здійснюють митний контроль та митне оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України, вдосконалюють форми і методи їх здійснення.

Згідно з п. 14 ст. 1 МК України митне оформлення - виконання митним органом дій (процедур), які пов'язані із закріпленням результатів митного контролю товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України, і мають юридичне значення для подальшого використання цих товарів і транспортних засобів.

Пунктом 15 статті 1 МК України передбачено, що митний контроль - сукупність заходів, що здійснюються митними органами в межах своєї компетенції з метою забезпечення додержання норм цього Кодексу, законів та інших нормативно-правових актів з питань митної справи, міжнародних договорів України, укладених в установленому законом порядку.

Статтею 92 МК України передбачено, що якщо митне оформлення товарів і транспортних засобів у повному обсязі відповідно до їх митного режиму здійснюється не в місці перетинання митного кордону, митному органу у пункті пропуску на митному кордоні України подаються транспортні, комерційні та інші супровідні документи, що містять відомості про товари і транспортні засоби, достатні для прийняття рішення про можливість їх пропуску через митний кордон України.

Згідно з ст. 42 МК України під час проведення митного контролю митні органи самостійно визначають форму та обсяг контролю, достатні для забезпечення додержання законодавства України з питань митної справи та міжнародних договорів України, укладених в установленому законом порядку, контроль за дотриманням яких покладено на митні органи.

Частиною 3 статті 18 ЗУ № 3341-ХІІ передбачено, що Митні органи України зобов'язані:

а) подавати необхідну допомогу при проведенні оперативно-розшукових заходів у зоні митного контролю;

б) за дорученням спеціальних органів по боротьбі з організованою злочинністю проводити перевірку законності дій організацій і громадян, пов'язаних з переміщенням предметів і речовин через митний кордон, і комплексний контроль разом з Національним банком України за їх валютними операціями;

в) за дорученням спеціальних органів по боротьбі з організованою злочинністю забезпечувати контрольовані поставки наркотичних і психотропних засобів, а також зброї та інших предметів, що використовуються організованими злочинними групами і угрупованнями з метою контрабанди.

Статтею 78 МК України передбачено, що митне оформлення здійснюється митним органом, як правило, протягом однієї доби з часу пред'явлення товарів і транспортних засобів, що підлягають митному оформленню, подання митної декларації та всіх необхідних документів і відомостей. Митне оформлення вважається завершеним після виконання митним органом митних процедур, визначених ним на підставі цього Кодексу відповідно до заявленого митного режиму.

Відповідно до ч. 1 ст. 15 ЗУ № 1296-IV, державний нагляд за додержанням вимог цього Закону та чинного законодавства у сфері захисту суспільної моралі в межах своєї компетенції здійснюють Міністерство культури і мистецтв України, Міністерство охорони здоров'я України, Міністерство юстиції України, Міністерство освіти України, Міністерство внутрішніх справ України, Генеральна прокуратура України, Державна митна служба України, Державний комітет телебачення і радіомовлення України, Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення, Національна експертна комісія України з питань захисту суспільної моралі.

Згідно з п. 7 ч. 3 ст. 2 ЗУ № 1296-IV забороняються виробництво та розповсюдження продукції, яка пропагує наркоманію, токсикоманію, алкоголізм, тютюнопаління та інші шкідливі звички.

Частиною 1 статті 5 ЗУ № 1296-IV встановлено, що змістом державної політики у сфері захисту суспільної моралі є створення необхідних правових, економічних та організаційних умов, які сприяють реалізації права на інформаційний простір, вільний від матеріалів, що становлять загрозу фізичному, інтелектуальному, морально-психологічному стану населення.

Статтею 27 МК України передбачено, що товари, що переміщуються через митний кордон України, крім митного контролю можуть підлягати санітарно-епідеміологічному, ветеринарному, фітосанітарному, радіологічному, екологічному контролю та контролю за переміщенням культурних цінностей. Митні органи взаємодіють з органами державної влади, що здійснюють зазначені види контролю, в порядку, встановленому законодавством України. Митне оформлення товарів, що переміщуються через митний кордон України, завершується тільки після здійснення встановлених законодавством України необхідних для цього товару видів контролю, зазначених у частині першій цієї статті.

Відповідно до ч. 1 ст. 10 ЗУ № 3341-ХІІ, спеціальними підрозділами по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Служби безпеки України є Головне управління по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Центрального управління Служби безпеки України і відділи по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю органів Служби безпеки України в в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.

Згідно з ст. 12 ЗУ № 3341-ХІІ, спеціальні підрозділи по боротьбі з організованою злочинністю органів внутрішніх справ і Служби безпеки України та їх співробітники мають права, передбачені законами України "Про міліцію", "Про Службу безпеки України", "Про оперативно-розшукову діяльність", цим Законом та іншими законодавчими актами України. При здійсненні заходів боротьби з організованою злочинністю спеціальним підрозділам по боротьбі з організованою злочинністю органів внутрішніх справ і Служби безпеки України надаються повноваження, зокрема, залучати до проведення перевірок, ревізій та експертиз кваліфікованих спеціалістів установ, організацій контрольних і фінансових органів.

Статтею 75 МК України, передбачено, що з метою здійснення митного контролю та митного оформлення товарів митним органом за вмотивованим письмовим розпорядженням керівника відповідного митного органу або його заступника можуть братися проби та зразки зазначених товарів для дослідження (аналізу, експертизи). Про взяття проб та зразків товарів, що перебувають під митним контролем, складається акт за формою, встановленою спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі митної справи.

Відповідно до п. 1 Наказу, установлено, що митний контроль та оформлення товарів за вантажною митною декларацією, в якій заявлено не більше 10 товарних підкатегорій, здійснюється посадовими особами митного органу у строк, що не перевищує 2 годин.

До цього строку не включається час, зокрема, необхідний для:

- проведення досліджень (аналізу, експертизи) проб і зразків товарів;

- розгляду запитів спеціалізованими підрозділами митного органу відповідно до підпункту 29 пункту 3 Порядку.

Відповідно до ст. 80 МК України, у разі відмови у митному оформленні та пропуску через митний кордон України товарів і транспортних засобів митний орган зобов'язаний видавати заінтересованим особам письмове повідомлення із зазначенням причин відмови та вичерпним роз'ясненням вимог, виконання яких забезпечує можливість митного оформлення та пропуску цих товарів і транспортних засобів через митний кордон України.

Згідно з п. 2 Порядку, у всіх випадках відмови невідкладно оформлюється Картка відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні чи пропуску товарів і транспортних засобів через митний кордон України.

На підставі встановлених в судовому засіданні обставин та аналізу вищенаведених вимог законодавства, які регулюють спірні правовідносини, зокрема, виходячи з результатів перевірки, проведеної представником Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі в Миколаївській, Херсонській та Одеській областях за участю посадових осіб Управління Служби безпеки України в Одеській області та Південної митниці, про що складено акт перевірки № 1 від 11 жовтня 2010 року; що відповідачем отримано незасвідчену ксерокопією рішення Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі від 3 листопада 2010 року № 18; на даний час Комісією здійснюється додаткова експертна оцінка спірної друкованої продукції -товару позивача; проведення досліджень (аналізу, експертизи) проб і зразків товарів не включається до строку митного контролю та оформлення товарів за вантажною митною декларацією; підстав для відмови у митному оформленні та пропуску через митний кордон України товару позивача у відповідача немає, тому така відмова відповідачем не оформлена; тощо

суд дійшов до висновків про те, що:

- на виконання вимог ст. 71 КАС України відповідачем доказано, що при здійсненні процедур митного контролю та митного оформлення належного позивачу товару «карти гральні», який надійшов в Одеський морський торговельний порт на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «Кінгсбурі Венчур Україна»з території Китайської Народної Республіки в контейнерах для вантажних перевезень № OOLU1076097 та № GLDU2989031, відповідач діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені законодавством України, та відповідно до інших вимог ч. 3 ст. 2 КАС України; відповідно

- підстав для визнання протиправною бездіяльності відповідача при здійсненні процедур митного контролю та митного оформлення належного позивачу вищенаведеного товару -немає.

Керуючись ст.ст. 6, 7, 11, 71, 86, 94, 158-162, 167, 184-186 КАС України, суд -

постановив:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Кінгсбурі Венчур Україна» до Південної митниці про визнання протиправною бездіяльності Південної митниці при здійсненні процедур митного контролю та митного оформлення належного Товариству з обмеженою відповідальністю «Кінгсбурі Венчур Україна» (код ЄДРПОУ 35126066) товару «карти гральні», який надійшов в Одеський морський торговельний порт на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «Кінгсбурі Венчур Україна» з території Китайської Народної Республіки в контейнерах для вантажних перевезень № OOLU1076097 та № GLDU2989031 - залишити без задоволення повністю.

Постанова може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

В повному обсязі постанову складено 16 березня 2012 року

Суддя М.Г. Цховребова

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.03.2012
Оприлюднено14.06.2012
Номер документу24575876
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1570/1361/2011

Ухвала від 02.03.2011

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М. Г

Ухвала від 16.02.2011

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М. Г

Постанова від 16.03.2012

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М. Г

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні